Jump to content
Dragi4

Vti Automat

Recommended Posts

EK4 е модела,седан без еърбеци.Някаква каквато и да е информация имате ли

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ще осветли ли незнанието ми.Километража е до 180 км/ч,води се Ferio има ли шанс да е Б16А 170 кс

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.cars-directory.net/specs/honda/civic_ferio/http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=173965http://english.auto.vl.ru/catalog/honda/civic_ferio/1998_9/Малко неясна информация. Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро е D15B (D15Z7) (with 3 stage VTEC) : * 3-stage VTEC * Found in: o 1996-1999 Honda Civic VTi EK3 and Ferio Vi + Displacement : 1,493 cc (91.1 cu in) + Bore and Stroke : 75 mm × 84.5 mm (3.0 in × 3.3 in) + Rod Length : 137 mm + Compression : 9.6:1 + Power : 128 hp (130 ps) @ 7000 rpm & 102 ft·lbf (14.2kg/m) @ 5300 rpm + Valvetrain : SOHC VTEC + Fuel Control : OBD-2 MPFIпоне така пише за Фериото из нетя : :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ferio е обозначението на седана за Японския пазар, така че според мен е възможно да е 170.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според това което съм чел, за европа Б16А е 170кс. Ако е Д15Б .... искам го :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е нещо японско и определено е някой от топ моделите, най малкото заради климатроника, който съм виждал единствено на 6та Type-R. Таблото и тапицерията определено наподобяват на VTI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение Публикувано изображение

Съвсем си е истинско

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кой е залепил таа лепенка MPH защото това определено са километри и колата е за японския пазар.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе не се връзва да е километри - двигатели 130/170 коня със сигурност дигат повече от 180км/ч ... 130 някъде към 210-220, 170 - 240-250 (грубо толкова коня са нужни за преодоляване на съпротивлението на въздуха)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

спокойно, и на skyline GT-R и на супра турбо таблото е до 180 км/ч - максимално позволената скорост в Япония. всъщност максимално разрешената скорост в Япония дори и на магистрали е 100 км/ч, на 180 се включва ограничител на скоростта. има логика - 80 км/ч запас са предостатъчно да завърши която и да е рискована маневрап.п. новия GT-R има в GPS навигацията си координатите на всички писти (поне в Япония), и автоматично премахва ограничителя на скоростта, когато е на писта :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори за офф-а но понеже се заговори за мили и километри.. според вас на този клип

каква е мерната единица,като на самия километраж нормално си пипе КМ/Ч?като се има в предвид че ЕК9 си е за японския пазар и би следвало да е километри,..ако са мили както си пише на клипа,няма шанс тази кола да прави 0-60мили за 5 секунди(според мен,и това което е тунингарсвано по нея),а ако са километри да прави 0-100км за 12 секунди..и гледайки други клипове не ми се струва много по-бърза от 6-та вти.. Редактирано от Dilqn_Mitev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драго ако си сигурен че е Ferio значи най-вероятно е с б16а - 170 магарета. Моето мнение е че е точно тази само че не знаех че ги има и с автоматични кутии. Няма ли как да ти снимат ВИНа само

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EK43000991-това имам само,а за FERIO-то разчитам че стикера на задния капак е истински :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EK43000991-това имам само,а за FERIO-то разчитам че стикера на задния капак е истински :)

Тази кола е за Японския пазар и е нормално ВИН-а да е толкова къс. Сега я проверих в японското EPC. Ето какво излезе Civic Ferio E-EK4 ("Е" означава, че е преди фейслифта) B16A AT SI-2.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

другото което е интересно при JDM Хондите с B16A (които са 170к.с.), че ако са с автоматичната трансмисия, са "само" 155к.с. и с малко по-нисък въртящ момент. Redline-а е при по-ниски обороти смрямо моделите с ръчни трансмисия, от там се постига по-ниска мощност при по-ниско обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...