Jump to content
Restless

Информация за Инсайт2

Recommended Posts

http://carscoop.blogspot.com/2009/01/2009-...new-photos.html

Fuel Economy of new Insight (vs Civic Hybrid) in l/100km:Urban: 4.6 (5.2)Extra Urban: 4.2 (4.3)Combined: 4.4 (4.6)VersionsComfort:- ABS, VSA- climatisaton automatique (automatic climate control) - jantes en alliage léger 15’’ (alloy wheels)- appuie-tête actifs (head restraints) - airbags avant, latéraux et rideaux (front, side, and curtain airbags) - radio-CD - CVT automatique - banquette arrière rabattable (rear seats folding) Elegance: Equipement de base supplémentaire / différent par rapport à la version Comfort - système mains libres Bluetooth (hands free bluetooth)- sièges chauffants avant (heated front seats)- aide au parking arrière (rear parking help) - phares antibrouillards (fog lamps) - cruise control - capteur de pluie et d’obscurité (rain sensor) - CVT automatique avec commandes au volant (paddle shifters?)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Красавица и половина. На мен ми харесва, много премерен дизайн! Това ми харесва дори повече от 8ма ген. хеч! А и ще вози евтино ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаше ми се да не си прилича толкова много с Тойотата , но и това са постигнали , с доста по-големия си размер :confused: Определено ако е сравнително евтина и от София до Варна ми харчи 4/100 , та и по-малко ще се влача цял ден до морето и забравям за хай арпием-а :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много впечетляващи параметри,ама в БГ познайте колко ще струва?Около 50 000лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по-скоро 30КХонда го позиционира 3-4К$ под Приуса

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мега е колата но да по изгодно излиза да си я купиш от англия примерно и да ти я сложат с адресна регистрация в България, така нито мита нито такси кеф ти тука кеф ти лондоня...щото нито дилърите хора нито сервизите....т.е. некадърни са..на запад поддръжката е безплатна и частите са фрии в гаранционен период...тука хем друго масло наливат/а понякога и неналиват да не падне гаранцията/ хем си плащаш като поп....лошото е че всяко представителство си има местни управи и тенденции в цени и политика....това до голяма степен отказва ...да си купиш нова кола от БГ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мега е колата но да по изгодно излиза да си я купиш от англия примерно и да ти я сложат с адресна регистрация в България, така нито мита нито такси кеф ти тука кеф ти лондоня...щото нито дилърите хора нито сервизите....т.е. некадърни са..на запад поддръжката е безплатна и частите са фрии в гаранционен период...тука хем друго масло наливат/а понякога и неналиват да не падне гаранцията/ хем си плащаш като поп....лошото е че всяко представителство си има местни управи и тенденции в цени и политика....това до голяма степен отказва ...да си купиш нова кола от БГ..

:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.autoblog.com/2009/01/11/abg-fir...sight-63-4-mpg/

при тест драйв са постигнали 3.7/100 с Инсайт :hondarulez:

И още снимчици

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

PS: админа на vtec.net дори постигнал 3.3/100 по тестовия участък от 16 мили

http://vtec.net/forums/one-message?message..._item_id=808664

Публикувано изображение

Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мъка, мъкааа :) екстериорът уж е същият като на прототипа, но онзи бе някак по-хармоничен, а за арматурното табло просто :D пълна бездарщина - това трябва да е подсъдно :) - всеедно е някой трансформер дето всеки момент ще зажужи със стъпковите моторчета и ще се превърне в някой детскокошмарен аниме герой. Там сигурно всички са изперкали на тема ASIMO :) Все се надявах да променят таблото щото ако на снимката нямаше волана не бих и допуснал че е Хонда па камоли да коментирам тая :D Наистина жалка гледка и финансовата криза няма нищо общо :D

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toyota Prius 3: Най-сериозният конкурент на Insight

 

Третата генерация на екологичната икона дебютира по време на автосалона в Детройт. Продажбите на особено популярния в Щатите хибрид ще започнат в Европа най-рано през юли.

 

техническите данни на съперника на Insight + снимки

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тойота са се справили по-добре с аранжирането и дизайна на вътрешното офромление. Но на мен Хондата ми харесва на външен вид повече :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, каросерията на Инсайт определено е по-добра :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Материал за прототипа - многообещаващ с надеждата че ще отпаднат само "супернайтексветлините" http://www.autobloggreen.com/photos/honda-...cept-1/1076518/ Материал за серийният вариянт. От талията нагоре колата е същата , но надолу е поефтинено и изглежда по-хилаво ( не е само заради джантите и височината на окачването) А и таблото е станало двуцветно (което окончателно го е довършило :cry: )http://www.autobloggreen.com/2009/01/11/ab...sight-63-4-mpg/А ето я и Тойотката - по-солидна като материали и технология , но по-скъпа и с тая обидена физиономи :cry:http://www.autoblog.com/photos/2010-toyota-prius-3/Жалко че няма КОЙ да сложи нейният интериор в наща колца - биха се получили два достойни автомобила (всеки на мястото си :no: )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ето я и Тойотката - по-солидна като материали и технология , но по-скъпа и с тая обидена физиономи wacko.gif

http://www.autoblog.com/photos/2010-toyota-prius-3/

 

Жалко че няма КОЙ да сложи нейният интериор в наща колца - биха се получили два достойни автомобила (всеки на мястото си :lol: )

Такива табла като на Приуса дето няма нищо зад волана не мога да ги възприема...

А за Инсайта, таблото можеше да е подобно на това на FCX

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбира се. Имах предвид стилно и семпло като на Т , а не празно пред волана. Това и мен ме стресира - все едно че са ми дали замалко волана да покарам :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Японската компания разкри подробности за опционалното обзавеждане на своя хибрид в европейското му изпълнение.

 

повече по темата от auto motor und sport

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...