TANKISTA 8 #1 Публикувано 2 Декември, 2008 здравейте колеги, предстои ми суап на купето, в момента съм с D15B7 автоматик, не е слаб двигател, но на всеки му се иска малко повече мощ под предния капак и ето че и мен ме хвана въпросната болест Та въпроса е следния, момчето от което взех колата ми предлага да ми намери двигател и опряхме до въпроса В16 или В18, като коне са близки и аз се двоумя, според него В16 е за предпочитане. Почва ровенето из нета и четене в несвяст и понеже си признавам , че не разбирам все още толкова колкото ми се иска, бих искал да ви помоля за съвет и обяснение, някакво сравнение между двата двигателя , препоръки , всичко което може да ми е от полза и кой според вас от двата е по одачен.благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #2 Отговорено 2 Декември, 2008 (Редактирано) Ами първо зависи за коя Б18 говориш, после зависи дали смяташ да си регистрираш колата с новия мотор, Б18ките са акцизни. Съществува и нещо наречено B16B, което се води Type R 6ген. и е 185к.с. и също е акцизно, но е мн тачено като техн изпълнение и здравина. Та ако нямаш проблем с финансите B18C5 от интегра 195к.с. или B16B, те са и по-скъпи като покупна цена, освен акциза.. Ако си по бюджетен B16A2 e 160k.s няма акциз, няма грижи. От английски Сивик Вти B18C4 169к.с. не зле от към цена, но акциза остава. Тук вече има различни скоростни кутии със LSD при B18 и B16B, или без, но има по компетентни нека те да се изкажат. Редактирано 2 Декември, 2008 от ZaRRicK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #3 Отговорено 2 Декември, 2008 На двигателите само не се плаща акциз!По мои скромни наблюдения Б18 има повечко сила от Б16.Афтърмаркрт частите съвпадат на 90%...Повече коне, повче въртящ момент.... ако набиеш б18 на твоята кола, ще правиш б16 в същото купе смешно!Врено, раликата в конете не е голяма на пръв поглед, обаче на питстата се вижда друго Зависи и от цената разбира се и двата мотора са прекрасни, но ако б18 е доста по-скъп мятаи се в б16 и си пригови гуми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #4 Отговорено 2 Декември, 2008 Какво искаш да кажеш че на мотор над 163к.с монтиран в купето няма акциз ли. Не е ли по закон че като резервна част няма акциз при внасянето, но веднъж монтиран колата ти става акцизна стока и трябва да се плаща. Разбира се всичко това при спазване на всички законови мерки. Твоята кола регистрирана ли е с б18 двигателя? В талона записан ли е новия мотор и не са ли ти искали да плащаш акциз.Моля те внеси малко светлина по въпроса като човек минал през сичко това че доста противоречиви мнения съм изчел и доста уклончиви отговори от хора продаващи такива мотори и от тези които си ги монтират. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #5 Отговорено 2 Декември, 2008 (Редактирано) ако говорим за б16а2 вс б18ц4. (Равностоина работа)(в сток варианти иначе в тунингован б18 е малко по добър.) Редактирано 2 Декември, 2008 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TANKISTA 8 #6 Отговорено 2 Декември, 2008 това за акциза е добър въпрос, може заради него да ми е предложил В16-ката но пак ще говоря с него утре понеже засега съм по ме влече В18. Калояне ти твойта регистрира ли я с новия двигател и искаха ли ти акциз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bObChU 1 #7 Отговорено 3 Декември, 2008 никои неще да внесе просветление за невежите люде ЕЙ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #8 Отговорено 3 Декември, 2008 Ок,ще ви светна!НЕ СЕ ПЛАЩА АКЦИЗ ЗА СУАПНАТ ДВИГАТЕЛ!Просто си намирате документ за него,ако ще и 1500к.с. да е ,това няма значение!Но,за узаконяване на такъв трябва документ за произход,било то фактура от морга или договор за покупко-продажба+талон от бракуван авт-л.Акциз се плаща само при първоначална регистрация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #9 Отговорено 3 Декември, 2008 Пеше,а ако новия мотор е по-мощен,не се ли минава технотест примерно?Не вярвам да е толко просто...за документите за произхода на двигателя е ясно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #10 Отговорено 3 Декември, 2008 Не,не се минава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #11 Отговорено 3 Декември, 2008 При смяна кубатура на мотора се минава Техно тест.Инспектират предимно как е сложен мотора в коша а именно дали е на оригинални стойки и тампони.Ако двигателят който сте сложили се монтира сериино във вашата кола Технотеста е формалност.Минавал съм 4 пъти техно тест-успешно(ТИАТ-Шумен)По-правилно е на такива въпроси да се търси отговор при институциите.В някои градове в КАТ не изкат Технотест за суап ако двигателят се монтира серийно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #12 Отговорено 3 Декември, 2008 ако говорим за б16а2 вс б18ц4. (Равностоина работа)(в сток варианти иначе в тунингован б18 е малко по добър.)На база на какво сравнение?Б16А2 и Б18Ц4 в еднакви купета пускал ли си? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #13 Отговорено 3 Декември, 2008 Аз имам информация, че за да се пререгистрира кола при смяна на двигателя и с акцизен такъв трябва да се плати акциз. Така ми казаха в КАТ-София и още един човек който се е занимавал с акцизите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #14 Отговорено 4 Декември, 2008 Аз имам информация, че за да се пререгистрира кола при смяна на двигателя и с акцизен такъв трябва да се плати акциз. Така ми казаха в КАТ-София и още един човек който се е занимавал с акцизите.Няма такова нещо! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #15 Отговорено 4 Декември, 2008 (Редактирано) Ок при смяна на мотор с атакъв дето сериино се монтира технотеста е формален. А при суап на такъв които не се монтира сериино, примерно: Б18ц или к20а. И особено за к20а където едва ли ще пасне на оригиналните стойки и тампони. Най малкото се монтира обратно в коша. Там как стоят нещата? Колко е сигурно тва за акциза? един казва има, друг - няма. Един КАТ казва има, друг - няма. На кого да вярваш?Щото в аутомитница вижте какво пита човека и как му отговарят:"Привет, предстой ми внос на употребяван акцизен двигател от евросъюза. бих искал да знам как какво дължа? п.с.-от непроверени източници дължа 20% от акциза, полагащ се за окомплектован автомобил, без ддс? Подадено от димитър иванов на 14 май 2008 г. Тъй като доставката ще стане от друга страна членка на ЕС, то у нас не дължите нищо за двигателя. Информацията Ви за 20% от акциза за автомобил е невярна. Ако този двигател го монтирате на автомобил, а не го използвате за резервни части например, то вариантите са два: 1. Ако автомобила си е бил с двигател над 163 к.с., то акциза за него е заплатен при регистрацията и смяната на стария с новия двигател няма да се отрази финансово върху него; 2. Ако монтирате двигателя на автомобил, който преди това е бил с по-малък двигател, то тогава при пререгистрацията в КАТ за Вас ще възникне задължение за плащане на пълния акциз за този автомобил." Редактирано 4 Декември, 2008 от ZaRRicK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TANKISTA 8 #16 Отговорено 4 Декември, 2008 много въпросителни излизат с акциза, по принцип и аз знам, че акциз се плаща само при първоначална регистрация но не и за суап. но един казва едно, друг казва друго и накрая въпреки голямото ми желание за В18 и това че разликата в цените е нищожна и след като се допитах до негово величество интернета, оставам с впечатлението за предимствата на В18 не са малко, особено при по-нататъшно тунинговане. Но за да съм сигурен за акциза ще питам човек запознат със закона а именно адвокат, за щастие чичо ми е адвокат и поне за това няма да ме оскубят пари за информацията принципно ме чака най-тежката част по събиране на паричките, и понеже манията не оставя човек да спи спокойно ще го реша и тоя въпрос :D :D Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #17 Отговорено 4 Декември, 2008 Пиши после ко е казал чичо ти! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TANKISTA 8 #18 Отговорено 4 Декември, 2008 задължително ще пиша да може всички колеги да са информирани Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ico Dimitrov 41 #19 Отговорено 4 Декември, 2008 Аз питах преди време даже бях обещал на PARADOX-a/sorry/ да му пиша но съм забравил. Двигатела се води резервна част и не се плаща акциз а за тест-а ми казаха че се минава само ако сложиш двигател от друга марка автомобил тогава е задължително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #20 Отговорено 5 Декември, 2008 Абе минава се технотест,ако сложиш друг двигател,но както каза Драгича е формалност Вчера пак говорих с колегите,които отговарят за тези неща и отг. беше,че -акциз при промяна на двигател не се плаща! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TANKISTA 8 #21 Отговорено 5 Декември, 2008 значи акциз на двигател не се плаща като резервна част, плаща се само ако си внесе човек кола в движение и при регистрация се плаща вече акциз и доколкото разбрах се минава техно теста но си е точно проформа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #22 Отговорено 5 Декември, 2008 (Редактирано) я разкажете и за технотеста.. да видим как слагате мотори по 160-70 коня в коли по 90-100 които са.. при положение че е позволено само до 20% по мощен ? Редактирано 5 Декември, 2008 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #23 Отговорено 5 Декември, 2008 Колега какъв разказ изкаш точно...да ти го изиграя ли,вземи ми прочети предният пост в темата и ако пак има съмнения отиваш в ТИАТ и си задаваш въпросите.Това с 20-те процента махнах мотор 75 кс и сложих 128 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 918 #24 Отговорено 5 Декември, 2008 и накрая въпреки голямото ми желание за В18 и това че разликата в цените е нищожна и след като се допитах до негово величество интернета, оставам с впечатлението за предимствата на В18 не са малко, особено при по-нататъшно тунинговане. Но за да съм сигурен за акциза ще питам човек запознат със закона а именно адвокат, за щастие чичо ми е адвокат и поне за това няма да ме оскубят пари за информацията Колега,разликата е нищожна при B16A2-160к.с. и B18C4-169к.с.Ако говориш за B18C5 или C6,жестоко грешиш,цената почва от 6000лв.нагоре!И ми е интересно до кога ще задаваш един и същ въпрос(не си само ти де )за този акциз. Драгича и Полисмена как да ви го напишат по-ясно или вие искате топлата вода да откриете! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #25 Отговорено 6 Декември, 2008 Колега какъв разказ изкаш точно...да ти го изиграя ли,вземи ми прочети предният пост в темата и ако пак има съмнения отиваш в ТИАТ и си задаваш въпросите.Това с 20-те процента махнах мотор 75 кс и сложих 128аз разбрах че е позволено до 20% по мощен мотор неповече .... (а за кубатурата нямам представа ... и сигурно и за това питам)(нали за това му викаме уж форум) да ти го изиграя ли - даваи щом имаш желание ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TANKISTA 8 #26 Отговорено 6 Декември, 2008 и накрая въпреки голямото ми желание за В18 и това че разликата в цените е нищожна и след като се допитах до негово величество интернета, оставам с впечатлението за предимствата на В18 не са малко, особено при по-нататъшно тунинговане. Но за да съм сигурен за акциза ще питам човек запознат със закона а именно адвокат, за щастие чичо ми е адвокат и поне за това няма да ме оскубят пари за информацията Колега,разликата е нищожна при B16A2-160к.с. и B18C4-169к.с.Ако говориш за B18C5 или C6,жестоко грешиш,цената почва от 6000лв.нагоре!И ми е интересно до кога ще задаваш един и същ въпрос(не си само ти де )за този акциз. Драгича и Полисмена как да ви го напишат по-ясно или вие искате топлата вода да откриете! виж какво колега аз топлата вода съм я открил и я ползвам даже и първо относно цените съм наясно , аз съм си говорил с който ще ми вкарва двигателя и съм си направил сметката...а за акциза питам тук , после питам хора запознати със закона, никой да не ми се сърди ама живота ме е научил ,че освен на оная си работа на друг немога да имам доверие и преди да правя нещо искам да съм наясно с всичко. И говорех точно за В16А2 и В18С4, съжелявам че не съм се изразил точно и съм подвел някой. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #27 Отговорено 8 Декември, 2008 Ок при смяна на мотор с атакъв дето сериино се монтира технотеста е формален. А при суап на такъв които не се монтира сериино, примерно: Б18ц или к20а. И особено за к20а където едва ли ще пасне на оригиналните стойки и тампони. Най малкото се монтира обратно в коша. Там как стоят нещата? Колко е сигурно тва за акциза? един казва има, друг - няма. Един КАТ казва има, друг - няма. На кого да вярваш?Щото в аутомитница вижте какво пита човека и как му отговарят:"Привет, предстой ми внос на употребяван акцизен двигател от евросъюза. бих искал да знам как какво дължа? п.с.-от непроверени източници дължа 20% от акциза, полагащ се за окомплектован автомобил, без ддс? Подадено от димитър иванов на 14 май 2008 г. Тъй като доставката ще стане от друга страна членка на ЕС, то у нас не дължите нищо за двигателя. Информацията Ви за 20% от акциза за автомобил е невярна. Ако този двигател го монтирате на автомобил, а не го използвате за резервни части например, то вариантите са два: 1. Ако автомобила си е бил с двигател над 163 к.с., то акциза за него е заплатен при регистрацията и смяната на стария с новия двигател няма да се отрази финансово върху него; 2. Ако монтирате двигателя на автомобил, който преди това е бил с по-малък двигател, то тогава при пререгистрацията в КАТ за Вас ще възникне задължение за плащане на пълния акциз за този автомобил."Тва е мое запитване, баси чак след колко време са ми отговорили... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #28 Отговорено 8 Декември, 2008 (Редактирано) Колега какъв разказ изкаш точно...да ти го изиграя ли,вземи ми прочети предният пост в темата и ако пак има съмнения отиваш в ТИАТ и си задаваш въпросите.Това с 20-те процента махнах мотор 75 кс и сложих 128 И ми е интересно до кога ще задаваш един и същ въпрос(не си само ти де )за този акциз.Драгича и Полисмена как да ви го напишат по-ясно или вие искате топлата вода да откриете!Говорехме за акцизен мотор. Откога 128к.с. е акцизен или ти си го регистрирал с новата глава, след замерване? Питането беше ясно и просто и ако не се увърташе тая тема отдавна да е приключена. Ама тука секи се праи на неразбрал и никои не отговаря на тва дет са го питали ами на някви си свой виждания. Да питал съм и преди и сигурно пак ще питам, след като от тук пишещите няма кои да отговори. Както каза колегата нали за тва е форума, да се изясняват някои неща. Еми аз не съм видял в тая тема нещо да е станало ясно, освен че или никои не знае, не се е сблъсквал с материята (не е така щото има доста суапове), или просто никои не иска да каже воден от кой знае какви мотиви.Въпроса е пределно ясен ама аз пак ще го повторя че може пак да не е разбрал някои:"При смяна на двигател на кола, излизаща от завода с мощност под 120кW, с двигател над 121кW, новополучената кола става ли акцизна стока и ако се следват стъпките на закона, демек искаш сичко да ти е изрядно по талон, пред застрахователи и пред всичките му там служби, трябва ли да се заплати акциз като на акцизен автомобил, както съм писал извадката от горния ми пост или такъв не се плаща. Не питам дали се плаща ако не се впише новия мотор или дали се плаща ако не се регистрира колата с новия двигател.?"Да видим сега какво ще се получи! Редактирано 8 Декември, 2008 от ZaRRicK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #29 Отговорено 8 Декември, 2008 ZaRRik не разбрах защо ме цитираш,нещо намекваш за увъртания мотиви и прочие.За какви глави и замервания питаш нямам идея,но ти отговарям така.....през оная им работа е каква ти е главата,чукат номера на блока в базата си данни и им излиза мощноста.За това съм писал 128 коня(Б20Б3 ЦРВ) в отговор на Кирил за Технотеста.И едвали във форума ще ти се изяснят нещата.Направи 1 официално запитване до Агенция Митници с твоя си казус и предполагам ще получиш отговора който изкаш,после пиши тук в темата и приключваме с коментарите"аз чух,оня ми каза"Поздрави!пп Аз като продавач гледам да дам изрядни документи с двигателя,после какво се случва и кой как се оправя с КАТ не ми е работа.Ако купувате двигател от кола в движение с чужда регистрация гледайте да имате договор за продажба със собственика по талон... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
triturbo 0 #30 Отговорено 10 Декември, 2008 Някой знае ли разликата в теглото на двигателите? Пуснах бърз Google, но точни данни не открих Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове