Jump to content
EJ2_ro

Помощ относно хонда двигател

Recommended Posts

Здравейте колеги,пиша от името на приятел който скоро купи купето на нашия колега Benji,(ако не се сещате за коя кола става на въпрос това е обявата:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=30015Колата е супер,но незнанието ни относно моделите на Хонда и по точно относно двигателите ме кара да задам този глупав въпрос,а тои еследния:Тази кола има ли V-TEC или няма ще се радвам,ако предишния собственик отговори на въпроса?По принцип знам че се монтират само 2 двигателя на Civic Coupe 5 генерация 1,5 101к.с и 1,6 v-tec 125к.сПуснах тема как да разбера 1 двигател дали има в-тек или няма и ми отговориха,че за 5 ген. си пише V-TEC на капака на клапаните,НОна въпросната хонда не пише а е 5 ген,другото странно нещо е че в талона пише че е 85KW което си е 115 к.с а не 125?сега как да разбереме има ли няма ли в-тек и то с 100% сигурност?Ще съм благодарен,ако помогнете!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами колега най елементарня начин да разбереш е като погледнеш има ли V-tec клапан. В задня ляв край на главата ако има едно такова цилиндрично значи има. А иначе ако липсва въпросня клапан ще е само заготовка за такъв, няма начин да збъркаш. Нямам снимков материал ама ако мн се закучи ще снимаме :) Така и Погледни под капака номера на двигателя ако е D16Z9 Има втек ако е D15B7 няма то 5-та купе с такива двигатели се прави :D Поздрави и успех

Редактирано от zeetz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя е D16Z6-oще по-заплетено става! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

D16Z6 също в VTEC последна цифра на тези двигатели само указва на какво е монтиран (купе, седан или хечбек).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16Z6Found in 1992-1995 Honda civic SI 1992-1995 Honda Civic EX, EX-V 1992-1995 Honda Civic ESi (European Market) 1993-1995 Honda Del Sol Si (US) 1993-1995 Honda Del Sol ESi (European) Displacement : 1,590 cc (97 cu in) Bore and Stroke : 75 mm × 90 mm (3.0 in × 3.5 in) Compression : 9.2:1 Power : 125 hp (93 kW) @ 6600 rpm & 106 ft·lbf (144 N·m) @ 5200 rpm Redline : 7200 rpm Fuel Cut : 7411 rpm Valvetrain : SOHC VTEC Fuel Control : OBD-1 MPFI Head Code : P08 ECU Code : P28

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16Z6 също в VTEC последна цифра на тези двигатели само указва на какво е монтиран (купе, седан или хечбек).

Благодаря за бързите отговори,но защо са я писали 85kw :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16Z6Found in 1992-1995 Honda civic SI 1992-1995 Honda Civic EX, EX-V 1992-1995 Honda Civic ESi (European Market) 1993-1995 Honda Del Sol Si (US) 1993-1995 Honda Del Sol ESi (European) Displacement : 1,590 cc (97 cu in) Bore and Stroke : 75 mm × 90 mm (3.0 in × 3.5 in) Compression : 9.2:1 Power : 125 hp (93 kW) @ 6600 rpm & 106 ft·lbf (144 N·m) @ 5200 rpm Redline : 7200 rpm Fuel Cut : 7411 rpm Valvetrain : SOHC VTEC Fuel Control : OBD-1 MPFI Head Code : P08 ECU Code : P28

Току-що я намерих и аз тази информация колега!Отново благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

85 KW (114 кс) е D15Z6 който е VTEC-E, който обаче не се монтира в 5-та генерация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А колко кубика пише в талона, след като пише че е 115 коня...ако пише 1343 евала ! ;)Извинявай колега, но що за тъпа тема? Баси кфо почнахте да го философствате тва купе ... просто като го изрежете не си ли проличава? Возил съм се във едновалов втек и колкото и дребна да е промяната в тембъра на двигатела - пак я има ! Утре отиваш при приятеля си, палите колата, изчаквате да вдигне стрелката на температурата, излизате на една безопасна права отсечка и цедите първа скорост до прекъсвач, като се заслушвате някъде в региона м/у 4 и 6 хиляди оборота...и готово, установено е. А пък тоя номер с киловатите и по-ниския данък не е от най-неизвестните. ;)п.п. Нищо лично, но само да попитам ... колега, или колежке ? Гледам ника на женски ми мяза, пък накрая "благодарен" ... :DEDIT : А защо беше нужно да се пуска втора тема? Не смяташ ли, че тук е предостатъчно добре обяснено... :)

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата има V-tec на доста от американските коли не го пише но си има :) на 5200оборота се усеща

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Benji върни Втек-а брат недей така.Ралка дишай дълбоко бубе,и почерпете колегата че ще плащаш по-нисък данък!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека пита,какво лошо има?Не обижда никой.Или всички останали теми са суперсмислени?Калмар,ти не си задавал въпроси като за "начинаещи",така ли? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвай се, че нямаш талон за 92kW! Хич не ми стана приятно като ми казаха 230лв. годишен данък за моята.Безаварийни километри!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има В-тец и се обедих лично-спи спокойно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това купе,ме очарова с вървеж във ВТЕК-а :rolleyes: ,при това с трима човека в колата!Наистина двигателят му е много-добър :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно уточнение: D16Z6/Z7/Z9 моторите, които са правени ЗА Северна Америка (т.е. САЩ и Канада) НЯМАТ надпис VTEC на капака на клапаните (в случая тази кола за която се говори си е точно правена ЗА Северна Америка, НЕ Е модел правен ЗА Европа). Това, че пиша с големи букви някои думи не е случайно, напротив - обърнете внимание какво искам да кажа.Защо тези двигатели, слагани в Хонди правени за САЩ/Канада нямат надпис VTEC спрямо същите модели двигатели слагани в същите тези автомобили, но предназначение за Европа ? Обяснението на което съм попадал е, че в началото на 90-те години (т.е. когато излиза като модел този двигател) "Honda of America" все още нямат лиценз или патент (де да знам точно, нещо от сорта го водят) за абревиатурата "VTEC", т.е. те нямат право да употребяват този надпис на територията на САЩ/Канада, което не им е пречило да произвеждат същите тези коли, със същите мотори, но с надпис VTEC - така са изнасяни Купета EJ1 за Европа, с надпис VTEC на капака на клапаните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...