rockDrive 12 #1 Публикувано 11 Април, 2009 Здравейте на всички с които се познаваме и с които ще се запознаем. От по малко от година имам първата си хонда, но съм фен от около 2000г., когато колегата Benji ми обясняваше колко яки били хондите... И така по същество, когато си купувах колата не предполагах, колко ще се зарибя да я модифицирам даже не можех да разбера тунинг маняците. Колата изглеждаше ето така, просто я обслужих добре и мислех, че само ще я карам... След това се започна лека по лека със стандартните неща, музика, километражи, хромирани рингчета бля бля...боядисах всички махагончета и други такива шукарийки Тук някъде вече започнах да се зарибявам яко и да гледам яките машини в Preludepower и т.н. и реших да правя по ссериозни неща. Колата влезе при бояджия и стоя там близо месец Оправих си запотените фарове и боядисах рамката около рефлектора черна и зглобихме всичко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockDrive 12 #2 Отговорено 11 Април, 2009 Следва монтажа на тъй мечтаните фарове и затъмняване на мигачите... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockDrive 12 #3 Отговорено 11 Април, 2009 Ето го и крайният резултат... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BENJI_CRX 8 #4 Отговорено 11 Април, 2009 Чакам да я видя на живо.От снимките изглежда много,много добре поздравления Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #5 Отговорено 11 Април, 2009 Димо .. колата е станала адски красива .... "бълва" страшна агресия муцуната ! Страхотно изглежда ... Поздрави за идеята и крайния "резил" ! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #6 Отговорено 12 Април, 2009 Еее браво бе.Най-накрая да видя нещо с добър замисъл.Пич супер го спретваш,много ме радват ринговете на километража,супер чисти.Успех и с подкапаковото пространство Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sparco_civic 1 #7 Отговорено 12 Април, 2009 само мога да кажа браво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #8 Отговорено 12 Април, 2009 приятно.не съм фен на тези капаци,но донякъде разбирам желанието ти да изпъкнеш от останалите.че бая хонди се карат,дори и прелюд-ки.под капака ще има ли ъпгрейди или ще е само за шоу тази кола? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #9 Отговорено 12 Април, 2009 екстра е станала,сега плаче за едни 17' ки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spooner 11 #10 Отговорено 12 Април, 2009 Много яко е станала колицата, евала! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pep0 90 #11 Отговорено 12 Април, 2009 Колата е станала прекрасно.По-големи джанти само и трябват и вече под капака остава да се бутне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
christo 14 #12 Отговорено 13 Април, 2009 човече само евала мога да ти кажа километража е просто убииствен ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
m.g. 65 #13 Отговорено 13 Април, 2009 Стилно и изчистено.... От мен едно голямо БРАВО! Продължавай в същия дух, да видим и под капака какво ще се случи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TANKISTA 8 #14 Отговорено 13 Април, 2009 Предницата е станала много злобна и същевременно красива. Въпреки, че не съм фен на тази генерация на прелюда, мога да ти кажа евала, станала е мн добра колицата, ще чакаме и подкапаковото развитие Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockDrive 12 #15 Отговорено 13 Април, 2009 Благодаря на всички за хубавите думи. Наистина исках да стане максимално изчистен дизайна. Сега чакам да пристигне емблема PRELUDE, която ще сложа на решетката отпред. Сега е момента да благодаря на Xtuners, че изпълни дизайна на циферблатите точно както си ги представях. ...или ще е само за шоу тази кола?Ми то шоуто идва от подкапака мисля да пробвам да извадя каквото може от F20ката. Доколкото съм чел по чуждите форуми най-сигурния начин е смукатл+дросел+изпускател от H23. Ето ги и тях..в събота почвам монтажа. Ще направя замервания на мощността и ускорението преди и след. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B E X 3 M 979 #16 Отговорено 13 Април, 2009 Поздрави колега.Това е още една красавица която ще добавя към албума на клуба Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #17 Отговорено 13 Април, 2009 колега,не върви срещу естественото развитие на нещата и не давай пари на вятъра за тази F20-ка.не ми се обиждай,но просто няма смисъл.по-добре тези пари ги инвестирай в ребилд на една Н22-ка и си свиркай.ценното на твойта кола е,че от завода излиза с Н22 и можеш да го сложиш без да личи външна намеса.може да стане наистина като музеен експонат и то с прилични средства.гругото за което е гот да помислиш е окачване и спирачки,леки джанти които си заслужават повечето пари.....шпер,стабилизиращи щанги-все неща,които ще дадат на колата динамика подходяща за външния й вид.иначе няма да е гот да се клати като кораб по завоите дори и да имаш Н22 под капака,а без него още по-зле.ще следя темата с интерес,успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockDrive 12 #18 Отговорено 13 Април, 2009 Знам, че е така, но вече съм купил всичко необходимо за F20 и искам да видя какво ще стане. Освн това смятам, че има доста хора, които искат да направят нещо с F20ките си и ще е интересно. Не че очаквам някакво чудо, но ми се иска да потръгне като двувалов мотор...H22 ще е 3-та част от проекта. Ако има 4та, със сигурност ще е съскаща Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #19 Отговорено 13 Април, 2009 Знам, че е така, но вече съм купил всичко необходимо за F20 и искам да видя какво ще стане. Освн това смятам, че има доста хора, които искат да направят нещо с F20ките си и ще е интересно. Не че очаквам някакво чудо, но ми се иска да потръгне като двувалов мотор...H22 ще е 3-та част от проекта. Ако има 4та, със сигурност ще е съскаща един съвет-не слагай турбо на Н22.няма нужда да си трошиш главата в стената,за да се убедиш че така ще станеняма турбо Н22-ка в БГ и сигурно има защо.имаше опити,но имаше и разхвърляни биели наоколода не говорим,че турбо колата с предно е пълен кур освен ако не я ползваш на магистралата или на драг.помисли над останалите железа,не само за мотора.то даже мотора трябва да е последен май..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chicho 8 #20 Отговорено 13 Април, 2009 евала колега ,лудница е,много изчистена Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #21 Отговорено 13 Април, 2009 Поздрави и от мен, колега! Много добро изпълнение! Между другото и аз съм правил долу горе същите работи - плазмен километраж, ейнджъл айс, спойлер на капака, по-големи джанти, спортен филтър, сега чакам кристални стопове, а утре ще слагам и колектори 4-2-1. Липовете много я отварят, така ли си я взел или допълнително си ги слагал? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ARchangel 0 #22 Отговорено 14 Април, 2009 като сложиш смукател и изпускател от х23 няма разлика поради факта че дупките са едни и същи на блока а и смукателя и изпускателя от х23 са едни и същи като на ф20 само дроселовата клапа е по-голяма но пак се връщаме и ти казвам че трябва да шлайфаш блока иначе ефект НУЛЕВ следвай примера и слагай х22 и аз съм го мислил това отдавна няма разлика като искаш да си запазиш ф20 слагай глава от х23 или х22 стават : цък Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockDrive 12 #23 Отговорено 15 Април, 2009 ето малко цитати от чуждите форумиThere's quite a few people with F22A SOHC eninges that are swapping over to the h23 manifolds.I (sort of) have the DOHC version fo the F22 but it is running H23 IM and H23 DC stainless exhaust with 2.5" collector modification. I seem to be making a bit of power but I have quite a few other mods that would make TUV blanch. You should be able to do pretty much the same with your F20.Upgrading the intake manifold with throttle body, the header/exhaust and the camshaft to a high lift regrind with spring and retainers woud help your power department (but try to keep the same cam duration to pass emissions). The most you can do in my opinion is to upgrade the cam and get the compresion up to 11.5:1. that should increase your torque across the board and subsequently your power. Just don't forget to tune whatever you do.....you can install a h23 header and a h23 intake manifold they are fitting for 100% the car runs stock nearly 210 kmH and after moding the header and Intake manifold 220-225 kmHthis is the cheapest and best way to mod your f20a4 BB3 prelude Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ARchangel 0 #24 Отговорено 16 Април, 2009 това го знам и заради това исках и аз,но пробвай като ти се дават пари аз ти казвам че са едни и същи само дроселовата клапа е различна и ефекта ще е ако не нулев смешен за парите които ще дадеш ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stancho 4 #25 Отговорено 16 Април, 2009 абе то и аз си взех един колектор, ама той си е за моя мотор - Б16 , следователно е като оригиналния и май ще се откажа да го слагам че и дупките съвпадат... Колата на живо изглежда 100 пъти по яко днес карахме заедно и аз през цялото време докато бях отпред не спрях да зяпам задното стъкло направо си е опасно айде живот и здраве дано скоро да са монтирани джаджите дето са струпани в коридора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #26 Отговорено 16 Април, 2009 Браво страшно много ти се кефя на мерака с, който си тунинговал Прелюдчето страхотно е пожелавам ти в най-скоро време да го завършиш цялостно П.П. Ако си идваш скоро към Ямбол с този страхотен звяр да ме повозиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOS 16 #27 Отговорено 19 Април, 2009 този модел прелюд е станал неознаваем съвсем различна кола е сега за което евала ти правя муцината е станала много яка с намръщения капак сток колата мен лично въобще не ми харесва прилича ми на кучинце но това което си направил ти е просто перфектно а и циферблатите са ненормални сподели нещо за тях от къде колко за сивик неч има ли подобни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #28 Отговорено 20 Април, 2009 Събота мина, сложи ли ги ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #29 Отговорено 20 Април, 2009 но пробвай като ти се дават пари аз ти казвам че са едни и същи само дроселовата клапа е различна и ефекта ще е ако не нулев смешен за парите които ще дадеш ...Как ще са едни и същи??? Всмукателя на H23 е с двойни рънъри, които се отварят на ~ 4800 оборота. All Si and VTEC Preludes have a dual stage intake manifold, similar to what twin cam B16 and B18 motors have. Why the H23 Prelude motor has it is beyond me cuz the two stage manifold is usually part of the VTEC system. A normal manifold has 4 runners, one for each cylinder(on a 4cyl). The dual stage manifolds have 8 runners in the top two sections. At low rpm's, only 4 of the 8 runners are "open" and at a certain rpm, a set of flapper valves opens up to allow more airflow which results in more hp. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockDrive 12 #30 Отговорено 21 Април, 2009 Ето така изглежда всмукателя разглобен. Допълнителните рънъри в нормално положение са затворени с клапи и при определени обороти се отварят с вакум. При мен обаче ще стоят постоянно отворени понеже нямам такъв вакум. Някъде бах чел, че на х23 ако измъкнеш маркучето за вакума върви по- добре на ниските... За съжаление не успях да монтирам нищо тази седмица, но съвсем скоро ще има развитие. Понеже много хора питат за циферблатите: обърнете се към колегата xTuners. Той изработва циферблати каквито си поискате с какъвто си поискате дизайн. Дизайна на моята кола си го правих аз, ако искате същите му кажете, той има заготовки. Мисля че може да се преработят и да станат за всеки модел. xTuners Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #31 Отговорено 21 Април, 2009 Браво ман . Прелюда е станал просто ЖЕСТОК ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xtuners 8 #32 Отговорено 21 Април, 2009 Е аз таман се бях нагласил да чета колко върви колата след ъпгрейда ..ама не...Генерацията цялата ли ще я сменяш? Иначе колата се е получила точно както си я представяше ти, което е обнадеждаваща новина от българската бояджийска сцена Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
insulin 73 #33 Отговорено 23 Април, 2009 Димич уникален е white :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockDrive 12 #34 Отговорено 23 Април, 2009 Всички ъпгрейди по мотора се отлагат. Колата влиза отново при бояджията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #35 Отговорено 23 Април, 2009 колата е станала супер за първи път да ми хареса 5 ген просто уникално си я направил евала Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #36 Отговорено 25 Април, 2009 Много изчистено пипане,браво!Не прилича на повечето пушкаджийници в БГ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
StreetStyle 7 #37 Отговорено 25 Април, 2009 супер е колата браво страхотни уреди си и сложил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Edelbrock 5 #38 Отговорено 25 Април, 2009 и от мне едно голямо "ЗА" много добре се получава количката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wishmaster_333 0 #39 Отговорено 28 Април, 2009 Много добре е станало!Евалата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #40 Отговорено 28 Април, 2009 Всички ъпгрейди по мотора се отлагат. Колата влиза отново при бояджията.какъв е проблема с боята,че влиза пак? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове