Jump to content
PETE_TONG

Компресор на Д14А4,до къде и стига силата!?

Recommended Posts

Колеги от около месец два търся из нета информация за Д14А4 с компресор но намирам само некви турбалани,някой има ли си идея моторчето 0.3/0.4 бара ще ги издържи ли със стоковата карантия? G-lader от корадо ще свърши ли работа да се присади на моя матор!? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уааааууу ,никакъв интерес и знания!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Компресор от европейска кола ще се върти в обратната посока на твоя двигател! За издържането на 0.3 до 0.4 бара със стоковите карантии си мисля, повтарям мисля че трябва да издържи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам какъв отговор очакваш. съмнявам се че тук има човек който е сложил компресор на d14... за мен е безсмислена инвестиция. Намери си една b16ка и ще е доста по добре от тоя компресор. В най добрия случай компресора ти дава 40%... 90hp + 40% . 126коня, като d16z6, а колко ядове ще имаш за да подкараш компресора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре,казвате компресора щял да се върти в обратната посока,защото хондата върти обратно! А ако обърнем компресора обратно,в смисъл посоката на въртене на оста!? За инвестицията не съм съгласен,защото изгледах доста клипчета на Д14-ки турбаланковци и съм впечатлен какво може моторчето за своите 1400 кубика,а що се отнася до Б16-та,мисля че ще е по интересно компресорна Д14-ка 120 коня,отколкото Б16,всеки 2-ри прави суап,не всеки се наема да съживява мъртвеца!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Защо двигателите на Хонда въртят на обратно може да питаш инжинерите им. Никой не дава отоговр на този въпрос, относно обръщането на самият компресор е изгубена кауза, по-добре си търси чарджър за хонда, а manniakk все пак е човек който доста време си опитваше да съживи D14-ка и накрая сложи B16-ка. Ентусиазма винаги е полезен, но в правилна посока. Днес ще сложиш чарджър, утре нитро и пак няма да ти стигат конете, а в един определен момента ще ти трябва и въртящ момент, който D14-ката не може да ти даде. Ще ти пожелая успех в начинанието и все пак може да ползваш търсачката, има хонди с чарджъри (вярно B16-ка) но има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега проблема на d14ката е че няма части за нея. бутала, биели, валове, клапани - нищщооооо. първо ще трябва да суапнеш главата и да минеш на обд1. после за какво ти е чарджър ако ще го държиш на 0.5 бара. Един ден си говорих с драго и му казах че мисля да слагам турбо на сток б16. и каза по добре да си сложа здрави бутала защото бууста винаги ще ти се струва малко. се ще си викаш "айде само още малко" и накрая ще ти притропа мотора. пък и се замисли колко ще ти стъпи тоя чарджър и колко би ти дошъл един d16z6 цял мотор (ако не ти се дават пари за b16

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе защо издаваш какво си говориме :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги!Може ли само да попитам, колегата PETE_TONG, под компресор, турбо ли се разбира? Питам, че искам да кажа нещо ама да съм сигурен че говорим за TURBO!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

За компресор, не за турбо става въпрос! На англииски Supercharger.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та не можах да разбера ,по часовниковата стрелка ли се движи ролката на Хондите или обратно на часовника!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Обратно на часовниковата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги може ли да се получи така или ,нема да се смени посоката ако се завърти на 180" по оста самия компресор!?

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

да кажем ,че това ти е charger-а как ще стане обръщането ,че нещо неми е ясно , ти добре ще обърнеш посоката а каналите от , който трябва да излиза налягънето няма ли и те да се объркат , в смисъл ,че ще стане там откъдето излиза ще стане ,че трябва да влиза(как прозвуча само) според мен се заемаш с мисия невъзможна

Публикувано изображение

Редактирано от activity

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

на тази схема ролката на хонда се намира в ляво, а трябва да е в дясно, това прави твоята мисия невъзможна

Редактирано от bat_gogo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Truck-...bayphotohostingне знам хората кога ще осъзнаят че нещо качествено се постига с наливане на кинти и то не малко. Ето ви един истински хондов чарджър. Напоследък забелязвам че много хора с малолитражки питат за турбо, вдигане на коне и т.н. И аз бях с 1.4 и каквото и да го правиш ще си остане 1.4. за 1.4 единствения смислен тунинг за мен е суап на главата и после евентуално някво турбо ама със сток карантия си е яко риск. За мен съвета към всички такива ентусиасти е да събират пари и да купуват друга кола или по голям мотор....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се сменя мотор след време,наистина няма смисъл да се наливат пари в Д14-ката,при положение че се продават читави Д16З6 за по 1500лв от,до.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за спама, но ми стана интересно и изкам да разбера дали Д16ка ще издържи на 0.4 бара със стокови карантии

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще издържи колега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че тунинга на слаби мотори се свежда до следното:Ако ще си го правиш сам - бива. Със около 1000 - 1500лв, всички хондови мотори под 1.6 могат да кажат около 30-40к.сТова естествено е ако човек сам си прави всичко. Разбира се, за да успее, са нужни малко технически понятия и правилната информация. В случаите с поставяне на турбо, нуждата от познания силно се изостря и всеки който си мисли че ще го направи супер от първия път, просто се самозаблуждава. Ако искате да си направите нещо сами, четете и мислете защото алтернативата е свързана с това да дадете на някого пари да чете и да мисли вместо вас.Ако обаче сте с 1.6 и нагоре, или ако 30-40 не ви стигат, или ако няма да си правите тунинга сами, 1000-1500 не стигат. Не само това, ами и в повечето случаи започва да важи правилото "по-добре цял по-мощен двигател"В третия случай попадат всички, на които просто не може да се помогне :P ама те си го знаят.. На тях няма нужда да им се казва колко скъпо е нещо и колко време ще загубят. Те знаят какво искат и колко пари и време ще набутат. Ако не беше така, всички щяхме да караме 2.4 турбо К20-ки които никога да не се чупят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко въпросче - 2.4 не е ли К24 или това е заради Stroker Kit на К20?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

визирах второто :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ясно е всичко но ще помоля ако някой има информация до колко издържа стоковата карантия на D14A3/4 да каже или по добре да назове источник за информация. Vtec-глава спортен вал за главата, чарчър ще сложим, но ако някой знае за бутала, сигменти и най-важното биели от къде може да се вземат е много важно за мен, виждал съм обяви за цели комплекти за които пише за всички D-серий но много ме съмняват че няма да се поберат в блока по дължина. Моля ако някой има размери на карантията в блока в частност биелите за D-серийте да я напише. Да дадем пари за кеф вместо нов мотор-май съм навит да му се невиди. Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ако продължава темата незнам до къде може да стигне,но колега виж сега:За това до къде и стига силата,зависи първо колко време имаш желание да я караш(като казвам това имам в предвид кога ще се окоти :) ),второ дали ваобще е вазможно( дали има части,начин и т.н.) и трето колко пари си готов да вложиш защото все пак се знае че свързано ли е с автомобили каквито и да са,ако е качествено е свързано с много пари.А моето мнение за малолитражните е че трябва да се борим да бъдат атмосферни,колкото и безмислено да изглежда на края като се съпоставят пари + време + труд и главоболия(важи ако се заемеш сам) = краен резултатВече беше казано изкаш турбо,компресор,две тубини,три турбини трябва ти голям двигател.На малкия двигател няма смисъл да му се слага нищо свързано с принудително пълнене.(ТОВА Е ЛИЧНОТО МИ МНЕНИЕ ИЗВИНЯВАМ СЕ АКО НЯКОЙ СЕ ПОЧУВСТВА ЗАСЕГНАТ,НАПАДНАТ ИЛИ ОБИДЕН ПО НЯКАКЪВ НАЧИН)Със здраве колеги :D :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ае стига вече с тия глупости. Обяснете ми защо да не става бегачка от малолитражка??? Нима Б16 е многолитражен двигател??? Нима няма мотори (сузуки хаябуса 1.3) турбинирани по сумати и коне? Ако се направи всичко културно защо да не стане.

Редактирано от KOS_with_NOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че тунинга на слаби мотори се свежда до следното:Ако ще си го правиш сам - бива. Със около 1000 - 1500лв, всички хондови мотори под 1.6 могат да кажат около 30-40к.сТова естествено е ако човек сам си прави всичко. Разбира се, за да успее, са нужни малко технически понятия и правилната информация. В случаите с поставяне на турбо, нуждата от познания силно се изостря и всеки който си мисли че ще го направи супер от първия път, просто се самозаблуждава. Ако искате да си направите нещо сами, четете и мислете защото алтернативата е свързана с това да дадете на някого пари да чете и да мисли вместо вас.Ако обаче сте с 1.6 и нагоре, или ако 30-40 не ви стигат, или ако няма да си правите тунинга сами, 1000-1500 не стигат. Не само това, ами и в повечето случаи започва да важи правилото "по-добре цял по-мощен двигател"В третия случай попадат всички, на които просто не може да се помогне :) ама те си го знаят.. На тях няма нужда да им се казва колко скъпо е нещо и колко време ще загубят. Те знаят какво искат и колко пари и време ще набутат. Ако не беше така, всички щяхме да караме 2.4 турбо К20-ки които никога да не се чупят.

nice to have U back :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега KOS_with_NOS, никой не е казал, че от малолитражките не става бегачка, напротив. Просто идеята е, че ако вземем например Д14-ка и Б16-ка, е по-евтино да суапнем Б16-ката, отколкото да напомпаме Д14-ката до 160 коня. Другия пример е, че ако имаме Д16 и Б16 за суап, с еднакви пари, можем да изкараме повече коне от Б16-ката. Или ако изкараме еднакви коне, то ще ни е по-евтино с Б16-ката. Е тва е цялата философия :D.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямате данни кое до колко коне/налягане издържа не си губете времето да ми пишете кое е по ефтино и кое е по добре за мен. Искам данни за сток карантия и евентуално за неините размери. Защо има смисъл? Ето ви 2 клипа който имат смисъл (аз съм със жълтите джанти Сивик 6г.)на втория сивия голф е 150к.с. GTI е признавам че и мен ме тупат яко но не и коли в моя клас D14A3-75к.с.. Имам Втек глава и супер настройки от Емо.http://vbox7.com/play:e999b910

Дайте ми инфо а не акъл какъв двигател да сложа искам си моя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ае стига вече с тия глупости. Обяснете ми защо да не става бегачка от малолитражка??? Нима Б16 е многолитражен двигател??? Нима няма мотори (сузуки хаябуса 1.3) турбинирани по сумати и коне? Ако се направи всичко културно защо да не стане.

идеята е че със скопен мотор като 1.4 или 1.3 каквото и да го правиш не може да извадиш 200 коня (или е много трудно). Или ще ми обясниш как ще поръчаш custom бутала, биели, вал за 1.4 или 1.3 които заедно с прилично турбо, еку и съпътстващите ги неща да ти дойдат под цената на евентуален суап....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-рано мислех да пиша точно за на доктора колата, която стана учудващо добре.Неговия двигател (д14 с втек глава) излиза около 1000лв или малко отгоре като се вкарат колекторче филтърче и т.н.относно карантията на Д серията.сегментите са лесни! фабрични хондови ако пасват на буталата.При кратки натоварвания на на голям бууст, биелите са първото което изфирясва.Ако бууста е сравнително малък, но я тормозиш дълго време, по-скоро ще скапеш буталата от прегряване или задиране.Биели за Д14 (опитвам се от много време да докопам 1 да я измеря ама дръжки) или са 137 или 138 :-/заместител - няма. не само заради дължината ами и заради диметъра на лагера който поне за д14а1 трябва да е 41ммд15 е 45, д16 е 48С други думи, някой няма ли бутало и биела от д14 да ги измерим най на края :( тези комплекти за Д серията които си гледал са за д16. Предполагам говориш за бутала от Витара и Eagle биели.Както и да го въртиш няма как да влезе.Прието е, че фабричните хонда двигатели държат до около 0.5 бара с фабрична карантия. 0.7 - 0.8 е постижимо с внимателна настройка и без ниакакво (дори кратковременно) надхвърляне на тази граница. Над 0.5 също е добре да се намалят и максималните обороти.Д14 в втек глава си плаче за обороти така че това не се връзва много с налягане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или ще ми обясниш как ще поръчаш custom бутала, биели, вал за 1.4 или 1.3 които заедно с прилично турбо, еку и съпътстващите ги неща да ти дойдат под цената на евентуален суап....

D14 е OBD-1 така че еку-то е лесно (p30 или p28 с горивни и игнишън таблици за D14).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е така, Д14 е ОБД1 когато говорим за англичанки.... на японските сивици, д14-ките са някво странно ОБД в стил Д15-ела-ме-ритни-нивга-нема-видите-друго-таковаи разбира се първото д14а1 което е нещо като обд0 ама няма нищо общо :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Изчетох цялата тема с голям интерес понеже и аз карам Сивик с D14A2 16V двигател и може би питането ми е малко не на място за което се извинявам! Ама все пак ме интересува ако сложа в-тек глава на моя двигател които не е в-тек ще има ли някакво подобрение и в какво ще се изрази то? А и възможно ли е ваобще да стане? Извинявам се пак за не на място зададения въпрос , но никаде не намерих инфо по въпроса!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря! :D Явно наистина съм я пропуснал тази тема :D Доста нахъсващо е все пак да разбера че и по моята кола има какво да се направи за да изкарам някое друго конче повече :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като изключим ценатата на турбото какви пари приблизително излизат останалите елементи + труда ако искаме да вдигнем 20-30 макс 40 коня ? Мойта е ф23з5 2.3 литра 154 коня и просто искам малко да я съживя :D без да я помпя много и да и съкратя значително живота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...