Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги интересуваме каде мога да видя подробно и най вече вярно инфо за тази кола с този двигател D16Y2 1996г Сивик.Интересуваме времената на колата от 0-100 стабилна ли е, махимална скорост, разход и най вече VTEC-a кога се вкл. и колко е осезаема разликата от преди и след вкл. (това по скоро е въпрос към тези които имат този модел) защото имам чувството че е доста тромава за 1.6 ВТЕК.Пишете мнения ще ми е интеесно и колеги с други Витеци да кажат техните какви времена дават и как биха описали момента на вкл. на ВТЕК-а.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз карам 5-та д16з6 (малкия витек) включва се на 4500 обр/мин,по каталог мисля,че ускорява от 0-100 за 8.7 с малко подобрения (cold air intake,NGK iridium) ,мисля сека е някъде около 8.0,доста пъргава кола.За повече инфо виж тук http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/honda/civic/

Редактирано от ivi44a

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сириозни времена си написал за икономка по тоя каталог я дават 10 и то с 13-ки джанти ти едвали си с тях поне на 14 си аз се моля за 9 сек поне да дърпа ако постигна 8 сек с тея подобрения мн ще съм доволен. А като се вкл. втека колко осезаема е разликата ако има ж колата някои кйто не знае за какво става въпрос били се замислил защо прави така тая кола или само ти си го усещаш и то мн слабо аз примерно го усещам съвсем леко и то като съм сам в колата ;)

Редактирано от stamatov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

stamatov обърни внимание че колегата е с 5-та генерация,а ти говориш за 6-та :)Най-малкото 5-тата е доста по-лека ;)Айде със здраве! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

видях колега но и видях характеристиките му в каталога а и е с икономка и е 1.5 пропорционално моите идват колкото неговите к.с./кг. аз съм 1.6 126 к.с. здраве да е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16Z6 не е никак икономка и е 1.6л 125кс, тва е една от силите на едновалките :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ivi44a е писал аз карам 5-та д16з6 (малкия витек) :) не Д15

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам моя грешка погледнъл съм следващия профил, а за това как се усеща втека никой нищо неказва :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На едновалките VTEC не се усеща особенно, трябва да го познаваш. Но пък, ако го няма се усеща липсата много :)Пробвай като изключиш VTEC соленоида и виж как е без :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с малко подобрения (cold air intake,NGK iridium) ,мисля сека е някъде около 8.0,доста пъргава кола.

...я качи едно клипче да я видим как ги правиш за 8 щото със свещи и филтър да смъкнеш секунда от каталожните си е цяло чудо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хах едноваловия витек се усеща супер много разлика след 4500-800 оборота просто ЗАщото до 4000 е доста муден и икономичен.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хах едноваловия витек се усеща супер много разлика след 4500-800 оборота просто ЗАщото до 4000 е доста муден и икономичен.

И при мен е така d15z8!Наистина до 4 500 е адски муден бих казал дори дразнещо.Затова пък после удоволствието си заслужава!Дръпва доста здраво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хмм.. при мен на 5500 се усеща по сериозно дръпване но не чак да толкова че да си кажеш тука точно се вкл. втек просто след толкова мн пробвания като опознаеш машината и на мен ми прави впечатление но не и тези които се возят но явно е така като чета мненията. Към колегата VEX- как да изключа тоя соленоид и вобще нетрябвали да има индикатор на таблото кога е вкл. ВТЕК-а ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивата букса , но ще светне Чека на таблото и трябва да ресетнеш ЕЦУ-то после , иначе може да си закачиш диод и да следиш на какви обороти се подава 12 в на клапана :) Разлика във вървежа при вкл. има минимално , не е като при двуваловия втек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с D15Z8 VTECa се включва към 3800-4000 оборота тогава започва да дърпа по стабилно. Преди да се вкючи VTECa си е доста мудна но и икономична :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не че карам Ви Тек , но във всички статии които съм чел описват хонда с ви тек като "автомобил с два двигателя" - до включването на ви тек, колата е икономична, балансирана, след това по-скоро спортна, с осезаема тяга ! По всяка вероятност си и свикнал и не ти прави впечатление, но има разлика, а това за 8 секунди от 0 -100 си го избий от главата, без сериозни подобрения!Безаварийни и успех с колата!п.с виж какво ще намериш в търсачката за инфоборд, щи ти отговори на доста въпроси.... ;);):D

Редактирано от BLEIN MONO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги мислил съм и за това творение инфоборд но можеби напред във времето, а подобрения ще има но и те след праазниците,... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...