пламен1 0 #1 Публикувано 6 Ноември, 2008 Имам проблем от това,че антифриза се губи без причина-няма течове,маслото е наред/не е пресечено с вода/,през аспуха излиза бяла пара в рамките на нормалното , незнам къде да търся проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan74 3 #2 Отговорено 6 Ноември, 2008 В гарнитурата на главата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gogosk 0 #3 Отговорено 6 Ноември, 2008 Или в кранчето за втори кръг. При превключване от студено към топло - съответно спира и пуска притока към кръга и прокапва по малко.Поне при мен от там се губи антифриз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #4 Отговорено 6 Ноември, 2008 или някъде сълзи от задната страна на двигателя и не го виждаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sturshel 0 #5 Отговорено 6 Ноември, 2008 сипи тьп одеколон в радиатора и помириши отзад! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Orleto 0 #6 Отговорено 7 Ноември, 2008 Това е готин пиниз с одеколона Другия вариант е да сипеш пуканки и направо да пълниш купата отзад Сега сериозно. Колега аз на моето балено ей така се убих да търся проблема с изчезването. Сега може да няма аналогия много от към признаци, но все пак...Първо виж отдолу да не изтича някъде от казанчето на парното. Един приятел монтьор ми каза, че на някои японки имало някаква тавичка под радиаторчето и да течало, течало вътре и полека се изпарявало. Но ми се струва че ще ти мазнее стъклото пък и ще смърди.При мене се оказа друго. Капачката на радиатора се затлачила и като надуе системата, прехвърля в разширителното казанче, а не връща обратно. И аз се доливам и доливам, а той антифриза отива в казанчето и не се връща Ако всичко работи нормално, трябва като ти свършва водата в радиатора преди това да свърши и в разширителното казанче! А не да стои. Ако е обезвъздушена колата и радиатора е пълен до гърловината, тя си дърпа от казанчето.Огледай и разни връзки, скоби, тройници на газови, ако имаш.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #7 Отговорено 7 Ноември, 2008 Това е готин пиниз с одеколона Другия вариант е да сипеш пуканки и направо да пълн Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sturshel 0 #8 Отговорено 7 Ноември, 2008 Това е готин пиниз с одеколона Другия вариант е да сипеш пуканки и направо да пълниш купата отзад Сега сериозно. Колега аз на моето балено ей така се убих да търся проблема с изчезването. Сега може да няма аналогия много от към признаци, но все пак...Първо виж отдолу да не изтича някъде от казанчето на парното. Един приятел монтьор ми каза, че на някои японки имало някаква тавичка под радиаторчето и да течало, течало вътре и полека се изпарявало. Но ми се струва че ще ти мазнее стъклото пък и ще смърди.При мене се оказа друго. Капачката на радиатора се затлачила и като надуе системата, прехвърля в разширителното казанче, а не връща обратно. И аз се доливам и доливам, а той антифриза отива в казанчето и не се връща Ако всичко работи нормално, трябва като ти свършва водата в радиатора преди това да свърши и в разширителното казанче! А не да стои. Ако е обезвъздушена колата и радиатора е пълен до гърловината, тя си дърпа от казанчето.Огледай и разни връзки, скоби, тройници на газови, ако имаш.Успех!абе смешно ти е ма деиства на 100%-доказано - бьрзо ,лесно и ефективно- аджеба ,гори ли колата антифриз или не.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #9 Отговорено 15 Ноември, 2008 Колеги открих проблема имам теч в долната част на радиатора.Сега незнам да го лепя ли,да слагам няква течност за запушване ли,нов радиатор или втора употреба ????Но при всички положения това е по малкото зло отколкото издухана гарнитура Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #10 Отговорено 15 Ноември, 2008 Колеги открих проблема имам теч в долната част на радиатора.Сега незнам да го лепя ли,да слагам няква течност за запушване ли,нов радиатор или втора употреба ????Но при всички положения това е по малкото зло отколкото издухана гарнитура купувай нов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #11 Отговорено 15 Ноември, 2008 колко пари трябва да си приготвя ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #12 Отговорено 15 Ноември, 2008 да слагам няква течност за запушване ли???? САМО ТОВА НЕ ПРАВИ иначе kleni ти е дал ней-добрия вариант. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radko 10 #13 Отговорено 19 Ноември, 2008 Имам същия проблем,теч в долната лява част на радиатора.Днес ходих в сервиз и ми казаха 230 лв радиато и 100 лв смяна общо 330 лв, за Хонда Акорд 98г. Трябва да търся или втора ръка или да го лепя 330 кинта няма как...Ако някой има втора ръка да казва,или познава майстор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #14 Отговорено 21 Ноември, 2008 Имам същия проблем,теч в долната лява част на радиатора.Днес ходих в сервиз и ми казаха 230 лв радиато и 100 лв смяна общо 330 лв, за Хонда Акорд 98г. Трябва да търся или втора ръка или да го лепя 330 кинта няма как...Ако някой има втора ръка да казва,или познава майсторКолега,ходи на ул."Цар Симеон".Известна е като "арабите".Виж там.Има много части втора ръка.Хубавото е че ако има проблеми с часта може да се върне. А монтажа деисваи сам.Все пак това са си 100 лева Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #15 Отговорено 21 Ноември, 2008 сменяй радиатора и си свиркай. чиста работа. аз си купих един тук от форума втора употреба и направо се родих. просто не си струва да си хабиш нервите и времето с глупости. а особено тия "вълшебните" шишенца за запушване на течове така хубаво могат да ти запушат теча, заедно с разни части от охладителната ти система че ще се умориш от промивки после и пак ще си купиш нов радиатор. само от любопитство да те питам ти смени ли и сегментите на тая кола или още си я караш дизелче Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #16 Отговорено 22 Ноември, 2008 (Редактирано) Ще го сменям радиатора то се е видяло,не съм сменял сегменти,нямам пари за ремонти,а на колата и няма нищо върви си мн добре има мощност,нисък разход на гориво какво повече да искам от нея Ако един ден стане нещо с двигателя/за което се съмнявам все пак е японски/ ще си взема друг за 700 лв,ама това вече е друга тема Редактирано 22 Ноември, 2008 от Al_Capone ЦИТÐ�ТИ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове