Marcus 76 #41 Отговорено 14 Ноември, 2009 Мерси за инфото. Много съм далече от София за да видя нагледно разликите м-у всмукателите, но щом всички казват че има разлика, може би ще се сменя. Какво точно обаче се сменя в главата (ако не искам да я махам цялата), вал, повдигачи, клапани, пружини? Искам да съм подготвен за да не спирам колата от движение за дълго време. Само да мине гладната зима и да скатая някакви пари и се почва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #42 Отговорено 14 Ноември, 2009 Аз изкарах вс от главата и остана само отливката.т.е. едва ли ще намериш само чарковете без отливката.Ще трябва да смениш и рейката с инжекторите /или ще трябва още веднага чип и ще тормозиш инжекторите/, както вече казахме и еку-то задължително.А като си тръгнал, като свалиш главата и ремък с гарнитура тр да си приготвиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #43 Отговорено 18 Декември, 2009 Честит да ми е новия мотор Стария бегачков мотор бе заменен с малко по-бегачков и по-точно вече си имам Б16А JDM http://vbox7.com/play:c8f96c56ето едно кратко клипче =)Сега незнам нова тема ли тр да отворя или тук да си пиша като правя нещо по него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #44 Отговорено 18 Декември, 2009 Честит да ми е новия моторЧестит да е , и много безаварийни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #45 Отговорено 18 Декември, 2009 Честито, дано с новия мотор си караш поне 1 000 000км без да пипаш нищо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #46 Отговорено 18 Декември, 2009 Б16А JDM Коя генерация? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #47 Отговорено 18 Декември, 2009 Б16А JDM Коя генерация?Ти ще ми кажеш Мотора е свален от Дел Сол '93:D Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pep0 90 #48 Отговорено 18 Декември, 2009 Честито колега, голяма резачка е май Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #49 Отговорено 18 Декември, 2009 (Редактирано) Ти ще ми кажеш Мотора е свален от Дел Сол '93 Казвам ти - B16A двигателя има /за сега/ две поколения-генерации както щеш го кажи. Първото B16A е известно със прилагането на революционната Vtec система, и кпд с невероятните 100 коня от литър от атмосферен двигател през далечната 89 година и е 160к.с. първоначално се слага в Integra XSI, а по-късно и във сивиците 4та генерация/рекс 2ра за японския пазар, европейския е "скопен" до 150к.с. и е известен като B16A1. Второто B16A е малко доработеният наследник, и се слага в сивиците 5та и рекс 3та - del slow. Той е 170к.с., и както винаги европейският му еквивалент B16A2 е отново скопен /мисля че го правеха заради по-нискокачествените горива/ с 10 коня. п.п. Още едно въпросче - тоя мотор директен суап ли е? Що не го отворихте поне да свалите някоя десета от тая глава, нали затва е оставен мегдана. edit: п.п.2 - Обнови си профила. Редактирано 18 Декември, 2009 от kalmara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #50 Отговорено 18 Декември, 2009 (Редактирано) Мерси за инфотоМи може да се каже, че е директен суап.Драгича и ко. го правиха И на мен ми се искаше да го отворим и да вземем малко от главата, но веремето нямаше да стигне, другото което си мислех е дали да сгъстявам мотора или да го разреждам така де аз все още се чудя сега ще сменя инфото в профила Редактирано 18 Декември, 2009 от kalos Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #51 Отговорено 19 Декември, 2009 Честито на Калин ! От нас суапа от капацитетите тунинга kalmara-какво е директен суап ?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sa8o 63 #52 Отговорено 19 Декември, 2009 Браво бе , един човек който се е осъзнал че няма смисал да налива пари в скопен двигател Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #53 Отговорено 19 Декември, 2009 Sa8o- мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civic86 0 #54 Отговорено 19 Декември, 2009 браво колега да ти е честита новата бегачка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #55 Отговорено 29 Юли, 2010 Хайде да повдигна темата с малко информация какво се случва около "спрялата" "бегачка" Малко след суап-а и неудобствата около него се оказа, че имам пукнатина в корубата на скоростите и след опит да я ремонтирам реших да ходая в бултрако да сменям масло на скороси.Веднага след излизане от сервиза има на 400-500метра както си я тествам и за мое нещастние съединителя умря, а скоростите продължиха да си текат това беше някъде края на 2009 началото на 2010 Малко след това Драго ми прати нов капак за скоростите.Свалихме скоростите и се оказа, че притискателя е сдал богу дух, а феродовия диск се разпадна.И тъй като тогава бяха времена на криза мислех да взимам нещо или втора ръка или нещо ниско бюджетно. След дълко търсене и умуване колегата Founder ме убеди, че трябва да взема подсилен комплект на екседи с лек маховик Направихме поръчката и докато чакахме да пристигне реших, че тр да сгъстявам мотора.Тогава колегата EGocentric ме светна, че мога да сложа бутала от б16б мотор. Понеже както казах бяха времена на криза и тогава все още вярвах на китайците си поръчах пак през колегата Founder кит с лагери, бултала, сегмени и гарнитури от Ebay.Чеслосах главата и блока и смених гумички на клапани.След като пристигна частите се оказа, че имам лагери за първи ремотн, а вала не е толкова износен. Наложи се да взимам 2-ри к-т лагери с което се забавихме още 2-3 седмици.В крайна сметка сглобихме мотора, но нали тр да ни е гадно, задната неще да влиза, мотора на 3 цилиндъра работи.Тогава се появи спасителя ДаркосиДойде момечто, което тогва познавах за по физиономия разглоби скоростите, каза за боклука са купи си нови. Шегувам се разбира се, той установи, че при сглабянето на капака единя от валовете не си е бил застанал на мястото и при стягането на капака сме притиснали няколко зъбни колела, муфи, лагери и синхронизатори. След няколко неуспешни опита Дарко оспя да ми намери части за скоростите при Драго. След като пристигнаха резервните части Дилян дойде и ги подмени /тогава ме изуми, след като извади от единия вал всички чаркове го подреди по спомен/.Сглобихме кутията и я сваляхме общо 4 пъти Регулирахме клапаните сменихме свещити и колага запали и скоростите и влизаха и вс просто суепр След разработката на мотора се оказа, че гори масло и то не малко а нещо като 1л на 400/500км. Направо се разболях.Отворихме мотора и пак благодарение на Дилянчо решихме да сменяме сегмени след дълго търсене на размер 81,5 колегата msauto се намеси и направи доставка от чужбина за 2 дена!Тъй като исках да съм сигурен, че няма да съсипя нещо пак потърсих помощта на darcosi който дойде и нареди мотора както си трябва.В това време колегата който държи сервиза реши, че не му харесва как изглежда колата и я пребоядиса на следващия ден след запалването потеглих с колага към морето за разработване.Избрах следния маршрут: София-Бургас-Варна–Бургас-Приморско-Бургас-Стара Загора-Каролово-София ~1500KMИ вече като наближих София се отпуснах и тествах дали ще изпуши като я настъя. Абсолютно никакъв дим не видях в огледалото което доста ме зарадва.Вечерта в която се прибрах в София за мое нещастие една госпожица реши да спира в задната ми броня и в момента пак е за боя Това е за момента състоянието на автомобила.Благодарности на Дилян-даркоси,Емо-1нет, Драго-Драгича, Митко /този дето ме търпя в сервиза си и свърши толкова много за толкова малко, даже за нищо/, msauto и др Дано не съм пропуснал нещо важно, ама бая писане дойде.Ето малко снимки: http://kalos.snimka.bg/automobiles/white.521707 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DohcVtec 2 #56 Отговорено 29 Юли, 2010 браво... поредната ДЖИДИЕМКА... пусни едно клипче как върви... Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gog 0 #57 Отговорено 29 Юли, 2010 (Редактирано) Върви като охлюв подгонен от костенурка Редактирано 29 Юли, 2010 от gog Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #58 Отговорено 29 Юли, 2010 (Редактирано) Тъкмо се бях зачудил, че последно време никакъв те нямаше на хоризона, а тя тоталната промяна била на лице.Радвам се , че автомобила вече се движи безпроблемно и най-сетне имаш възможност да му се наслаждаваш.п.п. Както обичам да казвам "Бързите коли са бели " Редактирано 29 Юли, 2010 от Founder 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TheDevilTwin 17 #59 Отговорено 29 Юли, 2010 Малиии, прави я Type-R lookalike Щом си я почнал бяла, нека да е как си требе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civic86 0 #60 Отговорено 29 Юли, 2010 браво колега страшна е бяла Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #61 Отговорено 29 Юли, 2010 (Редактирано) Аз нямах много думата като се избираше цвета който всъщност е някаква субарова перла. Но и на мен ми харесва така само се чудя дали да правя мигачите USDM /т.е. да светят постоянно/ Редактирано 29 Юли, 2010 от kalos Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #62 Отговорено 8 Август, 2011 Има ли развитие по проекта? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sonik_blast 8 #63 Отговорено 30 Август, 2011 Боже колега колицата изглежда просто перфектна само да попитам понеже докато четях мненията неможах да видя (може да съм пропуснал) модела на двигателя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #64 Отговорено 30 Август, 2011 (Редактирано) На живо е още по маняшка колата виждах я няколко пъти в гр.Елин Пелин как се реже просто звука е уникален както и варвежа, даже се запознах и с момчето май се казваше Митко който ходи с едно момиче от съседните села на Елин Пелин, но с баш собственика на колата така и неможах да се запозная за да му стисна ръката, даже се пуска хондата и при нас на Верила евала добре стоя с надутите коли нищо, че я биха но все пак с корсата която се пуска беше Ц20ХЕ олекотена с доста модове по двигателя, както и с БМВ-то Е36цата която беше 2.8 но пак не сток евала момъка ми каза, че няма да има застой на хондата, а ще се ъбгрейдва още и се интересувам дали има подобрения колицата Редактирано 30 Август, 2011 от west bam Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #65 Отговорено 1 Септември, 2011 Митко се казва човека който седи до късно в сервиза за да се занимава с мен за което му благодаря и тук. Тук там я взима да се повози и да се порадва Двигателя е Б16А с бутала от Б16Б т.е. леко е сгъстена и е с малко по-лек маховик и по очукан изпускател. Относно дръпките си спомням, че колата беше със сток настройки и сток изпускател. След смяна на изпускателя викам ще я настроим малко и ще я пробваме пак с корсата и така 2ра година Все още не е с перфектни настройки но поне не работи на 15-ки.А иначе като следваща стъпка в тунинга се предвижда 0.6 бара и разреждане на двигателя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #66 Отговорено 2 Септември, 2011 Фен когато кажеш и си готов викам корсата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #67 Отговорено 5 Септември, 2011 хах, едва ли. Не съм чак толкова зорлия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #68 Отговорено 27 Май, 2012 Фен има ли напредък по хондата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове