Jump to content
harabijta

D15b2

Recommended Posts

колеги имам голям проблем с гарнитурата на главата.Вече два пъти я сменям и изгаря за 10000км. максимум.гарнитурата е клингеритова понеже друга не можах да намеря в шумен.моля ако има някои инфо за марка гарнитури които са малко по стока от моита да пише.риатсеужа ме и колко ссе стяга главата.предния път я стегнах 7 кг.Мерси за коментара преварително. проблема не е в главата тествана е и е здрава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да попитам: главата шлайфате ли я преди да я сложите ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някаква последователност на стягане спазваш ли ???...И болтовете на етапи ли ги стягаш, или наведнъж с 7 кг/см.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-удачната гарнитура е Victor Reinz. Като послушаш и мненията преди моето не би трябвало да имаш проблеми. Такива гарнитури предлагат Евро 07 ( така наречените гейове :) ) и Ауто Плюс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не можеш да си намериш няква японска си вземи виктор реинц или гласер.и тея 7 кг ми се струват смешни-малко я стягаш,за това я издухва.на всяка гарнитра в опаковката има скица с поредноста и силата на стягане,така че разгледаи и деистваи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако не можеш да си намериш няква японска си вземи виктор реинц или гласер.и тея 7 кг ми се струват смешни-малко я стягаш,за това я издухва.на всяка гарнитра в опаковката има скица с поредноста и силата на стягане,така че разгледаи и деистваи.

Е ти па баш на Гласер го засили......Тях най много ги ментосват......Или Рейнц, или Аджуса...... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми де да знам,ние все такива взимаме като сменяме и до сега не е имало гафове,но нека си вземе каквато му харес,важното е да си я стегне както трябва и да му върши работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

главата е шлаифана да. газ има да.а относдно стягането толкова ми излезе по каталог толкожа съм стягал.колко да стягам пишете. за гарнитурата накамото став.а ли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

принципно всяка гарнитура си има различно стягане. Всеки производител обикновено пише начина на стягане за съответната гарнитура. Също така се стяга по определен ред и на няколко пъти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой слагал ли е гарнитура на " evergreen " някакви мнения ? защото на опаковката и нищо не пише за стягане и.т.н... ?!?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледай внимателно и почисти ризите на блока . Тази гарнитура от магазин ли я копува или някой ти я направи ? Колко е дебела? Личи ли от каде е издухана? Ако неможеш да намериш в Шумен може някой да ти изпрати от другаде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля че проблема е в стягането! Ако не се лъжа имаше последователност за стягане на главата точно заради гарнитурата. Мисля че в програмата на BOSCH имаше указания как и колко да се стегне всеки болт! Успех! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата sebulba е дал последователността.И клингиритова гарнитура?Виктор Рейнц си вземи, европейски са, но доказани.А в най-добрия случай - Кометик! Направи шлайф на главата, ако се наложи и на блока.Най-малката кривина е предпоставка за издухване на гарнитура.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за мненията и съветите виктор реинтс ще намерим.Главата е шлаифана и е идеална явно проблема е в качеството на гарнитурата защото беше станала на гъс

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и не забравяй да пишеш после как е щото много хора си решават проблема и после забравят да споделят :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за съжетите от жсички.Реших проблема.Просто 90 на 100 от гарнитурите на пазара са менте.Оказа се че гарнитурата стои на криво и металните опръстени около цилиндрите стърчат в самите цилиндри и по този начин огънят ги бие директно.Слагаш гарнитурата и след 1000 км вече е на .........Така че момци не е само да караме японски коли ами трябжа да има и части за тях.И нека се знае че почти всичко в българия идва не от държажата на етикета му.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...