stamatov 4 #1 Публикувано 30 Ноември, 2008 Здравейте колеги интересуваме каде мога да видя подробно и най вече вярно инфо за тази кола с този двигател D16Y2 1996г Сивик.Интересуваме времената на колата от 0-100 стабилна ли е, махимална скорост, разход и най вече VTEC-a кога се вкл. и колко е осезаема разликата от преди и след вкл. (това по скоро е въпрос към тези които имат този модел) защото имам чувството че е доста тромава за 1.6 ВТЕК.Пишете мнения ще ми е интеесно и колеги с други Витеци да кажат техните какви времена дават и как биха описали момента на вкл. на ВТЕК-а. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivi44a 1 #2 Отговорено 30 Ноември, 2008 (Редактирано) Колега аз карам 5-та д16з6 (малкия витек) включва се на 4500 обр/мин,по каталог мисля,че ускорява от 0-100 за 8.7 с малко подобрения (cold air intake,NGK iridium) ,мисля сека е някъде около 8.0,доста пъргава кола.За повече инфо виж тук http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/honda/civic/ Редактирано 30 Ноември, 2008 от ivi44a Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stamatov 4 #3 Отговорено 30 Ноември, 2008 (Редактирано) сириозни времена си написал за икономка по тоя каталог я дават 10 и то с 13-ки джанти ти едвали си с тях поне на 14 си аз се моля за 9 сек поне да дърпа ако постигна 8 сек с тея подобрения мн ще съм доволен. А като се вкл. втека колко осезаема е разликата ако има ж колата някои кйто не знае за какво става въпрос били се замислил защо прави така тая кола или само ти си го усещаш и то мн слабо аз примерно го усещам съвсем леко и то като съм сам в колата Редактирано 30 Ноември, 2008 от stamatov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Carvin 6 #4 Отговорено 1 Декември, 2008 stamatov обърни внимание че колегата е с 5-та генерация,а ти говориш за 6-та Най-малкото 5-тата е доста по-лека Айде със здраве! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stamatov 4 #5 Отговорено 1 Декември, 2008 видях колега но и видях характеристиките му в каталога а и е с икономка и е 1.5 пропорционално моите идват колкото неговите к.с./кг. аз съм 1.6 126 к.с. здраве да е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #6 Отговорено 1 Декември, 2008 D16Z6 не е никак икономка и е 1.6л 125кс, тва е една от силите на едновалките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stamatov 4 #7 Отговорено 1 Декември, 2008 колега за D15Z6 говорим Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 206 #8 Отговорено 1 Декември, 2008 ivi44a е писал аз карам 5-та д16з6 (малкия витек) не Д15 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stamatov 4 #9 Отговорено 1 Декември, 2008 дам моя грешка погледнъл съм следващия профил, а за това как се усеща втека никой нищо неказва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #10 Отговорено 1 Декември, 2008 На едновалките VTEC не се усеща особенно, трябва да го познаваш. Но пък, ако го няма се усеща липсата много Пробвай като изключиш VTEC соленоида и виж как е без Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #11 Отговорено 1 Декември, 2008 с малко подобрения (cold air intake,NGK iridium) ,мисля сека е някъде около 8.0,доста пъргава кола....я качи едно клипче да я видим как ги правиш за 8 щото със свещи и филтър да смъкнеш секунда от каталожните си е цяло чудо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #12 Отговорено 1 Декември, 2008 (Редактирано) хах едноваловия витек се усеща супер много разлика след 4500-800 оборота просто ЗАщото до 4000 е доста муден и икономичен. Редактирано 1 Декември, 2008 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icaka 2 #13 Отговорено 1 Декември, 2008 хах едноваловия витек се усеща супер много разлика след 4500-800 оборота просто ЗАщото до 4000 е доста муден и икономичен. И при мен е така d15z8!Наистина до 4 500 е адски муден бих казал дори дразнещо.Затова пък после удоволствието си заслужава!Дръпва доста здраво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stamatov 4 #14 Отговорено 1 Декември, 2008 хмм.. при мен на 5500 се усеща по сериозно дръпване но не чак да толкова че да си кажеш тука точно се вкл. втек просто след толкова мн пробвания като опознаеш машината и на мен ми прави впечатление но не и тези които се возят но явно е така като чета мненията. Към колегата VEX- как да изключа тоя соленоид и вобще нетрябвали да има индикатор на таблото кога е вкл. ВТЕК-а ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #15 Отговорено 1 Декември, 2008 Сивата букса , но ще светне Чека на таблото и трябва да ресетнеш ЕЦУ-то после , иначе може да си закачиш диод и да следиш на какви обороти се подава 12 в на клапана Разлика във вървежа при вкл. има минимално , не е като при двуваловия втек. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #16 Отговорено 1 Декември, 2008 Аз съм с D15Z8 VTECa се включва към 3800-4000 оборота тогава започва да дърпа по стабилно. Преди да се вкючи VTECa си е доста мудна но и икономична . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #17 Отговорено 1 Декември, 2008 (Редактирано) Колега, не че карам Ви Тек , но във всички статии които съм чел описват хонда с ви тек като "автомобил с два двигателя" - до включването на ви тек, колата е икономична, балансирана, след това по-скоро спортна, с осезаема тяга ! По всяка вероятност си и свикнал и не ти прави впечатление, но има разлика, а това за 8 секунди от 0 -100 си го избий от главата, без сериозни подобрения!Безаварийни и успех с колата!п.с виж какво ще намериш в търсачката за инфоборд, щи ти отговори на доста въпроси.... Редактирано 1 Декември, 2008 от BLEIN MONO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stamatov 4 #18 Отговорено 2 Декември, 2008 Благодаря колеги мислил съм и за това творение инфоборд но можеби напред във времето, а подобрения ще има но и те след праазниците,... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове