Jump to content
B E X 3 M

Lambo Doors

Recommended Posts

  B E X 3 M написа:

знам че не е никак лесно.Аз не мисля да закрепвам пантата само с тия болтове .Ще има и стабилна заварка.Колега StreetStyle да не искаш да кажеш че трябва га изрежа формата на правоъгалника върху шасито.Тоеест да бъде дупка, и пантата да се вкара навътре и след това да се завари.Така ли????

Да ,точно това има в предвид колегата.Режеш шасито,за да може основната планка (правоъгълник) да потъне малко в него :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според вас дали е оферта да захвана рамото в оригиналните болтиве на вратата.и къде е по добре да се монтират -(по-нагоре на вратата или по към средата)???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти , че ще трябва да режеш гредата ще трябва ами това рязане става след като пантата е захваната за вратата а вратата затворена и идеално пасната тогава пантата се вижда каде застава на кое място на гредата очертаващ и се започва едно рязане и заваряне (няколко точки) проба отваряне затваряне нестава пантата трябва да се премести по-нагоре аиде шлайфа точките долу пантата по нагоре пак точки айде пак нестава малко напред или назад пак режеш и тн.... и накрая ще вземе и рамото да ти опре в купето и щи режиш пак да направиш и място за рамото. Абе аз оше първия път ти казах вземи си готови панти и ще спестиш някой друг бял косъм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вече съм набил много пари.Няма отказване.Ще действам докрая,ако ще да побелея целия :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли точни размери на пантите да има случайно някакъв чертеж да покаже защото и аз много искам, но без чертеж не се захващвам трябват ми точни размери и правилен чертеж да съм сигурен че всичко е точно другото е лесна работа :lol: или поне изработката ;) Ако някой има размерите на някоя от пантите ама точни да ги пусне много ще съм му благодарен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след време в България ще започне производво на ядрени сувалки по мазетата ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега бенетончо да уточня вие ако се големи майстори и правите каквито и да е детайли на око и те стават шапка ви свалям аз понеже не съм стигнал до вашето ниво ми трябва чертеж и точни размери.А колкото до совалки, ракети и подобни летателни апарати :) вие си знаете аз съм по простите панти :) Сорри за Офф-а на колегата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ето един сайт, на който има за доста модели.Има и снимки на самите панти и си мисля, че са доста добре измислени, а и цените не са много големи.http://www.lambodoorsusa.com/lambo-door-ki...civic-9600.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нормалната реакция на един Българин като види нещо е "тва мога да си го направя закво да давам ХХХ пари"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  edikoisi написа:

нормалната реакция на един Българин като види нещо е "тва мога да си го направя закво да давам ХХХ пари"

Ти сигурно си марсянец тогава пък и си милионер Щом мога да си го направя сам няма да давам пари точка по въпроса !Тези панти струват колкото половината ми кола дали бих дал толкова пари 1200$ = 1800 лева прибилизително ами слагане ако се водя по твойте мисли ще ида да ми ги сложат хора който разбират опа още 200 лева станаха 2000 за тези пари мога да си намеря сивик 5 ген ! Редактирано от spezov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като искаш сам да си ги направиш какъв е проблема - действай. Едно е да изработиш нещо и друго е да го измислиш. Една жълта нация е много известна в изработването на всевъзможни неща но за съжаление акъла им липсва нещо.Чертежите които искаш едва ли някой ще ти ги даде на добра воля, защото най малкото е хвърлил време и средства за да стигне дотях. Можеш да си купиш панти за които е доказано че работят, сваляш им чертежите след това правиш твоите и продаваш оригиналните на някой който не разбира как да си ги направи сам. Ако все пак нещо се обърка винаги може да сложиш оригиналните на колата.Ако не искаш да купуваш скъпи панти има много снимки в нета, после малко Autocad (всеки уважаваж себе си железар го владее), викаш на помощ бай Лазар дето режИ (и за това трябва автокад, мама им капиталистическа), малко CNC и воала - пантите вече не са мираж. Разбира се трябва да си подбереш материал от който да ги изработиш, щото както знаеш Ст3 не се закалява и може да отрепеш някоя кака с вратата като излизаш от колата пред дискотеката. По горе някой спомена за дебелината на заготовката, но за нещастие на око или по интуиция дебелини не се смятат :) След това правиш покритие на заготовките + боя щото е много смущаващо да са ръждясали когато ги показваш как работят. Удължаването на кабелите едва ли ще е проблем, но все пак трябва да се постараеш да изглежда добре кабелният сноп.А наздраве!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  NASAKOTO.YAKATA написа:

След като искаш сам да си ги направиш какъв е проблема - действай. Едно е да изработиш нещо и друго е да го измислиш. Една жълта нация е много известна в изработването на всевъзможни неща но за съжаление акъла им липсва нещо.Чертежите които искаш едва ли някой ще ти ги даде на добра воля, защото най малкото е хвърлил време и средства за да стигне дотях. Можеш да си купиш панти за които е доказано че работят, сваляш им чертежите след това правиш твоите и продаваш оригиналните на някой който не разбира как да си ги направи сам. Ако все пак нещо се обърка винаги може да сложиш оригиналните на колата.Ако не искаш да купуваш скъпи панти има много снимки в нета, после малко Autocad (всеки уважаваж себе си железар го владее), викаш на помощ бай Лазар дето режИ (и за това трябва автокад, мама им капиталистическа), малко CNC и воала - пантите вече не са мираж. Разбира се трябва да си подбереш материал от който да ги изработиш, щото както знаеш Ст3 не се закалява и може да отрепеш някоя кака с вратата като излизаш от колата пред дискотеката. По горе някой спомена за дебелината на заготовката, но за нещастие на око или по интуиция дебелини не се смятат :) След това правиш покритие на заготовките + боя щото е много смущаващо да са ръждясали когато ги показваш как работят. Удължаването на кабелите едва ли ще е проблем, но все пак трябва да се постараеш да изглежда добре кабелният сноп.А наздраве!

Много лесно звучи от твоята уста а за да го начертаеш на AutoCAD все пак трябва да имаш някакви размери или пропорции. Мога да работя с аутокад също и да направя програма за ЦПУ също както мога да работя с него нооо трябва да знаеш какво сътворяваш защо мислиш че пиша тук за размери някакви пък ако успеем да сътворим с колегите нещо можеби аз ще мога да ви направя чертеж който просто да занесете на въпросния стругар и да се кефите на вдигнати врати но не ми помагате много много :angry: Успех :) все пак някой ако има размери да казва :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  NASAKOTO.YAKATA написа:

По горе някой спомена за дебелината на заготовката, но за нещастие на око или по интуиция дебелини не се смятат ;)

Колега аз споменах за дебелината, но за щастие не съм му казал нито на око или по интуиция, а съм я препоръчал като дебелина от реално действащ вече сметнат механизам който е същия модел като този който той иска да си направи и не е мислен от теб или от мен а от хора които правят серийно производство и не в българия а на вън и е на механизам с който съм си блъскал главата и сам го сложил на мойта кола и съм се запознал с предимства и недостатаци и съм наясно, че това рамо ако е по-тънко вратата му ще се превърне във ветропоказател. Наздраве!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@StreetStyleИмаш ли идея от каква стомана е твоят механизъм и заготовката на колегата че даваш такива препоръки за дебелината? Точно това ми беше мисълта като казах по горе че тези неща не се смятат на око и не мисля че съм написал нещо нередно. Ако за вас материалите са само 2 вида: "ноу яки" или тип "капачка за буркани" не виждам смисъл да продължавам с коментарите.Наздраве

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  spezov написа:
  edikoisi написа:

нормалната реакция на един Българин като види нещо е "тва мога да си го направя закво да давам ХХХ пари"

Ти сигурно си марсянец тогава пък и си милионер Щом мога да си го направя сам няма да давам пари точка по въпроса !Тези панти струват колкото половината ми кола дали бих дал толкова пари 1200$ = 1800 лева прибилизително ами слагане ако се водя по твойте мисли ще ида да ми ги сложат хора който разбират опа още 200 лева станаха 2000 за тези пари мога да си намеря сивик 5 ген !
по мойте думи кат нямаш пари си отваряй вратите настрани не чак толкова трудно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  NASAKOTO.YAKATA написа:

@StreetStyleИмаш ли идея от каква стомана е твоят механизъм и заготовката на колегата че даваш такива препоръки за дебелината? Точно това ми беше мисълта като казах по горе че тези неща не се смятат на око и не мисля че съм написал нещо нередно. Ако за вас материалите са само 2 вида: "ноу яки" или тип "капачка за буркани" не виждам смисъл да продължавам с коментарите.Наздраве

Точно за това не сам му казал "ще ги направиш точно 12mm защото мойте са толкова" а му дадох преблизителен размер за модела на пантите които той е решил да прави, защото ако го питаш и него от каква стомана ги прави и той няма да ти отговори затова разбери, че тука ще се работи едно към гьотеря и не ги приемай нещата в буквалния смисал гледам колкото може повече да му помогна, а дори и материала да доиде в повече при този размер няма да му навреди толкова от колкото да има недостиг хората са казали "от имане врата не пада" Наздраве

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко обновления : http://www.snimka.bg/album.php?album_id=33...mp;pid=10253075Тегаво се работи на студено.Аз нямам гараж и всичко това го правя пред блока с 20 разклонителя до колата за да режа.Представете си как ме гледат странно хората ;):) .Сега отивам да занеса на стругаря рамената за да им пробие дупки и да им завари пантите.И ако скоро продам DVD то отивам за амортесьорченцата и започват заварките.Надявам се в най скоро време да влизам под вратата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  B E X 3 M написа:

Малко обновления : http://www.snimka.bg/album.php?album_id=33...mp;pid=10253075Тегаво се работи на студено.Аз нямам гараж и всичко това го правя пред блока с 20 разклонителя до колата за да режа.Представете си как ме гледат странно хората :D:D .Сега отивам да занеса на стругаря рамената за да им пробие дупки и да им завари пантите.И ако скоро продам DVD то отивам за амортесьорченцата и започват заварките.Надявам се в най скоро време да влизам под вратата.

Ами като чета коментарите,май почти всички ще влезем заедно с теб!Интересно ни е!Е,разбира се има и песимисти,но ти не им обръщай внимание,действай си!Успех! P.S.Целта оправдава средствата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

така ще изглежда вече готовата панта(има да се напрявят малко заварки по нея за да я съединя).Утре отивам за амортесьорчета.Скоро филма с монтажа ще започне с много снимков материал.ПОЗДРАВИ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега всичко което си направил е супер,моите поздрави,но си мисля дали си струва този целия труд след като тук във форума ги намерих за 600лв нови заводски.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честно да ти кажа не зная за къде са отишли тези 600 лв аз си взех материалите за 20 лв амортисиорите са по 20 лв (аз си ги правя сам защото имам възможност) ама ако кажем и работа 100 лв стават 200 мах :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  spezov написа:

честно да ти кажа не зная за къде са отишли тези 600 лв аз си взех материалите за 20 лв амортисиорите са по 20 лв (аз си ги правя сам защото имам възможност) ама ако кажем и работа 100 лв стават 200 мах :P

много евтино от къде си взел материали за 20 лв.аз до сега съм дал за материали към 500 лв.(малко скъпо но имах няколко неуспешни опита и правих елементи наново.)Колко Nm са ти амортесьорите и от къде ги купи за по 20 лв.Аз питах в един магазин и ми казаха 46лв за един :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги много съм развълнуван :D днес се сдобих с GAS SHOCK и съм 90% готов .Утре съм говорил с един 4и4ко който се занимава с заварки за 10 лв да ми помогне и очаквам до неделя едната врата да е горе.Стискайте палци :D:D:D:Dhttp://www.snimka.bg/album.php?album_id=33...mp;pid=10394211

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво бе баце, браво. Айде вдигай вратите :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, по колко gas shocks-a си предвидил на врата, че този от снимката е 1000N, а в китовете на LSD са по 2600N на панта на купето и 2500N на хеч-а. Така, че ако си предвидил само по един от твоите да имаш едно на ум.

А иначе необходимата сила на амортисьора може да се изчисли с формулата:

 

Публикувано изображение

 

картинката е от тук

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за сега мисля да са 1000нм не трябва да се прекалява.след половин час отивам да правя опит да вдигна едната врата.ако стане довечера ще има снимки :lol:

  Al_Capone написа:

Не цитирай човека преди теб!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=338713 Много съм горд колеги.Днес след 5 часа мъки постигнах желания ефект.Скоро ще направя и другата врата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво много е яко :o сега казваи от каде и как искам и аз :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  Crx™ написа:

Браво много е яко :) сега казваи от каде и как искам и аз :)

всичко е Home Made.Най-накрая след 1 година труд и събиране на пари видях как изглежда на живо.Чувството е неуписуемо.Предстои ми правене на другата врата и скриване на кабели и малко настройки .Мисля че до 1 месец най-късно трябва да съм направил всичко перфектно. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега аз от няколко дни се занимавам със правенето на планките и съм на 50 процента готов водим се по твоите чертежи ии ти обещавам ако стане Ще те умъртвя по баровете и кръчмите :(:):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  spezov написа:

Браво колега аз от няколко дни се занимавам със правенето на планките и съм на 50 процента готов водим се по твоите чертежи ии ти обещавам ако стане Ще те умъртвя по баровете и кръчмите :):(:)

гледаи да подсилиш някои части.по добре ще е според мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а да те попитам слага ли ограничители ? :)и ако си какви ? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  spezov написа:

а да те попитам слага ли ограничители ? :)и ако си какви ? :)

още не съм слагал.иначе ограничителите ще са болтове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегата BEX3M е луд фен евала за положения труд и дано резултата е 200% положителен но ако може нека сподели с нас тръгналите по неговия път чертеж с рамерите на тези джажи пак ние може да се отблагодарим и с някоя символична сума за тях :huh: поздрави мн яко е станало с тези врати ще можеш да паркираш мн близко до обекти защото не се отварят на страни а на горе но ми е интересно как стой положението с слизането от колата в гараж колега пробвал ли си дали това е възможно говоря за масово разпространените метални гаражи из градовете :lol:

Редактирано от DUAL_CARB

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  DUAL_CARB написа:

колегата BEX3M е луд фен евала за положения труд и дано резултата е 200% положителен но ако може нека сподели с нас тръгналите по неговия път чертеж с рамерите на тези джажи пак ние може да се отблагодарим и с някоя символична сума за тях :huh: поздрави мн яко е станало с тези врати ще можеш да паркираш мн близко до обекти защото не се отварят на страни а на горе но ми е интересно как стой положението с слизането от колата в гараж колега пробвал ли си дали това е възможно говоря за масово разпространените метални гаражи из градовете :lol:

честно да ви кажа влизането под вратата е супер удобно.при мен се получи доста свободно място.за гараж не съм я пробвал ама мисля че няма да има проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай си скайпа или направо ми пиши на моя ( има го в профила ) аз съм нарпавил чертежи ще ти ги пратя без "символични суми" нали затова сме тук да си помагаме :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Сумата от един железен лев или една студена бира се прилага винаги против уроки :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...