Jump to content
Ivo Koynov

Странен (идиотски) проблем със скърцане при Cr-v

Recommended Posts

Някой имал ли е този странен проблем - CR-V-то ми скърца при въртене на волана (вкл. на място), НО само, когато времето е дъждовно, влажно, мокро. На сухо и слънчево време - проблем никакъв :( Направо ме побърква и не мога да си обясня откъде точно идва гадното скърцане ;)Както всички CR-V-та имах и скърцане откъм диференциала, но "проблема" го отсраних елементарно със смяна на диференциално масло от "Бултрако" - 1 литър/28.00 лв. Това скърцане откъм волана обаче засега ме държи в шах! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой имал ли е този странен проблем - CR-V-то ми скърца при въртене на волана (вкл. на място), НО само, когато времето е дъждовно, влажно, мокро. На сухо и слънчево време - проблем никакъв :) Направо ме побърква и не мога да си обясня откъде точно идва гадното скърцане ;)Както всички CR-V-та имах и скърцане откъм диференциала, но "проблема" го отсраних елементарно със смяна на диференциално масло от "Бултрако" - 1 литър/28.00 лв. Това скърцане откъм волана обаче засега ме държи в шах! :D

Скърцане или свирене от ремъците?Аз имах такова на акорда .. понеже ремъците бяха някакви куци .. (или сложени куцо кой знае)Пробвай да изфорсираш няколко пъти би трябвало да спре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неееее, не е свирене от ремъците! Такова нещо лесно и категорично се разпознава.Звука си е точно скърцане (скрибуцане) - като от някой стар пиратски кораб :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия феномен при мен на акорда, и изненада скърцаше ми горен шарнир "Делфи" който бях сменил преди 5000 км,с една спринцовка вкарах в маншончето му масълце и заспа,не съм много наясно с окачванета на црв-то но ако имаш такъв шарнир провери го,но по -вероятният източник на подобен шум почти винаги е накраиник,успех!!!!п.п-НЕ СЛАГАЙТЕ "ДЕЛФИ"-НЕ СТАВАТ!!!

Редактирано от едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия феномен при мен на акорда, и изненада скърцаше ми горен шарнир "Делфи" който бях сменил преди 5000 км,с една спринцовка вкарах в маншончето му масълце и заспа,не съм много наясно с окачванета на црв-то но ако имаш такъв шарнир провери го,но по -вероятният източник на подобен шум почти винаги е накраиник,успех!!!!п.п-НЕ СЛАГАЙТЕ "ДЕЛФИ"-НЕ СТАВАТ!!!

Ура! :) Вече нищо не скърца. CR-V-то има горни шарнири. Смених един от въпросните преди няколко дена, не защото съм асоциирал скърцането с него, а защото си беше разбит. Оттогава до сега - тишина! :) Редактирано от 100NX Golf Destroyer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, и при мен се появи същия проблем. Горните шарнири смених преди 16000 км. сложих некви турски Текнорот. Проблема е, че не мога да установя откъде идва скърцането. Като я вдигна и въртя волана го няма.При пусната кола освен при въртене на волана се появява и при натискане нагоре надолу с малка амплитуда до 5см,а през легнали полицаи не скърца например, а като се стопли времето спира. Тази инжекция с масло безопасна ли е, в случай че инжектирам здрав шарнир или накрайник?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви спринцовки бе, колеги? Маншончетата са хванати за основата и болта с кръгли пружинки - внимателно се развива голямата пружинка, надига се маншона, ако има нужда се промива с течно масло (ВД 40 и подобни), подсушава се максимално и се пълни с грес. И това само ако маншона е здрав и леглото на болта не е разбито.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак, тъй като се опасявам, че с махането на пружината ще нанеса повече щети на маншоните, а и е голяма играчка, ако имам заподозрян шарнир/ визирам долния/ и го инжектирам с тънка игла, какъв е шанса да навредя на маншона- да се увеличи дупката в последствие и да влезе вода която да отмие греста./ ако има такава де/?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тънка игла само масло или по-течна грес може да се инжектира, освен ако не се сложи някак на такаламит, но пак мисля, че на маншон ще отиде към час време докато се напълни, ако изобщо стане каскадата. С едно-дву милиметрова игла става направо безмислено.Много по-лесно и бързо е с отваряне на маншона, но в крайна сметка е въпрос на личен избор и сръчност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тънка игла само масло или по-течна грес може да се инжектира, освен ако не се сложи някак на такаламит, но пак мисля, че на маншон ще отиде към час време докато се напълни, ако изобщо стане каскадата. С едно-дву милиметрова игла става направо безмислено.Много по-лесно и бързо е с отваряне на маншона, но в крайна сметка е въпрос на личен избор и сръчност.

Изнамерил ли си само маншон от къде може да се вземе?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От магазина за електроуреди, отсреща :PСега сериозно.Откакто работя в сервиза, 7 г., скърцащите ябълковидни болтове и накрайници ги лекуваме със спринцовката с двг масло. Другият начин е шило и спрей ВД40. Досега няма оплакали се. Дори и да има проблем, виновник е не дупката, а тръгналият да си отива болт.Отварянето на маншона е може-би по-добрият вариант, но вероятноста да го повредиш е по-голяма. А и трябва да откачиш болта, за да можеш по-лесно, с по-малко нерви, да махнеш маншона.От началото на тази година, в Англия, скъсаният маншон е причина колата да отпадне от ГТП. Поради това, купуваме кутия, комплект маншончета, различен размер, за да ги сменяваме веднага. В този комплект маншоните идват с гумени "О"-пръстени, и тъъъънички "свински опашки", за стягане към болта. Таа, предполагам, че и в БГ могат да се намерят само маншончета.п.п. Добре е болта да се напълни с двг, или диф.масло, защото то по-лесно прониква отдолу, където всъщност е скърцането. Отгоре се "запечатва" с грес.п.п.п. Когато вдигнеш колата на крик скърцането изчезва, защото болта не е под напрежение, и няма как да скърца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Краси, дано мойта англичанка да е минала през теб преди да дойде при мен :D Иначе заподозрения шарнир е долен, прилича ми на оригиналния, нищо чудно да е здрав/ нямама тропане/ но да се е спекъл.Колко милилитра масло трябва да поеме, или зависи колко грес е останала?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко, колко, колкото да не скърца :D Не помня.Нали се сещаш, че тая процедура, не го прави вечен, само отлага във времето смяната му.Между другото, едно време, докат си бях в БГ, у наше село имаше много добър цех за каучукови изделия. Правеха всичко - маншони, тампони, семеринги... Ако нямат някой модел, само им даваш мостра, може и повреден, и го правят. Имаше и един стругар. На струга отваря ябълковидния болт, или накрайник, прави му втулки, и го затваря. По желание на клиента слага гресьорки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...