Jump to content
Guest hondarules

Hяма никакъв ток до свещите

Recommended Posts

Guest hondarules

още един въпрос. Аке е бубината. Тя една и съща ли е на 1.4 мотора и моя B16A2?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest doctor

Да не би при запалена кола да си дръпнал лулата на свещите че тогава сам си се прецакал?Маи си цакнал делкото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest hondarules

Да не би при запалена кола да си дръпнал лулата на свещите че тогава сам си се прецакал?Маи си цакнал делкото.

размърдах я но не съм я вадил. Как може да се прецака така? Трябва ли цялото делко да сменям или само бубината? Колко струва една

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бобина или комутатор-100%- но не се притеснявай и двете не са скьпи поне за акорда бяха така- бобина-60, комутатор-65 лева, не вадете лула на работещ мотор-НИКОГА!!!!!!!!!!!!!!по вероятно е да е бобината,успех!!!

Редактирано от sturshel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам една мазда 323, и като я прегрях и си хвърли водата се намокри делкото, от което ми изгоря комутатора, така че най-вероятно е това колега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ NASAKOTO.YAKATA обикновен "фазомер" ли имаш предвид?Някой може ли да каже, ако по някакви причини свеща се прецака (физическата и цялост имам предвид, а някои свещи имат и вградено съпротивление) какво става - пак ли гори бобината?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бобина или комутатор!Тъкмо приключих със същият проблем-на Б16А2.Стават от Д15Б2 делко :) Може би и от Д14-ка,пробвай :) Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става дума за фазомерите с LCD дисплей. Само го допираш до изолацията на кабела и веднага се вижда дали има искра или не без да вадиш свещи или каквото и да било. За мен това е много полезен инструмент като се закучи положението и не ще да пали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е проблема при някои японски автомобили и наи вече при хонда за съжаление поне така казват маисорите по сервизите че като се измие двигателя и се пре ебава не винаги но често бобината а тя понейе е в деокото и става много лошо и по прицип и скъпо успех и дано не е това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нито е толкова лошо нито е толкова скьпо, както посочих по-горе -просто е неприятно, иска да се внимава!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...