Jump to content
Grizzlito

Ще купувам Хонда Акорд 2001 Автоматик

Recommended Posts

Колеги, пъво привет, карам Фолксваген от както имам книжка и съм сменил 4 , последния е пассат 2002 ТДИ. Всичко хубаво но с тази подръжка, алуминиево окачване, демферни маховици, обслужвания за по 1200 лева ми се зави свят вече, голяма работа, че ми харчи 7.9 градско като ми яде главата с поддръжката. Баща ми от друга страна кара само Тойота като изключиме един прелюд който имаще през 90те. Сега има Тойота Кемри 2008 и направо съм се влюбил в японските коли автоматик. Реших да продам пасата и да взема Акорд около 2001-2002 2.0 V-Tec. Ако може да задам няколко въпорса относно модела, какъв е разхода на това чудо в града Автоматик, Трудно ли се поддържа , скъпи ли са му частите, и 1.8 V-tec има ли вариант автоматик. само за сравнение ще дам цени за пассата и ако може някой да каже дали е по скъпо или по евтино.- обслужване/ ремъци, ролки, обтегачи, водна помпа/ 900 лева - без масло - предни дискове и накладки - 330 лв - само частите- вискосъединител на перката 220лв - само частта- амортиьори 450 лева -4те- окачване предно - 800-900 лева без амортисьори- съединител - 500 лева - без демферен маховик, който се сменя доста на ТДИ / с маховик 1500 лева/ - само частие оплаках ви се на какво съм изложен и предвартилено ви благодаря за информацията , която искам относно поддръжката и разхода на акорда, както и препоръки за кой двигател да се насоча. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не карам такв акорд но продавам части и мога да ти кажа че VW и Audi Си е брадва да го обслужваш.Ето ти някои неща които ще сменящ Съединителя е около 300 лв. Е пич при VW се сменя само веднъж демфера :DОкачването ти е на горен и долен носач долния може да сменяш само шарнира който е около 50 лв.А горния носач ако не си намериш само шарнир струва около 200лв.Ремъци ролки филтри труд стуват около 400 лв.Забравяш просто за вискосъединители дебитомери датчици които за VW се продават као бонбони :D Накладки около 130 лв ти излизат предни и задни :D Амортесьорите ти излъзат на около 400 лв к-т говорим за Маркови KAYABA .общо взето тва е и съвет ако си се втърнал на такъв акорд вземи си 2 по добър мотор е от 1.8 а харчат еднакво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

звучи доста по добре от това на което съм свикнал а това, че доста от тях са тип троник малко ме плаши при редовна поддръжка възможно ли е да имам проблеми със скоростите, вече просто много ми се кара автоматик :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доколкото съм чел, автоматиците на Хонда са собствена разработка и под типтроник се разбира че има лост(чета) за ръчен контрол +- предавка, а не че се ползват кутии аналогични на Ауди да речем. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,Моделът се предлага и с типтроник за двигателя 1.8.Цените на частите са почти еднакви (оригинални), с тази подробност че при Акорда, аз за 5 год. и 150 000 км.съм сменял само консумативи. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а какви са особеностите за поддръжка на автоматик, знам че се сменя масло и филтри, ама нито знам колко струва нито знам колко често се прави, и ако може някой да сподели приблизтелен разход на софийски трафик :P имайки предвид, че ТДИ'то отива на 9 в задръствания и слагам само алпин дизел по 1.90 литъра ако акорда дава 12-13 при цената на Н95 няма да ми е кой знае колко по-скъпо. :P особено при моя пробег 15-16 хил годишно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет и адмирации за Н намеренията Ти. Проблеми с автоматика няма да имаш, а типтроник функцията е просто екстра (според темперамента Ти). Когато искаш си вкл. предавките сам, когато не искаш - той си знае работата. Маслото му не се сменя цялото - източват се около 2.5 л (цена за 1 л. около 30 лв.) което е хубаво да правиш всяка пролет и мах. през 40 000 км. В задръстванията ще се "родиш" с тая кола, но наистина ще ти арчи повечко от дизела, но пък никога повече шофирането няма да е просто предвижване "от точка А до точка Б" Извънградско 7.5 - 8. Това е за 2.0 ДВГ , чувал съм че 1.8 не си заслужава - разходът не е по-малък (за разлика от динамиката) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъх-ъх! Да се изкажа и аз!? Мен ме притеснява постоянно и засилващо шум от скоростната кутия - още се надявам, че е параноя, която май се изражда постепенно в нещо по-велико. А специална информация за ceco accord - след твоите съвети докарах за половин резервоар каране спад на разхода до 9.1 извънградско. Само дето карам с 90 на магистралата и колите и бусове и таралясници ми свиркат, когато ме изпреварват!

Редактирано от Dachev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да направиш грешка в избора на колата, а по-скоро с автоматика, не си вкарваи беля, извинявам с ена колегите с автоматици, но си е скъпа екстра ако случайно се преебе, а и друго си е да си ги ръчкаш скоростите нали ? :) Да знаеш, не съм пипал нищо по нея от 4 месеца постоянно каране, страхотна кола, страхотни емоции, страхотни жени :)))))

Редактирано от TI_GONISH

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и междодругото кажете на колегата, пък и на мен, защо не, нещо и за 2.3 двигателя от 154 коня, не мисля, че са само 1.8 и 2.0 ???? И споделете защо са толкова скъпи подобни модификации с подобен двигател в Германия и Австрия ??? Да не говорим, че почти ги няма !?

Редактирано от TI_GONISH

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги мерси за отговорите, аз искам акорда най вече заради автоматика, пасата ми е доста динамичен все пак е 131 коня но има 310 Нм вътящ момент и ускорява много добре, и е хай лайн екстрите са ми фул, за модела кожи и тн. проблема е че искам автоматик. Понеже не харесвам авенсиса се насочих към акорд,и съм се спрял на автоматиците. Ако харчи 8.5 на дълго е търпимо, въпроса е гардско да не отива над 13 при нормално каране и задръствяния. и да не се окаже някой ден че скоростната ми кутия е за смяна и струва 4-5 хил евро :( иначе другото 100% е по евтино от на пассата. Искам и да ме наочите към читав сервиз за хонда и някой който може да ми диагностицира кола ако я харесам, срещу съответното заплащане разбира се

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъх-ъх! Да се изкажа и аз!? Мен ме притеснява постоянно и засилващо шум от скоростната кутия - още се надявам, че е параноя, която май се изражда постепенно в нещо по-велико. А специална информация за ceco accord - след твоите съвети докарах за половин резервоар каране спад на разхода до 9.1 извънградско. Само дето карам с 90 на магистралата и колите и бусове и таралясници ми свиркат, когато ме изпреварват!

Пак е много. Ако се движиш "лежерно" с постоянна скорост от 90 км/ч моментният ти разход трябва да е с обърната наопаки цифра преди запетаята ;) , и като сложиш описаното "малко" градско средният нетрябва да надхвърля 8л. - поне при мен е така. Забелязал ли си на какви обороти е мотора когато се движиш с тая скорост и дали като подоваш и отнемаш леко газта оборотите му се променят паралелно с нея или "плуват" с 500 нагоре или надолу? - дали ти функционира ЛОК-ЪП-а на хидротрансформатора? И какъв е тоя шум от кутията, на място ли се чува нещо или в движение? При 90 км/ч. в колата трябва да се чуват само гумите - ако асвалтът е от по-абразивните. Към 120 се появява шумът от вятъра и леко се чува мотора. към 150 вятърът подтиска ДВГ-то, но след 10-15 км ВиТЕК-а се вкл. и пак "надвиква" вятъра и така заедно до 200+ ;) Вярно че Акорд е съвкупност от тонове , но в тоя оркестър не вие кутия. ;) Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъх-ъх! Да се изкажа и аз!? Мен ме притеснява постоянно и засилващо шум от скоростната кутия - още се надявам, че е параноя, която май се изражда постепенно в нещо по-велико. А специална информация за ceco accord - след твоите съвети докарах за половин резервоар каране спад на разхода до 9.1 извънградско. Само дето карам с 90 на магистралата и колите и бусове и таралясници ми свиркат, когато ме изпреварват!

Пак е много. Ако се движиш "лежерно" с постоянна скорост от 90 км/ч моментният ти разход трябва да е с обърната наопаки цифра преди запетаята :cool: , и като сложиш описаното "малко" градско средният нетрябва да надхвърля 8л. - поне при мен е така. Забелязал ли си на какви обороти е мотора когато се движиш с тая скорост и дали като подоваш и отнемаш леко газта оборотите му се променят паралелно с нея или "плуват" с 500 нагоре или надолу? - дали ти функционира ЛОК-ЪП-а на хидротрансформатора? И какъв е тоя шум от кутията, на място ли се чува нещо или в движение? При 90 км/ч. в колата трябва да се чуват само гумите - ако асвалтът е от по-абразивните. Към 120 се появява шумът от вятъра и леко се чува мотора. към 150 вятърът подтиска ДВГ-то, но след 10-15 км ВиТЕК-а се вкл. и пак "надвиква" вятъра и така заедно до 200+ :blink: Вярно че Акорд е съвкупност от тонове , но в тоя оркестър не вие кутия. :rolleyes:
Ами при 90 км/ч не се сещам какви са точно оборотите, но за 120 са 3000. При ускоряване и по баир съм забелязал, че оборотите достигат 3000, а скоростта догонва до 120. Примерно е на 105 и постепенно става 120 при едни и същи обороти.Това за "ЛОК-ЪП" не ми е ясно каква е функцията и дали работи при мен. А свиренето на кутията в началото го чувах при отнемане на газта и при постепенното намаляване на скоростта виенето се засилва (не го чува всеки, който возя), а сега мисля, че и при потегляне особено когато колата е студена. На място не се чува.А за това: "При 90 км/ч. в колата трябва да се чуват само гумите - ако асвалтът е от по-абразивните. Към 120 се появява шумът от вятъра и леко се чува мотора. към 150 вятърът подтиска ДВГ-то, но след 10-15 км ВиТЕК-а се вкл. и пак "надвиква" вятъра и така заедно до 200+" абсолютно и при мен е така.Сега като се замисля май ми "плуват" оборотите спрямо скоростта, дори си мислех по едно време, че ми боксува някой съединител.А на колегата Grizzlito му желая да си намери кола с безпроблемен автомат - наистина е голямо удоволствие автоматика, въпреки моите опасения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, взимай си автомат щом те кефи и не се бой. Достатъчно здрави и издръжливи са автоматиците, гъзарията и удобството им е далече пред ръчката, каквито и глупости да чуваш в този форум против тях, наистина малко по-бавни са при старт, но ако не си уличен рейсър и се гониш с всяка кола застанала до теб на светофара, едва ли ще ти пречи това, а ако двигателя е 2000сс 147кс, ще имаш достатъчно пъргавина и за дръпки. Разхода на моето купе (което е по-тежко и по-голямо от 4-вратия европейски седан) е 12-13 градско с пуснат климатроник или отопление на седалките, стъкла и огледала зимата при здраво и НЕикономично каране (винаги много бързам за някъде) и 8 извънградско при 100км/ч, 9 при 140-150. С европейски бензин при скорост 90км/ч пада под 7, но за родните бензини това е утопия! Разликата в разхода с ръчните скорости е около 0.5л, а европейския вариант трябва да гори с литър надолу, поради по-малкото си тегло и габарити. Успех в търсенето!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изобщо да не се притесняваш за автоматика на хондите, не съм с акорд,а със сивик автомат и то почти 15 годишен и не виждам някакъв проблем, сменя си плавно и спокойно и е незаменима екстра в трафика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смело мога да потвърдя, че и за мен автомата е една наистина много голяма екстра - повече никога ръчка, несравнимо по-удобно е в града! Единственото, което съм чел за типтроника на хонда, и то само в щатите че не може да издържа издевателства - до 2000 - 3000 оборота на свободна и след това рязко на директна, за по - бърз старт, не че другите автомати издържат де. Единственото важно нещо е навременното опресняване на маслото на кутията - около 2 литра на всеки 2 години, или 30000 километра.Разхода на моята - прелюд 2000г. 2.0 варира най - вече в зависимост от настроението, но най- малко 7 извънградско при 100 - 110, нормално 8 - 8.5 при 110 - 140км/ч, градско от 11 до 13, по скоро 12 средно.Успех !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси много за информацията, колеги наистина съм се навил на автоматик, и искам най накраъа да се спася от адски скъпата текуща поддръжка на ТДИ'то в този трафик в София ми дава разход близо 10 на 100 / което са 18.90 лева 12 на 100 на бензин ще ми излиза с 2-3 лева повече на 100 км, което е поносимо имайки предвид поддръжката. Карал съм няколко хонди като живеех с наще в залива на познати, Интегра, Легенд и Вигор , много хубаво впечатление са ми правили. Лошото е че не мога да си внеса от тук защото поради евтиния бензин, 0.40лв на литър, тук моторите са от 2.4 нагоре :D Като се прибера към средата на март в България ще задействам да продам пасата и ще избера един автоматик да си се возя лежерно :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега по-добре дай някой лев отгоре и вземи следващия модел 2003 :D !Акорд VII.Мисля че разликата е очевидна.Внеси си го сам от Германия или Швейцария и ще ти излезе около 16 000лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Към колегата Дачев"Ами при 90 км/ч не се сещам какви са точно оборотите, но за 120 са 3000. При ускоряване и по баир съм забелязал, че оборотите достигат 3000, а скоростта догонва до 120. Примерно е на 105 и постепенно става 120 при едни и същи обороти."При 90 оборотите трябва да са малко под 2500. 3000 са малко над 110км/ч (но не 120 ;) ). Принципно (и приблизително) всеки 500 об/мин. нагоре добавят 20 км/ч. Оборотите на ДВГ-то трябва да "плуват" около скоростта когато маслото в кутията е студено (и не е вкл. ЛОК-ЪП блокировката), но в общият случай на дълъг път - извънградско трябва да са "фиксирани" към скоростта. Тая кутия е с хидротрансформатор , а не с вариятор и няма как автомобилът да увеличава скоростта без да се променят оборотите на ДВГ-то. Това е по принцип . На практика и на мен ми се е случвало един път и бе много любопитно, и не можах да го повторя колкото и да се стараех, и технически погледнато означава че въпросният ЛОК-ЪП се активира много плавно, и по случайност се наблюдава описаният "вариаторен" ефект. Но това не е технически коректно и е някакъв много"частен" случай, и в никакъв случай не трябва да е закономерно поведение. Също така е странно че скоростта ти при 3000 об.мин е 120, но може някой нещо да е "бърникал" по стрелката на скоростомера?Относно "виенето" ??? - питай някой "спец" който да я "преслуша", може да е някой лагер.Относно разхода. По празниците минах 750 км с 100 лв. = 58л. - А95 (стандартният от ОМV) което е приблизително среден разход 7.7л. на 100км. , но вътре имаше 20 км. градско (Русе) + 60 км. магистрала + планински проход и никъде не съм карал "неадекватно" икономично или пък стремглаво. Къде то може съм ползвал круизконтролът - магистрално 130 , а по нормалните шосета 110 и тук-таме 90, но пред мен ;) и зад мен никога не е имало колона. Мисълта ми е че си карам нормално (нищо че е автомат - не се влача като охлюв) , и според мен разходът Ти трябва да е по-нисък. Тренирай още ;) или търси проблема. :wacko:

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз по празниците издухах един резервоар. Само, че утре ще зареждам. Минах 240 км извънградско - много културно с 90 км/ч. После 70 км планински с много завои и сняг. Но когато се прибирах сина ми държеше да мина 165 (Сливен-Провадия) км за 2 часа за да гледа нещо по тв (Сливен-Провадия). Ами успях с 3-4 минути по-малко и с често включване на v-tec-a. После още малко и културно извънградско (150 км). Лампата ми светна на 620 км. Предполагам това е разход около 8.3, което е много добре, като се има предвид, че онея 170 км никой не ме мина. За втори път минавам границата под 9 на 100. Т.е. явно можеше и да е по-малко разхода. А за кутията ще чакам да се постопли времето, освен ако тя не се забърза на някъде. Но пък ми попадна една интересна статия: http://www.capital.bg/show.php?storyid=330590Която ме кара да не съжалявам за избора на колата си!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...