Jump to content
Dulgia

Civic Vti Tuning ?

Recommended Posts

Здравйте колеги :) .Така преди време имах Вти 160 коня 95-та година хечбек.Имаше мн проблеми по ходова част боя и т.н. и се отказах да я реставрирам и я продадох след 2-3 седмици.Тогава с приятели обсъдихме моя проблем и те ми казаха по-добре че съм я продал тъй като тази кола била ''изцедена'' почти до край и единствено и само турбо можело да ми дигне конете и като цяло перформанса на двигателя.Аз обаче си купих по-яко вти и то доста но само на външен вид е по-здраво и по ходовата част.По двигателя не е пипано абсолютно нищо.Вероятно подразбирате за какво ви питам.Може би трябваше да се поинтересувам преди да я взема но тъй като вече е свършен факт ако някой може да ми отговори ще съм много благодарен.Има ли други части освен турбо което да ми дигне конете въртящйя момент и т.н.Като цяло има ли по-добри валове от тези които са си със системата vtec.За генереацията знам че дига горе долу 10-ина коня,но има ли нещо което да не е толкова фрапиращо като турбо смяна на мотовилки бутала блокове и т.н.Дали има какво да се пипне по клапани валове чипове и т.н.Ако някой отдели 5 мин ще съм много благодарен.Мерси предварително :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на тоя мотор хората вадят 220-30 коня атмосферен...(верно с доста средства)сам си направи извод дали няма ТУНИНГ чАСТИ ЗА "ВТИ".трудно е да се каже кое колко вдига всичко е навързано :)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега,почти бях убеден че има още на къде да се "разпилва".Единствения проблем е че японските части в българия не са кой знае в какво изобилие и си струват пари :ranting: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два вариaнта ти предлагам.Първия: четеш, разпитваш, гледаш и след като си намерил оптималните части и вариант за колата се хващаш на хорото.Това обаче за да стане читаво отнема много време.Втори вариант: отиваш при някой еродиран тунер разбиращ от работата си казваш му искам колата да стане 200 коня - оня смята, кихаш парата и си пееш :ranting:

Редактирано от Krelion

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти 1-во кажи и какво точно искаш от тая кола ... ? Дали я искаш за евридей или да остане само за пистата дет се вика ;) варянтите са доста но всичко е свързано с доста ПАРИ за да стане , както трябва :thumbs1: и за 5-та Г. ли става дума ...? Щото 6-та неможе да се чипосва нейния комп , там има една друга игра ... валове , колектори с цяла генерация , интейк , електорника , портване на глава и още сумати други шашми може да се напрват за амтосферни преживявания :P иначе с ТУРБО тоя двигател става изрод за 400+ кончета може да си говориме :worthy: ПРОСТО КАЖИ , КАКВО ИСКАШ ОТ КОЛАТА И ЗА КВИ ПАРИ СИ ГОТОВ ДА НАБИЕШ ПО Б16-ката за да ти дадеме някъв по окончателен съвет :santa: тва е от мен ПОЗДРАВИ и УСПЕХ :ranting:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

400+ интересно ми е каква цифра трябва да налее момчето за да стигне тия коне...? Според мен реално може да се изкара около 200-220 коня атмосферка и около 300 с турбо. При това говорим за доста сериозно баране по мотора. Нека колегите с турбо вти-ки (krelion, dragi4, darcosi, сигурно има и други но тези са по известните :ranting: без да се обиждат останалите) да те ориентират за цифра но мисля че няма да е под 6000-8000лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Krelion си диша чист атмосферен въздух :rolleyes: иначе спор няма известна личност е :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Krelion си диша чист атмосферен въздух :rolleyes: иначе спор няма известна личност е :)

my bad :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПИШИ НА КИРИЛИЦА!!!

Редактирано от misho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е ли CRX-VT бившия на Никито от Разград?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мога да ти доставя Смукател на фирмата скунк2 + дросел може и без :) Мога да ти доставя Изпускателен колектор + проходно крайно гърне,чип за твоя мотор като някой от нещата се договаряме на какви параметри да са :) Отделно мога да ти доставя и валове за твоя мотор ,но не ти ги препоръчвам за сега защото незна да има някой валове с добра настройка все още :lol: ама и без тях ще са доста малко колите които ще може да ти се опрът :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега,но за сега само се информирам,ако вече се реша нещо ще се разбере :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Krelion си диша чист атмосферен въздух :lol: иначе спор няма известна личност е :)

Хехехех, все още :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега Dulgia, направиха ти и предложения.Кажи какво искаш да постигнеш от колата в крайна сметка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегата явно само разпитва,събира инфо какво може да от стане неговия двг :lol: Отговора е колкото повече кинти толкова повече бързина :) няква 12ка може да му се докара с прелична сума :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз отговорих ама,ме цензурираха защото писах на латиница за което се извинявам :D .Значи точно така събирам инфо и пари общо взето.Надявам се да я разпиля в скоро време и да и се радвам на макс.До колкото знам двигателя е издръжлив ама не трябва да прекалявам.Общо взето въпроса ми беше дали може да се разпилва още,в което почти не се съмнявах.Още веднъж,благодаря за отделеното време.Нямам нищо против още коментари и въпроси по темата :D .П.С. За сега гоня 200-210 кончета,турбината ще почака обаче дойде ли тя на дневен ред ще се подсили малко блока,бутала мотовилки и т.н щото аз искам да е над 1 бар а до колкото съм запознат е хубаво да се подсилят тия неща преди да им се пусне такова налягане.С мерак и с времето всичко ще стане :D

Редактирано от Dulgia

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Събирай пове4ко 4е 50 коня струват много

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да на този мотор 50 коня излзиат златни ама пък кви времена ще дава не ми се мисли :D ПП: колега за да станат тези 50 коня истински 50 коня ще ти излезе по скъпо отколкото да сложиш турбина ,с нея ще ти е хем по евтино хем повече кончета ще имаш.Но идва и другия момент че като си атмосферен пък ще си велик защото колата ще бяга адски и ще напляскваш доста турбинирани коли ! Абе имаш ли кинти аз ти препоръчвам този вариянт без турбина въпреки че отново ти казвам ще е по скъпия вариянт с по малкото коне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да опиташ със суперчарджър,скъпо ще излезе,но въртящия момент играе голяма роля.Общо взето всички вариянти са свързани с доста разходи и ако имаш пари ще направиш яка кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

50 атмосферни коня :rolleyes: отгоре колко време ще изкара тоя мотор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , имаш доста живи примери във форума и за атмосферен тунинг и такъв с принудително пълнене.Виж темата на edikoisi - как се прави атмосферка 200кс / реални / и времената , които дава. Цени, начини , перипети и прочие - нищо , че той е с Б20ВТЕК.И все пак реши какво искаш :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...