Jump to content
buh

Какво става с ХОНДА

Recommended Posts

Здравейте колеги, много мислих за това което искам да споделя,КАКВО СТАВА С ХОНДА ?когато за първи път карах хонда /1997г./ бях възхитен , тогава машината бе една сивик 86г /мисля че и казват "теливизора"/ бях възхитен, за двигател 1.3 см2 /може и да бъркам кубатура/ беше направо самолет спрямо всичко което бях карал до тогава. След това имаше сивик 1.5 В-тек англичанка и сега Сивик седан Д15/разбирайте имам/. Всички тези коли /модели/ за времето си, а и сега създават чувство за различие и индивидуалност. Сега искам да си взема малко по новичка машина :angry: /на старо/. И какво, на пазара основно 1.4 см2 - добра кола но с нишо повече от останалото, даже и модела след 2000 г. е доста близко като показатели до много други. Къде отите онова което го има в до 5 гернерация сивик - индивидуалност, излъчане , сила ???Та какво става, ХОНДА ли спря да прави нещата "КАТО МЕЧТА" или просто всички станаха хонда :lol:.Философия ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това ,че България основно се предлага 1.4 ,не значи че няма.Шеста генерация има 1.6 витек/160к.с./просто трябва повече да потърсиш и даприготвиш повече пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или си купи първо поколение Инсаит / Insight / , или първия Сивик със заводско вграждана газова уредба , или пък си потърси някой по-рядък екземпляр Хонда Д15Б или Б16А , за да можем и ние да ти се порадваме :D Мисля , че отговора на въпроса ти е , че Хонда като марка и производител се популяризира в последните 3 години адски много !!! за добро или лошо нещата са такива :D Все пак не трябва да забравяш , че Европа като пазар за Японците все още не е от толкова голям интерес , че да предлагат или да са предлагали нестандартни модели и разработки ;) За съжаление на всички това е факт и в наши дни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...човека просто иска да каже,че разнообразието от различни двигатели e малко а и освен един Тайп Р друго по спортно не се предлага

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, много мислих за това което искам да споделя,КАКВО СТАВА С ХОНДА ?когато за първи път карах хонда /1997г./ бях възхитен , тогава машината бе една сивик 86г /мисля че и казват "теливизора"/ бях възхитен, за двигател 1.3 см2 /може и да бъркам кубатура/ беше направо самолет спрямо всичко което бях карал до тогава. След това имаше сивик 1.5 В-тек англичанка и сега Сивик седан Д15/разбирайте имам/. Всички тези коли /модели/ за времето си, а и сега създават чувство за различие и индивидуалност. Сега искам да си взема малко по новичка машина ;) /на старо/. И какво, на пазара основно 1.4 см2 - добра кола но с нишо повече от останалото, даже и модела след 2000 г. е доста близко като показатели до много други. Къде отите онова което го има в до 5 гернерация сивик - индивидуалност, излъчане , сила ???Та какво става, ХОНДА ли спря да прави нещата "КАТО МЕЧТА" или просто всички станаха хонда ;).Философия ???

Колега не знам каква Хонда си карал, че да е 1,3 или 1,4 см2, но повечето са 1300см3, 1400см3 и нагоре. Това 1,3 са литри или куб. дециметри. Става дума за обем, а не за площ. А не знам какво повече искаш от 200 коня на предно предаване. Ако искаш бърза кола защо визираш най-слабите двигатели в темата???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е какво по-голямо разнообразие е имало за европейските модели ония години ? Телевизорите за Европа имат 3 двигателя - 1.3 карбуратор 12 клапана 71 коня ; 1.5 карбуратор 12 клапана 90 коня ; 1.5 пълна инжекция 12 клапана 101 коня ;) сещам се само за още един двигател слаган в това купе за японския пазар 1.6 пълна инжекция 16 клапана 131/6 коня ;) При 4-та , 5-та и 6-та генерация има наистина голяма разновидност от двигатели , които в годините са осъвършенствани и т.н. Но 7-ма генерация Сивик също имат не малка гама двигатели 1.4 90 коня ; 1.6 110 коня ; 2.0 160 коня ; 1.7 дизел 101 коня ; 2.0 200 коня ;) Аа , ми то и на 5-та генерация за Европа пак са толкова ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен авторът на темата е малко разочарован от по-новите модели и тук не става въпрос толкова до двигател колкото до харизмата която имат по-старите хонди. Всички се захласваме по предишните поколения заради натуралното усещане което дават дори и от една малолитражка 1.3 както даде за пример buh. Но няма как да стане нещата се оеднаквяват доста и вече всички марки правят общи разработки на двигатели, окачване, системи, така че няма как да искаш нещо толкова различно както примерно ако си карал лада и след 5 години си седнал в сивик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен авторът на темата е малко разочарован от по-новите модели и тук не става въпрос толкова до двигател колкото до харизмата която имат по-старите хонди. Всички се захласваме по предишните поколения заради натуралното усещане което дават дори и от една малолитражка 1.3 както даде за пример buh. Но няма как да стане нещата се оеднаквяват доста и вече всички марки правят общи разработки на двигатели, иокачване, системи, така че няма как да искаш нещо толкова различно както примерно ако си карал лада и след 5 години си седнал в сивикАми то и аз миналата година си карах ладата и си мислех че сам доволен-виках си на акъла ~имам газова! ко ми е~ама един щастлив ден след като се качих на сивика усетих в какво голямо заблуждение сам бил! !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...