Jump to content
maori1505

Honda

Recommended Posts

ако се грижиш за нея както трябва(по книга) и ако не вкараш R при 100 кмч повече от 10 пъти няма да имаш проблеми.голема песен е с автомата :(

:D:D:D "ако не вкараш R при 100кмч повече от 10пъти" пробваи само вднъж не ти трябват 10 пъти :(
ела да ти покажа.няма проблем.за 4 път ще ми е...има още 6 пъти да показвам :cry: :cry: :no:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не че нещо, ама откъде сте сигурни че тия километри са реални :cry:

Когато си вътре в тая кола светът навън ти изглежда друг и няма голямо значение "колко -и за колко вдига" нито "колко арчи" а последното нещо за което се сещаш е "на колко е , и дали на толко е". А като знам бялата "микровълнова" зад нея (справка подписът по-долу) на колко е и как изглежда и как "бега" се сещам за оня виц дето един си купил някаква рядка костенурка да провери дали наистина живеят по 300 години :cry:
Много философски!? Три пъти го прочетох докато го разталкувам!А относно превкючването на грешни скорости - Един от редките случаи когато карах в ръчен режим, на трета с около 7000 оборота се опитах да включа на 4, като дръпнах лоста към себе си. Просто подсъзнателно така реших (за тези които не знаят трябваше обратно - напред). Резултата беше - НИЩО - просто не превключи на втора - явно си има защита за такива случаи, както явно си има и за включване на задна скорост. А затова, че съм решил да "дръпна" скоростния лост, вместо да го "бутна", някой ми беше казал, че по-новите коли са така, т.е. за повишаване на предавката се дърпа лоста! И сега като се замисля при ускорение и смяна на предавки подсъзанетлно ми се иска да дръпна лоста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ела да ти покажа.няма проблем.за 4 път ще ми е...има още 6 пъти да показвам :no::( :(

продължавай така ремонта е около 2000лв на тази ск.кутия :cry::cry: Редактирано от Al_Capone
ЦИТ�ТИ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

fire да не го права умишлено бе човече.що всичко го разбирате така както вие си поискате.исках да кажа че автоматичните ск кутии за здрави и карат много ако не се гавриш прекалено с тях.нито съм толкоз тъп нито толкоз дебилен да го правя умишлено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да допълня към казаното до сега, че освен здрави, автоматиците обикновенно са и по-умни от нас :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно така блейн моно.казват даже че огромен процент от моторите с автоматици нищо им няма защото дефакто ти нищо не можеш да им направиш...това е в подкрепа на интелекта на скоростната кутия.п.п.тази тема стана голям чат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само мога да добавя че при обикновенната мех. кутия водачът сменя скоростите (буквално) а при наще автоматици с ръчен режим Ние само "уведомяваме" кутията че имаме желание да сменим предавката а Тя решава дали моментът е подходящ и (ако ДА) изпълнява. При това го прави по най сигурният начин - мери налягането на маслото (което е единственното нещо което би я "убило" и ако е извън заложените параметри и алгоритъм просто си "пасува" докато условията не станат подходящи. Просто, ясно и гениално. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и като си почнал искам да добавя че автоматик на изгасена кола не се дърпа, а ако се дърпа то трябва много бавно да се прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и като си почнал искам да добавя че автоматик на изгасена кола не се дърпа, а ако се дърпа то трябва много бавно да се прави.

Би ли се обосновал че ми стана интересно(понеже и аз съм с автоматик и това сега го чувам).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"При това го прави по най сигурният начин - мери налягането на маслото (което е единственното нещо което би я "убило""когато дърпаш автомат налягането се покачва, но кутията не го разбира, казано на прост език(на по-сложен не мога и да го кажа).това ми е казвано от хора които ремонтират автомат. скоростни кутии.не гарантирам за достоверността но има логика в това което казват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..........това е и причината да не се "изключва от скорост" - т.е. в движение или на място да не се преминава ва "N" - неутрална скоростосвен това при правилна употреба и обслужване автоматика изкарва без ремонт не 200.000км, а над 500.000км!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В някаква книжка за Акорда четох, че може да се дърпа около 50 км с подобна скорост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..........това е и причината да не се "изключва от скорост" - т.е. в движение или на място да не се преминава ва "N" - неутрална скоростосвен това при правилна употреба и обслужване автоматика изкарва без ремонт не 200.000км, а над 500.000км!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

fire да не го права умишлено бе човече.що всичко го разбирате така както вие си поискате.исках да кажа че автоматичните ск кутии за здрави и карат много ако не се гавриш прекалено с тях.нито съм толкоз тъп нито толкоз дебилен да го правя умишлено.

Разбирасе братле но внимавай защото ляга солено ! Хонда имат едни от най здравите автоматици верно е ,но все пак и те трябва да се жалат и потдържат :offtopic: Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно че тая тема "изЧАТка" но пък може някой нещо да понаучи. Примерно аз живо се интересувам и бих :offtopic: всеки който намери и покаже някаква схема (компъновъчна или друга) визуализираща устройството на точно тая типтроник кутия, на точно тоя Акорд щото съм чувал че е с някакво странно устройство - смес м/у обикновенни зъбни предавки, но с хидроуправление и съответно хидротрансформатор вместо обикновен сух съединител???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално за колегата ceco accord, колега, прегледай това е от сървиз мануала на прелюда, но доколкото знам скоростните кутии са еднакви, просто прелюда са го ползвали за "опитно зайче", да се докаже технологията, предполагам ще свърши работа. http://dox.bg/files/dw?a=28bbc15674

Редактирано от BLEIN MONO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"При това го прави по най сигурният начин - мери налягането на маслото (което е единственното нещо което би я "убило""

когато дърпаш автомат налягането се покачва, но кутията не го разбира, казано на прост език(на по-сложен не мога и да го кажа).това ми е казвано от хора които ремонтират автомат. скоростни кутии.не гарантирам за достоверността но има логика в това което казват.

Аз пак да попитам - не може ли да се дърпа докато положението на лоста е на N ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се тегли, но производителя препоръчва това да става със скорост не по-голяма от 50 км/ч, и на възможно най-кратки разстояния, / докато се качи на платформа и докато се свали/ аз поне така го разбирам, и както казаха колегите по-горе, по възможност на работещ двигател.p.s. Да не се налага колега да те дърпат...... :)

Редактирано от BLEIN MONO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
много добра статия но и там си казват

Все типы коробок способны доставлять радость владельцам автомобилей своей службой при пробеге в 200 тысяч километров с лишним. Но есть одно «но» — безотказная работа возможна при правильной эксплуатации и регулярном квалифицированном ТО.

т.е. счита се че автоматика ще изкара 200К при правилна експлуатация, но след това...

 

пише всички типове кутии, а не специално за автомата...поправете ме ако бъркам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..........това е и причината да не се "изключва от скорост" - т.е. в движение или на място да не се преминава ва "N" - неутрална скоростосвен това при правилна употреба и обслужване автоматика изкарва без ремонт не 200.000км, а над 500.000км!!!

тоест не е много полезно докато карам да реша да я пусна по инерция примерно, като превключа на неутрална, а щом неможе и намясто не се ли обезсмисля присъствието на неутралната?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

можеш да го направиш колега.вариант:1.на запалена кола не вреди толкоз много2.на загасена кола на N е мор за кутията да се движиш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно, понеже като дремя по светофарите поне на мен ми се струва по-одачно да е на неутрална, но си става въпрос за работещ двигател...за изгасен определено си е мор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално за колегата ceco accord, колега, прегледай това е от сървиз мануала на прелюда, но доколкото знам скоростните кутии са еднакви, просто прелюда са го ползвали за "опитно зайче", да се докаже технологията, предполагам ще свърши работа. http://dox.bg/files/dw?a=28bbc15674

;) ;) :P:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...