Jump to content
batko777

Въпросче за Civic 1.4is?

Recommended Posts

А хрумвало ли ти е че скоростната кутия е сметната за мощност 75 к.с а не за 90... а има загуби на мощност... пъксъс двг 75 коня и 5 изпилени гарнитури да сложиш пак няма да вдигнеш повече от 180... а и зависи от гуми окачване, маса ... не само двг да стане 90 к.с който едва ли са станали 90

:thumbs1: много умно, говорим без да знаем кво говорим! Това е нова мода.1. Скоростните кутии на двата двигателя са еднакви;2. Кви гуми, кво окачване, ква маса;3. Производителя мери конските сили не на гумите, а на коляновия вал.ШОТЛАНДЕЦ - за постигане на максималната скорост просто няма значение дали има 2-ма или 4-рима човека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карам англииски сивик д14а8 все едно д14а4 с пет човека на магистралата вдига 200

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз със моя Сивик д14а4 след смяна на смукателя от д16 и спортен филтър при изцеждане на 4 и след това 5 си праи 200 без проблем :rolleyes:

Редактирано от Ekzotik

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

фордовете май доста им лъжат километражите :rolleyes: а за скоросната кутия на 75 и 90 коня тя е еднаква 4-та трябва да я пълни до прекъсвач хондата (с оригинален размер гуми) иначе нещо и има според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а аз със моя сивик, като изпреварвах един бус със 190 и му излязох от въздушната струя щях да усетя мантинелата... абе стига с тия скорости с такива коли...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега stan4o наистина на тази скорост едвам държиш колата на пътя особено при изпреварване но съм се возил с японски сивик 1.4 със 190 и направо си е страшно но с моя английски сивик като натваря и повечко хора си е стабилен и с 190

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам между Д14А3 и Д14А4 дали има разлика в скотостните кутии, но не мисля че 1 гарнитура е единствената разлика в двигателите. завчера смених мойта, разлика не виждам. а относно максималната скорост ще кажа че този модел на хонда е доста разтоварен като мотор т.е. държи ниски обороти, има дълги скорости, от там идва и икономията в разхода. затова както повечето казвате трябва да я изцедиш на 4та за да достигнеш максималните км на 5та. нека някой колега с 1.4 90 коня с 5 врати да каже колко оборота е на 100км/ч, мойта на 100км е на 2600 оборота. Сравнение: старата ми кола Поло 97г , 60 коня на 100км е с 3100 оборота. От там идва и максималната скорост. Успех и умната с тия скорости!

Редактирано от SEZER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разликата след смяна на гарнитурата се усеща след 5000 оборота когато трябва въздух на 100 км на 5 съм мисля на 2600(английски сивик д14а8) моят шуреи смени въпросната гарнитура и колата варви повече само че неговата е японка преди смяната от 0 до100 ги засякохме за 13.7 след смяната за 11.2 а че тази гарнитура е разликата в двата мотора ти гарантирам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С моята англичанка Д14А2 повече от 160-165 не съм вдигал, но може повече. И е много стабилна. Летните гуми са 185/60/14. На ускорение, обаче е куца. Няма спортен дух, но е икономична.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а аз със моя сивик, като изпреварвах един бус със 190 и му излязох от въздушната струя щях да усетя мантинелата... абе стига с тия скорости с такива коли...

190 скорост ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди два дни смених всмукателния колектор с д16 з6 и днес излязъх на проба 1-ва 50 2-ра 100 3-та 150 4-та 190 цедя до прекъсвач 5-та не съм вкл. свърши правата та ако искаш максимума от твоята кола цеди до прекъсвач и друго излез на магистрала д14 след 160 набират бавно така че ти трябва дълга права но без проблем трябва да вдигнеш 180 190

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5те е икономична и не може много,вдига топ спиид на 4та :D

Съгласен съм колегата е прав 1.4IS вдигат 210-220 на 4-та а на 5-Та 180 гледал съм много клипове в YouTube но не бих пробвал лично защото си пазя колата, ето и един от тях-http://www.youtube.com/watch?v=i0oTDI_uWds&NR=1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега на 4-та не може да се вдигне 210 защото на 190 бие прекъсвач аз лично на 5та съм вдигал 200

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5те е икономична и не може много,вдига топ спиид на 4та :D

1.4IS вдигат 210-220 на 4-та а на 5-Та 180 гледал съм много клипове в YouTube
Е баш пък 220.То нали знаеш че всеки километраж малко или много лъже.Също и гумите имат значение.Този сайт повечето го знаят но все пак. http://www.kamortires.com/calculator.php?lang=bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега тоя на клипа кара на 5-та

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

относно смяната на гарнитура разлика има ко колата няма газова уредба. моята е с обикновена газ и вчера видях че газаджиите са сложили една тапа на въздуховода дето смуче въздушния филтър с цел да не идва в повече въздуха. като го махнах на газ започна да глъхне и иска да гасне, но на бензин се осеща вече разликата. незнам дали мога да оправя и на газ да върви без да глъхне и да гасне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Може,необходими са ти две неща-читав майстор и бухалка :dry: Майстора ти я цетрова,а с бухалката по стария.амах от спецове.Ходи при некой свестен каде се занимава с тва не от скоро и е кадърен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярвам, че почти всеки, като си е купил кола и я е пробвал какво и колко може. Аз с моята в началото така и не можах да вдигна повече от 140 - на 3-та, 4-та и 5-та залепваше на 1 и също място - о/о 138 км/ч (гуми 195/50/15). Една късна вечер с 1 приятел решихме да отидем до Варна. Минахме през Балкана и сукаците ги взимах малко по-агресивно. След Омуртаг ме подмина 1 Сивик от Търговище и понеже е от нашите, беше избран "да ме води". Карам си след него и в 1 момент видях, че се движим със 160. Тогава се шегувахме с авера, че Хондите се надушиха и заради това преминах "границата" от 138 км/ч. На връщане от Варна настъпахме колата за проба и направи 200 на 5-та и нямаше кола пред мен (по магистралата към Шумен, която май е с лек наклон в наша полза).Колата я карам предимно градско и бих казал, че в почти 99% от случайте съм спокоен шофьор (със сигурност рядко я цедя). Налагало ми се да бързам няколко пъти извън града и е имало случай в които колата пак се държи като спънат кон, имало е случаи когато съм карал със 180, но никога повече не успях да вдигна повече.Така и не открих някаква зависимост м/у карането ми през последните няколко седмици преди да тествам колата за скорост, но съм се чудил дали не е възможно, понеже комп-а нали се самоубочава и в случайте когата се раздава повече газ, той да "взима някакви решения вместо шофьора" в зависимост от предишния му стил на каране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

компютъра не може да се самоубочава колега тои се ръководи от това колко газ даваш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм на "ти" с принципа на действие на двигателя - имам скромни познания и предполагам ,че много от нещата които съм си мислил са абсолютна глупост. Мойте анализи са без значение. Исках по-скоро да споделя, че колкото и малък да е двигателя, колата и мощността, все пак явно има възможност да вдигне 200. Явно има някакви фактори, които понякога пречат, а може би други които помагат. Идея нямам само знам, че става. Това, че не е мислена за тази скорост е ясно - Сивик-а си е градска кола.Стабилност с тази скорост не вярвам да е замисляна - ако се е получило случайно, примерно заради гения на Хонда дизайнерите :drunk: ... чудесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със D14A4 съм вдигал 190км/h на 5300обр. и то спъната с 15" джанти 195/ 50/ 15 Но както казва колегата трябва да я посръчкаш на 3-та и 4-та до към 6000-6500обр. и тогава 5-та :angry:

и аз и аз самоче не в бг

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.4iS 90 коня, магистралата Пловдив - Стара Загора с нови 4 зимни гуми през октомври (беше топло), бях сам в колата, без изцеждане на 4-та скорост, а само на 5-та и повече от 190 км/ч не можах, дори беше леко надолнище, иначе на равен път 180 км/ч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте от тази тема разбрах че доста колеги не знаят че на двигателя си пише какъв е модела, на моята си пише D14A4 и годината, годината съм сигурен че я пише в дясната част на блока /98/ номера на двигателя пак е там някъде ако има желаещи ще проверя за точното място и ще пиша

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

забравих да кажа че аз на магистрала тракия си карам на 5та от 100 до 180 км/ч без да се мъча на четвърта да държа до 6000 оборота по бавно става но май въпроса беше да стане а не за колко време :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

190 по магистрала хемус на гас бавно, но славно ги вдигна :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от менс двигател Д14А4 без проблеми прави 190- 200 по километраж (километража показва с около 5- 10 километра по- високи показания) на 4 предавка при 6000- 6500 оборота.Забравих- с R13 гуми съм.Поздрави

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже съм с същият двигател,несъм ходил още много на далеч но по пътя за В.Търново направи 130 на 5 с около 3800-3900 rpm,което ми се струва нереално.Гумите са R15 широчината несъм я гледал.Погледнах в един сайт за разликата в километража която трябва да ми показва при наличието на по големи гуми,беше нещо около 85km при 100km,значи не са 130 а повече,това за мен е нереално,въпреки,че имаше леко надолнище,все пак това е 1,4.Може би този километраж трябва да се провери дали показва точно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчетох всички мнения по темата и като се успокоих ,че колата ми върви добре реших и аз да поствам личен опит с мойта d14а4. ^_^ На магистралата Пловдив -Стара Загора на 5-та 182 км/ч трима човека в колата с обща маса около 170 кг с летни гуми 185/60 некви измислени на R14 лети джанти,колата е пълен сток.Стабилността намалява след около 160 км/ч и изпреварването е по-трудно.По мое мнение не би трябвало да искаме повече от 1.4.А и ограниченията за скоростта не са измислени случайно,не че някой ги спазва де, особено на магистралата :huh:

Редактирано от 3AgHuK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д14а4 :cool: магистралата за Варна 4 човека с 14-ки 1.4 иС 210 си ги направи и ги поддаржа доста време и ми гореше може би 20 ;) нищо не сам пипал по колата както я купих на следващия ден само смених консумативите ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз с една лада на магистралата напраих 200 и ги даржах няколко километра... Мислете трезво малко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...