Jump to content
CrazyDriver

Добавка за двигатели!

Recommended Posts

Здравейте Колеги!Много се чудех дали да я пускам тази тема, защото всички знаем колко са издръжливи двигателите на Хонда и си мислех, че ще ме линчувате за тази добавки, за които някои ще кажат че са пълна лъжа (.....и един мармот завиваше шоколада в станиол.... :D ), ама кво' пък толкова - един бой :D Значи да се изясним предварително - колата ми не е боклук и двигателя си и работи много добре :lol:, просто от време на време десния ми крак нещо се вцепенява и бие педала на газта в пода :D:D , така че ако има нещо което да спомага по бавното износване на двигателя (моя е на 146 х.к.) защо да не го ползвам.Рових се нагоре-надолу из нета, а и питах мои приятели и номинациите за първите четири позиции са:1) "Универсален модификатор" (Руско производство) - всеки е гледал рекламата и сигурно ми се смее за избора, но мой приятел го е ползвал и каза че двигателя наистина е почнал по-добре да работи и имал по лесен старт на студено.2) "Лубрифилм метал" (Швейцарска) - "обира хлабини, на основата на мед, сребро и олово", това е което пишат, а дали е истина :D 3) "Ресурс" (Руска, http://www.smazka.ru/main.html) 4) "Хадо" (Украйна, http://www.xado.ua/) Ако някой има личен опит или някакви впечатления от горе посочените или някои други видове добавки нега да го сподели.Очаквам Вашите коментари :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега честно казано ако колата ти е на реални такива километри - братче карал я е само Шумах по писти за да ти харчи масло :D , ако и прибавим 100 000 км отгоре - определено са спестили пари за хубаво масло и филтри / или просто са забравили , че са за смяна / - а ако е 200 000 км , тогава нещата , за да не ги мислиш толкова и за да не вложиш ( може би към 500 лв за ремонт ) и сипи 20/50 минерално масло , ако пак го харчи - добавка Лики Моли / от тая дето прави да не го харчи много / :D Изпронвано на д16а2 двигател на над 350 000 км без никъв ремонт по себе си / Омбре спомняш ли си за този танк - наистина златна кола , винаги си спомням с умиление и любов за нея , просто няма по-здраво нещо !!! !!! !!! / Това е моя изпипан метод колега , по-гъстичко маслко , ако и то не става тази добавка :lol: - всичко това , ако наистина смяташ , че колата ти не заслужава 500-те лв :D

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С добавките работата ми звучи като да лекуваш мъртвец....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май съм останал не доразбран :lol:Колата ми изобщо не гори масло и нямам никакви проблеми за сега с нея, но просто съм любопитен за тези добавки, а и ако както вече казах "спомагат за по-бавното износване на двигателя", защо да не се възползвам от тях - не мислиш ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май съм останал не доразбран :lol:Колата ми изобщо не гори масло и нямам никакви проблеми за сега с нея, но просто съм любопитен за тези добавки, а и ако както вече казах "спомагат за по-бавното износване на двигателя", защо да не се възползвам от тях - не мислиш ли?

Щом нямаш проблеми, не слагай нищо.Ако трябваше да наливаш някакви бози, производителя щеше да каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bardahl Racing имат добавка за намаляване на триенето с фюлерин ,явно на моторетката добре и се отразява :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тино е прав за добавката на LIQUID MOLLI,до колкото се сещам е с молибден и много помага,но само ако двигателя е прецакан-НЕ Я СЛАГАЙТЕ НА ЗДРАВ ДВИГАТЕЛ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не ползвам добавки за маслото, само за горивната система, както каза Драгича - Bardahl имат добри добавки за почти всичко. На здрав двигател добавка на маслото не се слага, достатъчно е то да се сменя навреме, и да е достатъчно качествено :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж нещо за по добро изгаряне на горивото, специално за българския бензин, май ще доиде добре !!!За останалите неща мисля няма особен смисъл ако всичко си ти е наред. Трябва ти само хубаво масло, и смяна на време (както казаха колегите вече).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моя опит с "добавки" е следния: запушени маслени магистрали, най - вече на разпределителния вал, спекли болтове по главата и т.н. Повече добавка няма да налея ако ще и двигателя да ми падне ! Явно са само за супер износени двигатели и само ако ги продаваш! Това го пробвах на тойота на 320 К километра, с мисълта че се е поизносил двигателя. След отварянето му нямаше и помен от износване на цилиндри и буталата. Единствените проблеми бяха от ш**** добавка .......... прави си изводите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам до колко ще помогна с мнението си, но......... компанията Хонда е съставена от около 400 инженери във всяка една област и изработват изключително качествени автомобили. Смятам, че ако по-старите коли имаха нужда от добавка, тя щеше да е с марката ХОНДА. Щом самия производител не е разработил добавка за техните си автомобили, значи ще си купите боза от шарлатани и ще си преебете двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок !!! убедихте ме че добавките са само за много износени двигатели, така че смятам темата за приключена. Освен ако някой все пак не даде и друго мнение. !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като взех колата (100 600км) заедно със смяната на маслото налях една добавка на "Liqui Moli". Незнам дали съм постъпил глупаво и дали текста е бла-бла !!! , но копирах това за въпросната:"MOTOR PROTECT - Добавка за дълготрайна защита на двигателя.Напълно синтетична добавка за моторно масло. Значително намалява износването. Добавките, които предпазват от износване при високо натоварване, изграждат върху триещите се частици много тънък, хлъзгав и деформиращ се при износване слой, който остава ефективен поне 50 000 км. От това произтичат следните предимства: значително се намалява износването; увеличава се експлоатационния живот на двигателя; снижава се разхода на гориво и отделянето на вредни газове чрез постигане на по-лек ход; увеличава се мощността на двигателя, двигателят работи по-тихо. Добавя се към новото масло СЛЕД смяната на маслото. 500 мл от добавката са достатъчни за двигател с обем на маслото до 5 л. Дори при добявянето към синтетично масло, което се характеризира с високи антифрикционни свойства, износването допълнително се намалява с около 35%. Има дълготрайно действие - за 50 000 км пробег (трябва да се спазват указаните от производителя на автомобила интервали за смяна на маслото) "Номера на добавката е 1018, струва 48лева и е достатъчна за две "малолитражки"(по спомени в упътването)даже препоръчана и за турбомотори !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то ако харчи масло, никакво Liqui Moli не помага, проверено. И аз съм против добавките сякаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , ако мотора ти е ок не му наливай никакви добавки , Има една поговорка ( НА ЗДРАВА ГЛАВА БИНТ ДА НАВИВАШ) , Просто си го обслужвай както си му е реда и не прескачай смяната на масла и т.н. и няма да имаш проблеми .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има добавки с различно предназначение.Явно за повечето от вас те са за съживяване на каталясал мотор.Да ама Не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих предпочел да си сложа възможно най марковото и качествено масло , без значение колко струва ,ако ще да струва и 500лв. отколко да слагам добавки за да си пазя мотора но всеки си има собствено мнение по въпроса , с две думи ще си сложа хубаво , скъпо и качесвено масло в колата но не и добавка .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно много сте наплашени от тези добавки. Аз в момента карам с "Ресурс", нито ми е скапала мотора, нито нищо, вече две години. Даже смея да твьрдя че е в добра кондиция. Компресия 14бара навсякьде.Сложих я профилактично, вьпреки че в книжката пише, да се кара само с чисто масло.Е, книгата е писана '94, сега сме почти 2009.Техногогиите се развиват, има вече тефлон добавки и ред други подобрители на маслото.Така че ще ползвам и занапред, вьпрос на личен избор.Кат' скапе маторя, пак ще пиша тука.Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то ако харчи масло, никакво Liqui Moli не помага, проверено. И аз съм против добавките сякаш.

Така е, прав си, но това не е добавка тип регулиране вискозитета на маслото с цел да компенсира хлабините на стар двигател :) Въпросната, а и не само фирма има номенклатура и за тази цел :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи да се изясним предварително - колата ми не е боклук и двигателя си и работи много добре :punk:, просто от време на време десния ми крак нещо се вцепенява и бие педала на газта в пода :punk::worthy: , така че ако има нещо което да спомага по бавното износване на двигателя (моя е на 146 х.к.) защо да не го ползвам.

Ако някой има личен опит или някакви впечатления от горе посочените или някои други видове добавки нега да го сподели.

Очаквам Вашите коментари :worthy:

Щом ти е толкова Тежък кръка ще се наложи и да ти стане тежък и Джоба :worthy:

Добавките за масла се разделят на 2 вида:

1) За Уплатняване на хлабините

2) За Подобряване на Вискозитета

Първите са Нож с две остриета -както казаха колегите те са за предпочитане при износени двигатели

(При Honda 90% се износват сегменти а останалите 10 са за Цилиндъра) => я забравяш

Вторите са за възтановяване на Свойствата на Маслото след като си изминал м/у 6000 и 8000км.

Накрая идват хубавите масла,които са Специално разработени за Екстремно каране.

Тяхната Основна задача е 100% защита на Двигателя при тежки режими на работа

Ето и малко препоръки

Castrol Edge 0W40 - Създаден да защитава с до 25% за повече пържене на Двигателя - за Спортни Родстъри и Турбо

Castrol Edge 10W60 SPORT - Създаден да защитава с до 45% за повече пържене на Двигателя - за модифицирани и силно форсирани дв. с и без турбо

Castrol Edge 25W50 Sport- Специално за Дракстери

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега "The Pit Bull" мерси много за изчерпателния отговор :worthy: - точно такова обяснение търсех :punk: В момента мъслото ми е "IGOL 10W40" препоръчано ми от "Jony Boy" точно за моя вид каране :punk: . За сега съм доволен, но може следващия път да опитам някое от твоите предположения - със сигурност няма да е последното де "Castrol Edge 25W50 Sport- Специално за Дракстери" :worthy: , ще ми се да ми е толкова бърза колата, ама ..... :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече ако искаш колата ти да върви не слагай никаква помия в него :worthy: .Добавка на здрав двигател не слагай , сложи и хубаво масло не жали пари :worthy: .Преди време и аз като теб прецаках здрав двигател на едно Пежо от добавки.С времето и опита научих че голяма част от добавките се използват ако имаш проблем :punk: . С добавка в маслото мощноста няма да и скочи , всичко е на псехична основа :worthy: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно много сте наплашени от тези добавки. Аз в момента карам с "Ресурс", нито ми е скапала мотора, нито нищо, вече две години. Даже смея да твьрдя че е в добра кондиция. Компресия 14бара навсякьде.Сложих я профилактично, вьпреки че в книжката пише, да се кара само с чисто масло.Е, книгата е писана '94, сега сме почти 2009.Техногогиите се развиват, има вече тефлон добавки и ред други подобрители на маслото.Така че ще ползвам и занапред, вьпрос на личен избор.Кат' скапе маторя, пак ще пиша тука.Поздрави!

:ranting: И аз тогава пак ще пиша в тази тема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...