joro_www_joro 0 #1 Публикувано 14 Февруари, 2009 Здравейте колеги.Потърсих в търсачката,но никой май не имал проблем с ALB-то и затова искам да попитам за малко информация.Свети от време на време,но това не ми е проблема.Проблема ми е че не работи.Сега и спирачките изобщо не ми работят както триябва.Всяко спира както си иска.Искам да питам някой знае ли как се ремонтира?Ако е лесно ще мога ли сам и ако не къде могат да ми го направят? /чух че не всеки го прави/ Другия ми въпрос е дали може да се махне за да станат спирачките ми обикновенни без такива системи? А дали ще спира добре без тази система ??!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #2 Отговорено 14 Февруари, 2009 Здравейте колеги.Потърсих в търсачката,но никой май не имал проблем с ALB-то и затова искам да попитам за малко информацияТова ALB да не е ABS бре ???...... ....Защо мислиш че не е проблем че свети.....Щом ти свети, значи има проблем или по модула, или по датчиците на колелата......Най добре е да идеш да ти го замерят..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #3 Отговорено 14 Февруари, 2009 абе туй явно е някоя нова гъзария. аз за ALB за пръв път чувам ама кой ги знае какво са измислили японците. ако е ABS и има проблем то колата ще си спира като кола без ABS, явно колегата има проблем с спирачките, или са му заминали накладките или е паднало нивота на течността, може и да е тоя ALB модул. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #4 Отговорено 14 Февруари, 2009 (Редактирано) Anti-Lock-Brakes Баба като не чува си ги донажда Редактирано 14 Февруари, 2009 от Nasakoto.Yakata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #5 Отговорено 14 Февруари, 2009 (Редактирано) Аверчето имаше антиблокираща спирачна система на Прелюда си (4WD) но коя генерация беше?!? -от ония с падащите фарове, до колкото си спомням точно такова съкращение беше ALB. Редактирано 14 Февруари, 2009 от chopper1969 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1073 #6 Отговорено 15 Февруари, 2009 Виж какво ти е повредено.Ако не ти се занимава и така ще си я караш.Не се маха нищо!Колата каква е?Ако е Акорд или Прелюд ,те страдат най-вече от помпите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JoroHondata 188 #7 Отговорено 15 Февруари, 2009 (Редактирано) Колега Joroвиждам, че си от Пловдив: предполагам, че ако отидеш да се видиш с колегите от форума там, те ще могат да те насочат и към някакъв сигурен сервиз, и да ти помогнат с информация на място !Поздрави Редактирано 15 Февруари, 2009 от JoroHondata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
joro_www_joro 0 #8 Отговорено 15 Февруари, 2009 Здравейте.Колата е Кончерто.Четох в нета че това е японската система на ABS / така беше написано въпреки че имам и Акорд който е с ABS / .Имам накладки.Сменени са преди около 2000 км.Помпата имаше проблем ,че от време на време извендаж потъваше педала и МАЙСТОРА ми каза помпа.рециклирана е изцяло.ЛОшото е че немога да я карам така,че не се спира.Трагва на ляво-надясно....Някой знае ли в Пловдив каде могат да ми го замерят и да го направят?Мисля да питам в Хонда,но колко ли ще ме одерат......... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #9 Отговорено 15 Февруари, 2009 Здравейте.Колата е Кончерто.Четох в нета че това е японската система на ABS / така беше написано въпреки че имам и Акорд който е с ABS / .Имам накладки.Сменени са преди около 2000 км.Помпата имаше проблем ,че от време на време извендаж потъваше педала и МАЙСТОРА ми каза помпа.рециклирана е изцяло.ЛОшото е че немога да я карам така,че не се спира.Трагва на ляво-надясно....Някой знае ли в Пловдив каде могат да ми го замерят и да го направят?Мисля да питам в Хонда,но колко ли ще ме одерат......... Като сменихте помпата, модула обезвъздушихте ли го ?.....На него има две пробки, една за предни, и една за задни спирачки......Трябва да го обезвъздушите първо него, и след това колелата.......Като при колите с ABS , обезвъздушаването се почва от най близкото до модула колело(предно ляво) после на диагонал(задно дясно) после предно дясно и задно ляво, и те така..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
joro_www_joro 0 #10 Отговорено 15 Февруари, 2009 Чесно казано незнам,защото ме нямаше в БГ и я бях оставил на майстор и жена ми я взе от него.Не съм го питал,но помпата я правихме защото ми потъваше педала понякога,а ALB-то ми светеше и преди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове