PETE_TONG 23 #1 Публикувано 4 Март, 2009 Колеги от около месец два търся из нета информация за Д14А4 с компресор но намирам само некви турбалани,някой има ли си идея моторчето 0.3/0.4 бара ще ги издържи ли със стоковата карантия? G-lader от корадо ще свърши ли работа да се присади на моя матор!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #2 Отговорено 4 Март, 2009 Уааааууу ,никакъв интерес и знания! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #3 Отговорено 4 Март, 2009 Компресор от европейска кола ще се върти в обратната посока на твоя двигател! За издържането на 0.3 до 0.4 бара със стоковите карантии си мисля, повтарям мисля че трябва да издържи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #4 Отговорено 4 Март, 2009 не знам какъв отговор очакваш. съмнявам се че тук има човек който е сложил компресор на d14... за мен е безсмислена инвестиция. Намери си една b16ка и ще е доста по добре от тоя компресор. В най добрия случай компресора ти дава 40%... 90hp + 40% . 126коня, като d16z6, а колко ядове ще имаш за да подкараш компресора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #5 Отговорено 4 Март, 2009 Добре,казвате компресора щял да се върти в обратната посока,защото хондата върти обратно! А ако обърнем компресора обратно,в смисъл посоката на въртене на оста!? За инвестицията не съм съгласен,защото изгледах доста клипчета на Д14-ки турбаланковци и съм впечатлен какво може моторчето за своите 1400 кубика,а що се отнася до Б16-та,мисля че ще е по интересно компресорна Д14-ка 120 коня,отколкото Б16,всеки 2-ри прави суап,не всеки се наема да съживява мъртвеца! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #6 Отговорено 4 Март, 2009 Защо двигателите на Хонда въртят на обратно може да питаш инжинерите им. Никой не дава отоговр на този въпрос, относно обръщането на самият компресор е изгубена кауза, по-добре си търси чарджър за хонда, а manniakk все пак е човек който доста време си опитваше да съживи D14-ка и накрая сложи B16-ка. Ентусиазма винаги е полезен, но в правилна посока. Днес ще сложиш чарджър, утре нитро и пак няма да ти стигат конете, а в един определен момента ще ти трябва и въртящ момент, който D14-ката не може да ти даде. Ще ти пожелая успех в начинанието и все пак може да ползваш търсачката, има хонди с чарджъри (вярно B16-ка) но има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #7 Отговорено 5 Март, 2009 колега проблема на d14ката е че няма части за нея. бутала, биели, валове, клапани - нищщооооо. първо ще трябва да суапнеш главата и да минеш на обд1. после за какво ти е чарджър ако ще го държиш на 0.5 бара. Един ден си говорих с драго и му казах че мисля да слагам турбо на сток б16. и каза по добре да си сложа здрави бутала защото бууста винаги ще ти се струва малко. се ще си викаш "айде само още малко" и накрая ще ти притропа мотора. пък и се замисли колко ще ти стъпи тоя чарджър и колко би ти дошъл един d16z6 цял мотор (ако не ти се дават пари за b16 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #8 Отговорено 5 Март, 2009 Абе защо издаваш какво си говориме Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamen_h 2 #9 Отговорено 5 Март, 2009 Привет колеги!Може ли само да попитам, колегата PETE_TONG, под компресор, турбо ли се разбира? Питам, че искам да кажа нещо ама да съм сигурен че говорим за TURBO! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #10 Отговорено 5 Март, 2009 За компресор, не за турбо става въпрос! На англииски Supercharger. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #11 Отговорено 5 Март, 2009 Та не можах да разбера ,по часовниковата стрелка ли се движи ролката на Хондите или обратно на часовника!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #12 Отговорено 5 Март, 2009 Обратно на часовниковата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #13 Отговорено 6 Март, 2009 Колеги може ли да се получи така или ,нема да се смени посоката ако се завърти на 180" по оста самия компресор!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
