Jump to content
Wolfcry

невероятен разход на гориво

Recommended Posts

след като смених горивен филтър и свалих катализатора забелязах доста голямо увеличаване на разхода на гориво. засякох го този път по общоприетия начин - пълня до горе, горя 100 км и пълна пак до горе - среден разход 15-17 литра бензин !!! в друга тема стигнахме до извода, че не е катализатораа проблема, а нещо друго.смених ламбда сондата, кабелите ми са ок, свещите са белички, но разстоянието между полюсите е около 1,4мм , в някакъв каталог четох, че за d15b2 5g трябва да е 1 мм, така ли е ? свещите са NGK BKR6E, made in france. ако това не е проблем, къде другаде да го търся ? мерси мн :blush:

Редактирано от Wolfcry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след като смених горивен филтър и свалих катализатора забелязах доста голямо увеличаване на разхода на гориво. засякох го този път по общоприетия начин - пълня до горе, горя 100 км и пълна пак до горе - среден разход 15-17 литра бензин !!! в друга тема стигнахме до извода, че не е катализатораа проблема, а нещо друго.смених ламбда сондата, кабелите ми са ок, свещите са белички, но разстоянието между полюсите е около 1,4мм , в някакъв каталог четох, че за d15b2 5g трябва да е 1 мм, така ли е ? свещите са NGK BKR6E, made in france. ако това не е проблем, къде другаде да го търся ? мерси мн :blush:

Нормално ли работи двигателя? Провери си центровката . Аз с моята кола при доста агресивно градско каране най много да към 11/100 съм я докарвал. Редактирано от gitobg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NGK BKR6E-11 са ти свещите ,като последното е разтоянието между електродите 1.1 Този разход градско ли е или извън ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

градски разход, нормално каране. по принцип я режа много, но от 1-2 седмици откакто имам проблеми я карам нормално.разстоянието като ми е 1.4 в момента, значи са за смяна свещите ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да. просто са ти дали грешни свещи

Редактирано от manniakk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е прав ;) смени свещите и ако имаш възможност я засечи извън градско, при нормално каране .

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;),какъв е този разход,аз с моята д13б2,при ненормално каране,градско съм я докарвал най-много до 13/100,ама то това беше ненормална работа,представи си на този малкия двигател,толкова разход...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз бих минал и на преглаж клапани ;) освен свещите..... имал съм подобен проблем и се оказа че клапаните са за реглаж

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избягвайте да си купувате френски NGK ;) , на майка ми Джазз-а с NGK от Бултрако и произведени във Франция разхода извънградско при 40-50 км/ч ( заледен участък през зимата ) не падна под 9/100 !!! което е адски много за Джазза , в градски условия се вдигна до 10 и нагоре , след смяната на свещите нещата се върнаха към нормалното си състояние , пак с NGK произведени във Франция , но купени в Германия ,1:1 са като тея от Бултрако , но явно има доста дефектни партиди - след това разбрах , че не съм първия :ranting:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тия моите са френски NGKот германия, проблемите се отприщиха след като свалих катализатора и се филмирах да не е от него, явно просто тогава са поддали, че бая са се поизтъркали. откъде могат да се намерят хубави NGK в пловдив или ако ще и другаде с доставка ?и да попитам нещо предполагам доста малоумно.. ;) тъй като горивния филтър не ми беше сменян досега никога и беше адски задръстен, възможно ли е да е горяла по-малко преди с него, а сега да се вдига като е нов ?

Редактирано от Wolfcry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в мотомекс в пловдив предлагат френски нжк на 6 и нещо лева бройката.. възможно ли е ?

Редактирано от Wolfcry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой нищо не каза за ламбда сондата дето си я сменил.Защо си я сменил?Принципно като се махне тази сонда понеже регулира кога и колко гориво да подава като я махнеш харчи постоянно като откачена ако е менте напълно възможно да е от нея.Познат с Сивик купе си махна сондата и му даваше при ръчка близък разход до твоя от 12-13 нагоре.А специялно за катализатор знам че а до колкото горивния филтър усещаш ли разлика в вървежа ако не усещаш няма

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой нищо не каза за ламбда сондата дето си я сменил.Защо си я сменил?Принципно като се махне тази сонда понеже регулира кога и колко гориво да подава като я махнеш харчи постоянно като откачена ако е менте напълно възможно да е от нея.Познат с Сивик купе си махна сондата и му даваше при ръчка близък разход до твоя от 12-13 нагоре.А специялно за катализатор знам че а до колкото горивния филтър усещаш ли разлика в вървежа ако не усещаш няма как

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой нищо не каза за ламбда сондата дето си я сменил.Защо си я сменил?Принципно като се махне тази сонда понеже регулира кога и колко гориво да подава като я махнеш харчи постоянно като откачена ако е менте напълно възможно да е от нея.Познат с Сивик купе си махна сондата и му даваше при ръчка близък разход до твоя от 12-13 нагоре.А специялно за катализатор знам че а до колкото горивния филтър усещаш ли разлика в вървежа ако не усещаш няма как да е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой нищо не каза за ламбда сондата дето си я сменил.Защо си я сменил?Принципно като се махне тази сонда понеже регулира кога и колко гориво да подава като я махнеш харчи постоянно като откачена ако е менте напълно възможно да е от нея.Познат с Сивик купе си махна сондата и му даваше при ръчка близък разход до твоя от 12-13 нагоре.А специялно за катализатор знам че а до колкото горивния филтър усещаш ли разлика в вървежа ако не усещаш няма как да е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбда сондата дето си я сменил защо си я сменил?Сондата е точно за подавенето на горивото към двигателя свързана е с компютъра ти и решава благодарение на налягането което правят газовете примерно при рязко натискане на педала се получава голямо налягане и компютъра подава инфо на сондата да вкарва повече бензин ако ме разбираш за какво ти говоря.Да не си сложил менте?Напълно възможно е да е от свещи но си провери и сондата;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами сондата я смених, въпреки че не ми светеше чека, просто реших да я сменя, защото се изнервих, не е менте. огромния разход ми го правече и със старата и с тази сега. разлика във вървенето след катализатора няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз без ламбда сонда забелязах дори лек спад на разхода , явно защото оборотите ми падаха до 50-100 при леко подаване на гас и нямах проблеми с разхода само че това дразнеше докато не взех нова оригинална на Денско от Юбико.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отиваш в "Косер", купуваш си DENSO което е сигурно, че е истинско, за твоя мотор една свещ излиза около 5лв, т.е. 4-те свещи - към 20-ина лв и забравяш да се занимаваш със свещи и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избягвайте да си купувате френски NGK :) , на майка ми Джазз-а с NGK от Бултрако и произведени във Франция разхода извънградско при 40-50 км/ч ( заледен участък през зимата ) не падна под 9/100 !!! което е адски много за Джазза , в градски условия се вдигна до 10 и нагоре , след смяната на свещите нещата се върнаха към нормалното си състояние , пак с NGK произведени във Франция , но купени в Германия ,1:1 са като тея от Бултрако , но явно има доста дефектни партиди - след това разбрах , че не съм първия !!!

Да напано сам сагласен с колегата за Френското NGK. И аз имах проблем с тях и като ги махнах се оправи колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

денсото от косер е по-добрия избор пред френските нжк ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,карах с денсо и не съм много доволен(макар,че беше японско),много бързо си отидоха тия свещи.сега си купих нжк-японски по 6,5 броя.за сега съм доволен от тях.разстоянието на свещите ти е голямо,но за мен тази разлика в разхода надали да се дължи на свещите,стрва ми се доста абсурдно.по скоро като си махнал катализатора сондата да се е шашардисала откъм показанията си.нали сега газовете минават покрай нея с по голяма скорост.не знам,някой по вещ в тази сфера да се изкаже.а за свещите-има достатъчно колеги от форума,които могат да ти намерят нужните свещи-японско производство.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,карах с денсо и не съм много доволен(макар,че беше японско),много бързо си отидоха тия свещи.

Обикновените свещи на Денсо са идеални за "daily car", т.е. ако си караш колата спазвайки пътните закони (демек бавно и спокойно), ще си те откарат и по 70 - 80 хил. км без ядове (ако мотора е читав). На Сивик 3-а ген. с EW2 е минавано по 120 000км с едни свещи, които можеха да си служат вярно поне още няколко хилядарки без ядове. Ако си рацер :P - взимай иридиевите им модели (IK20/IK22) - на тях им гарантират на яко юркане 100 000км живот, но и цената им е.... Преди половин година на мен IK20 ми излезна към 130лв за 4-те броя и то с отстъпка, че мой познат бачка в един от магазините на КОСЕР.PS: Говоря за Денсо (и техния вносител КОСЕР) НЕ защото съм дилър и печеля от тях, а защото със сигурност се знае, че са истински свещи и на приемливи цени, докато NGK има навсякъде, но вече неможе да ги познаеш какви са и що са, а цените са им в някои отношения даже по-високи от тези на DENSO. Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам тогава как да си обясня факта,че при нормално каране,без рейсърски изпълнения като ги свалих на 1000 км пробег и ги качих на стенда дадоха искра на 0,4 при нормално за мен 1,1.с предните свещи карах спокойно към 9000 и ги смених не,че им имаше нещо,а профилактично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз не съм доволен от денсото купих си ги от косер и след 500 километра ги изхвърлих сега съм с нжк и съм много доволен от тях гледам че си от п-в иди преди ленинград/хотела/ като идваш от пазарджик под блока има един магазин те са представители на нжк

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и при мен е същия проблем и същия двигател.Смених свещите уж с японско НЖК от Жапанпартс във Варна.Старите също бяха нжк + реглаж на клапани.Но проблема си остана и с новите свещи + като е студена ми играят оборотите.Колега сори че ти пиша в темата,но бъди спокоен не си сам.А останалите съфорумци нека да помагат,че хабим бензин като за световно. :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На истинското НЖК ,на самата свещ си пише made in japan,аз си купих от Татето и съм супер доволен- http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=20773&hl=

Редактирано от Дончо Царев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със същия двигател и имах NGK френски, смених ги с DENSO japan от косер, преди изминавах с един резервоар 300 км а сега 410 км при еднакво каране еднакви гуми и никакви други големи смени (само горивен и въздушен филтър)сега незнам кое какво е но... има си разлика и преди на 600 оборота си мъркаше сега (с новите свещи) като падне на 600 - понякога играе кормилото от вибрации, съвсем леки и то понякога само, като е топла няма грижи (явно като сме чистили делкото може да сме го завъртяли леко и да трябва да ходя на елкон)но това е за сега с d15b2 и точно същия случай като вашите... ПП на ремъка ми отгоре отдясно пише че само NGK еди каф си модел да се сложи защото били малко по-къси свещи в главата..... незнам ама по каталог DENSO-то си е също толкоз висока (ниска) колкото трябва да е.. ако намеря оригинални NGK бих карал с тях...но и Елкон-а трябва да посетя...успех иначе с намиране на проблемана мен преди грубо ми харчеше 10-13 в града при нормално каране сега е към 8-9 на 100явно трябва да сменим доста уплътнения и неща да е всичко в нормите......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще взема NGK от ТаТеТо от форума, made in USA, след като няма оплаквания от тях и момчето е точно, значи свещите ще са супер. след това ще видя с разхода какво ще стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбда сондата дето си я сменил защо си я сменил?Сондата е точно за подавенето на горивото към двигателя свързана е с компютъра ти и решава благодарение на налягането което правят газовете примерно при рязко натискане на педала се получава голямо налягане и компютъра подава инфо на сондата да вкарва повече бензин ако ме разбираш за какво ти говоря.Да не си сложил менте?Напълно възможно е да е от свещи но си провери и сондата:cool:

Написаното не отговаря на истината.

Колега Wolfcry, МАР сензора читав ли е, защото ако не работи и подава информация на ЕКУ-то за голямо подналягане във всмукателния колектор двигателя винаги ще работи с богата ГВС и колкото и свещи да сменяш разхода ще си е същия.

ЕКУ-то коя грешка дава ?

Редактирано от sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

sebulba - колега ако не се бъркам ламбда сондата играе съществена роля само при ниски обороти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да напиша все пак, че всичко се нормализира след поредната смяна на свещите, този път попаднах на японско нжк от ТаТеТо от форума ( мн е точен ) и в момента с настъпване гори около 8 литра !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде мога да проверя какви са свещите за моя двигател d16y3?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде мога да проверя какви са свещите за моя двигател d16y3?

Здравей колега! На капака на ангренажния ти ремък пише какви са ти свещите!Ако естествено все още ти стои стикерчето!!!Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да напиша все пак, че всичко се нормализира след поредната смяна на свещите, този път попаднах на японско нжк от ТаТеТо от форума ( мн е точен ) и в момента с настъпване гори около 8 литра Публикувано изображение

 

колега , можеш ли да ми дадеш някакво инфо за " ТаТеТо " , че го имам абсолютно същия проблем и искам да си поръчам такива свещи , та да видим дали ще има ефект - при мен ... :)

... предварително , ти Благодаря !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано: 24 април 2009 - 18:55 колега поизтупал си малко прахта на тази мнооого стара тема. Има във форума поръчки от чужбина включваш се и си взимаш добри свещи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...