Dragi4 1506 #1 Публикувано 9 Февруари, 2009 EK4 е модела,седан без еърбеци.Някаква каквато и да е информация имате ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #2 Отговорено 9 Февруари, 2009 Някой ще осветли ли незнанието ми.Километража е до 180 км/ч,води се Ferio има ли шанс да е Б16А 170 кс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #3 Отговорено 9 Февруари, 2009 (Редактирано) http://www.cars-directory.net/specs/honda/civic_ferio/http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=173965http://english.auto.vl.ru/catalog/honda/civic_ferio/1998_9/Малко неясна информация. Редактирано 9 Февруари, 2009 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #4 Отговорено 9 Февруари, 2009 По-скоро е D15B (D15Z7) (with 3 stage VTEC) : * 3-stage VTEC * Found in: o 1996-1999 Honda Civic VTi EK3 and Ferio Vi + Displacement : 1,493 cc (91.1 cu in) + Bore and Stroke : 75 mm × 84.5 mm (3.0 in × 3.3 in) + Rod Length : 137 mm + Compression : 9.6:1 + Power : 128 hp (130 ps) @ 7000 rpm & 102 ft·lbf (14.2kg/m) @ 5300 rpm + Valvetrain : SOHC VTEC + Fuel Control : OBD-2 MPFIпоне така пише за Фериото из нетя : Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keel 19 #5 Отговорено 9 Февруари, 2009 Ferio е обозначението на седана за Японския пазар, така че според мен е възможно да е 170. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #6 Отговорено 9 Февруари, 2009 Според това което съм чел, за европа Б16А е 170кс. Ако е Д15Б .... искам го Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #7 Отговорено 9 Февруари, 2009 това е нещо японско и определено е някой от топ моделите, най малкото заради климатроника, който съм виждал единствено на 6та Type-R. Таблото и тапицерията определено наподобяват на VTI Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #8 Отговорено 9 Февруари, 2009 Съвсем си е истинско Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #9 Отговорено 9 Февруари, 2009 кой е залепил таа лепенка MPH защото това определено са километри и колата е за японския пазар..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 208 #10 Отговорено 10 Февруари, 2009 абе не се връзва да е километри - двигатели 130/170 коня със сигурност дигат повече от 180км/ч ... 130 някъде към 210-220, 170 - 240-250 (грубо толкова коня са нужни за преодоляване на съпротивлението на въздуха) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #11 Отговорено 10 Февруари, 2009 спокойно, и на skyline GT-R и на супра турбо таблото е до 180 км/ч - максимално позволената скорост в Япония. всъщност максимално разрешената скорост в Япония дори и на магистрали е 100 км/ч, на 180 се включва ограничител на скоростта. има логика - 80 км/ч запас са предостатъчно да завърши която и да е рискована маневрап.п. новия GT-R има в GPS навигацията си координатите на всички писти (поне в Япония), и автоматично премахва ограничителя на скоростта, когато е на писта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dilqn_Mitev 6 #12 Отговорено 10 Февруари, 2009 (Редактирано) Сори за офф-а но понеже се заговори за мили и километри.. според вас на този клип каква е мерната единица,като на самия километраж нормално си пипе КМ/Ч?като се има в предвид че ЕК9 си е за японския пазар и би следвало да е километри,..ако са мили както си пише на клипа,няма шанс тази кола да прави 0-60мили за 5 секунди(според мен,и това което е тунингарсвано по нея),а ако са километри да прави 0-100км за 12 секунди..и гледайки други клипове не ми се струва много по-бърза от 6-та вти.. Редактирано 10 Февруари, 2009 от Dilqn_Mitev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gabara 8 #13 Отговорено 10 Февруари, 2009 EK4 из нета го дават с B16Ahttp://www.hondafan.ro/coduri.php Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #14 Отговорено 10 Февруари, 2009 Драго ако си сигурен че е Ferio значи най-вероятно е с б16а - 170 магарета. Моето мнение е че е точно тази само че не знаех че ги има и с автоматични кутии. Няма ли как да ти снимат ВИНа само Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #15 Отговорено 10 Февруари, 2009 EK43000991-това имам само,а за FERIO-то разчитам че стикера на задния капак е истински Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NIO 12 #16 Отговорено 10 Февруари, 2009 EK43000991-това имам само,а за FERIO-то разчитам че стикера на задния капак е истински Тази кола е за Японския пазар и е нормално ВИН-а да е толкова къс. Сега я проверих в японското EPC. Ето какво излезе Civic Ferio E-EK4 ("Е" означава, че е преди фейслифта) B16A AT SI-2. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #17 Отговорено 10 Февруари, 2009 Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #18 Отговорено 11 Февруари, 2009 другото което е интересно при JDM Хондите с B16A (които са 170к.с.), че ако са с автоматичната трансмисия, са "само" 155к.с. и с малко по-нисък въртящ момент. Redline-а е при по-ниски обороти смрямо моделите с ръчни трансмисия, от там се постига по-ниска мощност при по-ниско обороти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове