Jump to content
TSX

I-dtec

Recommended Posts

дизела,не се чуди-върви повече от бензина и гори по малко,малко са хората които не са имали дизел и да го хвалят.Дизел и си свиркаш :)

Благодаря ти! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах възможността да се погавря със служебен Civic 8ма 2.2 i-cdti и останах доста изненадан до 2к рпм няма никой,от 2-4rpm ускорението е удивително върви като мойто VTI от 4-6rpm.Въпросния сивик го карат какви ли не идиоти и за 2г. не е дал никакъв дефект и като гледам не мисли и да дава :) За километрите които навърташ и за стила ти на каране(педала до дъно) изобщо не се замисляи за дизелака.Слагай си мо качествени масла и нафтица и си свиркай

Благодаря ти! Само си мисля дали i-DTEC е така сполучлив като i-CDTi?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе кво стана в тоя форум????Ако се разровите в по-стари теми с подобни спорове,хората които препоръчвах ме дизела се броях ме на пръстите на едната ми ръка,а сега какво???Нали уж ни мирешеха крачолите на нафта???Защо сте толкова убедени,че точно този дизел е за предпочитане като повечето от вас даже не са го и тествали???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ще си позволя да въведа още една отправна точка за сравнение - нивото на оборудване.Казваш, че пътуваш много, което според мен прави вътрешния комфорт в нещо изключително важно. Препоръчвам ти ако имаш възможност да вземеш Executive вариант на Акорда. По-конкретно имам предвид възможностите за регулиране на шофьорската седалка, който при другите варианти се свеждат до две положения: напред - назад и облегалката също напред - назад. При Executive варианта обаче нещата седят по друг начин - повдигаш си предната част на седалката нагоре и нещата се променят до неузнаваемост. А голямата разлика си проличава при дългите пътувания, просто краката ти не се изморяват. Лично аз така си избрах моя. Седнах в варианта Спорт, след това във Executive варианта и веднага разбрах коя е моята кола. Естествено знам, че предложението ми е свързано с по-висока цена, но ако можеш да си го позволиш е за предпочитане. Другите допълнителни екстри също не са за пренебрегване, но разликата между комфорта на двете седалки е може би най-важната.Другото за двигателите колегите горе много добре са описали плюсовете и минусите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Комбито ми се води Спорт и имам регулиране на седалката във височина /ръчка/ , стандартното регулиране на облегалката/ръчка/ и предполагам екстра за по-ниските и дребни шофьори одебеляване на облегалката /пак ръчка/ :lol: Това което те съветвам като екстра да имаш е Круиз контрол-а :lol: невероятна екстра щом пътуваш толкова :o

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на MIYAMOTO, Voyager и Tino за последните им мнения и коментари!Бих искал да поставя още 1 въпрос за разискване и мнения!Освен Euro 5, какви са разликите между стария i-CDTi и новия i-DTEC?Дали новия е така сполучлив като предшественика си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що се отнася до нивото на оборудване, спрял съм се на Elegance с опция за монтаж на преден и заден парктроник + монтаж на Xenon.При тези обстоятелства, разликите с ниво Executive се свеждат до кожен салон, шибидах, Електрически регулируема по височина, в наклон и дълбочина шофьорска седалка с памет за две положения /това за което намекна Voyager, Брой тонколони /Elegance е с 6, Еxecutive е с 10, Радио CD чейнджър за 6 броя диска с дублирано управление от волана,което при ниво Elegance e Радио CD за 1 брой диск с дублирано управление от волана и 17" джанти, при Elegance са 16".РАЗЛИКАТА в парите обаче стига до 15 хил. лв. зависи от мотора.Дори NAVI не влиза в цената на Executive, а дори и да влизаше, няма пълно покритие на BG картата. Има 6 езика, ама няма Български :lol:, не че това е проблем, ама все пак сме Българи в EU :lol: NAVI и Advanced Safety Package - пакет, който е много хубав и ценен, относно безопасността - всичко това и при Elegance и при Executive е опция, свързано с още кинти!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

i-DTEC е на базата на предишния - естествено е пипнато тук-таме, на практика от няколко месеца е в продажба, въпреки че е демонстриран на авторевюта още 2007-ма

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

i-DTEC е на базата на предишния - естествено е пипнато тук-таме, на практика от няколко месеца е в продажба, въпреки че е демонстриран на авторевюта още 2007-ма

Днес ходих в Динамик Мотърс. Казаха ми, че i-DTEC е съвършенно нов двигател, който много малко е взаимстван от i-CTDI.Наистина покрива Euro 5, но този филтър за твърди частици не го слагат на колите за България. Много висок въртящ момент, нисък разход!Карах го! Уникално ускорение за 150 cc . Набира повече от Бензина. Колата не може да влезе в пътя, като я настъпиш рязко. Казват, че за разлика от предшественика си е малко по-шумен, но и i-CTDI е бил такъв до първите 10 хил. км. После утихвал, както и му падал разхода. Само не ми хареса, че 1 предавка е малко късичка, но това не е кой знае какъв недостатък. / с 20 км./h включваш 3-та и на баира се изтрелваш като куршум. Като цяло ми направи страхотно първоначално впечатление! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ще си позволя да въведа още една отправна точка за сравнение - нивото на оборудване.Казваш, че пътуваш много, което според мен прави вътрешния комфорт в нещо изключително важно. Препоръчвам ти ако имаш възможност да вземеш Executive вариант на Акорда. По-конкретно имам предвид възможностите за регулиране на шофьорската седалка, който при другите варианти се свеждат до две положения: напред - назад и облегалката също напред - назад. При Executive варианта обаче нещата седят по друг начин - повдигаш си предната част на седалката нагоре и нещата се променят до неузнаваемост. А голямата разлика си проличава при дългите пътувания, просто краката ти не се изморяват. Лично аз така си избрах моя. Седнах в варианта Спорт, след това във Executive варианта и веднага разбрах коя е моята кола. Естествено знам, че предложението ми е свързано с по-висока цена, но ако можеш да си го позволиш е за предпочитане. Другите допълнителни екстри също не са за пренебрегване, но разликата между комфорта на двете седалки е може би най-важната.Другото за двигателите колегите горе много добре са описали плюсовете и минусите.

Колега днес карах и Elegance и Executive. Оказа се, че относно седалката на шофьора и при двете нива ги има екстрите за които спомена. Разликата е, че при Executive всичко е електронно, а при Elegance е ръчно. Друго, което ми направи впечатление е, че при Elegance Бензин има Bluetooth и резервна гума, а при Elegance Дизел няма Bluetooth и резервна гума. Има ремонтен комплект! Иначе са уникални машини!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре си направил, а това за телефона е неоценимо предимство. Усещам, че дилемата ти става все по-голяма. Ще добавя само, че разликата в парите за стандартното обслужване /масло и всички филтри/ е някъде към 150лв. в повече за дизела, като се сменят на 20 000км. Bluetooth-та по спомен го продаваха допълнително за около 1600лв. Сметките ще си ги правиш ти. Успех в избора!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре си направил, а това за телефона е неоценимо предимство. Усещам, че дилемата ти става все по-голяма. Ще добавя само, че разликата в парите за стандартното обслужване /масло и всички филтри/ е някъде към 150лв. в повече за дизела, като се сменят на 20 000км. Bluetooth-та по спомен го продаваха допълнително за около 1600лв. Сметките ще си ги правиш ти. Успех в избора!

Приятелю, дилемата наистина става още голяма, защото пък днес ходих и карах CR-V с твоя мотор 2.2 i-CTDI и останах много впечатлен. Имам чувството, че се кара по-леко от Accord-а, гледаш от високо. Вчрно, че е с 10 cc по-малко от Accord-а и с 200 кг. по-тежък, но за сметка на това е идеалната семейна кола, пък е и 4х4. Ще ходя за риба с нея :D . Незнам какво да правя. Дизайна на Accord-a е невероятен от вътре. CR-V е по-дървеничко, НО за парите които се дават за Accord 2.2 i-DTEC - Elegance, може да се вземе CR-V 2.2 i-CTDI - Executive, ta dori s 2-3 хил. по-малко!/ с кожи, панорамен покрив, ксенони, парктроници и т.н., всичко без NAVI./В момента съм процес на голямо двуумение. Accorda e уникален, CR-V е забележително! И двете на пътя стоят еднакво добре! Джипа се кара с голяма лекота! Незнам! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еееех , да ти имам дилемите :D Аз пред подобна дилема бих взел на 100% CR-V-то :D дори не знам какво се чудиш при положение , че е Екзекютив :D просто джипката е в пъти по-компактна от седана :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еееех , да ти имам дилемите :) Аз пред подобна дилема бих взел на 100% CR-V-то :D дори не знам какво се чудиш при положение , че е Екзекютив :D просто джипката е в пъти по-компактна от седана :D

Tino, много си прав за CR-V - то. Мисля, че наистина вече взех решение! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един глас за CR-V-то

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един глас за CR-V-то

Мерси! То ще е! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих си Civic CTDI 7-ма генерация 2003г. - преди 1 седмица (преди това имах Астра F). Стои много добре на пътя, наистина ускорението е много добро - сравнявам го със 1,6 бензинов Сивик същото купе :) . Много тих е моторът за дизел. Радиусът на завиване е малък. За смяна на маслото, маслен и горивен филтър + труд ми взеха 110лв. Ангренажен ремък + обтяжна ролка + паразитната ролка + пистов ремък за климатика + въздушен филтър = 210лв (тези цени са с отстъпки от магазин в Пловдив). Ще видим за работа колко ще искат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих си Civic CTDI 7-ма генерация 2003г. - преди 1 седмица (преди това имах Астра F). Стои много добре на пътя, наистина ускорението е много добро - сравнявам го със 1,6 бензинов Сивик същото купе ;) . Много тих е моторът за дизел. Радиусът на завиване е малък. За смяна на маслото, маслен и горивен филтър + труд ми взеха 110лв. Ангренажен ремък + обтяжна ролка + паразитната ролка + пистов ремък за климатика + въздушен филтър = 210лв (тези цени са с отстъпки от магазин в Пловдив). Ще видим за работа колко ще искат.

Безаварийно каране ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...