xzibi7 0 #1 Публикувано 27 Декември, 2008 (Редактирано) Вчера излизам от дискотеката сутринта и намирам колата отключена видимо нищо не липсва, защото и няма почти нищо в нея Беше спряна на оживено и осветено място... Би трябвало ключалките да не са идентични, а и алармата какво са я правили (може и да е пищяла аз няма как да чуя..)Толкова лесно ли е се отключва и лесно ли се преодолява алармата (уж е с променящ се код или нещо от рода...) :box: Редактирано 27 Декември, 2008 от xzibi7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #2 Отговорено 27 Декември, 2008 А сети ли се, че щом колата е там и непокътната... може просто да си я забравил отключена. Аз уж все внимавам но за 4 години 3 пъти ми се е случвало.Рядко се случва да отворят кола и да не си тръгнат с нея... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xzibi7 0 #3 Отговорено 27 Декември, 2008 ПЕПЕЛ ТИ НА ЕЗИКА уж я заключих Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lefter0v 0 #4 Отговорено 27 Декември, 2008 аларми и ключалки не ги спират, ефектно ще е да пуснеш по волана една лента от бобината че като запали да запуши ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #5 Отговорено 27 Декември, 2008 (Редактирано) по ефективно ще е ако пуснеш някоя отровна змия,ама гледай да не те ръфне и теб че..........Каквото и да се направи нищо не ги спира само изненадата на кобрата ще ги стресне И да я убият пак нема да стоят спокойно в кола кадето изкачат змии Редактирано 27 Декември, 2008 от JeepersCreepers Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xzibi7 0 #6 Отговорено 27 Декември, 2008 (Редактирано) те змиите много скъпи бе, а и да превърна колата в терариум на усойници.. макар, че може да помогнат и в срещите с господата полицаи, но дано не ме обвинят в притежание на незаконно оръжие (живо) Редактирано 27 Декември, 2008 от xzibi7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xzibi7 0 #7 Отговорено 27 Декември, 2008 те змиите много скъпи бе, а и да превърна колата в терариум на усойници.. макар, че може да помогнат и в срещите с господата полицаи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailoradoev73 0 #8 Отговорено 27 Декември, 2008 (Редактирано) От опит знам че няма кола дето да не се отключва винаги е добре да има нещо което да затрудни ашлаците като разните му там приспособления бастуни и други такива играчки,а наи добрее да е нещо не стандартно това ги затруднява наи много а наи често ги и отказва,страх лозе пази Редактирано 27 Декември, 2008 от ivailoradoev73 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BRAINIAC 1 #9 Отговорено 27 Декември, 2008 Турския ни колега с црх-а от една друга тема май им е набарал цаката на апашите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #10 Отговорено 27 Декември, 2008 (Редактирано) винаги е добре да има нещо което да затрудни ашлацитетой ги е затруднил максимално : тя колата му неще да пали и заради това са я зарязали И аз съм виждал как едни идеоти от квартала идват и си отключват кола без никакви грижи. Само незнам да ли могат да се справят с алармата. Редактирано 27 Декември, 2008 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #11 Отговорено 28 Декември, 2008 ...моята кола я пали колега с неговия ключ а не са еднакви така,че си направи сметка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #12 Отговорено 28 Декември, 2008 Хаха. Апашите влезнаха в колата ми, взеха всичко ценно в нея (2 якета - едното от което "ХОНДА ФЕН КЛУБ"+пълен куфар с маркови инструменти от багажника(!)), през деня, на паркинг на общината на който по принцип се плаща, но беше Събота...... и си излезнаха от колата като все едно че е тяхната.... Разбрах за липсващите вещи, като се прибрах вкъщи. Колата ми беше в състоянието, в което я оставих - заключени врати, здрави прозорци, неразбити ключалки и т.н.Няма уред, закон или човек, който да спре апашите.....поне в България е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xzibi7 0 #13 Отговорено 28 Декември, 2008 сега като се сетя, аз натискам копчето да се отключи, а тя не изпискука нито един път, което означава, че алармата не е пискала .. (иначе кога е заключена - при отключване писка 2 пъти, а ако е била задействана - писка 4 пъти)... значи са "разгадали" алармата, която за 130лв била с променлив код и незнам си кво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #14 Отговорено 28 Декември, 2008 сега като се сетя, аз натискам копчето да се отключи, а тя не изпискука нито един път, което означава, че алармата не е пискала .. (иначе кога е заключена - при отключване писка 2 пъти, а ако е била задействана - писка 4 пъти)... значи са "разгадали" алармата, която за 130лв била с променлив код и незнам си кво Ем и моята аларма неиздава звук като искам да отключа, ОТКЛЮЧЕНА кола. В тоя пост ясно и точно се чете, че си си забравил отключена колата Темата вече ми се струва напълно безмислена... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xzibi7 0 #15 Отговорено 28 Декември, 2008 и е невъзможно да се "отключи" алармата?? баш.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rendz 2 #16 Отговорено 28 Декември, 2008 хмм и аз имам тоя проблем... през ден... в 90% съм убеден, че аз съм пропуснал да заключа ама съмнението си остава за качеството на алармата(130-150лв бягащи кодове и т.н.), но понякога като си сложа ключовете в джоба и тоя големият бутон веднага се натиска. да чукна на дърво до сега никой не "проявява интерес". А за краденето само да не решат да ти крадът колата... миналата седмица сменях плеара и съм изгорил бушона за 12В който е директно към ACC и имобилайзера се деактивира... палиш си като пич. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TOP_GUN 0 #17 Отговорено 28 Декември, 2008 Колега, възможно е просто да си забравил колата отключена. Ако не... със сигурност има не един начин за заобикаляне на алармите. Аз съм чувал за няколко:1. ВИСОКОТЕХНОЛОГИЧЕН ВАРИАНТ:Най-простият от този род способи важи само за алармите със статичен код. (Май вече почти не останаха такива.)Та... Омайна лунна нощ е. Джамбазина минава през паркинга и удря един шут на избраната кола и продължава нататък. Колата почва да пищи. Собственика излиза на терасата. Оглежда се. Псува тихичко и натиска дистанционното. Клик-клик. Колата вече не пищи. Междувременно джамбазина вече има кода за деактивация на алармата. Не е толкова сложно. Просто носи ресивър, който запаметява излъчения от дистанционното код. След половин час минава пак и използва запаметения код за да деактивира алармата. Е от тук нататък трябва да може още да отвори вратата и да запали автомобила, но все пак въпроса беше за алармата. За алармите със т.нар. "скачащ", т.е. "променлив" код е известно, че кодът се променя при всяко използане на дистанционното. Той се променя обаче, по точно определен алгоритъм. Чувал съм, че ако бъдат "хванати" няколко последователни сигнала, не е трудно с помощта на компютър да се намери алгоритъма, съответно да се изчисли следващия и по-точно следващиТЕ кодове. Така, че колеги, ако алармата на колата ви се включи два-три пъти последователно за кратко време и без видима причина, имайте едно на ум. По нататък алармите от най-висок предлагат и променлив алгоритъм, двустранна комуникация автомобил <-> дистанционно и т.н. но принципът е един същ - това което е създадено от човек, МОЖЕ да бъде преодоляно от човек. 2. НИСКОТЕХНОЛОГИЧЕН ВАРИАНТ:Омайна лунна нощ е. Ама по-късна. Добрите собственици на автомобили спинкат праведен сън. Лошите момчета не. Джамбазина без да се церемони с ресивъри, транспондери и прочие направо пристъва към отварянето на автомобила. Алармата се задейства и почва да пищи. Ама не достатъчно дълго за да събуди собственика. Някои от евтините модели "умират" след едно елементарно изваждане на бушона за съответния токов контур. Е, поне така съм чувал. Може и да не е така. Ако някъде греша, някой алармаджия да каже. Така или иначе ясно е, че щом дадена алармена система е пусната на пазара, то същата е известна и на лошите и те са си "написали домашното" да я проучат. Значи, в момента когато си купувате дадена аларма, вече има измислен и проверен начин да бъде заобиколена. Затова според мен, истината е не във високите технологии и скъпите марки, а в "нестандартните" решения. Така де, тези за които няма каталог и "service manual". Поздрави ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xzibi7 0 #18 Отговорено 28 Декември, 2008 колата има пълно автокаско да го барат, а дано не ги набарам аз със дряновицата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #19 Отговорено 29 Декември, 2008 Аларма за 130 лв? Ха-ха -ха...Я скивай това -> http://paper.standartnews.com/bg/article.p...;article=166886 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #20 Отговорено 29 Декември, 2008 Колеги, не разбрахте ли че аларма се слага да си заключваш и отключваш колата от разстояние. За пазене, по добро от каското за момента според мен няма. Естествено ако забравите да си удължите каското, дупе да ви е яко. Самите те идват и ви напомнят да го сторите. Дано са в по добро настроение обаче, за да платите по малко щети. Пийс. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.Stefanov 0 #21 Отговорено 8 Януари, 2009 Според мен най-добрите методи за справяне с апашите са най-уникалните и нетрадиционни - такива за които не могат да се подготвят предварително. Аз си плащам рекета (каското) основно заради пишман шофиори а застраховката от кражби ми е като бонус и големия ми страх е да не си загубя ключа - с транспондер е и не ми се дават 80 кинта за дубликат ама загубя ли го - дърво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prozium 30 #22 Отговорено 9 Януари, 2009 Абе като са решили да те крадат и са те нарочили май няма спасение, за голямо съжаление . Представете си щом са откраднали специалния модел S600, правен за шефа на мерцедес ... Аз си мислех да сложа 1 прекъсвач на всички токове на колата, да го скрия някъде из таблото или в купето и само аз да мога да си я запаля, след като щракна прекъсвача.Така поне ще спася цялата кола, оставените неща вътре ... то за тях май няма спасение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
АЛЕКС БУРДИН 1 #23 Отговорено 9 Януари, 2009 пич 100% си забравил колата отключена аз моята понякога забравям и къде е паркирана .А за алармите чалъми много и що си мислите че само вечер се работи по тая част най-добре е във 2 часа на обяд . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
patrick 0 #24 Отговорено 9 Януари, 2009 А как отстраняват имобилайзера, ако нямат кодирания ключ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Влади 0 #25 Отговорено 9 Януари, 2009 Ne sam chel vsichki komentari i predvaritelno se izviniavam ako e raziskvana sashtata teza. Kakto moje bi si zabeliazal bravite na Honda sa plastmasovi. Na men ednata be6e se razklatila o6te kato ya kupih (vtora raka estestveno) i ne sled dalgo mi ostana v rakata. V plastmasata ima nabiti 2 gayki i sled vreme izlizat ot gnezdata si. Ako si imal podobna e mn lesno ponapava6 da ya izvadi6 i posle darpa6 1 lostche (shtanga) i se otvaria, a posle mn lesno se natikva pak na miastoto i a ako se sloji i kanikolit naprimer vaobshte niama i da razberesh. Ta ako na niakoy mu se sluchi sashtoto kato na men, za da ne si kupuva nova brava moje da demontira vsichko, da zalepi v razglobeno sastoianie s te4en metal naprimer - ot tozi koyto e dvukomponenten kato plastelin i sled desetina (minimum ako e liato) minuti da montira i da se vazdarja da otvaria do 24 chasa nay dobre. Kolkoto po-toplo e po dobar rezultat (saotvetno stiaga po barzo - sledovatelno po barzi deystvia i po malko vreme za rabota) V zimni uslovia garantiram 4e ne stava da se zalepi s sashtoto. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #26 Отговорено 9 Януари, 2009 Колега пиши на българскиима си правила! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Влади 0 #27 Отговорено 9 Януари, 2009 Колега пиши на българскиима си правила!Извинете колеги, Смятам да се поправя.Не съм чел всички коментари и предварително се извинявам ако е разисквана същата теза. Както може би си забелязал бравите на Хонда са пластмасови. На мен едната беше се разклатила още като я купих (втора ръка естествено) и не след дълго ми остана в ръката. В пластмасата има набити 2 гайки и след време излизат от гнездата си. Ако си имал подобна е мн лесно понапъваш да я извадиш и после дърпаш 1 лостче (щанга) и се отваря, а после мн лесно се натиква пак на мястото и а ако се сложи и каниколит например въобще няма и да разбереш. Та ако на някой му се случи същото като на мен, за да не си купува нова брава може да демонтира всичко, да залепи в разглобено състояние с течен метал например - от този който е двукомпонентен като пластелин и след десетина (минимум ако е лято) минути да монтира и да се въздържа да отваря до 24 часа най добре. Колкото по-топло е по добър резултат (съответно стяга по бързо - следователно по бързи действия и по малко време за работа) В зимни условия гарантирам че не става да се залепи с същото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
АЛЕКС БУРДИН 1 #28 Отговорено 10 Януари, 2009 А как отстраняват имобилайзера, ако нямат кодирания ключ? ти много взе да питаш . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
voroshilov 1 #29 Отговорено 26 Януари, 2009 Хора това с алармите е супер тъпотия според мен!Аз моята я купих с аларма иначе не бих си сложил!Не че някой ще я краде де,но и да я краде какво мога да направя!Единствено алармата може да ти "спаси" колата ако си в гората с ИЖ-овката,чуеш я че писука и няма хора наоколо,иначе в тази държава всичко работи за престъпниците,но е нормално щом най-големите са в Парламента! ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове