buh 1 #1 Публикувано 17 Март, 2009 Здравейте колеги, много мислих за това което искам да споделя,КАКВО СТАВА С ХОНДА ?когато за първи път карах хонда /1997г./ бях възхитен , тогава машината бе една сивик 86г /мисля че и казват "теливизора"/ бях възхитен, за двигател 1.3 см2 /може и да бъркам кубатура/ беше направо самолет спрямо всичко което бях карал до тогава. След това имаше сивик 1.5 В-тек англичанка и сега Сивик седан Д15/разбирайте имам/. Всички тези коли /модели/ за времето си, а и сега създават чувство за различие и индивидуалност. Сега искам да си взема малко по новичка машина /на старо/. И какво, на пазара основно 1.4 см2 - добра кола но с нишо повече от останалото, даже и модела след 2000 г. е доста близко като показатели до много други. Къде отите онова което го има в до 5 гернерация сивик - индивидуалност, излъчане , сила ???Та какво става, ХОНДА ли спря да прави нещата "КАТО МЕЧТА" или просто всички станаха хонда .Философия ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #2 Отговорено 17 Март, 2009 ми колега,вземи си с2000 или таип р Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boby70 55 #3 Отговорено 17 Март, 2009 Колега това ,че България основно се предлага 1.4 ,не значи че няма.Шеста генерация има 1.6 витек/160к.с./просто трябва повече да потърсиш и даприготвиш повече пари. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #4 Отговорено 17 Март, 2009 Или си купи първо поколение Инсаит / Insight / , или първия Сивик със заводско вграждана газова уредба , или пък си потърси някой по-рядък екземпляр Хонда Д15Б или Б16А , за да можем и ние да ти се порадваме Мисля , че отговора на въпроса ти е , че Хонда като марка и производител се популяризира в последните 3 години адски много за добро или лошо нещата са такива Все пак не трябва да забравяш , че Европа като пазар за Японците все още не е от толкова голям интерес , че да предлагат или да са предлагали нестандартни модели и разработки За съжаление на всички това е факт и в наши дни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #5 Отговорено 18 Март, 2009 ...човека просто иска да каже,че разнообразието от различни двигатели e малко а и освен един Тайп Р друго по спортно не се предлага Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shotgun LUDA 38 #6 Отговорено 18 Март, 2009 Здравейте колеги, много мислих за това което искам да споделя,КАКВО СТАВА С ХОНДА ?когато за първи път карах хонда /1997г./ бях възхитен , тогава машината бе една сивик 86г /мисля че и казват "теливизора"/ бях възхитен, за двигател 1.3 см2 /може и да бъркам кубатура/ беше направо самолет спрямо всичко което бях карал до тогава. След това имаше сивик 1.5 В-тек англичанка и сега Сивик седан Д15/разбирайте имам/. Всички тези коли /модели/ за времето си, а и сега създават чувство за различие и индивидуалност. Сега искам да си взема малко по новичка машина /на старо/. И какво, на пазара основно 1.4 см2 - добра кола но с нишо повече от останалото, даже и модела след 2000 г. е доста близко като показатели до много други. Къде отите онова което го има в до 5 гернерация сивик - индивидуалност, излъчане , сила ???Та какво става, ХОНДА ли спря да прави нещата "КАТО МЕЧТА" или просто всички станаха хонда .Философия ???Колега не знам каква Хонда си карал, че да е 1,3 или 1,4 см2, но повечето са 1300см3, 1400см3 и нагоре. Това 1,3 са литри или куб. дециметри. Става дума за обем, а не за площ. А не знам какво повече искаш от 200 коня на предно предаване. Ако искаш бърза кола защо визираш най-слабите двигатели в темата??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #7 Отговорено 18 Март, 2009 Б16Б ;) ;) ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #8 Отговорено 18 Март, 2009 Е какво по-голямо разнообразие е имало за европейските модели ония години ? Телевизорите за Европа имат 3 двигателя - 1.3 карбуратор 12 клапана 71 коня ; 1.5 карбуратор 12 клапана 90 коня ; 1.5 пълна инжекция 12 клапана 101 коня сещам се само за още един двигател слаган в това купе за японския пазар 1.6 пълна инжекция 16 клапана 131/6 коня При 4-та , 5-та и 6-та генерация има наистина голяма разновидност от двигатели , които в годините са осъвършенствани и т.н. Но 7-ма генерация Сивик също имат не малка гама двигатели 1.4 90 коня ; 1.6 110 коня ; 2.0 160 коня ; 1.7 дизел 101 коня ; 2.0 200 коня Аа , ми то и на 5-та генерация за Европа пак са толкова Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6121 #9 Отговорено 1 Април, 2009 Първоаприлска http://www.cardesign.ru/articles/hong_ik_u...009/03/31/3009/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6121 #10 Отговорено 21 Април, 2009 Далекокитайска http://www.autoblog.com/2009/04/21/shangha...cept-is-messin/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lamerko 1 #11 Отговорено 3 Май, 2009 Според мен авторът на темата е малко разочарован от по-новите модели и тук не става въпрос толкова до двигател колкото до харизмата която имат по-старите хонди. Всички се захласваме по предишните поколения заради натуралното усещане което дават дори и от една малолитражка 1.3 както даде за пример buh. Но няма как да стане нещата се оеднаквяват доста и вече всички марки правят общи разработки на двигатели, окачване, системи, така че няма как да искаш нещо толкова различно както примерно ако си карал лада и след 5 години си седнал в сивик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zaio_87 1 #12 Отговорено 3 Май, 2009 Според мен авторът на темата е малко разочарован от по-новите модели и тук не става въпрос толкова до двигател колкото до харизмата която имат по-старите хонди. Всички се захласваме по предишните поколения заради натуралното усещане което дават дори и от една малолитражка 1.3 както даде за пример buh. Но няма как да стане нещата се оеднаквяват доста и вече всички марки правят общи разработки на двигатели, иокачване, системи, така че няма как да искаш нещо толкова различно както примерно ако си карал лада и след 5 години си седнал в сивикАми то и аз миналата година си карах ладата и си мислех че сам доволен-виках си на акъла ~имам газова! ко ми е~ама един щастлив ден след като се качих на сивика усетих в какво голямо заблуждение сам бил! !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове