Jump to content
tison

Crx D16a8 Vs D16z5

Recommended Posts

Да попитам за сравнение между двата двигателя, каква е разликата между тях при еднакви коне, кой е по-сполучлив, по-вървежен , по-нов от техн. гл. точка и т.н. , с две думи ако трябва да избера един от двата кой да бъде, защото повечето рексове са с един от двата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

D16А8 1590 16 МPFI 75 x 90 DOHC - 88-91 Civic, CRX 124@6800 140@5700 D16Z5 1590 16 МPFI 75 x 90 DOHC - 88-91 Civic, CRX 124@6800 140@5700 В чисто технически аспект като бутала, мощност, горивна система и въртящ момент.П.С. Това инфо го има в темата "Двигатели на Хонда"!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де , японеца е създал два еднавки двигателя с различни номера ли ? И аз исках да пусна сущата тема но проверих в търсачката и видях тази ... Та какъв е извода ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Al Capone, надолу пише други работи :) ->

 

D16A8 1590 122 DOHC Integra, Concerto, CRX, Rover 200/400 91/95

 

D16Z5 1590 124 DOHC CRX 89/91. Остава въпроса коя таблица е по-вярна ;) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Al Capone, надолу пише други работи :) ->

 

D16A8 1590 122 DOHC Integra, Concerto, CRX, Rover 200/400 91/95

 

D16Z5 1590 124 DOHC CRX 89/91. Остава въпроса коя таблица е по-вярна :rolleyes: .

Техническите характеристики са еднакви и аз това го знам, мен ме интересува сравнение от някой който е имал или е карал и двата и открил ли е някакви разлики спрямо вървене, здравина...... а е възможно и да са напълно идентични като разликата е само в наименованието спрямо пазара за който са предназначени. Лично аз съм ги гледал и двата и не открих разлика поне външна на моторите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16A8

 

Found in:

1988-1991 Civic/CRX/Concerto (UK/Europe/Australia)

1990-1995 Rover 216/416 (UK/Europe)

Displacement : 1590 cm3

Bore and Stroke : 75 mm X 90 mm

Compression : 9.5:1

Power : 122 hp @ 6800 rpm

Valvetrain : DOHC

Fuel Control : OBD-0 MPFI

Piston Code: PM7

 

D16Z5

 

Found in:

1988-1992 Honda CRX (European Market)

Displacement : 1590 cm3

Bore and Stroke : 75 mm X 90 mm

Compression : 9.5:1

Power : 130hp @ 6800 rpm

Valvetrain : DOHC

Fuel Control : OBD-0 PGM-FI

Head Code : P7

 

Абе аз само ги пействах :rolleyes: , ама като гледам и 2-те са неверни :)

Редактирано от tazzz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледнато от конструктивна гледна точка, както Краси вече отбеляза ..... тея двигатели са 1:1 като две капки вода ... блокове, глави, бутала ... висчко!! Единствените разлики са следните :

 

D16A8

Found in:

1988-1995 Civic/CRX/Concerto (UK/Europe/Australia)

1990-1995 Rover 216/416 GTi(UK/Europe)

1990-1995 Rover 216 Coupe (Europe)

Displacement : 1590 cm³

Bore and Stroke : 75 mm X 90 mm

Compression : 9.5:1

Power : 122 hp (91 kW) @ 6800 rpm & 108 ft·lbf (146 N·m) @ 5900 rpm

Valvetrain : DOHC

Fuel Control : OBD-0 MPFI

ECU Code: PP5

 

D16A9

(Same as D16A8 but without a catalytic converter)

 

D16Z5

(Basically the same engine as the D16A9, but now with a catalytic converter and lambda sensor)

 

п.п. A9 и Z5 са със ецу PM7 ... не е като това в описанието на А8, други разлики май няма ... :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16A8

 

Found in:

1988-1991 Civic/CRX/Concerto (UK/Europe/Australia)

1990-1995 Rover 216/416 (UK/Europe)

Displacement : 1590 cm3

Bore and Stroke : 75 mm X 90 mm

Compression : 9.5:1

Power : 122 hp @ 6800 rpm

Valvetrain : DOHC

Fuel Control : OBD-0 MPFI

Piston Code: PM7

 

D16Z5

 

Found in:

1988-1992 Honda CRX (European Market)

Displacement : 1590 cm3

Bore and Stroke : 75 mm X 90 mm

Compression : 9.5:1

Power : 130hp @ 6800 rpm

Valvetrain : DOHC

Fuel Control : OBD-0 PGM-FI

Head Code : P7

 

Абе аз само ги пействах :rolleyes: , ама като гледам и 2-те са неверни :)

d16a9 e 130 коня и за него пише че е без катализатор фабрично, другите са по 124

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д16А9 до колко то знам е и без ламбда сонда ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16A8 и D16Z5 се различават и в ангренажната ролка на коляновия вал (вутрешни

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kalmara е дал най точната информация за моторите, само сте пропуснали да споменете че има разлика и в изпускателните колектори на тези мотори. на Z5 и на А9 изпускатела е 4/2/1. на А8 изпускатела е 4в1 от тук идва и тази малка разлика в конските сили но аз съм карал и трите модела и между А8 и Z5 няма никаква разлика, единствено А9 е малко по рязък в ниските :) които и от моделите да вземеш няма да сгрешиш единствения недостатък е да не оставяш никога двигателя с масло под половината защото може да ти направи м ного неприятен номер от който са патили мнооого хора от този форум ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Z5 изпускателя също е 4-1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kalmara е дал най точната информация за моторите, само сте пропуснали да споменете че има разлика и в изпускателните колектори на тези мотори. на Z5 и на А9 изпускатела е 4/2/1. на А8 изпускатела е 4в1 от тук идва и тази малка разлика в конските сили но аз съм карал и трите модела и между А8 и Z5 няма никаква разлика, единствено А9 е малко по рязък в ниските ;) които и от моделите да вземеш няма да сгрешиш единствения недостатък е да не оставяш никога двигателя с масло под половината защото може да ти направи м ного неприятен номер от който са патили мнооого хора от този форум ;)

Колега здравей.От скоро имам д16а8 та за какъв проблем с маслото под средата говориш 4е ми стана интересно.Моята гори мн. масло и я изтървах на два пъти.но скоро ще го ремонтирам.поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега здравей.От скоро имам д16а8 та за какъв проблем с маслото под средата говориш 4е ми стана интересно.Моята гори мн. масло и я изтървах на два пъти.но скоро ще го ремонтирам.поздрави

Колега откъде я изрови тази мъртва тема ;)Значи скоро можеш да очакваш един интересен звук идващ от дъното на мотора (разбирай биелните лагери). Някой майстор може да те "успокои" че това са клапаните, но нещата се влошават много бързо ако я караш така. Дано не си стигнал до там още.П.П. На Z5 изпускателя е 4 в 1 и е ужасно смешен, всъщност и на А8 и А9 също са смешни ;). Редактирано от hondю

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега за изчерпателният отговор :lol: колата я имам от няма и месец та гори като невидяла масло(та и затова я изтървах 2 пути (1л на 1000) ) .... да са надяваме че лагерите са добре все още ...след седмица ще се отваря ....и да видим дали ще мина само с сегменти и гумички(и там гарнитурите и семерингите ) хонда манията ма грабна :yes: нищо че моята е англйски кошник. Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...