Civic 16v 1 #1 Публикувано 5 Февруари, 2009 Здравейте колеги.Първо да ви се похваля 4е смених купето за Прелюд 4ген. 2.0 края на 95 год. с сичките му шокарийки без кожа,доста запазен и като салон и като двигател,не пуши грам няма грам сажди и омасляване в аспуха,личеше си 4е не е бил мит двигателя,доста прашен даже и паяжини имаше без грам течовено след смяна на маслото ми се разтропаха клапаните (сложих Мобил 10в40 полусинтетика уж било много добро по думите на майстора).Принципно е на 103000(не ми се вярва) въпреки 4е уж не е бил много каран,съдя по запазените педали и волан както и целия салон.Отпред има лепенка на Кастрол само 4е два вида 10в60 и 0в30.Дали може да е от маслото?И още един въпрос след смяна на ангренажа, отварям на другия ден капака и двигателя омаслен отгоре.Дали са го отваряли горния капак при смяната на ангренажа.Ако не са кво мое да е напраил тоя майстор щото ако му е направил нещо трябва да го убия.Кажете някой майстор хондаджия найстина добър да си направя един профилактичен преглед ако има в форума някой такав още по добре.Поздрави на всички колеги и да си карате Хондите с кеф Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #2 Отговорено 5 Февруари, 2009 Отивай при Омбре в София , това е твоя сервиз , не си прави експерименти с разни така наречени майстори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radko 10 #3 Отговорено 5 Февруари, 2009 Здравейте колеги.Първо да ви се похваля 4е смених купето за Прелюд 4ген. 2.0 края на 95 год. с сичките му шокарийки без кожа,доста запазен и като салон и като двигател,не пуши грам няма грам сажди и омасляване в аспуха,личеше си 4е не е бил мит двигателя,доста прашен даже и паяжини имаше без грам течовено след смяна на маслото ми се разтропаха клапаните (сложих Мобил 10в40 полусинтетика уж било много добро по думите на майстора).Принципно е на 103000(не ми се вярва) въпреки 4е уж не е бил много каран,съдя по запазените педали и волан както и целия салон.Отпред има лепенка на Кастрол само 4е два вида 10в60 и 0в30.Дали може да е от маслото?И още един въпрос след смяна на ангренажа, отварям на другия ден капака и двигателя омаслен отгоре.Дали са го отваряли горния капак при смяната на ангренажа.Ако не са кво мое да е напраил тоя майстор щото ако му е направил нещо трябва да го убия.Кажете някой майстор хондаджия найстина добър да си направя един профилактичен преглед ако има в форума някой такав още по добре.Поздрави на всички колеги и да си карате Хондите с кефЗаминавай при Омбре.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic 16v 1 #4 Отговорено 5 Февруари, 2009 Еми отивам при Омбре .Каде се намира сервиза и тел. за вразка ако може. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #5 Отговорено 5 Февруари, 2009 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=12278 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #6 Отговорено 5 Февруари, 2009 (Редактирано) Виж ТУКпс. Изпревариха ме Редактирано 5 Февруари, 2009 от atoma Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic 16v 1 #7 Отговорено 5 Февруари, 2009 Мерси пи4ове а да питам омбре сервиз 2 е на гара искър,а омбре сервиз 1 къде се намира ако има ваобще понеже съм от Люлин,ако има и по-близко ако не ще се разходя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maral 0 #8 Отговорено 5 Февруари, 2009 Здравейте колеги.Първо да ви се похваля 4е смених купето за Прелюд 4ген. 2.0 края на 95 год. с сичките му шокарийки без кожа,доста запазен и като салон и като двигател,не пуши грам няма грам сажди и омасляване в аспуха,личеше си 4е не е бил мит двигателя,доста прашен даже и паяжини имаше без грам течовено след смяна на маслото ми се разтропаха клапаните (сложих Мобил 10в40 полусинтетика уж било много добро по думите на майстора).Принципно е на 103000(не ми се вярва) въпреки 4е уж не е бил много каран,съдя по запазените педали и волан както и целия салон.Отпред има лепенка на Кастрол само 4е два вида 10в60 и 0в30.Дали може да е от маслото?И още един въпрос след смяна на ангренажа, отварям на другия ден капака и двигателя омаслен отгоре.Дали са го отваряли горния капак при смяната на ангренажа.Ако не са кво мое да е напраил тоя майстор щото ако му е направил нещо трябва да го убия.Кажете някой майстор хондаджия найстина добър да си направя един профилактичен преглед ако има в форума някой такав още по добре.Поздрави на всички колеги и да си карате Хондите с кефПРИ СМЯНА НА АНГРЕНАЖА СЕ СВАЛЯ КАПАКА И ОБИКНОВЕНО СЕ РЕГУЛИРАТ КЛАПАНИ ЗА ДА СЕ ИЗБЕГНЕ ЕВЕНТУАЛНО ПОВТОРНО СВАЛЯНЕ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #9 Отговорено 5 Февруари, 2009 Според мен клапаните са ти за регулиране и след свалянето на капака смени и гарнитурата. Да не си сипал някое менте "Мобил" ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stancho 4 #10 Отговорено 5 Февруари, 2009 офф:колега честито за новата придобивка ! може ли да те питам да не би случайно от надежда да го взе тъмно сининаче колегите правилно те насочиха към Омбре, аз бих добавил и сервиз VIP Honda. аз само там ходя и съм повече от доволен успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic 16v 1 #11 Отговорено 5 Февруари, 2009 Да колега точно от там го взех От надежда,познаваш човека или нещо друго знаеш ... за колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic 16v 1 #12 Отговорено 5 Февруари, 2009 Според мен клапаните са ти за регулиране и след свалянето на капака смени и гарнитурата. Да не си сипал някое менте "Мобил" ? Ми уж не е менте беше пакетирано ама в България за нищо нямаш гаранция за жалост Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stancho 4 #13 Отговорено 8 Февруари, 2009 Да колега точно от там го взех От надежда,познаваш човека или нещо друго знаеш ... за колата.Не колега, не го познавам човека, но един ден преди теб я гледах и един ден след теб щях да я взимам още веднъж се извинявам за офф-адано отстраниш скоро проблема колата изглеждаше кукличка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stiv 2 #14 Отговорено 8 Февруари, 2009 Сигурно ли е, че тропат клапаните а не повдигачите? Понякога гяволите сипват в двигателяевтина добавка и всички шумове временно изчезват.Сменяш маслото и шумът пак е там.Дано твоят случай е друг.Честито и успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stiv 2 #15 Отговорено 8 Февруари, 2009 (Редактирано) Понякога гяволите сипват в двигателя евтина добавка и всички шумове временно изчезват.Сменяш маслото и шумът пак е там. Дано твоят случай е друг.Честито и успех! Редактирано 8 Февруари, 2009 от stiv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #16 Отговорено 9 Февруари, 2009 Сигурно ли е, че тропат клапаните а не повдигачите?Кои повдигачи, колега ???Има ли такива ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #17 Отговорено 9 Февруари, 2009 Кои повдигачи, колега ???Има ли такива ???Повдигачите на клапаните колега.......Щом има клапани, би трябвало да има и повдигачи........ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #18 Отговорено 9 Февруари, 2009 За кобилици и "натискачи" ли говорим или за хидравлични повдигачи, щото ако е второто, колега, нещо не сте наясно и по-добре да не пишете... Има много теми, много писано... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #19 Отговорено 9 Февруари, 2009 Бе кви повдигачи бе. Айде "Технически въпроси" да си останат наистина технически. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #20 Отговорено 10 Февруари, 2009 Бе кви повдигачи бе. Айде "Технически въпроси" да си останат наистина технически.Тракането само от клапани ли може да е? При мен има тихо тракане на загрял двигател, което си увеличава честотата с увеличаване на оборотите на място. Обикновено се чува само ако колата е в затворено помещение (гараж, коридор и т.н.). При движение още не мога да го усетя, защото шумовете са много, а то е сравнително по-тихо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове