Jump to content
пламен1

Покупка на сивик 1.5 Vtec 114 к.с. англичанка

Recommended Posts

Колеги,ще се взема още една хонда ;) има ли някой този модел D15Z8 ? Става въпрос за англииски сивик 98 год. със всички екстри за модела без шибидах и лети джанти.Цената е 4800 лв,обаче има няколко неща които ме притесняват:1.на двигателя не пише ВТЕК ами с големи букви HONDA2.при запалването на двигателя/беше към -3 градуса/изпуши син дим,след това я форсирах здраво и попуши както и преди да загрее духаше леко от щеката на маслото.След 10 мин работа обаче всичко се оправи-изрязах я на място и изобщо не пушеше,даже и не духаше от щеката.3.оборотомера не работи,както и лампата на витека-зелена и червена/как се отстраняват тези повреди?/4.цената ми се струва ниска за новия фейстлифт на англичанка и то със всички екстри,дали има нещо съмнително?Много въпроси надявам се да ми помогнете ;) и последно с какви колектори е колата,може ли да се сложи обикновена Агу с емулатори или няй-добре газ.инжекцион,колко и е горе долу разхода има ли смисъл от газ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам абсолютно същата кола, със същия двигател. Двигателя е витек (икономичният), не гледай, че не пише ;) така е с този модел. Цената ми се струва маалко ниска, ама то си зависи от състоянието на колата и километрите. Много приятна кола, върви доста прилично и не харчи нного, тоЗи двигател така е измислен ;) Лампа на витека няма, има за икономията , която свети до около 2500- 2700 оборота на двг и ако не я настъпваш. При плавно набиране свети зелено до 120 на 5-та, но не е индикатор за витек-а. По-опитните колеги да кажат, но не ми се струва нормално да ти духа от щеката (може и да греша), а и щеката извадена ли беше ?! Ако да, защо? ;) За газта... аз лично не бих сложил... И не мога да го коментирам ;) Ти покара ли я тая кола?Успех в търсенето на (сега видях, че е втората ти) хонда ;) и намирането и!

Редактирано от darshan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега darshan радвам се че се отзова ;) за въпросните лампи не ми е ясно,винаги ли една от двете свети?или само зелената когато е в иконом.режим и червената когато я настъпваш?когато решихме да изпробваме колата/то нямаше и каде да я понастъпим/,но забелязах че не светна нито една от двете лампи,а оборотомера не работи и така и не можах да разбера дали сработва витека / знам че след 3-4000 оборота трябва чувствително да дърпа повече,но така и не можах да го установя без оборотомер/ именно това ме притеснява най-вече в колата дали работи прословутия Втек.А иначе твоята пуши студена след форсиране?Щеката аз я извадих за да провери дали духа и както писах вече духа само при студен двигател,при загрял изчезва духането както и пушенето на синкав дим от аспуха.Колата супер ми хареса,но всякаш има нещо съмнително в нея ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,до колкото знам-пуши ли от щеката-бягай надалече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,до колкото знам-пуши ли от щеката-бягай надалече.

От щеката не пуши,ами от аспуха и то не чак много,само при студен двигател

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е да пуши,все пак е Зима и е студено,конденса е в повече,ако е бял пушека,хич да не те притеснява

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с такава.Колегата"darshan",ти е обяснил много добре всичко.Мисля,че ВТЕКА няма да го усетиш както си го чувал да прави/да "рита"демек/.Затова се води икономичен ВТЕК/D15Z8/.Тази мощ/включването на ВТЕКА/,просто я има веднага след 2500-3000 оборота.Според мен,не слагай газ! Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Мисля,че ВТЕКА няма да го усетиш както си го чувал да прави/да "рита"демек/.Затова се води икономичен ВТЕК/D15Z8/.Тази мощ/включването на ВТЕКА/,просто я има веднага след 2500-3000 оборота...

Усеща си се :thumbs1: като набираш плавно и в един момент те "ритва" леко педалът на газта...и з звука на двигателя се усеща промяна ;) За пушенето, и аз мисля ,че си е нормално в тоя клинч навън, поне догато загрее малко. Все пак виж ауспуха на колата, моят си е с цвета на метала от който е направен, чистичък :rant: А червена лампа няма тоя модел...Поне при мен не е светвала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално ли е зелената лампа изобщо да не свети?Тоя оборотомер да не са го развалили нарочно че при проба да не гледаме оборотомера,незнам вече какви глупости си внушавам но ще ида на майстор да я погледне преди да я вземем.благодаря за мненията :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен най-добре се откажи и търси друга :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, най-добре иди при някой, който разбира от Хонда, може пък да е нещо не толкова скъпо като ремонт, и пак да си на далавера, щото наистина ми се струва малко евтина. ако си от София закарай я при Омбре :thumbs1: Тук всеки така ще ти каже. ако пък не ти я дадат да я караш на майстор, зае*и ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече , колата е като жената , колкото и да гледаш нямаш ли късмет........ !!! .Аз съм с такъв двигател но само че на комби и съм много доволен.Витека не рита както при Б18-ката :P но се осеща ;) .Ако ти харесва я вземай , косури винаги ще има все пак не е нова :P .Огледай я добре ;) да не е удрена :yes: .Зелената лампа за икономия ще ти светне след като колата малко вдигне градусите и я настъпваш плавно ;) .Цената няма да я коментирам но за колко мислиш че ги купуват отвън !!! .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зелената лампа ще светне ама друг път като не му бачка оборотомера :P !!!

За червена лампа ще ти кажа как може да си я направиш (жалко че няма с какво да снимам).Получи се що годе добре.

"ритане" се усеща ама само 1-ва и 2-ра.

Относно изпушването не се притеснявай !!! Моята не пуши ама пак ми гори масло :yes:

 

Както каза fly-boy, "колата е като жената , колкото и да гледаш нямаш ли късмет....." !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново горепосочената кола вече е купена! Има ли нещо по особено което трябва да се направи около смяната на консумативите?Колата е за баща ми а той иска и газово,колко ще гори тоя витек градско изванградско,обикновено АГУ може ли да се постави или само инжекцион ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново горепосочената кола вече е купена! Има ли нещо по особено което трябва да се направи около смяната на консумативите?Колата е за баща ми а той иска и газово,колко ще гори тоя витек градско изванградско,обикновено АГУ може ли да се постави или само инжекцион ?

Не ми се сърди колега както и другите колеги които карат на газ сигурно ще ме наредят за това изказване обаче защо си купувате ХОНДА щом ще карате на газ бе хора това немога да разбера кола със спортен характер на газ ми купете си голф или няква друга такава :) Моя съвет покарайте я поне 1 месец на бензин да видиш разхода и тогава пак си помисли за газ друга кола с такава мощност 100% ще гори поне с 1-2л. отгоре това е Хонда икономична и мощна ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

другите колеги които карат на газ сигурно ще ме наредят

Чувствай се яко нареден тогава! Ти и сам си знаеш,че не си прав...Ако не е с пластмасови колектори мятай една обикновена и си карай... Ако имате бюджет за инжекционна уредба купете такава и ще ви даде и икономия...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги оказа се че колата е със счупена скоростна кутия,но предишния собственик ще покрие разноските.Стандартни ли са кутиите или е проблем да се намери за Д15З8???от варна съм,някой ако продава да ме офертира на лични

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да се каже че не са много стандартни в смисъл с доста по-дълги предавки е . НО и от другите модели стават ;) Относно газта: Имам колата от година и нещо и за миг не съм се замислял да слагам газ :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза колегата по горе това е Хонда не разваляи Японското чудо с газзз :rolleyes::cool: .Нафтата се ползва за топлене,газта за готвене а бензина за яко каране :rolleyes: . Провери при Драгича за скоростна кутия :huh: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза колегата по горе това е Хонда не разваляи Японското чудо с газзз :rolleyes::rolleyes: .Нафтата се ползва за топлене,газта за готвене а бензина за яко каране :cool: . Провери при Драгича за скоростна кутия :huh: .

подкрепям мнението на колегата-против газта сам.А за скоростната кутия към точния човек са те насочил-Драгича ще спаси положението .Четах май някаде че (Д )сериите на ск. кутии са савместими,но нека по компетентните колеги да кажат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, и аз съм с такава кола и се замислям за газ за вбъдеще, моля тези които знаят все пак дали обикновена газова става да кажат....аз незнам с какви колектори в D15Z8?А относно това защо се взима Хонда и да се кара на газ....ами защо не....като е два пъти по евтино....да не мислите, че всички са състезатели?Хората избират не само между двигател и бегачка....гледа се до колко е надеждна една кола, а и да ни излиза по-евтино.Поради това моля, нека да има по ясни изказвания по темата за газта....и не забравяйте за скоростната кутия де, все пак е належащ проблем.

Редактирано от nch

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза колегата по горе това е Хонда не разваляи Японското чудо с газзз :(:( .Нафтата се ползва за топлене,газта за готвене а бензина за яко каране :( . Провери при Драгича за скоростна кутия :( .

подкрепям мнението на колегата-против газта сам.А за скоростната кутия към точния човек са те насочил-Драгича ще спаси положението .Четах май някаде че (Д )сериите на ск. кутии са савместими,но нека по компетентните колеги да кажат.
... абе момчета, не ви ли стана най-накрая ясно, че да твърдиш, че хонда сивик 1,5 била имала спортен дух е супер смешно. Вие спортна кола виждали ли сте ? ... с кво сте по различни от шоферчетата на голф преди 3-4-5 години, които си мислиха, че карат самолети ... аз ще ви кажа - с нищо не сте по различни. Редактирано от chavdu
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На D15Z8 можеш да сложеш и обикновена газова но за предпочитане е газов инжекцион :( .А колегата който прави исказвания за спортният дух ще му кажа че спортният дух е в нас самите няма значение каква кола караш :(:( .Аз и страбанче пак ще карам на макс :D .Не е важнен размера ,важное дали можеш да го използваш когато ти потрябва :( .Не искам никои да обидя просто изразявам мнение :P .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях чел в една стара тема за Д15З8 с монтиран газов инжекцион.До 3000 оборота вървял много добре но с включването на Витека сместта идвала бедна и почвал да придърпва,че това предполагам защото се отваря по още един смуквателен клапан на цилиндъра,незнам има ли такива настроики спрямо витек.Това ме навежда на мисълта че по-добре ще ми е една обикновена АГУ с емулатор,не разбирам много нека по - компетентните се изкажат,двигатела е с метални колектори :dry:

Редактирано от пламен1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегата charlie слага инжекциони и доколкото знам ги слага и настройва и на витеци.

Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Пламен, какво й е счупено на скоростната кутия? Не върви изобщо колата или има проблеми с превключването?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема беше някакъв лагер в самата кутия.Симптомите бяха тракащ шум /подобен на тракането на каре/ при движениие на скорост,обаче само когато загрее колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с такава.Колегата"darshan",ти е обяснил много добре всичко.Мисля,че ВТЕКА няма да го усетиш както си го чувал да прави/да "рита"демек/.Затова се води икономичен ВТЕК/D15Z8/.Тази мощ/включването на ВТЕКА/,просто я има веднага след 2500-3000 оборота.Според мен,не слагай газ! Успех!

Нека ме поправят по опитните колеги, но мисля ,че ВТЕК -Е (икономичен) работи в 2 режима нормален и икономичен, т.е. не рита а просто при малко гази под 3500 (4000) оборота превключва тайминга на клапаните и притока на горивна смес на икономичен режим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

marto_1.8, прав си ще трябва да те поправя :):)

Икономиките при ИЗКЛЮЧЕН Втек работят на 2 изпускателни и 1 всмукателен клапан. При ВКЛЮЧЕН Втек работят 2 изпускателни и 2 Всмукателни.

И РИТАНЕ се усеща и трябва да се усеща обаче е доста по-слабо от обикновения Втек. Усеща се на 1-ва и 2-ра предавка, рядко и на 3-та - там просто се усеща че тръгва да наема повече но не може да се каже "ритане".

Втека при Икономиките се пуска на различни обороти, като това зависи колко газ си подал. След 4к оборота задължително пуска Втека дори и да си върнал газта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой може ли да каже когато не във Втек режим колко и е мощността в к.с.,след 4000 оборота ми е ясмо че е 115 коня :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

marto_1.8, прав си ще трябва да те поправя :):)

Икономиките при ИЗКЛЮЧЕН Втек работят на 2 изпускателни и 1 всмукателен клапан. При ВКЛЮЧЕН Втек работят 2 изпускателни и 2 Всмукателни.

И РИТАНЕ се усеща и трябва да се усеща обаче е доста по-слабо от обикновения Втек. Усеща се на 1-ва и 2-ра предавка, рядко и на 3-та - там просто се усеща че тръгва да наема повече но не може да се каже "ритане".

Втека при Икономиките се пуска на различни обороти, като това зависи колко газ си подал. След 4к оборота задължително пуска Втека дори и да си върнал газта.

ОК Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза колегата по горе това е Хонда не разваляи Японското чудо с газзз ;);) .Нафтата се ползва за топлене,газта за готвене а бензина за яко каране ;) . Провери при Драгича за скоростна кутия :D .

Ха интересно мнение да хонда ама защо хората не живеещи в софия критикуват колите на газ и изобщо газовите: можеби защото разстоянията са по-малки и няма такива задръствания знам ли? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Щото не плащат на моточас :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето един пример, колегата ми има хонда црв да сложи газов инжекцион да струва 1600 лв да гори му 6 литра на 100 газ но след година и половина какво стана...смени глава на двигателя и хвърли газовото, просто хонда или коя да е др. кола си прецаквате моторите с тая газ, зимата трябва да е на бензин, да тръгвате на бензин и на баири по сериозни пак...е питам ви къде е икономията с тая газ....но все пак да ако толкоз сте мераклии давайте после дупе да ви е яко ако нещо стане и аз на газовите нямам вяра...я колко хора изгоряха по катастрофи с тез газови... всеки ми се хвали колко му горяла на газ и колко малко пари давал...а след година 2 двигателите като са за боклука и газовите са ви голяма инвестиция....това е моето мнение, да всеки може да ме опровергае и да си каже мнението но аз хонда на газ никога не бих карал... как ще падне на 600 оборота с газ на празен ход? ами не мисля че ще икономисате доста след като е направена да е икономична на бензин. още повече с втек. вече майсторите които са по вещи могат да споделят но нито един от тях не е на газова хонда което само по себе си говори достатъчно, ти си се навил на газ или баща ти...ама....вие си знаете....доста колеги си карат хондите на газ, нека те споменат колко и какви неща са сменили след газовото...аз от каквото видях от другите нали техния опит не бих сложил газ и не бих се занимавал, да карам рядко и на кратки разстояния което може би ми е извинението... успех с хондата и както сподели по-горе колегата карай на бензин 1 месец поне после прецени, поне да си малко от малко сигурен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Всеки си прави сметката за него си! Аз лично съм писал поне 10 пъти тук каква и колко е икономията от газта и какви са проблемите про зле монтирана, зле настроена и зле поддържана газова уредба, автмобил и други! Каараш ли повече от 20000 км на година газта спестява около 50% от парите за гориво! Но карате ли под 20000 км на година цената в крайна сметка ще бъде една и съща или малко по евтино на газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Живееш в заблуди приятелю.... от всичко което написа най-абсурдното е:

да тръгвате на бензин и на баири по сериозни пак...

:):):) пс "И една дественица ми обясняваше за някаква сексуална поза"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами казах по вещи от мен и такива с опит на газ да се изкажат по темата, това за байра е случай с рено рапид 75 коня двигател с газово от най-евтините и настроено на ниски обороти, колата непрекъснато гаснеше и спираше и двигателя ужасно се тресеше, сега не съм виждал ламборджини с турбо газово за което ще ме извините но познавам 10 познати които си продадоха колите след като сложиха газ, явно все на такива каръшки изпълнения съм попадал, сори ама 1 или 2 успешни случая на газ няма да ме накарат да си променя мнението, съвета ми към колегата пуснал темата бе да пробва бензин месец а след това да види как е на газ, не съм го заклеймил не неслагайте гази тва сравнението с девственицата за позите....ми може много филми да е гледала....и пак да може аз да съм попаднал все на такива каръци с газово...какво пък колата ако е на 15-20 години и ще се хвърли след тва що да не се пробва...П.П и аз едвам карам 3000 км на година....явно затова презумцията да мина на газ не е била на дневен ред, сори ако някой съм обидил с предубедените си и непроверени твърдения, базирани на неличен опит

Редактирано от CkopnuoH

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема беше някакъв лагер в самата кутия.Симптомите бяха тракащ шум /подобен на тракането на каре/ при движениие на скорост,обаче само когато загрее колата

Оправихте ли проблема със скоростите? Интересно ми е дали намерихте подходяща кутия или ремонтирахте старата, колко излезна като пари и т.н. Аз съм със същия двигател и имам малко проблеми, та ако споделиш ще съм ти благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е отстранен,както казах разглобиха кутията и излезе някакъв лагер,той е около 100 лв и още 200 за труд.Скоростни кутии се намират и са към 350 лв,но като сложиш труда за монтаж и демонтаж отиде 500,а някой може ли да ми каже от кое масло трябва да се сложи в нея - полусинтетика 10в40 или специалното за скоростни кутии по разработка на хонда,колата е 98г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговора.Слагат полусинтетика 10W40 в скоростната, както и в двигателя. Твърди се, че маслото за скоростни кутии на хонда било същото, а доколкото знам официалния представител го продава на литър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...