Jump to content
Vadim

Сервото ми вие ?

Recommended Posts

Здравейте пичове,От няколко месеца съм член на форума(и притежател на Хонда), но чак сега пиша първия си пост.Мисля си, че имам порблем: сутрин, преди да е загряла(сивик '97) нещо ми вие сервото като въртя волана ... но като се сгрее времето или колата не се чува нищо, това проблем ли е или си въобразявам ? :rolleyes: Благодаря за вниманието.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Колега сутрин при тези температури, хидравличното масло е станало малко "по-гъсто" т.е. работи далеч от оптималния си температурен режим. Също така е възможно нивото на маслото ти да е под минимума за това да вие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор.А как мога да си проверя хидравличното масло ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може и да трябва леко да ти се натегне ремъка на хидравликата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ръководствата за ремонт пише,че това е напълно нормално..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите колегиМисля да я покарам така още известно време, ако се влоши ще я водя на доктор, ако ли не .... е ще видим тогава ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,смени си маслото направо.Аз когато купих мойта го смених,защото когато е студена ми беше по тегав волана.МАистора тогава ми каза,че по принцип не го сменяват,а това е опасно за помпата.Даже моита е леко тръгнала(в смисъл при навит докрай волан вие),но има време.Ако не ме лъже паметта се използва масло за автоматични скоростни кутий.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в аутодата го дават Honda PAS, количество 1 литър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже моита е леко тръгнала(в смисъл при навит докрай волан вие).

Това ли са признаците на "тръгнала" помпа?!! При мен като навия волана докрай се чува и едно равномерно тракане.Тоя път няма да се размина с параноя за проблем май :lol:Някои с мнение за това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам и моята леко се чува при пълен :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми тоо..моя проблем май сам си го изпросих, като карах колата два месеца с крива ролка :lol: Представям си какво им е на лагерите на помпата, след като се натоварват в пъти повече от нормалното...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спукана рейка :wub: поне при мен проблема е такъв, застудя и взе да скърца плашещо ;) цената на рециклирането също плаши :wub: да не говорим че нова рейка е мираж..а pamo обикновено равномерното почукване при пълен според мен говори за заминало каре :D може и да има други варианти..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, говорим за звук откъм самата помпа. По управлението всичко и е наред на колата, и май ще се окаже, че и покрай хидравликата всичко си е нормално. Явно променения вискозитет на течността от студеното време ме е накарало да се филмирвам излишно:wub: Проверих на един Прелюд и на още един Сивик как е - същата работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в аутодата го дават Honda PAS, количество 1 литър.

Само за справка - течността е PSF (power steering fluid), и на нея пише, че е специално създадена за серво системите на Хонда. На моята в сервизното ръководство пише само да се долива при намаляне и няма километри или време за сменяне. Има я при всички дилъри в страната. Може би пък има някаква разлика, вискозитет или нещо такова. Аз от както си налях в казанчето за течността на съединителя, оригинална спирачна DOT4, не е мръднала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...