Honda_the_besT 0 #1 Публикувано 26 Ноември, 2008 (Редактирано) колеги имам въпрос,като почна да ръчкам и м/ъ другите скорости няма проблеми само м/у 4 и 5 пука само при над 4500 об. в по ниските об. не пука самож високите и какво да направя за да ми прави 220,сега повече от 195 км/ч неможе има спортен филтур само друго няма.помогнете ако можете Благодаря предварително Редактирано 26 Ноември, 2008 от Honda_the_besT Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_the_besT 0 #2 Отговорено 27 Ноември, 2008 няма ли кои да помогне? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #3 Отговорено 27 Ноември, 2008 ...ако си сложиш по малки гуми километража ще показва повече и ще ги правиш 220 ....а може и повече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_the_besT 0 #4 Отговорено 27 Ноември, 2008 ако сложа по малки гуми ще набира по-бързо,но аз не искам да ми показва,че карам с 220 аз искам наистина да карам с 220 и искам да разбера какво трябва да направя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #5 Отговорено 27 Ноември, 2008 Aбе "the_besT" ... мислиш ли че ние сме врачки тука ... има си сервизи за тая цел ... и моля те пиши по-грамотно , че аман вече от такива сложно-лингвистични теми дето ти трябва е бати фантазията да рабереш "големия" проблем на човека ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Autolord 0 #6 Отговорено 27 Ноември, 2008 тук вав форума трябва да имаме и ясновидски способности Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Most_Wanted 180 #7 Отговорено 27 Ноември, 2008 Това препукване ще да е от антилака Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_the_besT 0 #8 Отговорено 27 Ноември, 2008 препукването не е кои знае какъв проблем,но някои да каже за 2-я въпрос,какво да направя за да прави 220км/ч моля помогнете? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #9 Отговорено 27 Ноември, 2008 Тоз кога я оправи таз кола че зе и по 200км/ч да прави с нея, е*аси бързия тунинг дето направи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_the_besT 0 #10 Отговорено 27 Ноември, 2008 е нали преди да я вкарам в сервиза я пробвах да видя колко ще вдигне и повече от 195км/ч неможа да направи и попринцип си неможе повече.Аз иксам да прави 220км/ч и искам да знам какво трябва да направя за да ми прави 220 км/ч.И стига сте се правили на деца писна ми от вас вече излагате се само Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #11 Отговорено 27 Ноември, 2008 То всеки иска колата му да вдига повече Извинявам се за предния си пост.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dangler 1 #12 Отговорено 27 Ноември, 2008 колеги имам въпрос,като почна да ръчкам и м/ъ другите скорости няма проблеми само м/у 4 и 5 пука само при над 4500 об. в по ниските об. не пука самож високите и какво да направя за да ми прави 220,сега повече от 195 км/ч неможе има спортен филтур само друго няма.помогнете ако можете Благодаря предварително О почне ли да пука е много злете принципно тия хонди много вдигат 220 ги нямат за нищо ама щом правиш само 195 и пука според мене я махай тая кола братняма да може да се оправи повярвай ми много такива коли са ми минали през ръцете докато работех в 1 сервиз за япоски автомобили ама пука ли между 4 и 5 е много зле даже с смяна на скороститна кОтия не се Управя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Most_Wanted 180 #13 Отговорено 27 Ноември, 2008 Абе да ви кажа има кво да се направи, но незнам какво. Майсторът при който си водя Хондата кара Сивик 5ген хеч и грам не е фен на тунинга. Та колата си е 100% сток и не му вярвах докато не се убедих лично - вкара колата на 5-та в прекъсвач. Демек 7200 оборота - 230км двигател Д15Б2. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_the_besT 0 #14 Отговорено 27 Ноември, 2008 (Редактирано) колеги аз знам защо пука,това няма нужда да ми го обяснявате вече ,днес видях причината тоест преди малко.искам само да питам за 220-те км?В книжката там незнам как се казваше дето ти я дават като си я купиш чисто нова нешо като справочник пише max speed-187 km/h така,че няма смисул нито да сменявам скоросната кутия нито да я махам дори си е много добра колата,а искам да знам кои сивик прави 230 с километраж 220км/ч с 1.5 двигател без никакви подобрения само спортен филтур нищо друго и 101 коня това ми е интересно ПП.за колегата Атома моля другия път преди да съдиш някои първо се опитаи да разбереш някои работи за него и поръсъждаваи поне 30 мин.и тогава прави к'вото си решил.един съвет от мен ако не е искрено дори и на Бог не се извинявай!да не се обидиш не го приемаи,като обида! Редактирано 27 Ноември, 2008 от Honda_the_besT Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #15 Отговорено 27 Ноември, 2008 Човече като достигнеш 220 км. ще искаш да я понастъпиш още малко и малко.......Не си прави експерименти по пътищата, закараи я на някое летище и я настъпвай.Всеки може да натиска пидала на гъста ,винаги ще има по бърза кола от твоята.