Jump to content
No Limit Performance

Drag Racing 25.01.09/Неделя/ , 11:00часа

Recommended Posts

Колега , сега говорих с собственика на ПИКЛИВОТО 1.6 и каза че си бил с кола и половина за него когато мартин го е минал на пълна 3-та :rolleyes: Може и пикливо и сякво да е ама е Хонда ... да не превръщаме в темата в една от поредните ...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ядосах се защото се пишат глупости че тоя 1.6 ме е би. Незнам някой от колегите дали помнат лятото бях дошъл на една хонда сбирка с едно бмв 325 на 340000км и на 400м нямаше никой дето да ме мине дори на Крелиона хондата падна, и тя беше единствената която на километъра ме би. Всичко падна под ножа. Тая неделя беше малшанс защото точно където ми е силата (на старта) беше мокро и нищо не направих, но се надявам скоро да е реванша :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

споко ще се съберем пак. ;):rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя път и аз ще се пусна с тебе и кат стигна финиша ще слезна да снимам да се види кога идеш(в кръга на шегата) :rolleyes: Реванш ще има и дано бъде суха па да и видим силата на тая м-ка ;) Живи и здрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега пиклив 1.6 ама те е държал което за 1.6 си е бая добре, а и 1.8 те е направил за резил айде няма да наливам масло в огъня повече, а и нищо не казвам за баварията все пак и аз карам бмв само, че Е30 :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да се съглася,че БМВ-то е станало за резил при положение,че гумите му бяха под всякаква критика.Според мен тази М-ка може много повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми Марто малко се ефектирах за това го казах така издразних се от изказването "пиклив 1.6" :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Всички знаем какво е BMW M3, B18C5 и B16A1 и на какво са способни тези двигатели! Спазвайте добрия тон и не се обиждайте един друг! Всеки е горд когато неговата кола е първа на финала! Но винаги абсолютно винаги има някой който е по-бърз от теб! Респект към хората които имат желанието и нервите да правят суаповете и да си чупят колите само за да можем да видим 10 клипчета! Успех на всички!

 

 

edit след уточнение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм прав с теб :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лека поправка , БМВ М3 , Б18ц5 и Б16а1 :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ми се да се обединявате около идеята за спорта,а не да се джафкате тук.Мерете си ги на пистата,после пийте по бира заедно и тва е.Не се вземайте ПРЕКАЛЕНО на сериозно че става смешно.Поздрави на всички фенове на която и да е марка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страцимире, МБВ-то наистина върви много добре, но и 'пикливите хонди' не са за пренебрегване.все пак двигателя и е на половина колкото твоя(и на кубици и на коне).предполагам никой е нямал намерение да те обиди , за това моля те не създавай интриги. Успех следващия път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,ако тези клипчета са снимани от финала,вместо от старта,няма да има такива дразги,лесно ще се вижда кой,кого ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то там е проблема : "ФИНАЛА" беше малко общо понятие. Караш докато не свърши пистата и спираш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страцимире, МБВ-то наистина върви много добре, но и 'пикливите хонди' не са за пренебрегване.все пак двигателя и е на половина колкото твоя(и на кубици и на коне).предполагам никой е нямал намерение да те обиди , за това моля те не създавай интриги. Успех следващия път.

Христо не аз започнах интригата а колегата който писа неточно описание на клипа и че после другите които незнаят какво се е случило надолу се обясняваха. Всичко е точно разбахме се и нека автора на клипа да поправи написаното ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автора на клипа както написах няма да го поправя защото е написан точно както трябва ;) Не сме се обяснявали и не сме в неведение щото и ние бяхме там ама не и на финиша за това го изкоментирах това с колегата който е пуснал клипа и вече написах каквото ми каза той ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като има техника всички въпросителни ще ви се изяснят ;)Тогава няма да има неразбрали, няма да има оправдания за старо масло, износен съединител и кофти гуми.Когато техникта "говори" и маперите мълчат.Като създател на темата я смятам за приключена.Нека някой правоспособен да я заключи.ПоздравиАнгел Тончев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво на Хондите!! ;) ;) ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да се съглася,че БМВ-то е станало за резил при положение,че гумите му бяха под всякаква критика.Според мен тази М-ка може много повече.

Кратко и ясно го е написал човека.Интересни гонки се получиха..дано скоро пак да има :thumbs:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ядосах се защото се пишат глупости че тоя 1.6 ме е би. Незнам някой от колегите дали помнат лятото бях дошъл на една хонда сбирка с едно бмв 325 на 340000км и на 400м нямаше никой дето да ме мине дори на Крелиона хондата падна, и тя беше единствената която на километъра ме би. Всичко падна под ножа.

Така беше мой зависи от коя гледна точка обаче.Ако искаш да прецениш коя кола е по-силна.Не знам дали помниш, че тогава скачаше на старта на всички с по 2 коли :lol: Нямаше как да те догоня по-рано.Много добре знаеш, колко по-зле е старта на коли с предно предаване.Освен това колата ми беше с генерация на 45мм тогава :thumbs: .Помниш 1 месец след това бих друго бмв след като смених генерацията което ти правеше 50м разлика :P Дефакто твоята 325-ца вървеше точно колкото на Вили 1.6 160 ВТИ-то ;) На всички стартове бяхте кантар, ти взимаше преднината на старта докато Хондата въртеше гуми още на 1-ва ти вече си караше спокойно на 2-ра.Драга е интересен спорт баце.Всяка кола си има преимущества и недостатъци.Тромавите и тежки мотори на Бмв-тата с големи кубатури и малко мощтност, ( с няколко М изключения) и задното предаване което пък дава много преимущества.Хондата пък е лека с пъгав динамичен двигател, но предно предаване (не за всички) от което колата губи доста. Яките Хондови мотори все още са много скъпи, не за друго а защото са импорт.Марто успя да си намери такъв! Съвсем нормален двигател с вътрешно горене 1.8 литра 16 клапана. Но малко по малко и вратите ни тук се отварят за такива мотори и с времето ще виждаш все по бързи 1.8 - 2.0 литрови хонди.Не е за учудване, просто всичко е свързано с добри конструктивни умения на малките ни японски братя.Май се поотплеснах.Обади се да пием кафе да го изкоментираме ;)Айде, че закъснявам за работа ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей Крелионе лесно ви е на вас брат ..пускаш маторя и даваш сичката газ :thumbs::lol: Аз на мойта турбетка продължавам боб да и хвърлям,дано магията подейства за да е интересно на националната!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
темата е затворена по заявка на автора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...