AlexDJ 7 #1 Публикувано 5 Януари, 2009 Здравайте колеги.Имам проблем с Горенето на масло.Значи колата е сивик 6г Д14А3 на 175 000 Км аз сам и втория собстеник и сам сигорен в тях .. Но защо ми бяга маслото ..??Като я купих беше с Мотул.(незнам какво точно какви цифри) Почти на максимума .Карах някаде кам 4000 км Предстоеше смяна . Погледнах щеката на минимума почти .. (викам си мн я пържа и карам бурзо за това )Смених маслото.Сложих Лики Моли 10в40 полусинтетика даржеше се колата по сашия начин като с старото. Обаче гореше бая повече . Сложих добавка за спиране на горенето. Пак Лики Моли и сякаш още повече почна да смуче .. Значи патувам сабота и неделя доста и на по дулгите преходи изчезва за една смяна 10 000 км 2 литра съм долял + добавката ... На срещите доста "специалисти" гледаха и в краина сметка секи казва различно .Пуши доста малко и то само на топло! Нямам катализатор и може би за това.От зад гарнето сие чернее обаче е като сажди самата чернилка нее мазно!Мотора няма теч от никаде сух и прашасал. Като дигна щеката при запален двигател и форсирам ,Не духа нито пуши абсолутно нищо . (Някои казаха нее от сигменти)Значи останаха гумичките на клапаните..??Може би да сменя маслото предсто и ми смяна слет 1 000 км Но какво ?! Моля дайте ми савет !Какво да правя .?Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wink 18 #2 Отговорено 5 Януари, 2009 А има ли Хонда която да не гори масло? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weapon R 43 #3 Отговорено 5 Януари, 2009 Сегментиииииии Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #4 Отговорено 5 Януари, 2009 (Редактирано) защото?просто питам Редактирано 5 Януари, 2009 от Restless Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #5 Отговорено 5 Януари, 2009 карай си така, само редовно доливай и не я барай изобщо. Това са високооборотни, при това стари вече коли и си понагоряват. 2л за 10.000км не е прекалено много все-още! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
креспо 1 #6 Отговорено 5 Януари, 2009 (Редактирано) спечени маслени сегменти, 200 кинта части и 100 труд и си ти , оправи си правописа!цифрите са при положение ,че смениш сегменти и гарнитура! Редактирано 5 Януари, 2009 от креспо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AlexDJ 7 #7 Отговорено 5 Януари, 2009 Майна на тази среща поговорих с един монтиор. от наще И той ми препорача една добавка слет далго обикаляне я намерих и я сложих пак .. една супер густа лепкава и мирише ужасно . И тои така ми каза карай като почне да гори по 1 л. на 1000км тогава имаш проблем ..Ама имам друг вапрос скоро ще сменям маслото.. дурго ли да сложа ? да сменя цифрите ли ? и какво ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
креспо 1 #8 Отговорено 5 Януари, 2009 неспасяем си!!!!!!!!!!!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimitar Petrov 3 #9 Отговорено 5 Януари, 2009 Аз сложих Репсол 5-40 и за сега съм много доволен, двигателя утихна и работи като че ли по-леко. Но моята за сега не гори масло. Пробвай с по гъсто. Но съвета ми е да смениш марката масло или поне дистрибутора му. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #10 Отговорено 5 Януари, 2009 Не искам да влизам в ролята на пророк ... ама ако смениш тая "боза" Ликви-моли" с тоя гаден молибден вътре с некво по читаво масълце от типа на Мотул ... Моторекс и прочее ... се си мисля че тия 2л на 10000км .. може да ги свалиш до 1л на 8000 , което що годе мяза ако стрелката е често в "лютеницата" !! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
креспо 1 #11 Отговорено 5 Януари, 2009 я и сложи направо маргарин! :lol: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailoradoev73 0 #12 Отговорено 5 Януари, 2009 А има ли Хонда която да не гори масло? Е това трябва да стане лого за хонда след 200 000 км ,много съжалявам ама маи етака Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enigma 78 #13 Отговорено 5 Януари, 2009 А има ли Хонда която да не гори масло? Имал съм 2 хонди преди купето ,карал съм ги с всякакво масло .Идвете въобще не го пипаха. Според мен всичко зависи от това как е карана преди нас. Моят съвет е да сменяш сигменти и да спреш да наливаш боклуци в колицата. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #14 Отговорено 5 Януари, 2009 Карал съм D13B2, D16Z6 и сега B16A2, на никои от тях не ми се е налагало да доливам масло (последния го разтривам от скоро, само около 5-6к навъртяни км.)Внимавай с добавките... запушат ли се пътища... по-лошо от колкото да гори масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boqn_f1 14 #15 Отговорено 5 Януари, 2009 и4 дане ти пука и моита гори масло ве4е 5-та година и никаф проблем нямам долижам си масло и си сжиркам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boqn_f1 14 #16 Отговорено 5 Януари, 2009 еи и никви добвки да знае6 от мен от аз така я згафих с едната хонда 6тото като прекали6 с добавките и 6те запу6и6 системата и ставжа ло6о моятта спря да ка4ва масло и пожле4е лагерите затжа си долижаи масло от колкото да сипжа6 добавки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #17 Отговорено 5 Януари, 2009 Вложки ... може би ... Аа и пробвай с 15В40 ... все пак е на над 150 000 км ... Не че съм специалист просто от лични наблиюдения казвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #18 Отговорено 5 Януари, 2009 Колвга,аз сипвам walvoline max live 10w40.Д14а2-ката е на 100хил. по километраж(иначе може да и двойно). От смяна до смяна ми гори в рамките на нормалното.Аз също съм душманин и то сериозен. Като го сипят в сервиза и е малко под мах.,а при смяната към средата. Виж гумичките на клапаните.Ако не-сегменти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AlexDJ 7 #19 Отговорено 6 Януари, 2009 Значи все пак нее от маслото и прочие .. Колата сие за ремон Ами ще кара! Живот и здраве на лято ще ремонтираме таман мисля да сложим и някои друг Упгреид Сега на тази смяна ще сложа 15в40 мотул и тоторекс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Paulaner 2 #20 Отговорено 6 Януари, 2009 А има ли Хонда която да не гори масло?Извинявам се за оф топика,но се чувствам засегнат-моята не гори масло!Има едни доктори,които доста добре се справят с такива проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #21 Отговорено 6 Януари, 2009 Колега, сложи си масло 15/40, но недей слага добавки за масло, ако смяташ да я караш тази кола, по-добре изчакай да видиш дали ще го бута и него, пък тогава мисли по-добре за ремонт, отколкото за добавка! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AlexDJ 7 #22 Отговорено 6 Януари, 2009 (Редактирано) Колега, сложи си масло 15/40, но недей слага добавки за масло, ако смяташ да я караш тази кола, по-добре изчакай да видиш дали ще го бута и него, пък тогава мисли по-добре за ремонт, отколкото за добавка! Мерси и аз да ти кажа така мисля да нарпавя.. 15/40 Мотул и ако горенето нее не6то фрапиращо 6те си карам така ..Пук ако е както сега ще ремонтирам на пролет лято Редактирано 6 Януари, 2009 от AlexDJ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
steff 0 #23 Отговорено 6 Януари, 2009 Все едно съм писал аз темата.. моята също е D14A3 и е карана преди с МОТУЛ като е била нова, явно с това препоръчват да се кара тоя модел и аз го смених с Кастрол Магнетек и бута по 2л на 10 000км другия път викам да си го върна пак на МОТУЛ.. а за смяна , колега ако всичко ти е наред те съветвам нищо да не бараш. аз лично не искам да ми барат двигателя , колата в крайна сметка е да ни служи , мойта няма никви проблеми това че бута масло майната му ще доливам, в крайна сметка караме стари коли. не се впрягайте толкова винаги има кво да се оправя , колкото повече се вманиячава човек да оправя всичко толкова по зле! карайте ако нещо се наложи сменяйте , но само ако е явно... иначе карайте , това е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #24 Отговорено 6 Януари, 2009 Дрън-дрън-дрън .... 2л масло на 10000км ... нормално .. абе вие Уред ли сте ??????? Виж за Кастрола има голяяяяма вероятност да е менте , шото ги има доста .. тъй че сменяй чорбата ... и ако продължава тоя разход ... направо си записвай час при мастора ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #25 Отговорено 6 Януари, 2009 (Редактирано) Колега кой те кара да сменяш Motul С Castrol все едно Кон с Кокошка да сравняваш,чак се чудя кой кара още с кастрол,от Мотула по-добро на пазара засега няма Редактирано 6 Януари, 2009 от doggy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #26 Отговорено 6 Януари, 2009 Дрън-дрън-дрън .... 2л масло на 10000км ... нормално .. абе вие Уред ли сте ??????? Виж за Кастрола има голяяяяма вероятност да е менте , шото ги има доста .. тъй че сменяй чорбата ... и ако продължава тоя разход ... направо си записвай час при мастора !Дай ми люда за 2 часа само - Ст. Гъзора-Пв-Ст. Гъзора, ако не ти направя поне 1л масло за 200км, всички Шубраци са за моя сметка на Шипково, ама ако извадиш щеката суха като от вампирски задник - поемаш разноските на Пловдивската бригада (само бате Емчо колко яде ако знаеш....) Шегата настрана, но зависи от стила на каране - ако си любител на високите обороти, просто няма начин да не гори масло, ако караш до 4000 оборота - ясно че няма да бута много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #27 Отговорено 6 Януари, 2009 Майна,не съм много съгласен.На единия Рекс и на Акордеона (от които имам най-много впечатления) масло между смените (около 8-9х.км.) НЕ доливам.Дали им има нещо? .Моето мнение съвпада с това на колегите да опиташ със смяна на марката масло.Ако не ти се получи,тогава е ясно.И вземи си оправи малко правописа бе човек. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #28 Отговорено 6 Януари, 2009 Дай ми люда за 2 часа само - Ст. Гъзора-Пв-Ст. Гъзора, ако не ти направя поне 1л масло за 200км, всички Шубраци са за моя сметка на Шипково, ама ако извадиш щеката суха като от вампирски задник - поемаш разноските на Пловдивската бригада (само бате Емчо колко яде ако знаеш....) Шегата настрана, но зависи от стила на каране - ако си любител на високите обороти, просто няма начин да не гори масло, ако караш до 4000 оборота - ясно че няма да бута много.Офф ти си по стар ... по ги разбираш тия раоти .. ама не залагай мноо на 1л разход за 200км ,че иам вече някви наблюдения ... пък и едва ли Алексчо си кара толкова серизоно колата че да продухва толкоз "ЧОРБА" ... така че завтарям .. за мен това не е нормален разход ... ! п.п...ако си търсим повод за напиване ... вече лафа е друг ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Десислав Иванов 8 #29 Отговорено 6 Януари, 2009 Не знам, и не искам да знам колко сте стари и млади. И моята Онда е Д14а3 карам я доста често в червеното, гори ми 1 литур на 8000-10000 км. Който мисли, че е ненормално да провери предишния собственик на колата му ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
grem 0 #30 Отговорено 6 Януари, 2009 Аз моята като я взех беше на 180 000 км (евентуално) и харчеше 1л минерално масло на 1 000 км. Смениха се сегменти и куп други работи, минах на полусинтетика Мобил - карах по 1 500-2 000 км и почваше да го гори, примерно 1л на 2 000-2 500 км.В момента съм с Мотул 10W40 , вече 4 000 км, поне веднъж на ден влиза в червеното на обортомера, маслото почти не е мръднало. А пък като тръгна на дълъг път, и като мине 200-300 км да се поотпуши така, ако знаеш как мърка само, муцка е.Тъй че, оттук насетне - само Мотул.П.П - аз на 2л масло за 10 000 км не бих се вкарвал във филми с ремонти. Два пъти съм минал през това, повярвай ми, не ти трябва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bebcho 1 #31 Отговорено 6 Януари, 2009 На мен ми гори 1л/2000км но си е доста, а съм с двигател D16Z6, В момента карам с масло на Лукойл 10W40, понеже скоро правих смяната, Може ли вместо Лукойл да му сипвам някаква друга марка пак да е 10W40 но да е Мотул примерно както виждам има добри отзиви за това масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #32 Отговорено 7 Януари, 2009 Високооборотна кола, която гори 1-2л масло за 10000км НЕ Е ЗА РЕМОНТ! За тва си залагам главата, а който иска да си харче парите по сервизи и разни куци майстори да му бъркат в двигателя - негов си проблем. Не че е особено показателно сравнението, но имайте в предвид, че на ново БМВ до преди няколко години даваха за нормално в заводските предписания да гори до 200мл/1000км масло, а това си е точно 2л/10.000км. Някои ще кажат . ама това е БМВ, а тук говорим за Хонда - да ама това е нова кола, а нашите са по на 200-300хил.км.Въпреки, че това е много стара тема и е разисквана отдавна вече във форума ще напомня, че при дългата употреба от 10000км маслото дори ИЗОБЩО да не изгаря в цилиндрите(което е невъзможно в идеален вид), пак губи от своя обем поради 2 основни причини - -Първата е изпарението (всяка кола си има маркуч за отвеждане на маслените пари в смукателния колектор за изгарянето им с екологична цел)-Втората е смачкването на молекулите на маслото в процеса на работа на двигателя, което също много намаля реалния обем.-Има и трета причина за разлика в нивото на маслото - когато се налива от опаковката то е студено и със свит обем, а често когато се мери със щеката това не се взима в предвид и или двигателя е горещ или поне топъл и съответно показва малко по-високо от реалното ниво. А на тези, които се радват, че колата им не "гори" масло и след 10000км маслото си е до нивото, до което е било при наливането (а понякога и повече) - маслото винаги си свива обема, лошото е, когато при по-стари коли започне да просмуква бензин покрай сегментите и ежедневно си "допълва" картера. Част от този бензин също се изпарява и изгаря заедно с маслените пари, но малка част от него, състояща се от тежки фракции и сажди остава в маслото, като променя цвета му и допълва обема. Е, разбира се че има и коли, които не бутат грам масло - това са НАШИТЕ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KASAPA 0 #33 Отговорено 7 Януари, 2009 Така ! 1. Избора на масло ти е лош- марките който си купуваш даста ги ментосват .2. 2 литра са бая прилично харчене!!Значи щом си от Пловдив там е представителството на масло Яко -много добро масло което засега не го ментосват . Не се предлага по магазините а само в представителството.Ако не спре да харчи хубаво е да отвориш двигателя да видите гумичките на клапаните ако са зле сменяш ги и си ок но ако са си добре отиваш на сегменти лагери който ще стъпиш на 600-700 лв . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #34 Отговорено 7 Януари, 2009 Ако лагерите са добре - защо да ги сменя ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spezov 63 #35 Отговорено 7 Януари, 2009 Не зная за вашите коли, но на моята и налях Мобил 10В40. Нищо не съм наливал вече 6000км и като проверя щеката си стой близо до макс-а изобщо не го пипва това много ме радва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
креспо 1 #36 Отговорено 7 Януари, 2009 както каза Майната и този факт не е повод за радост!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #37 Отговорено 7 Януари, 2009 Ако разбирам въпроса на колегата, да, може да се долее с какво да е 10в40, не е задължително да е същото! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TANKISTA 8 #38 Отговорено 9 Януари, 2009 Така ! 1. Избора на масло ти е лош- марките който си купуваш даста ги ментосват .2. 2 литра са бая прилично харчене!!Значи щом си от Пловдив там е представителството на масло Яко -много добро масло което засега не го ментосват . Не се предлага по магазините а само в представителството.Ако не спре да харчи хубаво е да отвориш двигателя да видите гумичките на клапаните ако са зле сменяш ги и си ок но ако са си добре отиваш на сегменти лагери който ще стъпиш на 600-700 лв .ооо, я не го вкарвайте момчето във шаш и паника да тръгне сега да харчи и безумни пари, почвам като цитирания колега:1. може да си смени маслото с по-хубаво и може да си намали това горене, все пак всички стигнахте до заключението че маслото с което кара е боза...като е някакъв преработен разреден боклук ще гори мн ясно.2. 2 лира не е чак толкова много за 10 000 километра...Алекс си е написал че пътува доста и си ръчка яко по магистралата така че ...3. да си смени маслото с едно хубаво, да покара да види каква е хавата и тогава му давайте акъл какво да сменя...и пак, докато не се посъветва дори и тогава с някой свестен монтйор...аз поне така насляпо само от съвети не бих се засилил да сменям...един така от съвети и акъли сменя, сменя и накрая си видя сметката на колата и на парите.и накрая да свикнем с мисълта че караме дърти коли ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AlexDJ 7 #39 Отговорено 9 Януари, 2009 Тнаки благодаря за подкрепата . Аз днес ходих в представителството на Мотул за пловдив.. (така де там кадето го продават)Говорих с хората. Казах и че искам да е добро масло и да него гори . И те ми препорачаха 15/50 Полу синтетика! Казаха точно твоето масло!За бързо оборотни коли е като хонда .Малко по густо е и ще намалее доста гореното. Ако не спре !А колата ще работи както до сега даже и по добре .. И там оплуха доста маслото с което карам аз ... Така че мисля да го сменя с Мотул 15/50 Полу синтетика! И да карам да видим Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове