vesivanova 1069 #41 Отговорено 18 Март, 2009 http://forums.hondabg.com/index.php?showto...mp;#entry262053 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TSX 0 #42 Отговорено 18 Март, 2009 дизела,не се чуди-върви повече от бензина и гори по малко,малко са хората които не са имали дизел и да го хвалят.Дизел и си свиркаш Благодаря ти! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TSX 0 #43 Отговорено 18 Март, 2009 Имах възможността да се погавря със служебен Civic 8ма 2.2 i-cdti и останах доста изненадан до 2к рпм няма никой,от 2-4rpm ускорението е удивително върви като мойто VTI от 4-6rpm.Въпросния сивик го карат какви ли не идиоти и за 2г. не е дал никакъв дефект и като гледам не мисли и да дава За километрите които навърташ и за стила ти на каране(педала до дъно) изобщо не се замисляи за дизелака.Слагай си мо качествени масла и нафтица и си свиркайБлагодаря ти! Само си мисля дали i-DTEC е така сполучлив като i-CDTi? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TSX 0 #44 Отговорено 18 Март, 2009 http://forums.hondabg.com/index.php?showto...mp;#entry262053 Мерси за информацията! Безаварийно каране! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #45 Отговорено 18 Март, 2009 Абе кво стана в тоя форум????Ако се разровите в по-стари теми с подобни спорове,хората които препоръчвах ме дизела се броях ме на пръстите на едната ми ръка,а сега какво???Нали уж ни мирешеха крачолите на нафта???Защо сте толкова убедени,че точно този дизел е за предпочитане като повечето от вас даже не са го и тествали??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Voyager 26 #46 Отговорено 18 Март, 2009 Колега, ще си позволя да въведа още една отправна точка за сравнение - нивото на оборудване.Казваш, че пътуваш много, което според мен прави вътрешния комфорт в нещо изключително важно. Препоръчвам ти ако имаш възможност да вземеш Executive вариант на Акорда. По-конкретно имам предвид възможностите за регулиране на шофьорската седалка, който при другите варианти се свеждат до две положения: напред - назад и облегалката също напред - назад. При Executive варианта обаче нещата седят по друг начин - повдигаш си предната част на седалката нагоре и нещата се променят до неузнаваемост. А голямата разлика си проличава при дългите пътувания, просто краката ти не се изморяват. Лично аз така си избрах моя. Седнах в варианта Спорт, след това във Executive варианта и веднага разбрах коя е моята кола. Естествено знам, че предложението ми е свързано с по-висока цена, но ако можеш да си го позволиш е за предпочитане. Другите допълнителни екстри също не са за пренебрегване, но разликата между комфорта на двете седалки е може би най-важната.Другото за двигателите колегите горе много добре са описали плюсовете и минусите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #47 Отговорено 18 Март, 2009 (Редактирано) Комбито ми се води Спорт и имам регулиране на седалката във височина /ръчка/ , стандартното регулиране на облегалката/ръчка/ и предполагам екстра за по-ниските и дребни шофьори одебеляване на облегалката /пак ръчка/ Това което те съветвам като екстра да имаш е Круиз контрол-а невероятна екстра щом пътуваш толкова Редактирано 18 Март, 2009 от Tino Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TSX 0 #48 Отговорено 18 Март, 2009 Благодаря на MIYAMOTO, Voyager и Tino за последните им мнения и коментари!Бих искал да поставя още 1 въпрос за разискване и мнения!Освен Euro 5, какви са разликите между стария i-CDTi и новия i-DTEC?Дали новия е така сполучлив като предшественика си? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TSX 0 #49 Отговорено 18 Март, 2009 Що се отнася до нивото на оборудване, спрял съм се на Elegance с опция за монтаж на преден и заден парктроник + монтаж на Xenon.При тези обстоятелства, разликите с ниво Executive се свеждат до кожен салон, шибидах, Електрически регулируема по височина, в наклон и дълбочина шофьорска седалка с памет за две положения /това за което намекна Voyager, Брой тонколони /Elegance е с 6, Еxecutive е с 10, Радио CD чейнджър за 6 броя диска с дублирано управление от волана,което при ниво Elegance e Радио CD за 1 брой диск с дублирано управление от волана и 17" джанти, при Elegance са 16".РАЗЛИКАТА в парите обаче стига до 15 хил. лв. зависи от мотора.Дори NAVI не влиза в цената на Executive, а дори и да влизаше, няма пълно покритие на BG картата. Има 6 езика, ама няма Български , не че това е проблем, ама все пак сме Българи в EU NAVI и Advanced Safety Package - пакет, който е много хубав и ценен, относно безопасността - всичко това и при Elegance и при Executive е опция, свързано с още кинти! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #50 Отговорено 18 Март, 2009 i-DTEC е на базата на предишния - естествено е пипнато тук-таме, на практика от няколко месеца е в продажба, въпреки че е демонстриран на авторевюта още 2007-ма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TSX 0 #51 Отговорено 18 Март, 2009 i-DTEC е на базата на предишния - естествено е пипнато тук-таме, на практика от няколко месеца е в продажба, въпреки че е демонстриран на авторевюта още 2007-маДнес ходих в Динамик Мотърс. Казаха ми, че i-DTEC е съвършенно нов двигател, който много малко е взаимстван от i-CTDI.Наистина покрива Euro 5, но този филтър за твърди частици не го слагат на колите за България. Много висок въртящ момент, нисък разход!Карах го! Уникално ускорение за 150 cc . Набира повече от Бензина. Колата не може да влезе в пътя, като я настъпиш рязко. Казват, че за разлика от предшественика си е малко по-шумен, но и i-CTDI е бил такъв до първите 10 хил. км. После утихвал, както и му падал разхода. Само не ми хареса, че 1 предавка е малко късичка, но това не е кой знае какъв недостатък. / с 20 км./h включваш 3-та и на баира се изтрелваш като куршум. Като цяло ми направи страхотно първоначално впечатление! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TSX 0 #52 Отговорено 18 Март, 2009 Колега, ще си позволя да въведа още една отправна точка за сравнение - нивото на оборудване.Казваш, че пътуваш много, което според мен прави вътрешния комфорт в нещо изключително важно. Препоръчвам ти ако имаш възможност да вземеш Executive вариант на Акорда. По-конкретно имам предвид възможностите за регулиране на шофьорската седалка, който при другите варианти се свеждат до две положения: напред - назад и облегалката също напред - назад. При Executive варианта обаче нещата седят по друг начин - повдигаш си предната част на седалката нагоре и нещата се променят до неузнаваемост. А голямата разлика си проличава при дългите пътувания, просто краката ти не се изморяват. Лично аз така си избрах моя. Седнах в варианта Спорт, след това във Executive варианта и веднага разбрах коя е моята кола. Естествено знам, че предложението ми е свързано с по-висока цена, но ако можеш да си го позволиш е за предпочитане. Другите допълнителни екстри също не са за пренебрегване, но разликата между комфорта на двете седалки е може би най-важната.Другото за двигателите колегите горе много добре са описали плюсовете и минусите.Колега днес карах и Elegance и Executive. Оказа се, че относно седалката на шофьора и при двете нива ги има екстрите за които спомена. Разликата е, че при Executive всичко е електронно, а при Elegance е ръчно. Друго, което ми направи впечатление е, че при Elegance Бензин има Bluetooth и резервна гума, а при Elegance Дизел няма Bluetooth и резервна гума. Има ремонтен комплект! Иначе са уникални машини! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Voyager 26 #53 Отговорено 19 Март, 2009 Много добре си направил, а това за телефона е неоценимо предимство. Усещам, че дилемата ти става все по-голяма. Ще добавя само, че разликата в парите за стандартното обслужване /масло и всички филтри/ е някъде към 150лв. в повече за дизела, като се сменят на 20 000км. Bluetooth-та по спомен го продаваха допълнително за около 1600лв. Сметките ще си ги правиш ти. Успех в избора! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TSX 0 #54 Отговорено 19 Март, 2009 Много добре си направил, а това за телефона е неоценимо предимство. Усещам, че дилемата ти става все по-голяма. Ще добавя само, че разликата в парите за стандартното обслужване /масло и всички филтри/ е някъде към 150лв. в повече за дизела, като се сменят на 20 000км. Bluetooth-та по спомен го продаваха допълнително за около 1600лв. Сметките ще си ги правиш ти. Успех в избора!Приятелю, дилемата наистина става още голяма, защото пък днес ходих и карах CR-V с твоя мотор 2.2 i-CTDI и останах много впечатлен. Имам чувството, че се кара по-леко от Accord-а, гледаш от високо. Вчрно, че е с 10 cc по-малко от Accord-а и с 200 кг. по-тежък, но за сметка на това е идеалната семейна кола, пък е и 4х4. Ще ходя за риба с нея . Незнам какво да правя. Дизайна на Accord-a е невероятен от вътре. CR-V е по-дървеничко, НО за парите които се дават за Accord 2.2 i-DTEC - Elegance, може да се вземе CR-V 2.2 i-CTDI - Executive, ta dori s 2-3 хил. по-малко!/ с кожи, панорамен покрив, ксенони, парктроници и т.н., всичко без NAVI./В момента съм процес на голямо двуумение. Accorda e уникален, CR-V е забележително! И двете на пътя стоят еднакво добре! Джипа се кара с голяма лекота! Незнам! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #55 Отговорено 19 Март, 2009 Еееех , да ти имам дилемите Аз пред подобна дилема бих взел на 100% CR-V-то дори не знам какво се чудиш при положение , че е Екзекютив просто джипката е в пъти по-компактна от седана Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TSX 0 #56 Отговорено 19 Март, 2009 Еееех , да ти имам дилемите Аз пред подобна дилема бих взел на 100% CR-V-то дори не знам какво се чудиш при положение , че е Екзекютив просто джипката е в пъти по-компактна от седана Tino, много си прав за CR-V - то. Мисля, че наистина вече взех решение! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #57 Отговорено 19 Март, 2009 Още един глас за CR-V-то Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TSX 0 #58 Отговорено 19 Март, 2009 Още един глас за CR-V-тоМерси! То ще е! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #59 Отговорено 3 Април, 2009 Купих си Civic CTDI 7-ма генерация 2003г. - преди 1 седмица (преди това имах Астра F). Стои много добре на пътя, наистина ускорението е много добро - сравнявам го със 1,6 бензинов Сивик същото купе . Много тих е моторът за дизел. Радиусът на завиване е малък. За смяна на маслото, маслен и горивен филтър + труд ми взеха 110лв. Ангренажен ремък + обтяжна ролка + паразитната ролка + пистов ремък за климатика + въздушен филтър = 210лв (тези цени са с отстъпки от магазин в Пловдив). Ще видим за работа колко ще искат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TSX 0 #60 Отговорено 6 Април, 2009 Купих си Civic CTDI 7-ма генерация 2003г. - преди 1 седмица (преди това имах Астра F). Стои много добре на пътя, наистина ускорението е много добро - сравнявам го със 1,6 бензинов Сивик същото купе . Много тих е моторът за дизел. Радиусът на завиване е малък. За смяна на маслото, маслен и горивен филтър + труд ми взеха 110лв. Ангренажен ремък + обтяжна ролка + паразитната ролка + пистов ремък за климатика + въздушен филтър = 210лв (тези цени са с отстъпки от магазин в Пловдив). Ще видим за работа колко ще искат. Безаварийно каране Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове