Jump to content
Civic 16v

Купих си Прелюд

Recommended Posts

Здравейте колеги.Първо да ви се похваля 4е смених купето за Прелюд 4ген. 2.0 края на 95 год. с сичките му шокарийки без кожа,доста запазен и като салон и като двигател,не пуши грам няма грам сажди и омасляване в аспуха,личеше си 4е не е бил мит двигателя,доста прашен даже и паяжини имаше без грам течове:lol:но след смяна на маслото ми се разтропаха клапаните (сложих Мобил 10в40 полусинтетика уж било много добро по думите на майстора).Принципно е на 103000(не ми се вярва) въпреки 4е уж не е бил много каран,съдя по запазените педали и волан както и целия салон.Отпред има лепенка на Кастрол само 4е два вида 10в60 и 0в30.Дали може да е от маслото?И още един въпрос след смяна на ангренажа, отварям на другия ден капака и двигателя омаслен отгоре.Дали са го отваряли горния капак при смяната на ангренажа.Ако не са кво мое да е напраил тоя майстор щото ако му е направил нещо трябва да го убия.Кажете някой майстор хондаджия найстина добър да си направя един профилактичен преглед ако има в форума някой такав още по добре:).Поздрави на всички колеги и да си карате Хондите с кеф:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отивай при Омбре в София , това е твоя сервиз , не си прави експерименти с разни така наречени майстори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Първо да ви се похваля 4е смених купето за Прелюд 4ген. 2.0 края на 95 год. с сичките му шокарийки без кожа,доста запазен и като салон и като двигател,не пуши грам няма грам сажди и омасляване в аспуха,личеше си 4е не е бил мит двигателя,доста прашен даже и паяжини имаше без грам течове:lol:но след смяна на маслото ми се разтропаха клапаните (сложих Мобил 10в40 полусинтетика уж било много добро по думите на майстора).Принципно е на 103000(не ми се вярва) въпреки 4е уж не е бил много каран,съдя по запазените педали и волан както и целия салон.Отпред има лепенка на Кастрол само 4е два вида 10в60 и 0в30.Дали може да е от маслото?И още един въпрос след смяна на ангренажа, отварям на другия ден капака и двигателя омаслен отгоре.Дали са го отваряли горния капак при смяната на ангренажа.Ако не са кво мое да е напраил тоя майстор щото ако му е направил нещо трябва да го убия.Кажете някой майстор хондаджия найстина добър да си направя един профилактичен преглед ако има в форума някой такав още по добре:).Поздрави на всички колеги и да си карате Хондите с кеф:)

Заминавай при Омбре..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми отивам при Омбре :).Каде се намира сервиза и тел. за вразка ако може.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж ТУКпс. Изпревариха ме :)

Редактирано от atoma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси пи4ове а да питам омбре сервиз 2 е на гара искър,а омбре сервиз 1 къде се намира ако има ваобще понеже съм от Люлин,ако има и по-близко ако не ще се разходя:o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Първо да ви се похваля 4е смених купето за Прелюд 4ген. 2.0 края на 95 год. с сичките му шокарийки без кожа,доста запазен и като салон и като двигател,не пуши грам няма грам сажди и омасляване в аспуха,личеше си 4е не е бил мит двигателя,доста прашен даже и паяжини имаше без грам течове:oно след смяна на маслото ми се разтропаха клапаните (сложих Мобил 10в40 полусинтетика уж било много добро по думите на майстора).Принципно е на 103000(не ми се вярва) въпреки 4е уж не е бил много каран,съдя по запазените педали и волан както и целия салон.Отпред има лепенка на Кастрол само 4е два вида 10в60 и 0в30.Дали може да е от маслото?И още един въпрос след смяна на ангренажа, отварям на другия ден капака и двигателя омаслен отгоре.Дали са го отваряли горния капак при смяната на ангренажа.Ако не са кво мое да е напраил тоя майстор щото ако му е направил нещо трябва да го убия.Кажете някой майстор хондаджия найстина добър да си направя един профилактичен преглед ако има в форума някой такав още по добре:o.Поздрави на всички колеги и да си карате Хондите с кеф:D

ПРИ СМЯНА НА АНГРЕНАЖА СЕ СВАЛЯ КАПАКА И ОБИКНОВЕНО СЕ РЕГУЛИРАТ КЛАПАНИ ЗА ДА СЕ ИЗБЕГНЕ ЕВЕНТУАЛНО ПОВТОРНО СВАЛЯНЕ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен клапаните са ти за регулиране и след свалянето на капака смени и гарнитурата.

Да не си сипал някое менте "Мобил" ? :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

офф:колега честито за новата придобивка ! може ли да те питам да не би случайно от надежда да го взе :o тъмно сининаче колегите правилно те насочиха към Омбре, аз бих добавил и сервиз VIP Honda. аз само там ходя и съм повече от доволен :oуспех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега точно от там го взех :o От надежда,познаваш човека или нещо друго знаеш ... за колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен клапаните са ти за регулиране и след свалянето на капака смени и гарнитурата.

Да не си сипал някое менте "Мобил" ? :o

Ми уж не е менте беше пакетирано ама в България за нищо нямаш гаранция за жалост :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега точно от там го взех :lol: От надежда,познаваш човека или нещо друго знаеш ... за колата.

Не колега, не го познавам човека, но един ден преди теб я гледах и един ден след теб щях да я взимам :) още веднъж се извинявам за офф-адано отстраниш скоро проблема ;) колата изглеждаше кукличка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно ли е, че тропат клапаните а не повдигачите? Понякога гяволите сипват в двигателяевтина добавка и всички шумове временно изчезват.Сменяш маслото и шумът пак е там.Дано твоят случай е друг.Честито и успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понякога гяволите сипват в двигателя евтина добавка и всички шумове временно изчезват.Сменяш маслото и шумът пак е там. Дано твоят случай е друг.Честито и успех!

Редактирано от stiv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно ли е, че тропат клапаните а не повдигачите?

Кои повдигачи, колега ???Има ли такива ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои повдигачи, колега ???Има ли такива ???

Повдигачите на клапаните колега.......Щом има клапани, би трябвало да има и повдигачи........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кобилици и "натискачи" ли говорим или за хидравлични повдигачи, щото ако е второто, колега, нещо не сте наясно и по-добре да не пишете... :beer: Има много теми, много писано... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе кви повдигачи бе. Айде "Технически въпроси" да си останат наистина технически.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе кви повдигачи бе. Айде "Технически въпроси" да си останат наистина технически.

Тракането само от клапани ли може да е? При мен има тихо тракане на загрял двигател, което си увеличава честотата с увеличаване на оборотите на място. Обикновено се чува само ако колата е в затворено помещение (гараж, коридор и т.н.). При движение още не мога да го усетя, защото шумовете са много, а то е сравнително по-тихо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...