Минал съм по този път просто съм имал късмет да не се срещна с Господ Не пробвай твоя късмет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Most_Wanted 180 #16 Отговорено 27 Ноември, 2008 Ей тва на колегата Dangler като го прочетох голям смях падна. А относно пукането и невървенето - колега ти 195км за нищо ли ги нямаш. Колата си ти върви много добре даже. Ако искаш да си пълниш километража трябва или някой попътен вятър да хванеш или някой ВТИ-ка да те бобутва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #17 Отговорено 27 Ноември, 2008 Към колегата автор на темата: Какво да направиш за да може колата ти да вдига 220км/ч? Ами ето за какво се сещам аз:1. Смяна на двигателя. Подходящ избор е например B18C4, B18C5 или B18C6. Също така и H22A. 2. Подобряване на окачването - смяна на пружини и амортисьори отговарящи на двигателя на който си се спрял, на средствата с които разполагаш и на целите които гониш. Препоръчвам ти да сложиш и разпънки отпред и отзад. 3. Турбо конверсия. Филма започва, купуваш си турбинка, купуваш си и кита за конверсията. Добре е да разшириш малко изпускателната система, примерно 63мм. Конкретните неща които ще ти трябват за тази точка зависят до голяма степен от двигателя който си избрал. Най-добре е тази манипулация да стане в сервиз където хората имат опит с тези неща. Не ти препоръчвам да си го правиш сам или с помощта на комшията които много разбира примерно. 4. Подобряване на спирачките - с две думи слагаш най-големите дискове които можеш да побереш с подходящите спирачни апарати. Задължително дискове и отзад. Слагаш спирачни маркучи с оплетка. 5. Три или четириточков колан за седалката ти, все пак ще караме с 220км/ч, трябва здраво да се вържем. 6. Едни джанти 19-ки ще стоят много добре на фона на цялата история, само ще трябва да внимаваш с дупките.... До тук добре, но е време да помислим и за аеродинамиката. Една раздувка на купето с някакъв кит за целта ще повиши малко коефициента на челно съпротивление, но за сметка на това ще повиши и даунфорса и от там и стабилността (все пак се носим с 220км/ч). С раздувката разбира се идват и фланците за джантите, защото иначе просто не се връзва. Ето че повишихме и стабилността като цяло още веднъж. Не ти препоръчвам да използваш много ниски прагове, не че не са хубави но просто с тия пътища, дупки и бордюри ще ги изпочупиш. Виж обаче едно крило отзад си е нужно. При тия скорости е добре да има нещо което да натиска задницата към пътя (пример: Формула 1) Всичко до тук е много хубаво, но при 220км/ч ще има яко шум в купето и няма да можеш да чуваш практически нищо друго. Радио Вероника няма да се чува изобщо. За това е добре да обезшумиш вратите и купето. Тука някой фенове няма да се съгласят, защото обезшумяването води след себе си и малко "напълняване" на колата от към килограми и от там едиколко си стотни загуба на божурище, ама пък аз си мисля че си струва. Все пак сме се подсигурили, имаме конски сили в аванс. Ето, вече разполагаш с перфектната кола, вдига 220км/ч без проблем ... да ама разхода на гориво стана много висок. Няма проблем, и за това има решение. Една газова уредба решава този проблем. Само гледай това за зареждането на газта да ти е някъде скрито и да не се вижда. Примерно в багажника. Щото малко не върви да караме такава бегачка и да има кръгла дупка за газова уредба в някой от задните калници Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #18 Отговорено 28 Ноември, 2008 shadow dancer, мисля че с този твой пост вкара автора на темата направо в кърмичните кръгове на Алена.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_the_besT 0 #19 Отговорено 28 Ноември, 2008 Shadow^Danser много ти благодаря за информацията,но така като гледам частите които трябва да купя са много и ще излезе поне 3000-4000 лв,а в момента нямам толкова пари и си мисля за шлайф и по големи ботала,виждам че разбираш бая,за тва ми кажи дали има смисъл да почвам да давам пари или с шлайфа си е същата работа?благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #20 Отговорено 28 Ноември, 2008 Тук има хора които разбират много повече от мен обаче знаеш ли защо не са се обадили със съвети? Защото темата ти е скапана. Сорка, нищо лично Просто изглежда несериозно. Опитай следното: сподели с нас какъв е двигателя ти, какъв му е номера, колко пари си склонен да отделиш също. Точно тук в този раздел има прикачена важна тема, която сме кръстили "полезни технически теми". Голяма част от темите там са точно свързани с тунинг. Ето линк към нея http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=7390 . Тези теми е използвал като четиво почти всеки един от нас който е стигнал до някъде със своя тунинг според възможностите си, разбира се. Или поне в началото. Аз съм ги чел всички например. Темите са подбрани и развити много добре и труда който е положен за това е точно с цел да няма теми като твоята, в която самия ти не си на ясно какво точно искаш. Въпросите които те интересуват вече са дискутирани от хора с двигатели като твоя и отговорите ги има на готово в темите, трябва просто да ги прочетеш. Ако след като си прочел всичко и все още има нещо неясно ти гарантирам че винаги ще има кой да ти помогне със съвет, но тогава и въпросите ти ще са други и това ще проличи. Аз нямам претенции да разбирам, даже напротив обаче знам какво искам, и това е много важно и необходимо условие за смислен резултат, по принцип изобщо освен в конкретния случай. Та такива работи ... Иначе за работите които съм ти предложил по-горе в стил "общи приказки" ще ти струват не 3-4000лв, а около 20 000лв Може и да не те оправят. Това за шлайфането и по-големите бутала на мене ми звучи без смисъл. Или поне на тоя етап. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове