Jump to content
The PitBull

Интересен Феномен

Recommended Posts

Колата е EG6 B16A2 Когато се движи по Инерция с над 70км/ч изключвайки от контакт и Включвайки Отново на контакт след 5-10секунди Двигателя Запалва и си подържа обороти без да съм включил на Скорост.Въпроса е ако се получава детонационо горене какви са причините.Колата е с VAFC II ,XACT Flywheels,Exsedy Clutch stage1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да си включил на скорост и палиш - няма вариант. :) Какво общо има детонационното горене при неработещ двигател ??? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да си включил на скорост и палиш - няма вариант. :) Какво общо има детонационното горене при неработещ двигател ??? :)

МИ Имам 2ма души свидетели и над 10 опита

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв бензин сипваш? Да не е забъркан с нафта...Само по инерция ли го прави или и на място?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв бензин сипваш? Да не е забъркан с нафта...Само по инерция ли го прави или и на място?

Бензина е 95 W-power смесен с малко Racing само по инерция и над 70 км пише го в началото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има ли значение дали си натиснал съединителя или не... идеята ми е че трябва да се предава някакво движение от скоростната кутия към коляновия вал за да може изобщо да запали без да си въртял....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хайде тези, които разбират, да искажат мнение и да разбулят истината защото това е МНОГО МНОГО ИНТЕРЕСНО

Редактирано от YordanIvanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идва ми нещо на ум! Пробвай следното. Спираш колата на място, мотора работи. Бодваш 1-ва предавка и си държиш съединителя натиснат. Подаваш газ и няма да пускаш съединителя. Идеята е да видиш дали колата ще започне да тръгва с натиснат съединител, включена предавка и обороти на мотора. Няма много логика, но може от време на време феродовия диск да се докосва до притискателния, а скоростната кутия поради ред причини (масло и т.н.) да развърта пършичния вал без да си на предавка. Тъпо е ама пробай би могло този експеримент да допринесе до някъкъв резолтат.П.С. Ако мотора е загасен и в порядъка на 1-2 сек. не припалва сам (самозапалване на горивото), няма начин без въздействие на външна сила (въртях момент) да запали сам. Ако обаче пак си пали сам, просто наистина има феномен (полтъргаис, дух) ти се е вселил в мотора. Историята найстина е много интересна. Друж ни в течение!

Редактирано от MonsterOOD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да си боднал някоя скорост, нема шанс да запали по инерция.Ако все пак пали , отивай директно в ВТV и подавай документи за участие в "Феномени" или както там се казваше предаването. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя се запалва от стартера, или все едно палиш на скорост ? Да не би компа умишлено да го пали ?Неразбирам просто идея ! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега направи си една диагностика на съединителя. Според мен проблема е там. За да се самозапалва двигателя значи се предава движение към коляновия вал на двигателя.Незнам просто идея. Наистина това е много странно, дръж ни в течение. :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам, немисля че е съединител, но ако е така то трябва да си на скорост, а когато не си той (съединителя) си е прилепнал за огледалня в пуснато положение, така че най вероятно скоростна кутия, настрой си скоростите синхронизирай ги, може на изключено положение на скоростния лост да остава в скоростната кутия на последната ти предавка на която си бил! Извинявам се ако сам в грешка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идва ми нещо на ум! Пробвай следното. Спираш колата на място, мотора работи. Бодваш 1-ва предавка и си държиш съединителя натиснат. Подаваш газ и няма да пускаш съединителя. Идеята е да видиш дали колата ще започне да тръгва с натиснат съединител, включена предавка и обороти на мотора. Няма много логика, но може от време на време феродовия диск да се докосва до притискателния, а скоростната кутия поради ред причини (масло и т.н.) да развърта пършичния вал без да си на предавка. Тъпо е ама пробай би могло този експеримент да допринесе до някъкъв резолтат.П.С. Ако мотора е загасен и в порядъка на 1-2 сек. не припалва сам (самозапалване на горивото), няма начин без въздействие на външна сила (въртях момент) да запали сам. Ако обаче пак си пали сам, просто наистина има феномен (полтъргаис, дух) ти се е вселил в мотора. Историята найстина е много интересна. Друж ни в течение!

Проверено е и това дали съединителя не приплъзва(увлича).На равен(Водоревен) терен в сервиза дето е невилирано при натиснат съединител и включена 1 предавка колата не помръдва дори и при 8к rpm.Отвъртяхме пробката на помпата на съединителя и нито хвърли течност(просълзи само) нито мръдна лоста на помпатаСамо по Инерция над 70км/ч и натиснат съединител и подаден контакт(около 5с след изкл.) си пали от раз Редактирано от The Pit Bull

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми звучи познато, но несравнимо с следния случай: Москвич 12 так. Водача дава на контакт и ... двигателя стартира без стартер?! Естествената реакция е замисляне за около няколко дни?! Обяснението му според водача: При гасене на двигателя в буталата остава неизгорял бензин. При включване на контакт, съвсем случайно или поради повреда, чукчето и наковалнята дават искра, която в случая е достатъчна при възпламеняване да избута буталото и съответно следващия цикъл! А сега мислете дали двата случая имат нещо общо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случая феномена е, че го прави само по инерция с над 70км.ч. ;) Тоест при по-голямо челно съпротивление.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Залагам на теорията на колегата Dachev, но тя има и недостатъци.А именно, защо ако подава искра, не пали постоянно и на място, за само по инерция и над 70 км?Иначе и аз съм виждал подобен феномен - едно ауди 80 на газ го правеше това някой път, но не винаги. при него се оказа, че не е наред предварението и токовете и при подаване на контакт явно хвърля искра и колата се мъчи да пали, без стартер да е въртял. Проблема на аудито беше в токовете.Тук обаче случаят е доста мистерозен, нямам обяснение, чакам да чуя логически издържани изводи..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами що не си провериш ключа и гнездото .И иди пак на същото надолнище :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачи един тахометър и наблюдавай какво става при 70км/ч. Ако успееш да запалиш двигателя без да се върти коляновият вал ще спечелиш много пара от това нововъведение :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали не си го пали баш стартера ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали не си го пали баш стартера ...

Лесно за проверка... разкачате стартера в началото на това прословута нанадолнище и гледате дали пак ще запали :huh: Малко май ще е гадно, щото няма да имаш спирачки и т.н., ама.. кво ти пука ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лесно за проверка... разкачате стартера в началото на това прословута нанадолнище и гледате дали пак ще запали :huh: Малко май ще е гадно, щото няма да имаш спирачки и т.н., ама.. кво ти пука ;);) ;) ;) ;) :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лесно за проверка... разкачате стартера в началото на това прословута нанадолнище и гледате дали пак ще запали :huh: Малко май ще е гадно, щото няма да имаш спирачки и т.н., ама.. кво ти пука ;);) ;) ;) ;) :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали има ръчна :huh: с нея ще спира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предположение на профан:да не би компа да казва,че маторя требе да работи-нещо свързано с хидравликите и ли просто някое кабелче на късо? :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами що не си провериш ключа и гнездото .И иди пак на същото надолнище :cool:

Пичове пианици :) стига сме дрънкали глупости що туй що онуй.Нека който има някаква теория и размисли по въпроса да го изкаже и подкрепи с правдоподобна теория.Вие ме изкарахте Съкат и киопав та да не знам как се завтрта 1 ключ или как се натиска 1 педал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам, че моята до някъде върви за сега?! :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачи един тахометър и наблюдавай какво става при 70км/ч. Ако успееш да запалиш двигателя без да се върти коляновият вал ще спечелиш много пара от това нововъведение :cool:

В този ред на мисли да се напънем малко и да помислиме каква е причината за продължаването на въртенето на коляновия вал.

Още в 1вия пост е посочено "XACT Flywheels" демек -Олекотен Маховик.Тоез ако той спомага за по-лесното развъртане на мотора.Какви са Инерционите Процеси(моменти) на въртене които протичат до оспокояване на коляновия вал.

Възможно ли е по лекия маховик с около 1.7-1.8кг да не се противопоставя толкова силно на въртенето на коляновия вал и той да се оспокоява по късно.Поради което при подаване на контакт да се възпламенява останалата горивна смес.Или нещата стоят точно обратно-Ще затихне ли по бързо .Нека колегите запознати с Механика и Динамика да кажат как стоят въпросите.

Тези които имат Олекотени маховици да изпробват случая,дори и с по голяма скорост(100км) и да кажат как стоят при тях нещата.Така по Метода на отстраняване ще разбереме каде да търсиме причината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нали знаеш че като дадеш стартера на касо заварта без значение положението на клуча,само трябва да е на контакт.аз бих си прегледал кабелите които отиват кам стартера а сащо и вразките на стартера.виж си и таралежа на клуча,може да има нагар от слаба вразка и да ти прехварля като дадеш на контакт.при наличие на горивна смес в цилиндрите и дори наи леко завартане на стартера което може да е неуловимо в ситуацията ще запали.тва е идеята ми,ако искашя вземи под внимание.щом не ти провлича саединителя,мисля че може и от тва да е.има логика и в олекотения маховик,но не знам как стоят нещата там,сас сигурност обаче не както при оригиналния,може и там да е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че колкото ти е по-лек маховика, толкова по-малки инерционни сили имаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пък според моята теза (или предложение), има вариант коляновия вал да завърти обратно и да запали. Това съм го виждал само, че на перкинс в един дъмпер чавдар. Докато го угаси се напълни с изгорели газове автобусчето, които излизаха през въздушния филтър?! Бедна ми е фантазията, ако това стане на автомобил в движение при включването на скорост. :lol: Щом си направил 10 опита сполучливи значи не би трябвало да има един, ама последен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми звучи познато, но несравнимо с следния случай: Москвич 12 так. Водача дава на контакт и ... двигателя стартира без стартер?! Естествената реакция е замисляне за около няколко дни?! Обяснението му според водача: При гасене на двигателя в буталата остава неизгорял бензин. При включване на контакт, съвсем случайно или поради повреда, чукчето и наковалнята дават искра, която в случая е достатъчна при възпламеняване да избута буталото и съответно следващия цикъл! А сега мислете дали двата случая имат нещо общо!

На мойта хонда се получава същото.Няколко секунди след като загася двигателя,след като включа контакта,без стардер,двигателя превърти в следствие на запалване на останало гориво в двигателя и съвпадение на момента на подаване на искра,просто при това положение е спрял двигателя.Но проблема на колегата е друг,той може да се получи от увличане на първичният вал от вторичния.Причините може да са няколко,по-гъсто масло,особенно при по студено време,като се запали двигателя,в положение -не на скорост,колата леко потегля напред.Второ-проблем в лагеруването на зъбно колело,ако то затяга.При такава голяма скорост увличането е голямо и съчетано с паленето на горивната смес при контакт,много малко му трябва на двигателя да превърти и запали.Дори и при натиснат съединител може да се получи защото не винаги съединителя отделя напълно свободно,зависи от износиност,регулировки и т.н.Не знам как е при автоматиците,без съединител,колко ли увлича?! Редактирано от toniemi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...