Jump to content
kalos

Civic Hatchback 96' D15z6

Recommended Posts

Мерси за инфото. Много съм далече от София за да видя нагледно разликите м-у всмукателите, но щом всички казват че има разлика, може би ще се сменя. Какво точно обаче се сменя в главата (ако не искам да я махам цялата), вал, повдигачи, клапани, пружини? Искам да съм подготвен за да не спирам колата от движение за дълго време. Само да мине гладната зима и да скатая някакви пари и се почва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз изкарах вс от главата и остана само отливката.т.е. едва ли ще намериш само чарковете без отливката.Ще трябва да смениш и рейката с инжекторите /или ще трябва още веднага чип и ще тормозиш инжекторите/, както вече казахме и еку-то задължително.А като си тръгнал, като свалиш главата и ремък с гарнитура тр да си приготвиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честит да ми е новия мотор :)Стария бегачков мотор бе заменен с малко по-бегачков :D и по-точно вече си имам Б16А JDM :Dhttp://vbox7.com/play:c8f96c56ето едно кратко клипче =)Сега незнам нова тема ли тр да отворя или тук да си пиша като правя нещо по него :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честит да ми е новия мотор

Честит да е , и много безаварийни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, дано с новия мотор си караш поне 1 000 000км без да пипаш нищо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б16А JDM :)

Коя генерация?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б16А JDM :)

Коя генерация?
Ти ще ми кажеш :DМотора е свален от Дел Сол '93:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега, голяма резачка е май :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти ще ми кажеш :D

Мотора е свален от Дел Сол '93

Казвам ти - B16A двигателя има /за сега/ две поколения-генерации както щеш го кажи.

 

Първото B16A е известно със прилагането на революционната Vtec система, и кпд с невероятните 100 коня от литър от атмосферен двигател през далечната 89 година и е 160к.с. първоначално се слага в Integra XSI, а по-късно и във сивиците 4та генерация/рекс 2ра за японския пазар, европейския е "скопен" до 150к.с. и е известен като B16A1.

 

Второто B16A е малко доработеният наследник, и се слага в сивиците 5та и рекс 3та - del slow. :D Той е 170к.с., и както винаги европейският му еквивалент B16A2 е отново скопен /мисля че го правеха заради по-нискокачествените горива/ с 10 коня. :)

 

п.п. Още едно въпросче - тоя мотор директен суап ли е? Що не го отворихте поне да свалите някоя десета от тая глава, нали затва е оставен мегдана. :D

edit: п.п.2 - Обнови си профила. :D

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфотоМи може да се каже, че е директен суап.Драгича и ко. го правиха :)И на мен ми се искаше да го отворим и да вземем малко от главата, но веремето нямаше да стигне, другото което си мислех е дали да сгъстявам мотора или да го разреждам :D така де аз все още се чудя :Dсега ще сменя инфото в профила :D

Редактирано от kalos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито на Калин !:) От нас суапа от капацитетите тунинга :) kalmara-какво е директен суап ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво бе , един човек който се е осъзнал че няма смисал да налива пари в скопен двигател :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

браво колега да ти е честита новата бегачка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде да повдигна темата с малко информация какво се случва около "спрялата" "бегачка" :PМалко след суап-а и неудобствата около него се оказа, че имам пукнатина в корубата на скоростите и след опит да я ремонтирам реших да ходая в бултрако да сменям масло на скороси.Веднага след излизане от сервиза има на 400-500метра както си я тествам и за мое нещастние съединителя умря, а скоростите продължиха да си текат това беше някъде края на 2009 началото на 2010 :PМалко след това Драго ми прати нов капак за скоростите.Свалихме скоростите и се оказа, че притискателя е сдал богу дух, а феродовия диск се разпадна.И тъй като тогава бяха времена на криза мислех да взимам нещо или втора ръка или нещо ниско бюджетно. След дълко търсене и умуване колегата Founder ме убеди, че трябва да взема подсилен комплект на екседи с лек маховик :P Направихме поръчката и докато чакахме да пристигне реших, че тр да сгъстявам мотора.Тогава колегата EGocentric ме светна, че мога да сложа бутала от б16б мотор. Понеже както казах бяха времена на криза и тогава все още вярвах на китайците си поръчах пак през колегата Founder кит с лагери, бултала, сегмени и гарнитури от Ebay.Чеслосах главата и блока и смених гумички на клапани.След като пристигна частите се оказа, че имам лагери за първи ремотн, а вала не е толкова износен. Наложи се да взимам 2-ри к-т лагери с което се забавихме още 2-3 седмици.В крайна сметка сглобихме мотора, но нали тр да ни е гадно, задната неще да влиза, мотора на 3 цилиндъра работи.Тогава се появи спасителя :D ДаркосиДойде момечто, което тогва познавах за по физиономия разглоби скоростите, каза за боклука са купи си нови. :D Шегувам се разбира се, той установи, че при сглабянето на капака единя от валовете не си е бил застанал на мястото и при стягането на капака сме притиснали няколко зъбни колела, муфи, лагери и синхронизатори. След няколко неуспешни опита Дарко оспя да ми намери части за скоростите при Драго. След като пристигнаха резервните части Дилян дойде и ги подмени /тогава ме изуми, след като извади от единия вал всички чаркове го подреди по спомен/.Сглобихме кутията и я сваляхме общо 4 пъти :PРегулирахме клапаните сменихме свещити и колага запали и скоростите и влизаха и вс просто суепр :PСлед разработката на мотора се оказа, че гори масло и то не малко а нещо като 1л на 400/500км. Направо се разболях.Отворихме мотора и пак благодарение на Дилянчо решихме да сменяме сегмени след дълго търсене на размер 81,5 колегата msauto се намеси и направи доставка от чужбина за 2 дена!Тъй като исках да съм сигурен, че няма да съсипя нещо пак потърсих помощта на darcosi който дойде и нареди мотора както си трябва.В това време колегата който държи сервиза реши, че не му харесва как изглежда колата и я пребоядиса :Dна следващия ден след запалването потеглих с колага към морето за разработване.Избрах следния маршрут: София-Бургас-Варна–Бургас-Приморско-Бургас-Стара Загора-Каролово-София :P ~1500KMИ вече като наближих София се отпуснах и тествах дали ще изпуши като я настъя. Абсолютно никакъв дим не видях в огледалото :D което доста ме зарадва.Вечерта в която се прибрах в София за мое нещастие една госпожица реши да спира в задната ми броня и в момента пак е за боя :PТова е за момента състоянието на автомобила.Благодарности на Дилян-даркоси,Емо-1нет, Драго-Драгича, Митко /този дето ме търпя в сервиза си и свърши толкова много за толкова малко, даже за нищо/, msauto и др :PДано не съм пропуснал нещо важно, ама бая писане дойде.Ето малко снимки: http://kalos.snimka.bg/automobiles/white.521707

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

браво... поредната ДЖИДИЕМКА... пусни едно клипче как върви... Успех :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Върви като охлюв подгонен от костенурка :lol:

Редактирано от gog

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тъкмо се бях зачудил, че последно време никакъв те нямаше на хоризона, а тя тоталната промяна била на лице.Радвам се , че автомобила вече се движи безпроблемно и най-сетне имаш възможност да му се наслаждаваш.п.п. Както обичам да казвам "Бързите коли са бели " :lol::)

Редактирано от Founder
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малиии, прави я Type-R lookalike :lol: Щом си я почнал бяла, нека да е как си требе :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

браво колега страшна е бяла

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз нямах много думата като се избираше цвета който всъщност е някаква субарова перла. Но и на мен ми харесва така :lol:само се чудя дали да правя мигачите USDM /т.е. да светят постоянно/

Редактирано от kalos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли развитие по проекта?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боже колега колицата изглежда просто перфектна само да попитам понеже докато четях мненията неможах да видя (може да съм пропуснал) модела на двигателя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На живо е още по маняшка колата виждах я няколко пъти в гр.Елин Пелин как се реже просто звука е уникален както и варвежа, даже се запознах и с момчето май се казваше Митко който ходи с едно момиче от съседните села на Елин Пелин, но с баш собственика на колата така и неможах да се запозная за да му стисна ръката, даже се пуска хондата и при нас на Верила евала добре стоя с надутите коли нищо, че я биха но все пак с корсата която се пуска беше Ц20ХЕ олекотена с доста модове по двигателя, както и с БМВ-то Е36цата която беше 2.8 но пак не сток евала момъка ми каза, че няма да има застой на хондата, а ще се ъбгрейдва още и се интересувам дали има подобрения колицата ;)

Редактирано от west bam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митко се казва човека който седи до късно в сервиза за да се занимава с мен за което му благодаря и тук. Тук там я взима да се повози и да се порадва ;)Двигателя е Б16А с бутала от Б16Б т.е. леко е сгъстена и е с малко по-лек маховик и по очукан изпускател. Относно дръпките си спомням, че колата беше със сток настройки и сток изпускател. След смяна на изпускателя викам ще я настроим малко и ще я пробваме пак с корсата и така 2ра година ;) Все още не е с перфектни настройки но поне не работи на 15-ки.А иначе като следваща стъпка в тунинга се предвижда 0.6 бара и разреждане на двигателя ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фен когато кажеш и си готов викам корсата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хах, едва ли. Не съм чак толкова зорлия :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фен има ли напредък по хондата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...