Jump to content
VLADOMBENZ

Смятам да закупя Cr-v с десен волан. Какво ви е мението?

Recommended Posts

Колеги здравейте, нов потребител съм и ще помоля за вашите мнения препоръки и коментари а дори и снимки, за които предварително Ви Благодаря и се надявам да се отнасяте сериозно към въпроса ми. Направо на въпроса. Обмислям да закупя Хонда CR-V 4х4 от 97г. и нагоре бензинов двг и се колебая дали ръчка или автомат внос от Англия с десен волан. Трябва ми основно за шосейно каране и чат пат за извън пътя, но не офроуд. Та въпроса ми е ако някой е правил проучване или го е правил, смяна на дирекцията /какво се прави за този модел и колко струва/ и силните и слабите страни на модела и моторите и към какъв двг да се насоча. Извинявам се ако темате не е за тук, но смятам че тук ще се чете повече и затова я пускам тук. !!! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааааааааааа тия с десните волани доста примамват откъм цена!Аз лично не бих си взел,мисля че няма да свикна,пък и за изпреварване е доста кофти :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз наскоро карах Мицубиши Пинин каса база с десен волан автомат и си мислех, че няма да се справя но се оказа, че се оправям чудесно. Малко е кофти в началото, както сме свикнали на левия така се свиква и на десния волан, лошото е, че като си шофьор от дълго време на ляв волан и се качиш на десен имаш база за сравнение и си предубеден малко или повече че ще е трудно. Но тук въпросът е не да се кара трайно с дясна дирекция а дали ще стане сравнително лесно и финансово поносима смяната на дирекцията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз наскоро карах Мицубиши Пинин каса база с десен волан автомат и си мислех, че няма да се справя но се оказа, че се оправям чудесно. Малко е кофти в началото, както сме свикнали на левия така се свиква и на десния волан, лошото е, че като си шофьор от дълго време на ляв волан и се качиш на десен имаш база за сравнение и си предубеден малко или повече че ще е трудно. Но тук въпросът е не да се кара трайно с дясна дирекция а дали ще стане сравнително лесно и финансово поносима смяната на дирекцията.

Вече е забранена регистрацията на автомобили в кат с десен волан колега :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече е забранена регистрацията на автомобили в кат с десен волан колега :D

Хайде бе и откога е забранена и къде го пише? Ако не си 100% сигурен в информацията си не пиши глупости поне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега насочил си се към правилната марка. С десния волан се свиква лесно. изпреварванията са малко по кофти но ако си по-спокоен шофьор няма да имаш проблеми.Моят звяр е внесен лятото и да ти кажа нямам проблеми. 2.0 147 к.с автоматик. разход 11-12 ако настъпваш яко може и 15 да удари ;) ;) Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блогодаря, за активното участие на всички мисля че получих отговори на въпросите си бяхте ми полезни но все пак някой дали е правил проучване колко ще струва смяната на дирекцията, и искам да питам дали цена от около 5000-5500лв за такава кола тук е добра или колата е кофти за тази цена. А и още едно питане, кой мотор ми препоръчвате 147коня или 127/8/9 както ги пишат в обявите, разбрах че 147коня и новият мотор vtec и той дали е по добър от стария?

Редактирано от VLADOMBENZ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-големият естествено!Може и бързо и бавно да върви,но винаги имаш запас от мощност :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече е забранена регистрацията на автомобили в кат с десен волан колега :thumbs1:

Хайде бе и откога е забранена и къде го пише? Ако не си 100% сигурен в информацията си не пиши глупости поне
Дори и все още да не е забранено много скоро колега повярвай това ще бъде факт :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така е примамливи са откъм цена, свикването всеки казва лесно се свиква...особено ако е автоматик, замисли се на бариерите? как ще подадеш карта или ще вземеш билетче от пикадили примерно, аз отивам на работа всеки ден и има поне 3 бариери...ако няма някой да возя и съм с десен волан ще ми е трудно, изпреварване...ако е с 2 врати ако трябва да качиш или оставиш някой...доста е трудно...а обръщане ами от 1000 до 2000 лв. е макс. мисля трябва да се намери същата кола табло ала бала, и ако си с кожа а новото табло е сиво... абе и може нещо да се прецака с това обръщане риск си е отвсякъде, затова са и по евтини.....ако бях в англия, япония или китай (където са с дясна дирекция) никакво впечатление нямаше да ми прави, даже ще ме кефи че е японка примерно ако е.... но в ЕС има май закони да си обърнеш волана, при нас още няма но...законите са си закони, мисли за обръщането на волана като ...примерно разход който ще дадеш след време или ако не...ако я препродаваш ще и намали много цената ..това е като цяло за други брънки и пречки не се сещам, в русе обръщат дирекции и слагат и педали за учебни коли на всички модели без проблем доста успешно, ако ти трябва ще потърся точен адрес и човек и ще ти пратя на лични...но вярвам и сам ще си направиш сметките и бюджета предварително....никой неможе да каже какво ще стане утре но факт е с дясна дирекция са много по ефтини, особено сега както пада паунда.... дерзай и прецени сам, мое лично мнение е че не бих взел с дясна дирекция, въпреки че имам двама колеги с такава на ръчна скорост -хонди (едната е ЦРВ джип) и са доста доволни...за теб незнам прецени :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам в никакъв случай да те отчайвам,но казуса е много сложен за разрешаване.(и финансово и като труд)Най-добре е хора,които не са се захващали с това нещо да не дават безпочвени мнения.Ще нахвърлям малко яснота(правил съм го не веднъж).Минимум необходимо е да имаш под ръка още една такава кола за части ,но с правилната дирекция.Защо ли?..........Табло,гредата на която се закрепва рейката,рейка,корите на вратите,механизма за заключване на шофьорската врата,изпарителя на климатика и тръбния път до компресора,Инсталацията(цялата зад таблото),тръбния път на хидравликата,фаровете(не сте се замисляли,че светят на обратно!),инсталацията под мокета,жилата за отваряне на резервоара,парното с въздуховодите,стъклата на огледалата(ясно защо).......и това не е всичко.Айде сега си помисли кой за колко пари ще ти продаде тия неща и друг за колко ще извърши подобен ремонт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по-големия мотор естествено :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора по-добре да е 147 к.с. , но не е в-тек както си мислиш. На 1-ва ген ЦРВ няма в-тек мотор (е има ама хоум мейд със суапната глава от Б16 или Б18 :))Иначе за смяна на дясната дирекция- по добре забрави. Напълно съм съгласен с Омбре. Това е почти мисия невъзможна. Ако беше толкова лесно и евтино хората нямаше да дават по 14-15000 за читаво ЦРВ, а щяха да си купят английско за 6-7000 и да му сменят дирекцията.Моето лично мнение е, че си заслужава да вземеш джипка с десен волан само ако я караш 2-3 месеца през зимата, а за останалото време имаш нормален автомобил. Желая ти успешна покупка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега според мен за джип няма проблем каде е волана лошо е когато е кола джипката е по висока и има по добра видимост разбира се не е като с ляв, но цената е от голямо значение :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-големия двигател спроед мен ще е по-добро решение ;) За обръщане на дирекцията просто ще ти излезе по-скъпо от нормална и навсичкото отгоре винаги нещо няма да стане както трябва, за съжаление... Омбре изброи основните неща, а пък като се замисли човек има и още и още... А личното ми мнение за дясната дирекция е, че съзнателно или несъзнателно тези коли с шофиорите си, са опасни за нашите пътища. Един му се отдава повече, на друг по-малко... В крайна сметка това е едно голямо НЕУДОБСТВО.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вече си имам две хонди.стария сивик 4 ген и новото CR-V ,което за съжаление е с дясна дирекция.много бързо се свиква с дясната дирекция , освен това джипа е доста пъргав и след 4000 оборота набира почти като сивика ,така че ако не се правят ненужно рискови изпреварвания не е никакъв проблем да се кара по пътищата на страната ни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За смяна на дирекцията на Хонда си приготви към 3000-4000лв и много търпение. Аз съм търсил за Прелюд и познаи - пне месец и поне 2000лв като частите са си от мен. Има ужасно много неща за сменяне. Ако слушаш някой които ти казва че ще смениш само рейка и табло мнооооооо ще се пре*еш. Не си вкарвай таралеж в гащите дет се вика :) Ако ще взимаш с десен волан я карай така ако ли не си вземи с ляв направо. По-скъо е но е по-удобно за нашите пътища. Аз имам бус с десен волан и се кара много лесно ама с буса гледам отгоре и всичко е ок докато с Прелюда ситуациата е доста по-различна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземай колата от Англия без да се притесняваш и си я карай така.Никви ядове няма,аз карам такъв Акорд и немам грижи.А за забрана на дясна дирекция-скоро няма да има,даже въобще няма да има!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям колегата Radko,Моята е CR-V 2002 с десен волан- колата е супер, десния волан е чисто и просто психическа бариера, която се превъзмогва доста лесно.Удобство-неудобство, въпрос на гледна точка- всеки е с мнението си. Карам си я с десен волан и нямам намерения да я обръщам.П.С. Няма проблеми с регистрацията на автомобили с десен волан!!!! Все пак преди 2 дни бях в КАТ за моята ;о)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте, нов потребител съм и ще помоля за вашите мнения препоръки и коментари а дори и снимки, за които предварително Ви Благодаря и се надявам да се отнасяте сериозно към въпроса ми. Направо на въпроса. Обмислям да закупя Хонда CR-V 4х4 от 97г. и нагоре бензинов двг и се колебая дали ръчка или автомат внос от Англия с десен волан. Трябва ми основно за шосейно каране и чат пат за извън пътя, но не офроуд. Та въпроса ми е ако някой е правил проучване или го е правил, смяна на дирекцията /какво се прави за този модел и колко струва/ и силните и слабите страни на модела и моторите и към какъв двг да се насоча. Извинявам се ако темате не е за тук, но смятам че тук ще се чете повече и затова я пускам тук. :D:dry:

Има един голям проблем на дясната дирекция!!! свиква се и после ти е терсене на лява:D)аз карам от 2 години , карал сам и ж париж и в виена и цяла европа никакв проблем и колкото да им си иска на някой хора от завист да ми е гадно не не ми е, даже когато я упгрейтвам ще си взема пак с дясна!!!изпреварване най големия проблем е на тир или автобус и знаете ли защо/ защото карат плътно в дясно. никя кола или бус не кара платно в дясно и винаги имаш 4удесна видимост.... и тнт. аз когато я вкарах дясната беше рядкост, сега всеки 2-ри джип е с дясна, така че преди да са вкарали някой закон с забрана за регистрация купуваите;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...