activity 8 #14 Отговорено 6 Март, 2009 (Редактирано) да кажем ,че това ти е charger-а как ще стане обръщането ,че нещо неми е ясно , ти добре ще обърнеш посоката а каналите от , който трябва да излиза налягънето няма ли и те да се объркат , в смисъл ,че ще стане там откъдето излиза ще стане ,че трябва да влиза(как прозвуча само) според мен се заемаш с мисия невъзможна Редактирано 6 Март, 2009 от activity Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bat_gogo 1 #15 Отговорено 6 Март, 2009 (Редактирано) на тази схема ролката на хонда се намира в ляво, а трябва да е в дясно, това прави твоята мисия невъзможна Редактирано 6 Март, 2009 от bat_gogo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #16 Отговорено 6 Март, 2009 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Truck-...bayphotohostingне знам хората кога ще осъзнаят че нещо качествено се постига с наливане на кинти и то не малко. Ето ви един истински хондов чарджър. Напоследък забелязвам че много хора с малолитражки питат за турбо, вдигане на коне и т.н. И аз бях с 1.4 и каквото и да го правиш ще си остане 1.4. за 1.4 единствения смислен тунинг за мен е суап на главата и после евентуално някво турбо ама със сток карантия си е яко риск. За мен съвета към всички такива ентусиасти е да събират пари и да купуват друга кола или по голям мотор.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #17 Отговорено 6 Март, 2009 Ще се сменя мотор след време,наистина няма смисъл да се наливат пари в Д14-ката,при положение че се продават читави Д16З6 за по 1500лв от,до. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lesov 0 #18 Отговорено 9 Март, 2009 Извинявам се за спама, но ми стана интересно и изкам да разбера дали Д16ка ще издържи на 0.4 бара със стокови карантии Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #19 Отговорено 9 Март, 2009 Ще издържи колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #20 Отговорено 10 Март, 2009 Мисля, че тунинга на слаби мотори се свежда до следното:Ако ще си го правиш сам - бива. Със около 1000 - 1500лв, всички хондови мотори под 1.6 могат да кажат около 30-40к.сТова естествено е ако човек сам си прави всичко. Разбира се, за да успее, са нужни малко технически понятия и правилната информация. В случаите с поставяне на турбо, нуждата от познания силно се изостря и всеки който си мисли че ще го направи супер от първия път, просто се самозаблуждава. Ако искате да си направите нещо сами, четете и мислете защото алтернативата е свързана с това да дадете на някого пари да чете и да мисли вместо вас.Ако обаче сте с 1.6 и нагоре, или ако 30-40 не ви стигат, или ако няма да си правите тунинга сами, 1000-1500 не стигат. Не само това, ами и в повечето случаи започва да важи правилото "по-добре цял по-мощен двигател"В третия случай попадат всички, на които просто не може да се помогне ама те си го знаят.. На тях няма нужда да им се казва колко скъпо е нещо и колко време ще загубят. Те знаят какво искат и колко пари и време ще набутат. Ако не беше така, всички щяхме да караме 2.4 турбо К20-ки които никога да не се чупят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #21 Отговорено 10 Март, 2009 Леко въпросче - 2.4 не е ли К24 или това е заради Stroker Kit на К20? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #22 Отговорено 10 Март, 2009 визирах второто Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doctor 13 #23 Отговорено 10 Март, 2009 Да ясно е всичко но ще помоля ако някой има информация до колко издържа стоковата карантия на D14A3/4 да каже или по добре да назове источник за информация. Vtec-глава спортен вал за главата, чарчър ще сложим, но ако някой знае за бутала, сигменти и най-важното биели от къде може да се вземат е много важно за мен, виждал съм обяви за цели комплекти за които пише за всички D-серий но много ме съмняват че няма да се поберат в блока по дължина. Моля ако някой има размери на карантията в блока в частност биелите за D-серийте да я напише. Да дадем пари за кеф вместо нов мотор-май съм навит да му се невиди. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Asenski 1 #24 Отговорено 11 Март, 2009 Така ако продължава темата незнам до къде може да стигне,но колега виж сега:За това до къде и стига силата,зависи първо колко време имаш желание да я караш(като казвам това имам в предвид кога ще се окоти ),второ дали ваобще е вазможно( дали има части,начин и т.н.) и трето колко пари си готов да вложиш защото все пак се знае че свързано ли е с автомобили каквито и да са,ако е качествено е свързано с много пари.А моето мнение за малолитражните е че трябва да се борим да бъдат атмосферни,колкото и безмислено да изглежда на края като се съпоставят пари + време + труд и главоболия(важи ако се заемеш сам) = краен резултатВече беше казано изкаш турбо,компресор,две тубини,три турбини трябва ти голям двигател.На малкия двигател няма смисъл да му се слага нищо свързано с принудително пълнене.(ТОВА Е ЛИЧНОТО МИ МНЕНИЕ ИЗВИНЯВАМ СЕ АКО НЯКОЙ СЕ ПОЧУВСТВА ЗАСЕГНАТ,НАПАДНАТ ИЛИ ОБИДЕН ПО НЯКАКЪВ НАЧИН)Със здраве колеги :D Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #25 Отговорено 11 Март, 2009 (Редактирано) Ае стига вече с тия глупости. Обяснете ми защо да не става бегачка от малолитражка??? Нима Б16 е многолитражен двигател??? Нима няма мотори (сузуки хаябуса 1.3) турбинирани по сумати и коне? Ако се направи всичко културно защо да не стане. Редактирано 11 Март, 2009 от KOS_with_NOS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ursus 2 #26 Отговорено 11 Март, 2009 Мисля, че тунинга на слаби мотори се свежда до следното:Ако ще си го правиш сам - бива. Със около 1000 - 1500лв, всички хондови мотори под 1.6 могат да кажат около 30-40к.сТова естествено е ако човек сам си прави всичко. Разбира се, за да успее, са нужни малко технически понятия и правилната информация. В случаите с поставяне на турбо, нуждата от познания силно се изостря и всеки който си мисли че ще го направи супер от първия път, просто се самозаблуждава. Ако искате да си направите нещо сами, четете и мислете защото алтернативата е свързана с това да дадете на някого пари да чете и да мисли вместо вас.Ако обаче сте с 1.6 и нагоре, или ако 30-40 не ви стигат, или ако няма да си правите тунинга сами, 1000-1500 не стигат. Не само това, ами и в повечето случаи започва да важи правилото "по-добре цял по-мощен двигател"В третия случай попадат всички, на които просто не може да се помогне ама те си го знаят.. На тях няма нужда да им се казва колко скъпо е нещо и колко време ще загубят. Те знаят какво искат и колко пари и време ще набутат. Ако не беше така, всички щяхме да караме 2.4 турбо К20-ки които никога да не се чупят.nice to have U back Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vanko_2 0 #27 Отговорено 11 Март, 2009 Колега KOS_with_NOS, никой не е казал, че от малолитражките не става бегачка, напротив. Просто идеята е, че ако вземем например Д14-ка и Б16-ка, е по-евтино да суапнем Б16-ката, отколкото да напомпаме Д14-ката до 160 коня. Другия пример е, че ако имаме Д16 и Б16 за суап, с еднакви пари, можем да изкараме повече коне от Б16-ката. Или ако изкараме еднакви коне, то ще ни е по-евтино с Б16-ката. Е тва е цялата философия . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doctor 13 #28 Отговорено 11 Март, 2009 Ако нямате данни кое до колко коне/налягане издържа не си губете времето да ми пишете кое е по ефтино и кое е по добре за мен. Искам данни за сток карантия и евентуално за неините размери. Защо има смисъл? Ето ви 2 клипа който имат смисъл (аз съм със жълтите джанти Сивик 6г.)на втория сивия голф е 150к.с. GTI е признавам че и мен ме тупат яко но не и коли в моя клас D14A3-75к.с.. Имам Втек глава и супер настройки от Емо.http://vbox7.com/play:e999b910 Дайте ми инфо а не акъл какъв двигател да сложа искам си моя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #29 Отговорено 11 Март, 2009 Ае стига вече с тия глупости. Обяснете ми защо да не става бегачка от малолитражка??? Нима Б16 е многолитражен двигател??? Нима няма мотори (сузуки хаябуса 1.3) турбинирани по сумати и коне? Ако се направи всичко културно защо да не стане.идеята е че със скопен мотор като 1.4 или 1.3 каквото и да го правиш не може да извадиш 200 коня (или е много трудно). Или ще ми обясниш как ще поръчаш custom бутала, биели, вал за 1.4 или 1.3 които заедно с прилично турбо, еку и съпътстващите ги неща да ти дойдат под цената на евентуален суап.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #30 Отговорено 11 Март, 2009 По-рано мислех да пиша точно за на доктора колата, която стана учудващо добре.Неговия двигател (д14 с втек глава) излиза около 1000лв или малко отгоре като се вкарат колекторче филтърче и т.н.относно карантията на Д серията.сегментите са лесни! фабрични хондови ако пасват на буталата.При кратки натоварвания на на голям бууст, биелите са първото което изфирясва.Ако бууста е сравнително малък, но я тормозиш дълго време, по-скоро ще скапеш буталата от прегряване или задиране.Биели за Д14 (опитвам се от много време да докопам 1 да я измеря ама дръжки) или са 137 или 138 :-/заместител - няма. не само заради дължината ами и заради диметъра на лагера който поне за д14а1 трябва да е 41ммд15 е 45, д16 е 48С други думи, някой няма ли бутало и биела от д14 да ги измерим най на края тези комплекти за Д серията които си гледал са за д16. Предполагам говориш за бутала от Витара и Eagle биели.Както и да го въртиш няма как да влезе.Прието е, че фабричните хонда двигатели държат до около 0.5 бара с фабрична карантия. 0.7 - 0.8 е постижимо с внимателна настройка и без ниакакво (дори кратковременно) надхвърляне на тази граница. Над 0.5 също е добре да се намалят и максималните обороти.Д14 в втек глава си плаче за обороти така че това не се връзва много с налягане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #31 Отговорено 11 Март, 2009 Или ще ми обясниш как ще поръчаш custom бутала, биели, вал за 1.4 или 1.3 които заедно с прилично турбо, еку и съпътстващите ги неща да ти дойдат под цената на евентуален суап....D14 е OBD-1 така че еку-то е лесно (p30 или p28 с горивни и игнишън таблици за D14). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #32 Отговорено 11 Март, 2009 не е така, Д14 е ОБД1 когато говорим за англичанки.... на японските сивици, д14-ките са някво странно ОБД в стил Д15-ела-ме-ритни-нивга-нема-видите-друго-таковаи разбира се първото д14а1 което е нещо като обд0 ама няма нищо общо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #33 Отговорено 18 Март, 2009 Здравейте колеги! Изчетох цялата тема с голям интерес понеже и аз карам Сивик с D14A2 16V двигател и може би питането ми е малко не на място за което се извинявам! Ама все пак ме интересува ако сложа в-тек глава на моя двигател които не е в-тек ще има ли някакво подобрение и в какво ще се изрази то? А и възможно ли е ваобще да стане? Извинявам се пак за не на място зададения въпрос , но никаде не намерих инфо по въпроса! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tinki 1 #34 Отговорено 19 Март, 2009 Ей го на http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=14398 ...........май най важното не си изчел Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimteam 1 #35 Отговорено 19 Март, 2009 Много благодаря! Явно наистина съм я пропуснал тази тема Доста нахъсващо е все пак да разбера че и по моята кола има какво да се направи за да изкарам някое друго конче повече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Z-Ro 55 #36 Отговорено 16 Май, 2009 Като изключим ценатата на турбото какви пари приблизително излизат останалите елементи + труда ако искаме да вдигнем 20-30 макс 40 коня ? Мойта е ф23з5 2.3 литра 154 коня и просто искам малко да я съживя без да я помпя много и да и съкратя значително живота. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове