hondarev_accordov 0 #1 Публикувано 27 Декември, 2008 (Редактирано) Здравеите колеги,честита ви коледа първо.Искам да попитам нормално ли е следното явление.Става въпрос за хонда акорд 2.0, загрява колата(стрелката застава на средата),тръгвам да се движа в града(Пловдив) без грам задръстване(да не повярваш),и стрелката бавно пада почти до долу.Ако трyгна на извън градско и карам бавно и спокоино също седи долу.Стрелката стига до нормална работна температура само ако колата се кара бързо(150-160) или съм в задръстване.През лятото нямам никакъв проблем,стрелката си застава посредата и не мърда ако щеш и камаз да теглиш отзад.Това го забелязох на скоро откакто температурите паднаха под 0.Според мен варянтите са:термостат или да се сложи нещо отпред пред радиятора.Благодаря Ви предварително за помоща и весели празници Редактирано 27 Декември, 2008 от hondarev_accordov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #2 Отговорено 27 Декември, 2008 Да нормално е когато термостата ти се е прецакал и е за смяна. И теми като тая с лопата да ги ринеш във форума. Има си търсачка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
igoana 1 #3 Отговорено 27 Декември, 2008 драсти . Споко пич сменяш термостата и си готов ,просто е блокирал в отжорено полойение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondarev_accordov 0 #4 Отговорено 27 Декември, 2008 Съжалявам за това ,че не съм използвал търсачката!Може ли да ми дадете приблизителна цена и мога ли сам да си го сменя или трябва да се ходи до сервиз,и къде в Пловдив може да стане това?Още един път сори! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 1 #5 Отговорено 27 Декември, 2008 Здрасти,Можеш и ти да си го смениш потърси в Google и най вероятно ще го намериш как става със снимков материал.Иначе за моя акорд го платих 35лв термостата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailoradoev73 0 #6 Отговорено 27 Декември, 2008 Не знам дали ще стане само с смяна на термостата,ако е зацепил в отворено положение то на висока скорост щеше да ти пада темперетурата а на празен ход щеше да даржи нормална темперетура.Това ми прилича на развалена водна помпа,по точно с оронена корона на турбината,на японските често се случва,това е моито мнение оповавощо се на това което си споделил с нас, успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #7 Отговорено 27 Декември, 2008 А топлото как е има или няма все пак си мисля че може и само да е задръстен термостата след като отвори един път големия кръг си стои отворени затова пада температурата когато си на нормална скорост тогава двигателя най малко се натоварва и ефективно се охлажда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #8 Отговорено 27 Декември, 2008 Термостатът е останал отворен - сменяй !Не е водна помпа.Весели празници ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #9 Отговорено 27 Декември, 2008 (Редактирано) Не знам дали ще стане само с смяна на термостата,ако е зацепил в отворено положение то на висока скорост щеше да ти пада темперетурата а на празен ход щеше да даржи нормална темперетура.ами до колкото разбвах от написаното тя си му пада. Тръгва да се вдига при доста висока скорост. А тогава в двигателя влиза доста повече гориво и натоварването е повече следователно успява да навакса с температурата. Или в задръстване където колата седи на едно място и не се обдухва от насрещния въздух. Според мен си е термостат, но ако си пропуснал нещо или не си обяснил както трябва може и ivailoradoev73 да се окаже прав. Термостата се сменя супер лесно, стига да имаш някой друг инструмент и все пак малко да отбираш от тези работи може да потърсиш някой колега да ти помогне п.п. как се дръсти термостат ? ако той се е задръстил представям си останалата част от охладителната система Редактирано 27 Декември, 2008 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondarev_accordov 0 #10 Отговорено 28 Декември, 2008 Много ви благодаря колеги.И аз си мисля за термостата и ще го потърся къде е и ако е на лесно място ще го сменя ако не го намеря ще отскоча до някои сервиз да го менкат набързо.Всичко съм обяснил подробно затова не ми се вярва да е водна помпа.Като го сменя ще пиша дали всичко е ок.Още един път благодаря ви колеги за помоща.ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ НА ВСИЧКИ!!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niakoi 43 #11 Отговорено 29 Декември, 2008 Менка се за около 5 минути, ако е студен двигателя. Погледни под (зад, около) делкото... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondarev_accordov 0 #12 Отговорено 29 Декември, 2008 Намерих го,отпред пред делкото се намира,даже вече си го купих термостата+гарнитурата 25лв.Има аломиниево капаче държащо се на 2 болта,датчик и маркуч към кръга.Смятам в сряда да го сменя.Ще напиша какво съм стършил свършил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondarev_accordov 0 #13 Отговорено 31 Декември, 2008 Днеска смених термостата,ако може да се нарече сменяне понеже такъв липсваше.Имаше гарнитура и горната част на термостата ,но другото го немаше.Мисля си ,че или този предишния собственик е карал много в балкана или е бил нон- стоп в задръствания, та го е махнал да не загрява.Като го сложих друга песен запя,в първия момен след 5-6км като я спрях на едно място да поработи вдигна доста над половината,но после като я изгасих и оставих перката да я охлади, тръгнах и седеше все на половината.Сега ще я следя и ако лятото почне да вдига температура пак ще и махна термостата.Иначе смяната е наистина елементарна,откача се мъркуча на въздушния филтър,след това мъркуча които води до долния краи на радятора и се отвъртат 3 болта с 10 ключ,истича около 200мл охладителна течност и след това се хваща термостата с клещи и оп на вънка.Това е от мен,дано на някои да съм му бил от полза,желая на всички приятно испращане на 2008г.и посрещането на новата 2009г.Дано тя ни донесе много щастие и успехи и даи боже на всекиго по една нова хонда от бултрако. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
delano 113 #14 Отговорено 2 Януари, 2009 Сега ще я следя и ако лятото почне да вдига температура пак ще и махна термостата.Ако ти загрява, по добре си провери радиатора да не е запушен. На термостата там си му е мястото! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondarev_accordov 0 #15 Отговорено 2 Януари, 2009 Предполагам че не е била добре обездушена системата и е имала липса на вода.Понеже вчера цял ден я карах и не ми загря,и се даржеше доста добре.Като я запалих след около 3 мин беше достигнала нормална работна температура.Всичко е наред засега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове