wazzzup 0 #1 Публикувано 12 Януари, 2009 Здравейте колеги,нов съм за този форум, но съм фен на марката от доста време.Бих искал да ме посъветвате какъв Сивик да търся. Трябва ми кола, която да има ел.пакет, климатик, АБС, сравнително меко окачване да е надежден модел. По принцип ми харесват моделите след 97ма 98ма, не знам кое поколение са точно, но цените им варират около 5000 лв. и са по-достъпни. Харесал съм и едни, които са по- скъпи около 10 000 лв. най-малко и са с CDTI двигатели(имат турбо), а в бъдещ план бих искал да тунинговам силово колата, и това ми намалява разходите за турбина. Друг е въпроса, че няма да успея да изтрая да събера пари за по-скъпия модел и сигурно ще взема от тези модел 97ма 98ма . Ако можете да ми дадете вашите впечатления и информация за разход, окачване, цена на поддръжката, и конкретно предложение с двигател и какво специфично мога да гледам като търся такав, който да е около 100 к.с. По принцип идеята ми е да взема кола под 101к.с. заради ниския данък, и по-ниските разходи по застраховки и прочие, и съответно да и вдигна мощността или с турбо или по друг начин, било то всмукателна система, изпускателна. ( чипа без турбо няма голям ефект според мен ) Мерси много за информацията и съветите ви П.С. Има ли огромна разлика в цената на частите за купетата и на тези за хечбеците ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #2 Отговорено 12 Януари, 2009 Защо не се насочиш към 6та генерация ,след 96г и по конкретно 1.6 VTI 160hp.Не виждам смисъл да вземеш 1.4ис 90хп и да му слагаш турбо като направо можеш да вземеш 160кс И след това ако сложиш турбо ще си Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rossi 1 #3 Отговорено 12 Януари, 2009 Сивик Купе 1.5 влизаш идеално в групата с малкия данък (до 74kW)..за частите вероятно има някаква разлика, но не мисля че е значителна между седана и купето има някои смешни разлики, но не мисля че са плашещи..при хетч-а не знам как са идеята на колегата за VTi-kaтa също никак не е лоша успех в избора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 207 #4 Отговорено 12 Януари, 2009 лично мнение - ако имаш възможност ориентирай се към 7ген (тези след 2001-ва) - техния дизел е комън-рейл. Голямата разлика е че на краш тестовете 7г има 4 звезди, а 6г - 1.5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #5 Отговорено 12 Януари, 2009 НЕ си уточнил дали искаш бензинова или дизелова кола. Да CDTI двигателите имат турбо, защото са дизели. Мисля че не са хондови тези по ранните дизели. Колкото до бензина ако земеш 160к.с. наистина данъка ще е по голям, както и началната цена, разбира се, но ако си решил да слагаш турбо на по късен етап на кола под 100к.с. си сметни колко хиляди ще дадеш за турбото и частите към него с си сметни на колко години разликата в данъка се равнява. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wazzzup 0 #6 Отговорено 12 Януари, 2009 НЕ си уточнил дали искаш бензинова или дизелова кола. Да CDTI двигателите имат турбо, защото са дизели. Мисля че не са хондови тези по ранните дизели. Колкото до бензина ако земеш 160к.с. наистина данъка ще е по голям, както и началната цена, разбира се, но ако си решил да слагаш турбо на по късен етап на кола под 100к.с. си сметни колко хиляди ще дадеш за турбото и частите към него с си сметни на колко години разликата в данъка се равнява. Успех.мерси колеги, ами да наистина не съм уточнил дизел или бенз. , но ако е дизел задължително с турбо а бензинката трябва пак да е до 100 коня. имам познато който твърди че за 3000 лв, ще я подготви и ще и зложи турбо ( всичко в тези 3000) но не знам кое е по-изгодно, защото колата с турбо може да се регулира с чип да не гори много но пък да бяга, докато на атмосферката чипа влияе по-малко посъветвайте ме какво вие бихте направили , тъй като засега съм карал едно Браво 103 коня и го смених с Ренде Клио Бакара, 90 коня , което карам в момента и съм му сложил спортен качествен филтър и ауспух за звук.. Мисля да го дам на приятелката и да си взема отдавна мечтаната Хонда Когато взимах Бравото (преди година и половина) не ми достигнаха 1500 2000 лв за Сивикче. Колко надеждни са Хондите ( по принцип за мен са най-качествените автомобили, но без да имам опит с тях) ? Какво им се чупи най- много ако има такова ( на Бравото примерно за 1 година смених 2пъти окачване с амортисьори) .. Мерси отново за съветите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 207 #7 Отговорено 12 Януари, 2009 гледай да няма ръжда на веждитедизелите на Ходите са на Ровър до 2000г, от 2001-ва 1.7cdti isuzu (същия ползват астрите по това време), хондовия дизел е след 2004та Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #8 Отговорено 12 Януари, 2009 а пета колко звезди има? минус 2? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 207 #9 Отговорено 12 Януари, 2009 а пета колко звезди има? минус 2?бем ли го? Ти колко даваш за страничен удар ? А за шеста се извинявам, звездите са 2 - http://www.euroncap.com/tests/honda_civic_1998/35.aspx Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #10 Отговорено 12 Януари, 2009 ...засега съм карал едно Браво 103 коня и го смених с Ренде Клио Бакара, 90 коня , което карам в момента и съм му сложил спортен качествен филтър и ауспух за звук.. Мисля да го дам на приятелката и да си взема отдавна мечтаната Хонда Когато взимах Бравото (преди година и половина) не ми достигнаха 1500 2000 лв за Сивикче. Колко надеждни са Хондите ( по принцип за мен са най-качествените автомобили, но без да имам опит с тях) ? Какво им се чупи най- много ако има такова ( на Бравото примерно за 1 година смених 2пъти окачване с амортисьори) .. Мерси отново за съветите И аз вървя по пътя на колегата - до момента ръчкам едно Рено Клио, но си мечтая да подхарам Хондата. Интересувам от отговори на въпросите на колегата за най-честите ремонти и слабите места на 6-тата генерация 4-врати хечбеци (или седани? не знам как се водят). За Клиото проблемите мога да ви ги изброя веднага, така че предполагам и за Хондите не би трябвало да е проблем да се обобщят!Чувал съм за често появяваща се ръжда долу по вратите и веждите на калниците, скапващи се карета на полуоските (мой колега има Civic '98 Aerodeck и има проблеми с каретата), течащи плафони на осветлението в купето и т.н., но предполагам има и други често срещани проблеми, които може да изникнат по тия Civic-и?Например здрави ли са им климатиците или издъхват постоянно?Работи ли безотказно парното или радиаторчето се запушва с боклуци при по-старите коли?Има ли проблем с гарнитурата на главата, гумички на клапаните, бутала, сегменти и т.н. или по принцип двигателите са безпроблемни?Имат ли други проблеми с охладителната система (прегряване, течаща водна помпа, пръскащи се водни съединения и т.н.)?Имат ли чести проблеми по електриката?За ходовата част не питам - сигурно е доста по-яка от на всеки френски автомобил Не задавам тия въпроси за да реша дали да си купувам такъв Civic, а ме интересува какво мога да очаквам от 11-12 годишна Хонда и за какво да внимавам при огледите като купувам колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #11 Отговорено 14 Януари, 2009 up? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georgivanov1 23 #12 Отговорено 15 Януари, 2009 Взимай 7ма генерация има 1,4 90кс и 1,6 на 110кс,има и 1,7 на 125,но е по рядък модел.Ако намериш нчкой от първите два купувай,няма да сгрешишУспех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wazzzup 0 #13 Отговорено 16 Януари, 2009 (Редактирано) Взимай 7ма генерация има 1,4 90кс и 1,6 на 110кс,има и 1,7 на 125,но е по рядък модел.Ако намериш нчкой от първите два купувай,няма да сгрешишУспехмерси колега и аз така съм чувал а проблеми създават ли по нещо, както колегата пита за ръждата по вратите за която не бях чувал ?! Те седмата генерация не нито толкова стари, нито са като опелите, че на 5 години да им избива ръжда де, но все пак има ли кусури ? Редактирано 16 Януари, 2009 от wazzzup Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Inaff 13 #14 Отговорено 16 Януари, 2009 Карам такава от месец и нещо, 2004 1.7 дизел, и съм мн доволен.Нисък разход,ма мн нисък,без ръжда както и очаквах,... другото е удоволствие! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wazzzup 0 #15 Отговорено 16 Януари, 2009 Карам такава от месец и нещо, 2004 1.7 дизел, и съм мн доволен.Нисък разход,ма мн нисък,без ръжда както и очаквах,... другото е удоволствие!за 2004та година кола, би било абсурдно да ръждяса.. поне за мен и все пак, това ще ми е бъдещата колца Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venci_vin 0 #16 Отговорено 16 Януари, 2009 Карам 7 ген 1.6 110 кс вече повече от 2 години и хич не е лоша. Ако искаш да върви повече си вземи 2.0 160кс след 2004г, но са с 5 скорости.От 1.7 дизела се оплакват че над 100000 км почват да дават ядове с турбото,но пак наистина гори 5л.,въпрос на късмет и гледане при покупката!Като най-сполучлив е с 1.6 110кс мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #17 Отговорено 16 Януари, 2009 Карам 7 ген 1.6 110 кс вече повече от 2 години и хич не е лоша. Ако искаш да върви повече си вземи 2.0 160кс след 2004г, но са с 5 скорости.От 1.7 дизела се оплакват че над 100000 км почват да дават ядове с турбото,но пак наистина гори 5л.,въпрос на късмет и гледане при покупката!Като най-сполучлив е с 1.6 110кс мотор.7-ма генерация са много пари! Аз като гледам колегата е заделил към 5000лв - колкото и аз съм заделил. Според мен парите стигат пряко сили за 6-а генерация и то с двигател 1,4 90 коня (ако е с клима).Иначе изобщо не бих се замислил между 6-а и 7-а генерация.Мен ме интересуват по-скоро проблемите на 6-тата генерация и то в първите години 96-98.Утре отивам към Дупница и Кюстендил, надявах се да дадете някакъв акъл за по-специфични (чести) проблеми, за които да внимавам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wazzzup 0 #18 Отговорено 16 Януари, 2009 Карам 7 ген 1.6 110 кс вече повече от 2 години и хич не е лоша. Ако искаш да върви повече си вземи 2.0 160кс след 2004г, но са с 5 скорости.От 1.7 дизела се оплакват че над 100000 км почват да дават ядове с турбото,но пак наистина гори 5л.,въпрос на късмет и гледане при покупката!Като най-сполучлив е с 1.6 110кс мотор.7-ма генерация са много пари! Аз като гледам колегата е заделил към 5000лв - колкото и аз съм заделил. Според мен парите стигат пряко сили за 6-а генерация и то с двигател 1,4 90 коня (ако е с клима).Иначе изобщо не бих се замислил между 6-а и 7-а генерация.Мен ме интересуват по-скоро проблемите на 6-тата генерация и то в първите години 96-98.Утре отивам към Дупница и Кюстендил, надявах се да дадете някакъв акъл за по-специфични (чести) проблеми, за които да внимавам.хаха, колега успех с избора, иначе сега събирам парички, нищо не съм заделил , ще карам рендето докато си купя хубава кола, която да си струва парите тоест над 6 7000 лева рендето си е префектно за годините, но ми е малко и старо Успех пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #19 Отговорено 17 Януари, 2009 хаха, колега успех с избора, иначе сега събирам парички, нищо не съм заделил , ще карам рендето докато си купя хубава кола, която да си струва парите тоест над 6 7000 лева рендето си е префектно за годините, но ми е малко и старо Успех пак И за 6-7 бона няма нищо над 6-а генерация и то 97-98г (в повечето случаи са доста износени). Днес ходих в Кюстендил и Дупница - там работата е същата като на Горубляне.Имаше една, която ми хареса, но беше 6000лв 96-а година и ел. стъклата бяха прецакани (шофьорското излизаше от уплътнението навън като се затваря). Другото е, че джамбаза ме убеждаваше, че е 1,4 90 коня, а аз мисля, че беше 75. Ето така изглеждаше двигателя: Отзад пишеше 1,4i, а не 1,4i S Прав ли съм, че не е 90 коня? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #20 Отговорено 17 Януари, 2009 90 си е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #21 Отговорено 17 Януари, 2009 Добре, а тоя 1,4 какъв е: и какво му е по-различното от горния? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 207 #22 Отговорено 17 Януари, 2009 както доста е изписано из форума, двигателите 75кс и 90кс на 6-а са еднакви с точност една гарнитура от 10лв, ако продавача е бил в час... А само по снимка мисля че единствено полу-боговете на форума са в състояние да познаят точния модел двигател Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wazzzup 0 #23 Отговорено 17 Януари, 2009 аз не те съветвам да търсиш от автокъщи по-добре я вземи от човек .. най-малкото имаш шанс да и разбереш историята и ако не е мърляч да попаднеш на добър автомобил а аз докато събера парите 7морките ще станат за по 9000 лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #24 Отговорено 17 Януари, 2009 както доста е изписано из форума, двигателите 75кс и 90кс на 6-а са еднакви с точност една гарнитура от 10лв, ако продавача е бил в час... А само по снимка мисля че единствено полу-боговете на форума са в състояние да познаят точния модел двигател Да така е, не става по снимка, ще гледам модела на двигателя и VIN-a.аз не те съветвам да търсиш от автокъщи по-добре я вземи от човек .. най-малкото имаш шанс да и разбереш историята и ако не е мърляч да попаднеш на добър автомобил а аз докато събера парите 7морките ще станат за по 9000 лв Сигурно така и ще направя. Обмислям вариант да помоля някой да ми докара такъв Сивик от Германия или др. Искам обаче да е човек, който разбира от Хонди. Единственото хубаво нещо на няколкото италиански Сивици, които гледах днес беше, че не бяха ръждясали. Износването на салона обаче беше отчайващо, 90% бяха с идеално измити двигатели (бягам от такива), на някои климатика изобщо не включваше, а единствената кола, която ми изглеждаше в нормално състояние беше с твърде наднормена цена.Чувам, че щели да дотират собствениците на стари коли в Германия, Италия и т.н., за да си купуват нови коли като си предадат старите. Ако това стане ще е мнооого кофти за потребители на стари и евтини коли като нас... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wazzzup 0 #25 Отговорено 18 Януари, 2009 не ти препоръчвам коли внесени от Италия най-малкото знам че е забранено изнасянето им с фреона от климатика или нещо такова, затова повечето са с ненапълнени климатици и един бог знае дали работят като не можеш да ги пробваш а повечето внос от Италия не знам каква логика има, но са наистина в много брутално състояние, докато повечето коли внесени от Швейцария или Австрия са ми направили добро впечатление, даже някои имат тунинг и то качествен Безмислени цитати! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #26 Отговорено 19 Януари, 2009 (Редактирано) По принцип и аз съм предубеден към италианския внос, особено след това, което видях в събота. Клиото ми е внос от Швейцария и беше в невероятно състояние навремето, включително и на интериора. Двигателя е слаб (1,4 75hp), но е с много приятен ряз (особено на старта по светофарите) и до ден днешен (след 70 хил. км и 5-6г в мои ръце) не ми е създал проблеми. По дяволите - дори волана, седалките и скоростния ми лост на кола на 250 хил. км (не се знае дали не са и повече) са в много по-добро състояние от на тия италианки, които гледах. УЖАС! И най-лошото е, че ако Хондите като цяло са малко по автопазарите - наличните са супер износени и честно казано не бих си купил... С другите марки и модели автомобили положението е абсолютно идентично. Редактирано 19 Януари, 2009 от Slade Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
С33 0 #27 Отговорено 19 Януари, 2009 Здравейте колеги,нов съм за този форум, но съм фен на марката от доста време.Бих искал да ме посъветвате какъв Сивик да търся. Трябва ми кола, която да има ел.пакет, климатик, АБС, сравнително меко окачване да е надежден модел. По принцип ми харесват моделите след 97ма 98ма, не знам кое поколение са точно, но цените им варират около 5000 лв. и са по-достъпни. Харесал съм и едни, които са по- скъпи около 10 000 лв. най-малко и са с CDTI двигатели(имат турбо), а в бъдещ план бих искал да тунинговам силово колата, и това ми намалява разходите за турбина. Друг е въпроса, че няма да успея да изтрая да събера пари за по-скъпия модел и сигурно ще взема от тези модел 97ма 98ма . Ако можете да ми дадете вашите впечатления и информация за разход, окачване, цена на поддръжката, и конкретно предложение с двигател и какво специфично мога да гледам като търся такав, който да е около 100 к.с. По принцип идеята ми е да взема кола под 101к.с. заради ниския данък, и по-ниските разходи по застраховки и прочие, и съответно да и вдигна мощността или с турбо или по друг начин, било то всмукателна система, изпускателна. ( чипа без турбо няма голям ефект според мен ) Мерси много за информацията и съветите ви П.С. Има ли огромна разлика в цената на частите за купетата и на тези за хечбеците ?Ли4но аз от моита сам много доволен 1.6 160кс 93год Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
С33 0 #28 Отговорено 19 Януари, 2009 Здравейте колеги,нов съм за този форум, но съм фен на марката от доста време.Бих искал да ме посъветвате какъв Сивик да търся. Трябва ми кола, която да има ел.пакет, климатик, АБС, сравнително меко окачване да е надежден модел. По принцип ми харесват моделите след 97ма 98ма, не знам кое поколение са точно, но цените им варират около 5000 лв. и са по-достъпни. Харесал съм и едни, които са по- скъпи около 10 000 лв. най-малко и са с CDTI двигатели(имат турбо), а в бъдещ план бих искал да тунинговам силово колата, и това ми намалява разходите за турбина. Друг е въпроса, че няма да успея да изтрая да събера пари за по-скъпия модел и сигурно ще взема от тези модел 97ма 98ма . Ако можете да ми дадете вашите впечатления и информация за разход, окачване, цена на поддръжката, и конкретно предложение с двигател и какво специфично мога да гледам като търся такав, който да е около 100 к.с. По принцип идеята ми е да взема кола под 101к.с. заради ниския данък, и по-ниските разходи по застраховки и прочие, и съответно да и вдигна мощността или с турбо или по друг начин, било то всмукателна система, изпускателна. ( чипа без турбо няма голям ефект според мен ) Мерси много за информацията и съветите ви П.С. Има ли огромна разлика в цената на частите за купетата и на тези за хечбеците ?относно данъка моита е 160кс с данък за 90кс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wazzzup 0 #29 Отговорено 19 Януари, 2009 относно данъка моита е 160кс с данък за 90кскак става номера ? на мен на Бравото ми беше 135лв данък при 1.6 16 клапана 103 коня ! а Рендето е 1.8 90 коня и плащам 17 лв ?! в смисъл обясни ми защото варианта ми харесва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 207 #30 Отговорено 19 Януари, 2009 (Редактирано) шариш на "правилния" човек и така - да ти я регистрират с по-малкото коне в кат, как иначе?!Дано някой ден пресекат вратичките Редактирано 19 Януари, 2009 от Restless Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #31 Отговорено 20 Януари, 2009 шариш на "правилния" човек и така - да ти я регистрират с по-малкото коне в кат, как иначе?!Дано някой ден пресекат вратичкитеСпоред мен не в КАТ, а в общината - навремето тия неща се пишеха в данъчната декларация?Не знам кой ги проверява тия данъчни, но каквото съм писал вътре са го взели за чиста монета и данъка ми се е формирал на база данъчната декларация, която попълвам преди изобщо да стъпя в КАТ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове