harabijta 1 #1 Публикувано 10 Февруари, 2009 колеги имам голям проблем с гарнитурата на главата.Вече два пъти я сменям и изгаря за 10000км. максимум.гарнитурата е клингеритова понеже друга не можах да намеря в шумен.моля ако има някои инфо за марка гарнитури които са малко по стока от моита да пише.риатсеужа ме и колко ссе стяга главата.предния път я стегнах 7 кг.Мерси за коментара преварително. проблема не е в главата тествана е и е здрава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 10 Февруари, 2009 да попитам: главата шлайфате ли я преди да я сложите ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #3 Отговорено 10 Февруари, 2009 А някаква последователност на стягане спазваш ли ???...И болтовете на етапи ли ги стягаш, или наведнъж с 7 кг/см..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PROf1t 2 #4 Отговорено 10 Февруари, 2009 Най-удачната гарнитура е Victor Reinz. Като послушаш и мненията преди моето не би трябвало да имаш проблеми. Такива гарнитури предлагат Евро 07 ( така наречените гейове ) и Ауто Плюс. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #5 Отговорено 10 Февруари, 2009 ако не можеш да си намериш няква японска си вземи виктор реинц или гласер.и тея 7 кг ми се струват смешни-малко я стягаш,за това я издухва.на всяка гарнитра в опаковката има скица с поредноста и силата на стягане,така че разгледаи и деистваи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondajapan 4 #6 Отговорено 10 Февруари, 2009 а,случайно да имаш газово!!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #7 Отговорено 10 Февруари, 2009 ако не можеш да си намериш няква японска си вземи виктор реинц или гласер.и тея 7 кг ми се струват смешни-малко я стягаш,за това я издухва.на всяка гарнитра в опаковката има скица с поредноста и силата на стягане,така че разгледаи и деистваи.Е ти па баш на Гласер го засили......Тях най много ги ментосват......Или Рейнц, или Аджуса...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #8 Отговорено 10 Февруари, 2009 ми де да знам,ние все такива взимаме като сменяме и до сега не е имало гафове,но нека си вземе каквато му харес,важното е да си я стегне както трябва и да му върши работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harabijta 1 #9 Отговорено 11 Февруари, 2009 главата е шлаифана да. газ има да.а относдно стягането толкова ми излезе по каталог толкожа съм стягал.колко да стягам пишете. за гарнитурата накамото став.а ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #10 Отговорено 11 Февруари, 2009 принципно всяка гарнитура си има различно стягане. Всеки производител обикновено пише начина на стягане за съответната гарнитура. Също така се стяга по определен ред и на няколко пъти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
R-Racing 86 #11 Отговорено 11 Февруари, 2009 Колеги някой слагал ли е гарнитура на " evergreen " някакви мнения ? защото на опаковката и нищо не пише за стягане и.т.н... ?!?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #12 Отговорено 11 Февруари, 2009 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g_e_r_gi 0 #13 Отговорено 11 Февруари, 2009 Огледай внимателно и почисти ризите на блока . Тази гарнитура от магазин ли я копува или някой ти я направи ? Колко е дебела? Личи ли от каде е издухана? Ако неможеш да намериш в Шумен може някой да ти изпрати от другаде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_fen_stz 0 #14 Отговорено 12 Февруари, 2009 И аз мисля че проблема е в стягането! Ако не се лъжа имаше последователност за стягане на главата точно заради гарнитурата. Мисля че в програмата на BOSCH имаше указания как и колко да се стегне всеки болт! Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #15 Отговорено 12 Февруари, 2009 Колегата sebulba е дал последователността.И клингиритова гарнитура?Виктор Рейнц си вземи, европейски са, но доказани.А в най-добрия случай - Кометик! Направи шлайф на главата, ако се наложи и на блока.Най-малката кривина е предпоставка за издухване на гарнитура. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harabijta 1 #16 Отговорено 13 Февруари, 2009 мерси за мненията и съветите виктор реинтс ще намерим.Главата е шлаифана и е идеална явно проблема е в качеството на гарнитурата защото беше станала на гъс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #17 Отговорено 13 Февруари, 2009 ...и не забравяй да пишеш после как е щото много хора си решават проблема и после забравят да споделят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harabijta 1 #18 Отговорено 18 Март, 2009 мерси за съжетите от жсички.Реших проблема.Просто 90 на 100 от гарнитурите на пазара са менте.Оказа се че гарнитурата стои на криво и металните опръстени около цилиндрите стърчат в самите цилиндри и по този начин огънят ги бие директно.Слагаш гарнитурата и след 1000 км вече е на .........Така че момци не е само да караме японски коли ами трябжа да има и части за тях.И нека се знае че почти всичко в българия идва не от държажата на етикета му. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове