Jump to content
hondarev_accordov

термостат

Recommended Posts

Здравеите колеги,честита ви коледа първо.Искам да попитам нормално ли е следното явление.Става въпрос за хонда акорд 2.0, загрява колата(стрелката застава на средата),тръгвам да се движа в града(Пловдив) без грам задръстване(да не повярваш),и стрелката бавно пада почти до долу.Ако трyгна на извън градско и карам бавно и спокоино също седи долу.Стрелката стига до нормална работна температура само ако колата се кара бързо(150-160) или съм в задръстване.През лятото нямам никакъв проблем,стрелката си застава посредата и не мърда ако щеш и камаз да теглиш отзад.Това го забелязох на скоро откакто температурите паднаха под 0.Според мен варянтите са:термостат или да се сложи нещо отпред пред радиятора.Благодаря Ви предварително за помоща и весели празници!!!

Редактирано от hondarev_accordov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да нормално е когато термостата ти се е прецакал и е за смяна. И теми като тая с лопата да ги ринеш във форума. Има си търсачка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

драсти . Споко пич сменяш термостата и си готов ,просто е блокирал в отжорено полойение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам за това ,че не съм използвал търсачката!Може ли да ми дадете приблизителна цена и мога ли сам да си го сменя или трябва да се ходи до сервиз,и къде в Пловдив може да стане това?Още един път сори!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,Можеш и ти да си го смениш потърси в Google и най вероятно ще го намериш как става със снимков материал.Иначе за моя акорд го платих 35лв термостата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали ще стане само с смяна на термостата,ако е зацепил в отворено положение то на висока скорост щеше да ти пада темперетурата а на празен ход щеше да даржи нормална темперетура.Това ми прилича на развалена водна помпа,по точно с оронена корона на турбината,на японските често се случва,това е моито мнение оповавощо се на това което си споделил с нас, успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А топлото как е има или няма все пак си мисля че може и само да е задръстен термостата след като отвори един път големия кръг си стои отворени затова пада температурата когато си на нормална скорост тогава двигателя най малко се натоварва и ефективно се охлажда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостатът е останал отворен - сменяй !Не е водна помпа.Весели празници !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали ще стане само с смяна на термостата,ако е зацепил в отворено положение то на висока скорост щеше да ти пада темперетурата а на празен ход щеше да даржи нормална темперетура.

ами до колкото разбвах от написаното тя си му пада. Тръгва да се вдига при доста висока скорост. А тогава в двигателя влиза доста повече гориво и натоварването е повече следователно успява да навакса с температурата. Или в задръстване където колата седи на едно място и не се обдухва от насрещния въздух.

Според мен си е термостат, но ако си пропуснал нещо или не си обяснил както трябва може и ivailoradoev73 да се окаже прав. ;)

Термостата се сменя супер лесно, стига да имаш някой друг инструмент и все пак малко да отбираш от тези работи ;)

може да потърсиш някой колега да ти помогне ;)

 

 

п.п. как се дръсти термостат ? :) ако той се е задръстил представям си останалата част от охладителната система ;)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ви благодаря колеги.И аз си мисля за термостата и ще го потърся къде е и ако е на лесно място ще го сменя ако не го намеря ще отскоча до някои сервиз да го менкат набързо.Всичко съм обяснил подробно затова не ми се вярва да е водна помпа.Като го сменя ще пиша дали всичко е ок.Още един път благодаря ви колеги за помоща.ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ НА ВСИЧКИ!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Менка се за около 5 минути, ако е студен двигателя. Погледни под (зад, около) делкото...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих го,отпред пред делкото се намира,даже вече си го купих термостата+гарнитурата 25лв.Има аломиниево капаче държащо се на 2 болта,датчик и маркуч към кръга.Смятам в сряда да го сменя.Ще напиша какво съм стършил свършил!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска смених термостата,ако може да се нарече сменяне понеже такъв липсваше.Имаше гарнитура и горната част на термостата ,но другото го немаше.Мисля си ,че или този предишния собственик е карал много в балкана или е бил нон- стоп в задръствания, та го е махнал да не загрява.Като го сложих друга песен запя,в първия момен след 5-6км като я спрях на едно място да поработи вдигна доста над половината,но после като я изгасих и оставих перката да я охлади, тръгнах и седеше все на половината.Сега ще я следя и ако лятото почне да вдига температура пак ще и махна термостата.Иначе смяната е наистина елементарна,откача се мъркуча на въздушния филтър,след това мъркуча които води до долния краи на радятора и се отвъртат 3 болта с 10 ключ,истича около 200мл охладителна течност и след това се хваща термостата с клещи и оп на вънка.Това е от мен,дано на някои да съм му бил от полза,желая на всички приятно испращане на 2008г.и посрещането на новата 2009г.Дано тя ни донесе много щастие и успехи и даи боже на всекиго по една нова хонда от бултрако.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ще я следя и ако лятото почне да вдига температура пак ще и махна термостата.

Ако ти загрява, по добре си провери радиатора да не е запушен. На термостата там си му е мястото!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам че не е била добре обездушена системата и е имала липса на вода.Понеже вчера цял ден я карах и не ми загря,и се даржеше доста добре.Като я запалих след около 3 мин беше достигнала нормална работна температура.Всичко е наред засега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...