CrazyDriver 30 #1 Публикувано 8 Декември, 2008 Здравейте Колеги!Много се чудех дали да я пускам тази тема, защото всички знаем колко са издръжливи двигателите на Хонда и си мислех, че ще ме линчувате за тази добавки, за които някои ще кажат че са пълна лъжа (.....и един мармот завиваше шоколада в станиол.... ), ама кво' пък толкова - един бой Значи да се изясним предварително - колата ми не е боклук и двигателя си и работи много добре , просто от време на време десния ми крак нещо се вцепенява и бие педала на газта в пода , така че ако има нещо което да спомага по бавното износване на двигателя (моя е на 146 х.к.) защо да не го ползвам.Рових се нагоре-надолу из нета, а и питах мои приятели и номинациите за първите четири позиции са:1) "Универсален модификатор" (Руско производство) - всеки е гледал рекламата и сигурно ми се смее за избора, но мой приятел го е ползвал и каза че двигателя наистина е почнал по-добре да работи и имал по лесен старт на студено.2) "Лубрифилм метал" (Швейцарска) - "обира хлабини, на основата на мед, сребро и олово", това е което пишат, а дали е истина 3) "Ресурс" (Руска, http://www.smazka.ru/main.html) 4) "Хадо" (Украйна, http://www.xado.ua/) Ако някой има личен опит или някакви впечатления от горе посочените или някои други видове добавки нега да го сподели.Очаквам Вашите коментари Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #2 Отговорено 8 Декември, 2008 (Редактирано) Колега честно казано ако колата ти е на реални такива километри - братче карал я е само Шумах по писти за да ти харчи масло , ако и прибавим 100 000 км отгоре - определено са спестили пари за хубаво масло и филтри / или просто са забравили , че са за смяна / - а ако е 200 000 км , тогава нещата , за да не ги мислиш толкова и за да не вложиш ( може би към 500 лв за ремонт ) и сипи 20/50 минерално масло , ако пак го харчи - добавка Лики Моли / от тая дето прави да не го харчи много / Изпронвано на д16а2 двигател на над 350 000 км без никъв ремонт по себе си / Омбре спомняш ли си за този танк - наистина златна кола , винаги си спомням с умиление и любов за нея , просто няма по-здраво нещо !!! / Това е моя изпипан метод колега , по-гъстичко маслко , ако и то не става тази добавка - всичко това , ако наистина смяташ , че колата ти не заслужава 500-те лв Редактирано 8 Декември, 2008 от Tino Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PHOTOCH 0 #3 Отговорено 8 Декември, 2008 С добавките работата ми звучи като да лекуваш мъртвец.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CrazyDriver 30 #4 Отговорено 8 Декември, 2008 Май съм останал не доразбран Колата ми изобщо не гори масло и нямам никакви проблеми за сега с нея, но просто съм любопитен за тези добавки, а и ако както вече казах "спомагат за по-бавното износване на двигателя", защо да не се възползвам от тях - не мислиш ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PHOTOCH 0 #5 Отговорено 8 Декември, 2008 Май съм останал не доразбран Колата ми изобщо не гори масло и нямам никакви проблеми за сега с нея, но просто съм любопитен за тези добавки, а и ако както вече казах "спомагат за по-бавното износване на двигателя", защо да не се възползвам от тях - не мислиш ли?Щом нямаш проблеми, не слагай нищо.Ако трябваше да наливаш някакви бози, производителя щеше да каже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #6 Отговорено 8 Декември, 2008 Bardahl Racing имат добавка за намаляване на триенето с фюлерин ,явно на моторетката добре и се отразява Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamoni 37 #7 Отговорено 8 Декември, 2008 Тино е прав за добавката на LIQUID MOLLI,до колкото се сещам е с молибден и много помага,но само ако двигателя е прецакан-НЕ Я СЛАГАЙТЕ НА ЗДРАВ ДВИГАТЕЛ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #8 Отговорено 9 Декември, 2008 Аз лично не ползвам добавки за маслото, само за горивната система, както каза Драгича - Bardahl имат добри добавки за почти всичко. На здрав двигател добавка на маслото не се слага, достатъчно е то да се сменя навреме, и да е достатъчно качествено Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #9 Отговорено 9 Декември, 2008 Виж нещо за по добро изгаряне на горивото, специално за българския бензин, май ще доиде добре !!!За останалите неща мисля няма особен смисъл ако всичко си ти е наред. Трябва ти само хубаво масло, и смяна на време (както казаха колегите вече). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #10 Отговорено 9 Декември, 2008 моя опит с "добавки" е следния: запушени маслени магистрали, най - вече на разпределителния вал, спекли болтове по главата и т.н. Повече добавка няма да налея ако ще и двигателя да ми падне ! Явно са само за супер износени двигатели и само ако ги продаваш! Това го пробвах на тойота на 320 К километра, с мисълта че се е поизносил двигателя. След отварянето му нямаше и помен от износване на цилиндри и буталата. Единствените проблеми бяха от ш**** добавка .......... прави си изводите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PERFEKTEN_33 5 #11 Отговорено 9 Декември, 2008 не знам до колко ще помогна с мнението си, но......... компанията Хонда е съставена от около 400 инженери във всяка една област и изработват изключително качествени автомобили. Смятам, че ако по-старите коли имаха нужда от добавка, тя щеше да е с марката ХОНДА. Щом самия производител не е разработил добавка за техните си автомобили, значи ще си купите боза от шарлатани и ще си преебете двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CrazyDriver 30 #12 Отговорено 9 Декември, 2008 Ок !!! убедихте ме че добавките са само за много износени двигатели, така че смятам темата за приключена. Освен ако някой все пак не даде и друго мнение. !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #13 Отговорено 9 Декември, 2008 Аз като взех колата (100 600км) заедно със смяната на маслото налях една добавка на "Liqui Moli". Незнам дали съм постъпил глупаво и дали текста е бла-бла !!! , но копирах това за въпросната:"MOTOR PROTECT - Добавка за дълготрайна защита на двигателя.Напълно синтетична добавка за моторно масло. Значително намалява износването. Добавките, които предпазват от износване при високо натоварване, изграждат върху триещите се частици много тънък, хлъзгав и деформиращ се при износване слой, който остава ефективен поне 50 000 км. От това произтичат следните предимства: значително се намалява износването; увеличава се експлоатационния живот на двигателя; снижава се разхода на гориво и отделянето на вредни газове чрез постигане на по-лек ход; увеличава се мощността на двигателя, двигателят работи по-тихо. Добавя се към новото масло СЛЕД смяната на маслото. 500 мл от добавката са достатъчни за двигател с обем на маслото до 5 л. Дори при добявянето към синтетично масло, което се характеризира с високи антифрикционни свойства, износването допълнително се намалява с около 35%. Има дълготрайно действие - за 50 000 км пробег (трябва да се спазват указаните от производителя на автомобила интервали за смяна на маслото) "Номера на добавката е 1018, струва 48лева и е достатъчна за две "малолитражки"(по спомени в упътването)даже препоръчана и за турбомотори !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #14 Отговорено 9 Декември, 2008 Абе то ако харчи масло, никакво Liqui Moli не помага, проверено. И аз съм против добавките сякаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #15 Отговорено 9 Декември, 2008 Колега , ако мотора ти е ок не му наливай никакви добавки , Има една поговорка ( НА ЗДРАВА ГЛАВА БИНТ ДА НАВИВАШ) , Просто си го обслужвай както си му е реда и не прескачай смяната на масла и т.н. и няма да имаш проблеми . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #16 Отговорено 9 Декември, 2008 Има добавки с различно предназначение.Явно за повечето от вас те са за съживяване на каталясал мотор.Да ама Не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #17 Отговорено 9 Декември, 2008 Аз бих предпочел да си сложа възможно най марковото и качествено масло , без значение колко струва ,ако ще да струва и 500лв. отколко да слагам добавки за да си пазя мотора но всеки си има собствено мнение по въпроса , с две думи ще си сложа хубаво , скъпо и качесвено масло в колата но не и добавка . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stonez 2 #18 Отговорено 9 Декември, 2008 Явно много сте наплашени от тези добавки. Аз в момента карам с "Ресурс", нито ми е скапала мотора, нито нищо, вече две години. Даже смея да твьрдя че е в добра кондиция. Компресия 14бара навсякьде.Сложих я профилактично, вьпреки че в книжката пише, да се кара само с чисто масло.Е, книгата е писана '94, сега сме почти 2009.Техногогиите се развиват, има вече тефлон добавки и ред други подобрители на маслото.Така че ще ползвам и занапред, вьпрос на личен избор.Кат' скапе маторя, пак ще пиша тука.Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #19 Отговорено 9 Декември, 2008 Абе то ако харчи масло, никакво Liqui Moli не помага, проверено. И аз съм против добавките сякаш.Така е, прав си, но това не е добавка тип регулиране вискозитета на маслото с цел да компенсира хлабините на стар двигател Въпросната, а и не само фирма има номенклатура и за тази цел Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The PitBull 1 #20 Отговорено 9 Декември, 2008 Значи да се изясним предварително - колата ми не е боклук и двигателя си и работи много добре , просто от време на време десния ми крак нещо се вцепенява и бие педала на газта в пода , така че ако има нещо което да спомага по бавното износване на двигателя (моя е на 146 х.к.) защо да не го ползвам. Ако някой има личен опит или някакви впечатления от горе посочените или някои други видове добавки нега да го сподели. Очаквам Вашите коментари Щом ти е толкова Тежък кръка ще се наложи и да ти стане тежък и Джоба Добавките за масла се разделят на 2 вида: 1) За Уплатняване на хлабините 2) За Подобряване на Вискозитета Първите са Нож с две остриета -както казаха колегите те са за предпочитане при износени двигатели (При Honda 90% се износват сегменти а останалите 10 са за Цилиндъра) => я забравяш Вторите са за възтановяване на Свойствата на Маслото след като си изминал м/у 6000 и 8000км. Накрая идват хубавите масла,които са Специално разработени за Екстремно каране. Тяхната Основна задача е 100% защита на Двигателя при тежки режими на работа Ето и малко препоръки Castrol Edge 0W40 - Създаден да защитава с до 25% за повече пържене на Двигателя - за Спортни Родстъри и Турбо Castrol Edge 10W60 SPORT - Създаден да защитава с до 45% за повече пържене на Двигателя - за модифицирани и силно форсирани дв. с и без турбо Castrol Edge 25W50 Sport- Специално за Дракстери Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CrazyDriver 30 #21 Отговорено 9 Декември, 2008 Колега "The Pit Bull" мерси много за изчерпателния отговор - точно такова обяснение търсех В момента мъслото ми е "IGOL 10W40" препоръчано ми от "Jony Boy" точно за моя вид каране . За сега съм доволен, но може следващия път да опитам някое от твоите предположения - със сигурност няма да е последното де "Castrol Edge 25W50 Sport- Специално за Дракстери" , ще ми се да ми е толкова бърза колата, ама ..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #22 Отговорено 9 Декември, 2008 QMI SX6000 - върши добра работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #23 Отговорено 9 Декември, 2008 Човече ако искаш колата ти да върви не слагай никаква помия в него .Добавка на здрав двигател не слагай , сложи и хубаво масло не жали пари .Преди време и аз като теб прецаках здрав двигател на едно Пежо от добавки.С времето и опита научих че голяма част от добавките се използват ако имаш проблем . С добавка в маслото мощноста няма да и скочи , всичко е на псехична основа . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #24 Отговорено 10 Декември, 2008 Явно много сте наплашени от тези добавки. Аз в момента карам с "Ресурс", нито ми е скапала мотора, нито нищо, вече две години. Даже смея да твьрдя че е в добра кондиция. Компресия 14бара навсякьде.Сложих я профилактично, вьпреки че в книжката пише, да се кара само с чисто масло.Е, книгата е писана '94, сега сме почти 2009.Техногогиите се развиват, има вече тефлон добавки и ред други подобрители на маслото.Така че ще ползвам и занапред, вьпрос на личен избор.Кат' скапе маторя, пак ще пиша тука.Поздрави! И аз тогава пак ще пиша в тази тема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове