Jump to content
stamatov

проблем с нов съединител

Recommended Posts

колеги имам проблем и мисля че грешката е в магазина за авточасти кадето са ми дали друг съединител но това са само догатки от колегите които го сменяха... та въпроса ми е някои знаели колко трябва да е диаметъра на притискателния диск на англ. 1996г. 1.6 126 к.с. или D16Y2 защото ми е останало в главата че диаметъра е 210 мм за ексиди когато гледах, а този е 212 и стържеше първия път на корпуса на кутията... съединителя е комплект Нипартс номера му е J2004027 някой ако има възможност да го провери че утре трябва да се разправям в магазина да знам дали подозренията ми са основателни.Мерси предварително на тези които ще се отнесат сериозно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Number ------ Name------------ CriteriaHCC713-------Clutch Cover------Outer: 212; Inner: 147; P.C.D.: 240; HCD305-------Clutch Disc---------Outer: 212; Inner: 150; NOS: 20; Major: 22; Това излиза за този мотор http://www.exedy.adc-cat.com/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:angel: на колегата 'AMD' за правилният отговор ! Това са и верните данни за твоя двигател !

 

А ето ти и как изглежда самият феродов диск и как го дават в каталога на EXEDY !

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре де в такъв случай значи са ми дали правилния диск а той упира на корпуса на скоростната кутия.... а като напиша номера на двигателя самоче не във каталог за части ми излиза че го има и 210мм. а в един японски саит беше и 211 мм... можеби имат разновидност ако е така каде да проверя :angel:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега ще ви кажа и другите симптоми след като го сложихме: той че надра надра кутията ама го позапилихме и се оправи обаче тресе, бие в педала като пулсиране, буксува здраво ( цедя първа вкл. 2-ра и оборотите хвърчат а километрите падат, да не говорим че мирише на феродо...) да не говорим че немога да тръгна плавно....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега като сложиш нов съединител изобщо не трябва да му правиш адските обороти или power shifting защото ще стане една..... И е нормално да тресе,моят тресеше баааая километри след като го смених,но вече е перфектен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този списък не изглежда да е много точен :angel: веднага казвам защо:EG4-Сивик 5 ген Д15В2 мотор диска си му е 212 ммАко имаш възможност примери притискателния диск.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ами тъкмо го измерих 211 мм са и двата и феродов и притискателен а по номера на кутията излиза че е 212 на нипартс... трсенето мисля че е от аксиалниа лагер защото има отклонение като го завъртя и се вижда на око...за колегата MURDERA разработих го около 300 км.

Редактирано от stamatov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 mm че стърчи повече феородовия диск не трява да му пречи, а и как ще надере скоростната кутия като е затворен от притискателния. Друго - сигурен ли си че притискателния диск ти е наред, като чета май него не сте го сменили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, а ти старият ти феродов не го ли измери какъв му е размера ? И дай малко повече инфо какво друго сте сменяли в смисъл не става ясно лагера дали е нов, както и притискателният диск също нов ли е ? И кой и как е правил ремонта ! Има си някои особенности, които ако не са спазени при самата смяна и която не е кой знае каква философия но....ако не се направи както трябва и се вкарваш в един филм дето....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

целия комплект : аксиален, феродов и притискателен- външната част на притискателя надира вътрешната страна на кутията на съединителяабе и аз си мисля че 1 мм нетрябва да е проблем ама.. знам ли затова питам значи и двата са 211 мм и феродовия и притискателния

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

........... и мисля че грешката е в магазина за авточасти кадето са ми дали друг съединител но това са само догатки от колегите които го сменяха.......

Тук има нещо много гнило и сбъркано ! А и информацията която даваш е оскъдна, а и в мен остава съмнението, че тези твои колеги които са ти правили ремонта май изобщо не са наясно със ситуацията и с това което са се захванали да правят ! Няма начин заради разлика от 1 или 2 мм да стане това което казваш ! Но при тази информация можем само да гадаем и само това можем да ти кажем и ние ! Попита ни за размера който ти е за твоят модел по EXEDY, е помогнахме ти но после ни вкара във филм с много неизвестни ! Редактирано от Olmy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами незнам за колегите според мен си разбират щом правят swap не на 1-2 двигателя вече само с хонда се занимават, а и момчето вика няма няколко начина за смяна на съединител подскажете каде може да сгрешат примерно защото съм си платил и на тях така че очаквам да е както трябва направено...все пак мерси за менията никога не е излишна друга гледана точка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ето ти и номече по SACHS 1878 991 301 по каталог го дават да е 210мм надявам се да ти е от полза

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя Exedy не потегля плавно след смяната, а вече има към 1200км градско зад гърба си. Ремонта на горната помпа на съединителя помогна малко, но не съвсем. Притрисане на първа няма, но при превключеане на втора с ниска скорост се усеща. Вече не знам дали Exedy-тата, които се намират у нас са истински и дори имам съмнения в самата марка Exedy, колкото и да я хвалят. Да потегляш рязко всеки път в кошмарните задръствания е уморително и неприятно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ще се оправи,на моя му трябваха 1000км градско + 2000 извън за да работи като хората

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е добре де ама по тая логика значи като си вземеш нова кола тя си тресе така ли и трябва да я разработваш 3-4000 км. ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като марка екседи са световноизвестни (определно не с проблематична работа) ама тука какво се продава не знам, рециклирани ли какви ли (евро 07 дали продават нещо свястно не знам) . Тва сединител да уляга 1000-2000 км не ми се струва нормално. Работя във фирма, която внася съединители и е имало 1-2 случая съеидинителя да тресе след монтаж, съответно се връща към нас и после към производителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да добавя моят не е екседи а XTD stage 2 carbon-kevlar(куча марка ама за тея пари съм доволен доста)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е добре де ама по тая логика значи като си вземеш нова кола тя си тресе така ли и трябва да я разработваш 3-4000 км. ...

Не, не би трябвало да тресе, обаче много често се случва да се превключват трудно скоростите на чисто новите автомобили.Даже като подкарахме едно ново служебно Митсубиши Outlander за първи път и на връщане като позагря скоростите изобщо не влизаха, същото съм го чувал и за чисто нови бусове Ситроен. Впоследствие това нещо се оправя с карането.Тресенето не ме притеснява мен - нямам го, а рязкото отделяне. Когато карам доста колата на тръгни-спри и накрая вече се усеща, че съединителя зацепва по рязко и понякога има придърпване, ако не го контролирам внимателно. Сутрин в студеното се държи доста добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като купувах сивика (6ген), на връщане от автосервиза изпуши съединителят. Хората от автосалона го смениха преди да купя колата, но в последствие започна да боксува (2-3 дена след като я купих). Също така като натисна педала до край, не искаше да включва на скорост. Ходих в 4-5 сервиза, казваха различни неща и искаха да ми сменят отново съединителя. Накрая отидох при един познат който винаги ми прави ремонтите по ходовите части на колите и за 1 минута оправи проблема. Легна пред седалката на шофьора, врътна няколко пъти с един гаечен ключ и всичко се оправи. Вече година си карам с този съединител без да имам видими или усезаеми проблеми. Та, ако ти буксува, погледни си и ти амбриажа да не би да е пренатегнат както в моя случай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами днеска завъртяхме феродовия диск на струг да видим дали се усуква ... прави идеални 8-ци :) притискателя пеше посинял само на три точки по целия диск (кадето е опирал феродовия) другото си изглеждаше нормално и аксиалниа лагер както казах по- горе имаше луфт...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе какви са тия "разработвания" на съединител?!Аз сменях с еФтин NKK и от първия километър след смяна съединителя е перфектен ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз така знам ама на :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сменях наскоро с оригинален хонда. разработването се състоеше в това че ми миришеше на феродо 2-3000 километра. първо при всички случай на по-рязко тръгване и прибутване на полу-съединител, а после остана мирис само при придвижване назад, примерно наклон нагоре на задна. след като дисковете се сработиха миризмата изчезна, подозирам че не са правели 100% контакт и са прегрявали в дадени точки. това буксуване и тресене абсурд да е нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак феродовия диск е малко гъвкав и ще се изправи когато притискателя го стисне здраво, та претирсането не ми се струва че може да е от него - по-скоро притискателя нещо не е наред. Не знам от монтаж ли, от неравномерен натиск от пружините ли, крива повърхност...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега от фирмат като им пратих диска казаха че притискателя е идвал по-висок от външната страна но говорим за някви милиметри които се опитаха да ме убедят е трябвало да премерим преди да го сложим, а ние измерихме диаметъра на диска и диаметъра на отвора в центъра на диска... защо би трябвало да е различна височината след като по номер на рамата и двигателя излиза точно този диск...някой наясно ли е какво се мери когати си копуваш съединител кои размери са задължителни да се вземат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е ти купуваш комплект "за дадена кола", те може много работи да ти говорят, но са ти продали нещо различно. тъпо е че сте го пилили и т.н. и е загубило търговския си вид, иначе трябваше директно обратно за рекламация... рекламация с преработки едва ли ще е възможна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

................. а и как ще надере скоростната кутия като е затворен от притискателния. .............

........... и мисля че грешката е в магазина за авточасти кадето са ми дали друг съединител но това са само догатки от колегите които го сменяха.......

Тук има нещо много гнило и сбъркано ! А и информацията която даваш е оскъдна, а и в мен остава съмнението, че тези твои колеги които са ти правили ремонта май изобщо не са наясно със ситуацията и с това което са се захванали да правят........................

ами днеска завъртяхме феродовия диск на струг да видим дали се усуква ... прави идеални 8-ци :) притискателя пеше посинял само на три точки по целия диск (кадето е опирал феродовия) другото си изглеждаше нормално и аксиалниа лагер както казах по- горе имаше луфт...

сега от фирмат като им пратих диска казаха че притискателя е идвал по-висок от външната страна но говорим за някви милиметри които се опитаха да ме убедят е трябвало да премерим преди да го сложим, а ние измерихме диаметъра на диска и диаметъра на отвора в центъра на диска... защо би трябвало да е различна височината след като по номер на рамата и двигателя излиза точно този диск........

................ тъпо е че сте го пилили и т.н. и е загубило търговския си вид, иначе трябваше директно обратно за рекламация... рекламация с преработки едва ли ще е възможна.....

Колега за последен път пиша в темата ти ! Нищо лично, но доста хора ти дадоха мнение в това число и аз ! Сори за неприятния случай :) Много е жалко всичко това, но то е потвърждение на думите ми и за това, че хората наели са да извършат тази операция наистина не са били наясно и тя се е оказала голям залък за техните усти ! Нищо че по твоите думи правят суапове и други ремонти ( дано само и те не са толкова качествени, че.....) Едва ли от магазина са ти продали крив феродов диск, разбит аксиален лагер или изметнат притискател !!! Ако са били хора които знаят какво искат и знаят как да го постигнат ще предприемат всички необходими действия това да не се случи и щяха още на момента да го върнат, ако е имало повод и причина за съмнения, а не да пилят феродовия защото опирал в скоростната кутия ??? (това последното е .... егати и несериозното и ме навежда на много тъжни мисли) !!! Наблегни на цитатите които съм приложил, прочети ги внимателно и осмисли всичко ! Надявам се, че сам ще разбереш ситуацията, която за съжаление ще се окаже с крайно нежелан отрицателен финансов резултат за твоя бюджет !

 

Желая ти успех с оправянето на проблема и си намери човек който си разбира от работата, защото в противен случай ще страдаш доста !

 

П.С. Ти присъства ли поне на операцията по смяната на тези компоненти ???

Редактирано от Olmy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

присъствах да но просто бях в гаража не съм се навирал отдолу колата ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така зада приключим темата проблема беше във целия комплект съединител... пратиха ексиди и всичко си заспа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...