Wolfcry 74 #1 Публикувано 8 Април, 2009 (Редактирано) здравейте! изчетох всички теми и донякъде си отговорих на половината въпроси, но ми се налага да пусна и лична темичка изкормих си катализатора, тъй като беше зверски запушен. разхода ми се вдигна с 3 до 4 литра ( във всички теми пише, че разхода не се вдига от такава интервенция.. е не е така ) разлика във вървенето няма ( когато катализатора ми беше наред и сега, когато го няма имам предвид )та въпроса ми е ако сложа резонаторно гърне на мястото му, ще ми се свали ли разхода ? и има ли полза от това гърне като цяло? единствено ми е ясно че ще ми забучи колата повече.та с 2 думи.. каква е ползата от такова гърне и дали ще ми се нормализира разхода в рамките на 10тина както беше ( d15b2 eg5 ) или ще си остане на злобните 13-15.. ( колата я карам вече 10тина дена без катализатора и я засичам постоянно, не я режа повече, отколкото си я режа по принцип )мерси предварително Редактирано 8 Април, 2009 от Wolfcry Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #2 Отговорено 8 Април, 2009 (Редактирано) имаш друг проблем. не може да ти вдигне с 3-4 литра... мен в момента vti-то ми гори 11-12... мислиш ли че ако сложа катализатор ще падне на 9-10? виж си ламбда сонда, кабели, свещи...сложи си резонатор защото иначе се получава едно ковти дрънчене при студена кола. поне при мен беше така Редактирано 8 Април, 2009 от manniakk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #3 Отговорено 8 Април, 2009 ок мерси, но все пак, някаква полза като цяло от резонатора има ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #4 Отговорено 8 Април, 2009 заглушава и помага да не ти дрънчат тръбите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #5 Отговорено 8 Април, 2009 разхода ми се вдигна с 3 до 4 литра ( във всички теми пише, че разхода не се вдига от такава интервенция.. е не е така )...ми замисли се защо само на теб се е получило така а не при другите и аз съм махал катализатор явно проблема ти е другаде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #6 Отговорено 8 Април, 2009 Колата ми е като твоята, "нормални 10/100" ...според мен не са нормални, да не говорим за 13-14/100. Средният ми разход(с катализатор) е до 8/100, ще кажете че съм в малък град и няма задръствания...но я карам все студена и на смукач, докато загрее и я гася . Според мен си имал проблем преди свалянето на катализатора, след това се е задълбочил. Иначе както каза колегата, можеш да подмениш катализаторното гърне с резонаторно, или с права дебелостенна тръба, но не оставай с празно гърне...пада мощноста заради някакво завихряне на газовете...имаше тема някъде тук на скоро Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DUAL_CARB 0 #7 Отговорено 8 Април, 2009 рев плюс 1-2 коня можеби ама аз съм фен на рева и отдавна го махнах всичко е въпрос на личен избор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #8 Отговорено 8 Април, 2009 Wolfcry, само от любопитство да те питам: как точно си засичаш разхода? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #9 Отговорено 9 Април, 2009 като отидя на червено на бензиностанцията и сложа примерно 20 лева ( ~ 12 литра ) и минавам ~ 120 километра, докато стрелката иде в червеното отново ( ~ 10 на 100 ). след като свалих катализатора едва минавам 80 километра с тия 12 литра.. така си я засичам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest misho #10 Отговорено 9 Април, 2009 Трудно е да засечеш така разход. Пълни догоре, минаваш 100км и пак до горе. И това не е най-добрият вариант, но е малко по-точен.manniakk: Много ти е тежък крака бре, моята бивша VTI-ка трудно превишаваше 10л/100 градско. Това се случваше само зимата в студовете, иначе 9/100 беше нормалният разход. Засичал съм го поне 10 пъти по гореописаната схема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #11 Отговорено 9 Април, 2009 моя начин е също достатъчно точен, като го правя ежедневно колата я карам нон стоп, преди 2 месеца я вкарах от германия и досега съм минал над 6000км Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове