Restless 209 #1 Публикувано 7 Декември, 2008 видяхте ли новия сайт?! и цени... ама защо трябваше да има световна криза за да се случи?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Мерка 0 #2 Отговорено 7 Декември, 2008 Пууу, най-накрая го обновиха..... то преди какво беше Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nicki 12 #3 Отговорено 7 Декември, 2008 Видяхме го разбира се още вчера, ама не можах да намеря каде са скрили колите Втора употреба Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Martinco 1 #4 Отговорено 8 Декември, 2008 писах им едно мейлче къде са автомобилите втора ръка ,и какви имат налични,но......глас в пустиня Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BatV 1 #5 Отговорено 8 Декември, 2008 (Редактирано) Време беше да го рефрешнат този сайт Ама цените са си същите братле. Нито Акорда нито сивака са паднали. Единствено CR-V - то , ма нещто не ме кефи много таа джипка. Редактирано 8 Декември, 2008 от BatV Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
S2K 1 #6 Отговорено 9 Декември, 2008 Ама цените са си същите братле. Нито Акорда нито сивака са паднали. Единствено CR-V - то , ма нещто не ме кефи много таа джипка.За съжаление , наистина цените на са мръднали. Верно , че качеството струва пари , но сравнете цената на Civic с тази нa конкурентите в същия клас и ще видите разлики от 10-15 бона. Говорим примерно за британския хечбек (Made in Europe), където оправданията за високи защитни мита и акцизи не минават и отделно минаха 2 години от промоцията на 8-а ген. Не е нормално според мен цената на кола от този клас да минава 50 бона. Ясно е , че цената на Honda е по-ниска в западна Европа , но дали и там има същите разлики спрямо конкурентите. За тук е сигурно , че политиката на Бултрако е твърдо за налагане на марката , като бутикова. !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenixsz 0 #7 Отговорено 9 Декември, 2008 За тук е сигурно , че политиката на Бултрако е твърдо за налагане на марката , като бутикова. !!!Ако това е така, то явно са сметнали, че търсенето е ценово нееластично...Винаги съм се питал, "аджеба" как 7 генерация SI след като се прави или поне правила в Англия и се изнася изцяло за Американския пазар, то как така дори митата от америка и транспорта не са особена пречка за да пристигне тук на една добра цена...Мога да разбера защо в Америка, като цяло автомобилите са по-евтини, но не мога да разбера защо хората там могат да си купят Хонда на далеч по-ниски цени СПРЯМО(%-но изражение) премиум марките, отколкото в старата Европа... ОК, Хонда си е хонда, но...ми се губи нишката... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #8 Отговорено 9 Декември, 2008 Никога политиката на Хонда като марка не е била всеки на всяка цена да кара Хонда , примерно както е на Тойота !!! Когато има такава пилитика компромисите в качеството на всеки един елемнт е задължително , аз лично не предпочитам това , защото просто тогава това няма да е Хонда Бутиково ми се струва доста пресилено , защото и Мерцедес си е доста скъпа кола , но май има бая екземпляри по улиците .Нещата при Хонда като призводител са сведени по следния начин : повече печалба , по-малко продажби , а когато в Западна Европа правят значително осезаеми намаления и ти излиза по-изгодно от там да си купиш нова Хонда е защото самия дилър има количество за изчистване и е преценил , че по-ниската цена на автомобила няма да му повлияе толкова зле на бюджета !!! Но там се продават коли в големи количества и тукашните ни дилъри и вносители трудно ще стигнат до това стъпало да могат да си позволяват големи отстъпки и намаления !!! но не е като да не се е случвало Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
S2K 1 #9 Отговорено 9 Декември, 2008 Никога политиката на Хонда като марка не е била всеки на всяка цена да кара Хонда , примерно както е на Тойота Когато има такава пилитика компромисите в качеството на всеки един елемнт е задължително , аз лично не предпочитам това , защото просто тогава това няма да е Хонда Бутиково ми се струва доста пресилено , защото и Мерцедес си е доста скъпа кола , но май има бая екземпляри по улиците .Нещата при Хонда като призводител са сведени по следния начин : повече печалба , по-малко продажби , а когато в Западна Европа правят значително осезаеми намаления и ти излиза по-изгодно от там да си купиш нова Хонда е защото самия дилър има количество за изчистване и е преценил , че по-ниската цена на автомобила няма да му повлияе толкова зле на бюджета Но там се продават коли в големи количества и тукашните ни дилъри и вносители трудно ще стигнат до това стъпало да могат да си позволяват големи отстъпки и намаления но не е като да не се е случвало Не бих се съгласил с подобно твърдение, относно политиката на Honda. Не мисля, че се различава от тази на Toyota. Нека сравним цените на Civic и Corolla в САЩ и Обединеното кралство ( Corolla SR 180 +FM , Civic 2.2 i-CTDi ) Видно е , че няма особена разлика в цените на автомобили от един и същ клас в тези държави. Да говорим за Toyota и компромис с качеството - спорно, защото марката си е извоювала пазарен дял именно с доказано качество и надежност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #10 Отговорено 9 Декември, 2008 вчера се зарадвах на новия сайт и най-вече на промоцията на ЦРВ-то и звъннах в Бултрако.......все-пак нова джипка за тия пари 37800 + 1090лв подарък оборудване си е далавера......Да.......ама - НЕпърво са дали цена без ДДСосвен това "Промоцията е валидна до изчерпване на количествата"А такива НЯМА Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The_fastest 0 #11 Отговорено 9 Декември, 2008 вчера се зарадвах на новия сайт и най-вече на промоцията на ЦРВ-то и звъннах в Бултрако.......все-пак нова джипка за тия пари 37800 + 1090лв подарък оборудване си е далавера......Да.......ама - НЕпърво са дали цена без ДДСосвен това "Промоцията е валидна до изчерпване на количествата"А такива НЯМА Аве Майна, ЗАЩО си изхабил едно телефонно обаждане и 5 минути време ? Ако доживея да има намаления в Бултрако ще вдигна банкет Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #12 Отговорено 9 Декември, 2008 Колега моля ти се , не ми говори за качеството на Тойота , за мен ще си останат компромисен вариянт Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenixsz 0 #13 Отговорено 10 Декември, 2008 Аве Майна, ЗАЩО си изхабил едно телефонно обаждане и 5 минути време ? Ако доживея да има намаления в Бултрако ще вдигна банкет В най-скоро време се готви за големи банкети... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FROSTY 1 #14 Отговорено 10 Декември, 2008 Колега моля ти се , не ми говори за качеството на Тойота , за мен ще си останат компромисен вариянт Колега, защо Тойота ще остане компромисен вариАнт, моля, сподели опита си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #15 Отговорено 10 Декември, 2008 Колега моля ти се , не ми говори за качеството на Тойота , за мен ще си останат компромисен вариянт Колега, защо Тойота ще остане компромисен вариАнт, моля, сподели опита си.Имаме една Корола 1999г. закупена чисто нова от ТМ Ауто , няма грешка колата и до сега . 2006 купихме Айго , за 45 000 км му разказах играта / сменен изпускателен колектор , амортисьорите почнаха да издават багажа / , верно , че не карам леко и не щадя колите , но не по различно карам и Хондите ни Имаме в момента два Яриса , второ ниво на оборудване , дизелови , и на двата вече им са сменени предните стъкла , а са купени Януари месец / едното без видим удър или дупка , просто се пукна , а другото от един единствен удър с малко камъче , за мен това е или дефект или пестене на материяли при изработването на стъклата / , единия дрънчи от самото начало / сега е на 13 000 км / някъде отзад , евтини пластмаси , при разглобяване веднъж на нещо и след това зглобяване почва да играе пластмасата . Сега ще кажете , че са най-ниския клас , да , така е , но ги сравнявам с Хонда Лого и Хонда Джазз - просто нямат база за сравнение Ярис-а има много добър разход , но това важи и за Хондите Има повече показатели от Джазз-а и Лого-то , ама е 2007 година модел , а Логото 2000 , Джазз-а 2004 Не искам да говоря за поведение на пътя , стабилност , динамика на двигателите и т.н. Просто Тойота предлагат цена , която излиза по-ниска заради спестеното качество на изработка и всичко Виж не мога да кажа лоша дума за бусовете им / имам Хайас / , идеален е но за съжаление има достатъчно добри алтернативи от европейските производители , но френски никога няма да си купя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vtpetrov 49 #16 Отговорено 10 Декември, 2008 писах им едно мейлче къде са автомобилите втора ръка ,и какви имат налични,но......глас в пустиня Абе аз съм им писал на тия най-малко 5 маила и нито на 1 не си направиха труда поне да ми отговорят, че са го прочели......А иначе за новия сайт - много добре.Не знам дали сте забелязали обаче, че липсва секция за Мотоциклетите Аз това не мога да си го обясня. Да не би Бултрако да спират да продават мотори?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
UGS 0 #17 Отговорено 11 Декември, 2008 Според мен е въпрос на време да пуснат и моторите, не мисля че Бултрако ще спрат да продават/предлагат мотори. И между другото, има новопубликувани Коледни оферти за който се интересува ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenixsz 0 #18 Отговорено 11 Декември, 2008 Хондите, които караш коя година са? Задавал ли си си въпроса, защо всички обичат най-много Сивик 5г и 6г. и силно оплюват 8г. заради липсата на независимо задно окачване поне в еврпейския вариант... Не малко хора, остават с впечатление, че старите модели са с далеч по-качествени материали...Иначе, пробойни в качеството на Тойота в последните години имаше от завода в Англия... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #19 Отговорено 11 Декември, 2008 ......Хондите , които карам и съм каръл са следните Сивик 1986 1.3 , Сивик 1987 1.5i , Шатъл 1989 , Сивик 1992 DX , Сивик 1993 LSi , Лого 2000 1.3 , Джазз 2005 1.4 и Акорд Турър Спорт 2.2 дизел Мисля си , че мога да направа сравнение и представа за качеството на по-старите Хонди и по-новите такива Това , което мога да кажа , че новата кола си е нова , а старата все нещо трябва да й смениш , за да се доближава максимално близо до новата Давам ти пример с Логото ни , до 160 000 км нямаше грижи с нея , 3 прекрасни години експлотация и смяна само на масла и филтри и от тогава като се почна / верно , че повечето неща са си стандартно подменени защото просто им е времето , но просто е досадно и отнема време / ангренажен ремък , съединител , дюза , тампони стабилизираща щанга , биалетки , крушки на фаровете , и сега и предстои освежаване на външния вид и ходовата част , защото просто е вече на 220 000 км А представете си да си купите чисто нова кола и до 150 000 км да не й правите нищо / както е Джазз-а / безценно А сега си припомнете , че купената от вас по-стара Хонда защото е по-здрава , надеждна и т.н. вече ги е минала тези 150 000 км Не ме нападайте , ясно е , че не може всеки да си купи нова Хонда , не искам това , просто правя сравнение Искам да не забравяте нещо или поне да го имате в предвид , степента на усукване на купето с всеки изминат километър се увеличава , особено по нашите " идеални " пътища / и пътища трябва май да го сложа в кавички / , което за съжаление е безвъзвратно , каквито и ремонти да прави човек , усукването няма как да го елеминира / е може , ако си сложи роллбарове и подсили купетов 4-те опирни точки и между тях / Отностно Тойотите , Ярисите се зглобяват във Франция , Айгото в Чехия , старата ни Корола в Япония , буса също какъв е извода Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #20 Отговорено 11 Декември, 2008 (Редактирано) При Тойота много зависи и къде са правени. Хайаса е на пример правена в Япония, Докато другите които посочваш Яриса е френско производство, а Айгото се прави в Чехия или полша (не съм сигурен). Завода в Англия прави авенсисите а този в турция Ауриса и Корола версо. 4х4 моделите се правят в Япония, както и королата седан. Старата корола също беше в Англия май.Хонда също дръпнаха назад с карантиите на 8ген Сивик - английския. Направиха компромис дори с качването на Тайп Р. Редактирано 11 Декември, 2008 от ZaRRicK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове