Jump to content
OUTLAW

СКОРОСТНА КУТИЯ

Recommended Posts

колеги помагаите прецакаха ми се някакви лагери на скоростите и рочи много гадно на по ниски предавки на 4 и 5 несе чува ,.та вапроса мие някои сменял ли е нещо такова и ималиги тия лагери по магазините или трябва да правя поръчки от чужбина ,....благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай и да не ти пука. Мойта стърга като за световно повече от година и още карам с нея. Възнамерявам да я сменя, но не щото се е строшила, а защото след 15000км яко рендосване има шанс да ме остави някъде. Парите които ще дадеш за лагери и за смяна няма да са по-малко от това да си купиш друга кутия, така че карай си с тази и не се притеснявай. Това е моя съвет, пък ако много те дразни шума от кутията колегите ще те посъветват кви лагери да си купиш и така нататък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

несе знае какво може да стане да не вземе да ме предате баш когато наказвам някои голф или някое бмв и ще взема да се изложа се пак нетрябва да срамим марката :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема излезе един лагер в скоростната кутия които струваше 25лева и заспа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кажи го кой е тоя лагер и какво по точно ти правеше кутията вие на 1-ва и на 2-ра все едно си назадна предавка така ли или е стъргане както каза колегата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми незнам кои лагер е точно,. маистора каза че бил преден лагер и по скоро виеше кофти от колкото да стърже да може да се каже че е същия звук все едно даваш на задна ,...лагера беше с пласмасов сепаратор новия де стария нямаше никакъв сепаратор и беше износен доста и за това виеше шумът ми го правеше на първа втора и третаако те инересува марката на лагера кажи да потърся точно как се казваше но беше оригинален японски 100% 1към 1 като стария номера фирма сичко :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема излезе един лагер в скоростната кутия които струваше 25лева и заспа

при мен има виене и леко чукане на лагер,предполага се,че е първичен,но знам ли...Тук в СОФИЯ ме съветват какво ли не,ДА СМЕНЯ СКОРОСТНА КУТИЯ,ДА МИ СМЕНЯТ СЪЕДИНИТЕЛЯ И ВСИЧКИ ЛАГЕРИ...НАПРАВО СЕ ВИЖДАМ В ЧУДО...ПИТАЙ ТОЯ МАЙСТОР ЗА КОЙ ЛАГЕР СТАВА ДУМА И КАЖИ КОЛКО ТИ ВЗЕ ЗА РАБОТА,АКО СИ ДОВОЛЕН ДА ДОЙДА ДО ПЛОВДИВ ПРИ НЕГО,ТУК СЕ ПОБЪРКАХ ОТ МАЙСТОРИ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във форума от софия много се хвали сервиза на Омбре, тук всички биха те посъветвали да си уговорите с него как ти има. В секция сервизи има контакти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля кажете го кой е тоя лагер за 25лв, че има неприятно виене и при мен на 1-ва и 2-ра (на трета е почти недоловимо). Аз мислех да сменям по някое време цялата скоростна, но ако се окаже, че проблема е в някакъв подобен лагер - по-добре да сменя него и да си инвестирам примерно в нов притискателен диск за съединителя, вместо да давам пари за друга кутия, която след месец-два може да даде същия или дори по-лош дефект.Аз съм с почти същия двигател - D15Z8В Омбре ми казаха да си карам и да не се шашкам, а като му дойде времето да сменя направо кутията, но мен ме дразни много тоя шум - все едно ускорявам с трабант на 1-ва и 2-ра или все едно карам на задна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

help?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аксиалният лагер е някъде към 40-50 лв /това е при Д15В2 / лагера на първичният вал незнам :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сезона на лагерите :()) На мен ми казаха, че аксиалния е 20-25 лева някъде ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен за аксиален ми взеха 56лв и то с някъква отстъпка - уж е японски :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де ама аксиалния няма много общо с проблема с виенето на 1-ва, 2-ра и 3-та...Трябва да разбера кой е тоя лагер, който струва 25лв и колко пари му струва смяната, защото ако не е много ще го сменя с надеждата да се оправи, а не да хвърля скоростната.Чувал съм, че лагер на първичен вал се усеща като натискаш и пускаш съединителя (появяват се и изчезват шумове, само че в обратен порядък на прецакания аксиален лагер). Това го няма при мен. Сменял съм скоро акс. лагер и при натискане и отпускане на съединителя на място нищо не се чува.Звука е като на задна скорост, но не чак толкова силен. При ускорение се усилва и се чува се докъм 2500-3000 оборота, после двигателя го заглушава. Като върна газта и оборотите падат до 1500-1200 също е гадно - вие на пресекулки докато изчезне. Това го прави на 1-ва и 2-ра, от 3-та нагоре почти не се чува.Четох, че може да е диференциал, но тъй като нищо не разбирам - не мога да направя разлика между скоростна кутия и диференциал на кола с предно предаване :lol: Някой може ли да ми разясни за диференциала на Хондите и какво има да му се прецаква на него?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора помогнете с някаква информация, дори чиста теория, за да се ориентирам от какво може да са тия проблеми!Виенето се чува само на скорост (1-ва, 2-ра и едва доловимо на 3-та, а на 4-а и 5-а не го чувам). Когато натисна съединителя в движение виенето изчезва на мига. Като изключа от скорост и се движа по инерция - също го няма.Кажете възможно ли е да е от износени зъби на съответните предавки и ако е така - какви други симптоми имат износените зъби?Възможно ли е да е някакъв лагер и къде?Може ли да е нещо по диференциала и какви са симптомите? Диференциала и скоростната кутия не са ли едно и също нещо? В смисъл полуоските не излизат ли директно от ск. кутия?Възможно ли е да е заради това, че маслото ми е прясно и догоре, но е 10W40, a не MTF (за мен тоя вариант е супер малко вероятен)?Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Хондите след 95/6 г. не се ли слагаше само МТФ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ъпдейт:На първа се чува усилващо се виене при ускоряване, а като натисна съединителя в движение на първа остава едно равномерно виене, което изчезва щом изключа от скорост или вкл. друга предавка.На втора такъв феномен няма - пак вие при ускорение, но щом натисна съединителя всичко изчезва и без да съм изключил от скорост. Другите предавки нямат такива проблеми. 4-та и 5-та са най-безшумни дори при висока скорост.Някой може ли да предположи къде е повредата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам точно кои лагер беше но си спомням че е с пластмасов сепаратор и е точно 25лева японски какъвто свалих ткъв и качих и сичко се нормализира ако някои се итересува може да потърся стария лагер да ви дам марката и номера но наи добре разглобете и тогава за да проверите кое точно се е скапало :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ъпдейт:На първа се чува усилващо се виене при ускоряване, а като натисна съединителя в движение на първа остава едно равномерно виене, което изчезва щом изключа от скорост или вкл. друга предавка.На втора такъв феномен няма - пак вие при ускорение, но щом натисна съединителя всичко изчезва и без да съм изключил от скорост. Другите предавки нямат такива проблеми. 4-та и 5-та са най-безшумни дори при висока скорост.Някой може ли да предположи къде е повредата?

колега и моя проблем беше такъв моя савет е да го ремонтираш в наи скоро време защото може да прецакаш скоростите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ми кажеш кой точно е тоя лагер и колко струва ремонта ще съм ти много благодарен.И още нещо - при теб само тоя лагер ли излезна? Всичко друго в кутията ли беше ок?Цялата кутия ли се разглабя на части или е по-лесна смяната на тоя въпросния лагер?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

немога да ти кажа за сажаление с точност кои е но маи маистора ми каза че бил междо първа и втора само това беше проблема сичко вътре в котията беше ОК разглобявасе скоростната кутия и ми искаше 150лв за работа за това реших да сменя и саединителя защото и тои се разглабя и ми излезе по ефтино ,..лагера е с пластмасов сепаратор и мисля че е само тои такъв в кутията :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, благодаря ти за информацията.Явно трябва да се отвори, за да се види.Ако реша да ремонтирам вместо да сменям ще споделя резултатите тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...