Johny 0 #1 Публикувано 9 Януари, 2009 Здравейте! От скоро посещавам редовно форума и виждам,че обсъждате сякакви теми! Бих искал да разбера какво ви е мнението за Метана. Преди година си купих кола(Хонда сивик 1.3 - 75к.с.) ! Хондата беше с монтирана в италия метанова уредба и човека ми я даде наистина много изгодно! Цената беше повече от привликателна(3000 лв) а и като сложиш и почти безплатното гориво....! Направо си беше без пари! Мислих,че колата ще излезе несполучлива след като ми я дават за тия пари но....! За 1 година съм сменил само една водна помпа термостат и накладки(Тука изключвам обслужването на на ремаци ролкои и сички останали дреболии които са задължителни при покупка на кола) и преди 2 дена и Бобина смених! Общо взето за 10 месеца каране почти без пари не съм имал кой знае какви сериозни проблеми с нея! Три пъти ходя с нея до Слънчев Бряг без никакви проблеми а горивото ми излиза 25-30лв отиване и връщане! Еми това е квото мога д аразкажа за хондата с метан! Сега искам да чуя мнението ви... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #2 Отговорено 9 Януари, 2009 Е добре е ама с тая газова криза как мислиш да караш евтино колега? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Johny 0 #3 Отговорено 9 Януари, 2009 (Редактирано) Е добре е ама с тая газова криза как мислиш да караш евтино колега? Ми все още имам Метан за около 150 км! После ша перкам на бензин . Поне на бензин като я настъпа и ми пълни душата! Лошото е обаче че празни джоба!! Ама кво ти пука нали карам ХОНДА Редактирано 9 Януари, 2009 от Johny Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bartek 0 #4 Отговорено 9 Януари, 2009 колега, а как се държи колата??? по-бавно ли ускорява?? общо взето има ли сериозна разлика във вървенето на колата и поведението на двигателя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Johny 0 #5 Отговорено 9 Януари, 2009 Ами всъщност да! Определено при набирането разликата е голяма! Може би 2-3 пъти по-бавно набира от колкото на бензин! Много зависи и от мотора на колата! Моят е от по-малките и и 75-то коня сигорно спадат до към 50-60! Попринцип има някви чипове и ли компютри които се монтират и с тях може да се ускори набирането на метан но няма да е кой знае колко! Мотора работи на много ниски обороти и почти не се чува! Нямам обортомер на колата и немога да кажа на какви но са много по-ниски от колкото на бензина! Звука е 2-пъти по слаб! Трудно ще вдигнеш повече от 130-140 км/ч. Аз съм стигал до 150 но не искам да я мъча повече! Но пък най-големия плюс е че с 15 лв минавам някаде около 300 км. С метана съм нямал проблеми до сега и се надявам да нямам и за вбъдеще! Даже не ми се налага да паля на бензин сяка сутрин! На метан си пали без проблеми на тия миносови температури! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #6 Отговорено 9 Януари, 2009 .... каква е идеята на тази тема? 1)Да се трупат постове? 2)Да ти хвалим колата, че е икономична ?(има друга тема за целта)3) ... или да ти кажем "Мани метана, т'ва е Хонда..." Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gothic_fan 1 #7 Отговорено 9 Януари, 2009 Според мен има смисъл от темата защото както знаем е голяма рядкост да са се види хонда с метан. Аз имах същата количка, но бях сложил газова, първата година перфектна, после взе да се скапва много яко. Дано с метана да е различно..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Johny 0 #8 Отговорено 9 Януари, 2009 Не колега! Просто искам да знам какво ви е мнението за метана! Особено за хондите с метан! Одобряват ли се от хората с хонди? Ако отида на някоя збирка на хондаджии и кажа,че колата ми е с метан искам знам каква ще е реакцията на хората! Както казах от скоро съм във форума и не познавам никой,нито разбирам от коли и двигатели! Ще е добре ако някой дори ми каже недостатаците на метана и ли какви може да са последствията от него! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Johny 0 #9 Отговорено 9 Януари, 2009 Според мен има смисъл от темата защото както знаем е голяма рядкост да са се види хонда с метан. Аз имах същата количка, но бях сложил газова, първата година перфектна, после взе да се скапва много яко. Дано с метана да е различно.....Ботилката ми е монтирана през 96-та година в Италия! Вече 10 месеца я карам в БГ и нямам ядове поне до сега! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I-BOY_STZ 12 #10 Отговорено 9 Януари, 2009 Абе то криза криза, но най-късно в понеделник ще отворят кранчето. Иначе метана сега не е толкова атрактивен като имаме предвид цените на горивата, пропан-бутана стана 76 ст., а метана поне при нас в Стара Загора е 1,40 на кг. Така че за момента двете алтернативи на бензина са горе долу на едно равнище и общо взето 2 пъти по-евтини. Аз съм на метан от преди 2 месеца и мога да кажа че колата е мудничка, но пък това ме озъптява от простотии. Другата хубава страна е, че спестяваш малко или много и до първата смяна на маслото уредбата ми ще е избита. След това си избиваш и колата А това дали се възприема от другите колеги не е от голямо значение, всеки сам си преценява какво прави по колата си и дали това му харесва или не.Сега пък видях че си писал че уредбата ти е на 13 години вече, незнам какви документи имаш за нея. Но мисля че трябва да си дадеш бутилката за хидравлично изпитание, понеже имаше някакви срокове, след които това е задължително за да си сигурен в нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TANKISTA 8 #11 Отговорено 9 Януари, 2009 то лошо в метана няма ,изключвайки това, че е по мудна колата и че самата бутилка си е тежичка и се молиш да не те удрят отзаде, че ни кола ще намерят после ни шофер ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Johny 0 #12 Отговорено 9 Януари, 2009 (Редактирано) Абе то криза криза, но най-късно в понеделник ще отворят кранчето. Иначе метана сега не е толкова атрактивен като имаме предвид цените на горивата, пропан-бутана стана 76 ст., а метана поне при нас в Стара Загора е 1,40 на кг. Така че за момента двете алтернативи на бензина са горе долу на едно равнище и общо взето 2 пъти по-евтини. Аз съм на метан от преди 2 месеца и мога да кажа че колата е мудничка, но пък това ме озъптява от простотии. Другата хубава страна е, че спестяваш малко или много и до първата смяна на маслото уредбата ми ще е избита. След това си избиваш и колата А това дали се възприема от другите колеги не е от голямо значение, всеки сам си преценява какво прави по колата си и дали това му харесва или не.Сега пък видях че си писал че уредбата ти е на 13 години вече, незнам какви документи имаш за нея. Но мисля че трябва да си дадеш бутилката за хидравлично изпитание, понеже имаше някакви срокове, след които това е задължително за да си сигурен в нея.Дадох я веднага след като я взех! Напънаха я около половин път повече от даденото като максимално налягане и нямаше ядове! Минала е преглед и сичко и е наред поне според докоментите! Дават и да издържи на +40градуса до -40 градуса по целзи! А ботилката е дебела около 3-4 см и зада гръмне удара трябва да е равен горе доло на един челен зблъсак с около 60 - 70 км/ч! Това знам аз за метановата ботилка!А метана в Пловдив е 1.50 лв/кг! но в момента не бачка нито една метан станция! Редактирано 9 Януари, 2009 от Johny Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas87 0 #13 Отговорено 9 Януари, 2009 Според мен има смисъл от темата защото както знаем е голяма рядкост да са се види хонда с метан. Аз имах същата количка, но бях сложил газова, първата година перфектна, после взе да се скапва много яко. Дано с метана да е различно.....Какво искаш да кажеш със скапва, че и аз съм със газ от 1 година и в момента не върви както трябва на бензин.П.П; Извинете за въпроса извън темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #14 Отговорено 10 Януари, 2009 то всеки двигател ако хич не се кара на бенз прави проблемАз винаги паля на бензин и карам докато температурата отлепи от най-добно положение и за 2г няма проблем на бензин (а газовата е на 5) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gothic_fan 1 #15 Отговорено 10 Януари, 2009 то всеки двигател ако хич не се кара на бенз прави проблемАз винаги паля на бензин и карам докато температурата отлепи от най-добно положение и за 2г няма проблем на бензин (а газовата е на 5)Ами взе да не държи постоянни обороти, харчи невероятно много, и бензин, и газ и изобщо се скапа тотално. Аз карах и на бензин, но се сещам че когато беше топло си палех редовно на газ..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #16 Отговорено 10 Януари, 2009 Ами взе да не държи постоянни обороти, харчи невероятно много, и бензин, и газ и изобщо се скапа тотално. Аз карах и на бензин, но се сещам че когато беше топло си палех редовно на газ....."харчи невероятно много" - и защо реши че се е скапал двигателя?! Може да си е отишла ламбда-сондата например Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Johny 0 #17 Отговорено 13 Януари, 2009 ИЗНЕНАДА Последните 3 сутрини на бензин няма палене Вярно е че е адски студено обаче неще да запали и неще! Върти,върти и тъкмо да захапе и ...! Не захапва! А най големия филм е че на следващата сутрин на метан ми запали без проблеми! Вечерта оставих колата на бензин като реших,че миналия път е било просто късмет да не запали на бензин! На сутринта ....опаааа! Изненада! Пак не пали! Айде двамата с колегата дето патуваме за работа една фи-зарядка докато запали! Бутай-бутай и след около 20-30 м. бутане запали!(на бензин)! После сутринта......... Божа работа!(Нямам вече метан да я оставям на метан та да знам,че ще пали!) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Johny 0 #18 Отговорено 13 Януари, 2009 Ще излезна малко от темата за да кажа че проблема с паленето на бензин е само сутрин рано! Колата ми е стояла 7 часа без да я паля през деня и кат се кача вечер и както врътна и запалва! Но сутринта неще да пали и неще! Възможно ли е да замръзва нещо някаде??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.Stefanov 0 #19 Отговорено 17 Февруари, 2009 Според моите метанаджии паленето на метан е много нездравословно за редуктора, но щом при теб работи Н.П. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове