Vadim 0 #1 Публикувано 20 Ноември, 2008 Здравейте пичове,От няколко месеца съм член на форума(и притежател на Хонда), но чак сега пиша първия си пост.Мисля си, че имам порблем: сутрин, преди да е загряла(сивик '97) нещо ми вие сервото като въртя волана ... но като се сгрее времето или колата не се чува нищо, това проблем ли е или си въобразявам ? Благодаря за вниманието. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #2 Отговорено 20 Ноември, 2008 Колега сутрин при тези температури, хидравличното масло е станало малко "по-гъсто" т.е. работи далеч от оптималния си температурен режим. Също така е възможно нивото на маслото ти да е под минимума за това да вие. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vadim 0 #3 Отговорено 20 Ноември, 2008 Благодаря за бързия отговор.А как мога да си проверя хидравличното масло ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesso_varna 167 #4 Отговорено 20 Ноември, 2008 А може и да трябва леко да ти се натегне ремъка на хидравликата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #5 Отговорено 20 Ноември, 2008 В ръководствата за ремонт пише,че това е напълно нормално.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vadim 0 #6 Отговорено 20 Ноември, 2008 Благодаря за отговорите колегиМисля да я покарам така още известно време, ако се влоши ще я водя на доктор, ако ли не .... е ще видим тогава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #7 Отговорено 20 Ноември, 2008 Колега,смени си маслото направо.Аз когато купих мойта го смених,защото когато е студена ми беше по тегав волана.МАистора тогава ми каза,че по принцип не го сменяват,а това е опасно за помпата.Даже моита е леко тръгнала(в смисъл при навит докрай волан вие),но има време.Ако не ме лъже паметта се използва масло за автоматични скоростни кутий. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #8 Отговорено 20 Ноември, 2008 в аутодата го дават Honda PAS, количество 1 литър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #9 Отговорено 21 Ноември, 2008 Даже моита е леко тръгнала(в смисъл при навит докрай волан вие).Това ли са признаците на "тръгнала" помпа?!! При мен като навия волана докрай се чува и едно равномерно тракане.Тоя път няма да се размина с параноя за проблем май Някои с мнение за това? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #10 Отговорено 21 Ноември, 2008 не знам и моята леко се чува при пълен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #11 Отговорено 21 Ноември, 2008 Еми тоо..моя проблем май сам си го изпросих, като карах колата два месеца с крива ролка Представям си какво им е на лагерите на помпата, след като се натоварват в пъти повече от нормалното... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rossi 1 #12 Отговорено 25 Ноември, 2008 Спукана рейка поне при мен проблема е такъв, застудя и взе да скърца плашещо цената на рециклирането също плаши да не говорим че нова рейка е мираж..а pamo обикновено равномерното почукване при пълен според мен говори за заминало каре може и да има други варианти.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #13 Отговорено 25 Ноември, 2008 Не, говорим за звук откъм самата помпа. По управлението всичко и е наред на колата, и май ще се окаже, че и покрай хидравликата всичко си е нормално. Явно променения вискозитет на течността от студеното време ме е накарало да се филмирвам излишно Проверих на един Прелюд и на още един Сивик как е - същата работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slayer 25 #14 Отговорено 25 Ноември, 2008 в аутодата го дават Honda PAS, количество 1 литър.Само за справка - течността е PSF (power steering fluid), и на нея пише, че е специално създадена за серво системите на Хонда. На моята в сервизното ръководство пише само да се долива при намаляне и няма километри или време за сменяне. Има я при всички дилъри в страната. Може би пък има някаква разлика, вискозитет или нещо такова. Аз от както си налях в казанчето за течността на съединителя, оригинална спирачна DOT4, не е мръднала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове