Jump to content
kleni

подгряваща свещ на изпарителя

Recommended Posts

Та искам да разкажа как на един мой приятел от дълго време колата му не иска да пали на гас,при минусови температури.Вчера се чудех вече какво да я правя, е взех та свалих испарителя.Намерих една подгряваща свещ от голв и я боднах в самия испарител,като му пробих дупка към водната риза и завих свеща.Монтирах испарителя обратно и днес направих пробите.При минус 15 запали от първия път ,все едно колата е работила цял ден.Сега остава да пооправя малко жиците и всичко ще стане като от магазина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудя се само, ако взривиш изпарителя с детонатора който се му забол, дали ще излезе през капака навън? :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудя се само, ако взривиш изпарителя с детонатора който се му забол, дали ще излезе през капака навън? :cool:

Няма какво да взривиш свеща е постоянно във вода .Само подгряваш малко и палиш,вместо да тича с чайника.Такова чудо съм правил преди доста време и до сега кара без проблеми,но бях забравил да го споделя с вас,но вчера като се наложи да го правя отново и се сетих да го споделя тук във форума. Редактирано от kleni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чукай на дърво да не вземе да надува газ във водата само.....ама ти си знаеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво ще стане ако влезе газ във водата? :cool: Да почакаме да влезе и въздух и тогава да видим дали ще може да се запали при толкова водна пара в газовата фаза ;)2 години карах една кочина само на газ защото беше без ЕКУ и бензинова помпа и никога не съм имал проблеми с паленето на газ. Трябва само да внимаваш да не я задавиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отвори капачката на радиатора на кола която надува газ във водата и щракни запалката да видим няма ли да пламне? Аз лично не бих си правил такъв експеримент с газова уредба, а и нали производителите не са толкова тъпи , за да не се сетят да вградят такива подгреватели до сега? Сещаш ли се, когато ти намалее охлаждащата течност и остане въздух в изпарителя при неработеща кола с такава повреда какъв ще е ефекта при запалване на подгряваща свещ? Всъщност що ли споря....вземи патентовай изобретението най-добре :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На какъв изпарител го направи? Можеш ли да постнеш няколко снимки? Има ли някакво термореле или такова за време?пс Тези старите линейки Хюндай Соната също работят само на газ, но не знам каква е системата при тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На какъв изпарител го направи? Можеш ли да постнеш няколко снимки? Има ли някакво термореле или такова за време?пс Тези старите линейки Хюндай Соната също работят само на газ, но не знам каква е системата при тях.

Свещ можеш да сложиш на всеки испарител.Снимки несъм правил ,а и незнам как се качват,но ще видя да измисля нещо.Реле време няма само реле което пази бутона който задържаш. Редактирано от kleni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ам както затегнаха положението с газовите уредби и дойде време да минаваш преглет нямали да има проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ам както затегнаха положението с газовите уредби и дойде време да минаваш преглет нямали да има проблем

Колега какъв тие проблеа с АГУто,че питаш за уредбата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Колега,Това е много хитро според мен. :rolleyes: остава само положението че при под 5 градуса изпарителя не работи ефективно.Свеща колкото и да загрява той се охлажда,а от опит знам че е по ефективно колата да достига работна температура на бензин.пробвал съм и съм установил че колата като загрява на газ харчи доста.при пробата ми отчете на колонката около 2 литра за 4 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,Това е много хитро според мен. :rolleyes: остава само положението че при под 5 градуса изпарителя не работи ефективно.Свеща колкото и да загрява той се охлажда,а от опит знам че е по ефективно колата да достига работна температура на бензин.пробвал съм и съм установил че колата като загрява на газ харчи доста.при пробата ми отчете на колонката около 2 литра за 4 км.

2л-4км---50/100 разход,ако съм на тебе колега ще си купя камьон,така поне ще правиш кирии и с по малък разход от тоя на колата ти ще изкарваш кинти.загрее ли ти колата в работна температура ако ще да е -30 пак си гори нормално,вече зависи от начин на каране и тн.а това че студена като я палиш гори повече от колкото през лятото важи и за бензина,но 2л-4км нищо лично,но звучи космческо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Колега,Като загрее-ок.Но-1.напални си газовата до горе2.прехварли я на бензин и се прибери3.запали я и я прехварли на газ на -10 градуса4.карай я докато загрее и пак я допалниПосле вече може и да чатнеш ко ти казвам.Просто при под 5 градуса изпаритела не е ефективен и почти не изпарява газта.Да не говориме че му се разказва играта по този начин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто при под 5 градуса изпаритела не е ефективен и почти не изпарява газта.Да не говориме че му се разказва играта по този начин

Тук си прав и точно за това съм сложил подгряваща свещ.С нея подгрявам испарителя и то доста(зависи колко ще държиш бутона)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе това всичкото добре ама каква подгряваш и те не знаеш, извиняваи за правият тон,тоя бутон трябва даго държиш натиснат непрекъснато та да свършиш нещо.Ти загряваш водата само в изпарителят а като заварти двигателят идва моментално студената нали тая помпа върти водата ,в краина сметка това и е работа.Едно време имаше руски изпарители с ел. подгрев ,та там нагреветелат изключваше с реле което се оправляваше от температурният датнчик,идеята нее злее ама е по сложничко от това да бодниш едно свещт и всичко да е ок :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...