Jump to content
Юлиян Петров

Б16А2

Recommended Posts

Парво здравейте на всички!!! Аз сам "леко" нов вав форума и имам вапрос кам по- запознатите от мен. Напоследак доста се ровя из Интернет и чета за Хонда, но така и не можах да разбера... на какви бази на Хонда е слаган Б16А2, в смисал: този двигател на 5 генерация Сивик е слаган на всички модели- хечбек, седан и купе. На 6 генерация е слаган на хечбек ( японска сглобка), на седан (хечбек- англииска сглобка) , гледам дори и комбита (английска сглобка) VTI, те не са обаче сас Б16А2, а с друг мотор 1.8 169к.с.... Никаде обаче не видях купета( три врати, например- американска или японска сглобка). Знам, че Б16А2 е слаган на купета ЕК4, а на тези бази ЕК4 слагани ли са и други мотори освен този- например 1.6 125к.с. Идеята ми е да си купя Сивик 1.6 125к.с. ( дали мога да намеря 6ген. Сивик модел ЕК4 1.6 125к.с. купе ) и в бадеще да го сменя сас 1.6 160к.с.. Аз змам, че двигателят ще пасне ако моделат не е ЕК4, но купето се предполага, че е по- слабо. И още нещо... кой модел- купе мислите, че е по- сполучлив, този на 5 генерация или на 6 генерация?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо на първо - добре дошъл в клуба! :D

Идеята ми е да си купя Сивик 1.6 125к.с. ( дали мога да намеря 6ген. Сивик модел ЕК4 1.6 125к.с. купе ) и в бадеще да го сменя сас 1.6 160к.с.. Аз змам, че двигателят ще пасне ако моделат не е ЕК4, но купето се предполага, че е по- слабо.

Това според мен няма абсолютно никво значение колко е "силно" купето, и колко е мощен двигателя ... най-яркия пример за който се сещам в момента е следното нещо ... в EJ9 купе (D14A3/A4). :D

Ще бъде необходимо да се сложат разни "екстрички" (тук-там някой друг стрът бар, щангичка, ала-бала) за да не се суче купето от повечкото пауър, но това не бива да плаши душите наши. :D

И още нещо... кой модел- купе мислите, че е по- сполучлив, този на 5 генерация или на 6 генерация?

4та :D Майтапа настрана, по-старото е по-качествено...факт. :lol:

 

Накратко казано - просто си харесай някаква кола ... която ти допадне най-много на личността, взимай, пък натам ще му мислиш. Слагането на двигателя не е проблем, било то D-серия, B-серия, че и H-серия ... проблема е намирането му. (наскоро и тоя проблем поолекна доста, така че - варианти имаш много :P)

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притеснява ме не факта, че купето ще баде позаздравено. Мисалта ми е доста проста.... колкото по- силен мотор, толкова по- барза кола, а колкото е по- барза, толкова по- силно карам. Да но успоредно с варвенето варви и риска за катастрофа. Желая да сам сигурен, до голяма степен за живота си ако стане нещо на патя да знам, в какво сам се качил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега Хондите са с толкова меки ламарини че стане ли белята следва разпродажба на части...купетата са леки, но на каква цена....ако искаш повече сигурност бягай далеч от 5 ген хечбека..нямат нито предни нито задни брони като хората..пластмасата и почва купето ;) за другите генерации нямам представа, но моята 5ген абсолютно не ми допада от към сигурност ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаам, не са от най-здравите от към катастрофи. Пример е катастрофата на оная марда Ставийски, напрао камиона му си мина през Сивика. Ето тука един тест нагледен:

Ако искаш да си здрав, земи си SUV: Препоръчвам Hummer H1, Mercedes G-клас, Land Rover Defender.

Ако искаш бързина и сигурност ти препоръчвам някоя друга марка, например Audi RS серията, или Mercedes AMG, общо взето без значение кои модел ще вземеш, ама и там при скрост над 160-180 си мармалад. не очакваи от кола преди 2000 година, праена по други стандарти за безопасност, при тва лека бегачка да е като бронирана. И Голфчетата, и Астричките с големите мотори не са по-различни. Ако имаш средствата един ролкейдж слагаш.

На първия ти въпрос: Да, на 6ген купе се слага b16a... но на версията за японския и за US пазара. Води се Si мисля че. И: Не, на 6 ген. 3 врати хеч не се монтира 125к.с. мотор D16... Има един D16... 115коня ама тои е по-рядък и от b16 и е обикновенно с автомат скорости или вариатор.

На 5 ген хеч се слага мотор 125, даже май в момента се продава една тук във форума.

 

П.С. Чувал съм че руските танкове Т72 са доста бързи, а и имат нисък, "спортен" силует, доста широк, гарантирано здрав, специална военна боя, няма да те е страх по паркингите че ше те обелят. Нисък отпред, малко дигната задница, а и ако махнеш кулата...

Публикувано изображение

 

П.П.С Тва последното беше шега, нали...

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТО това за катастрофа-бошлав работа..може и заек да цапнеш и да стане белята,но недай боже да става! :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първия ти въпрос: Да, на 6ген купе се слага b16a... но на версията за японския и за US пазара. Води се Si мисля че. И: Не, на 6 ген. 3 врати хеч не се монтира 125к.с. мотор D16... Има един D16... 115коня ама тои е по-рядък и от b16 и е обикновенно с автомат скорости или вариатор.На 5 ген хеч се слага мотор 125, даже май в момента се продава една тук във форума.

Не бъркай държавата в която се произвежда и пазара за който се предлага. Да 6г купе с Б16А2 (само 1999-2000 г) се произвежда в USA но не е само за американския пазар. Примерно в Англия има много купета с Б16А2 всичките са от USA обаче са предназначени за Англия и съответно са с десни волани.Колега Зизката каквато и кола да караш при катастрофа с над 100 км/ч е малка вероятността да се разминеш без драскотина. Вземи си 6г купе с 1.6 125кс модификацията е SR щото има и LS ама тя е само 105кс мисля и не е VTEC. Б16А2 се слага на хеч и седан 5г и на хеч седан и купе 6г както и на ЦРХ Дел Сол. Говоря за фабрично. Това че съм го виждал и в Мини Купър е друг въпрос :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZaRRicK

Знам че в UK има много B16 купета, но винаги съм си мислил че са импорт от Япония. Моя грешка, извинявам се! Но дори и така тва не променя много казаното от мен.

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, относно здравината и аз сам на вашето мнение- има още, какво да се иска от Сивик. Аз карам 6ген. Сивик- английска сглобка 1.4 90к.с. Д14А2. Наскоро, заради моя грешка ме бласна един Гилф 2. Удари предният ми десен калник и го размаза (намерих си друг, стария, още си седи вкащи), а на Голфа му нямаше нищо- ама наистина нищо!!!. Това ме накара да се замисля относно сигурността ми на патя. Относно клипат, който един колега предоставя на нашето внимание... гледал сам го и друг пат и направо ме смая, смаяха ме и снимките от катастрофата на Стависки. Относно купетата.... този уйкенд имах удоволствието да карам 6ген. Сивик 1.6 125к.с. купе (американско изпалнение), много ме изкефи. Като цяло сигурно ще се ориентирам кам такава кола. Естествено не е никак ефтинка, но в момента продавам моята и като я оженя ще понасабера още пари и ще си купя такава Хонда. Времето ще покаже...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се и да намеря време да дойда на месечните срещи в Пловдив. Знам, че се сабирате на паркинга на "Егойст", аз живея на около 300- 400 метра оттам, но още не сам сабрал смелост, все пак нямам познати, които карат Хонда и ще е трудно начало....

Редактирано от Зизката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...