Jump to content
difcho

Италианско преследване Плевен - 4-ти кръг + Дрифт + Тунинг

Recommended Posts

Време е за четвъртото състезание в Плевен организирано от АКСК "Плевен Рейсинг Тим". То ще се проведе на 25-26 октомври на Картинг Писта "Плевен"

 

 

:idea: :idea: :idea: За първи път в България ще се проведе Нощно Дрифт Шоу :idea: За целта е осигурено осветление на цялата писта и боксовете :idea: Лимита на участниците в него е 20 автомобила като ще бъдат групирани в серия по 4. Всеки участник ще направи по 2 серии. Първите 20, които си пуснат заявки за Нощното Дрифт Шоу ще участват в него :idea:

 

 

 

График за уикенда:

 

Събота - 25.10

 

09:00 - Записвания за участие (Италианско преследване, Дрифт Шоу и Нощно Дрифт Шоу)

10:30 - Край на записванията и обработка на заявките

 

11:00 - Начало на Свободна тренировка по класове (по 4 обиколки)

13:30 - Начало на 1-вата Квалификация за деня по класове (по 4 обиколки)

16:00 - Начало на 2-рата Квалификация за деня по класове (по 4 обиколки)

19:00 - Край на тренировките за деня, обработка на резултатите и обявяване на класиранията

 

18:30 - 19:00 - Записвания за Нощно Дрифт Шоу

19:15 - 21:00 - Начало на Нощното Дрифт Шоу(2 серии по 5 обиколки)

 

20:30 - 21:00 Записване за тунинг изложение

21:15 Концерт на Надя от конкурса "Пей с мен" и начало на тунинг изложението (всеки един посетител ще може да гласува за колата която най-много го е впечатлила)

 

 

 

Неделя - 26.10

 

09:30 - Свободна тренировка за всички класирали се за състезанието участници

11:00 - Официално откриване на състезанието

11:15 - Старт на състезанието в Клас "А"

12:30 - Старт на състезанието в Клас "B"

14:00 - Старт на състезанието в Клас "C"

15:00 - Награждаване на победителите по класове и закриване на състезанието

 

14:00 - 15:00 - Записвания за участие в Дрифт Шоу-то (само за дошлите в неделя)

15:15 - Начало на Дрифт Шоу (колите ще бъдат групирани според общия брой на участниците и техните желания за формиране на сериите като всеки участник ще направи 2 серии по 5 обиколки)

 

18:00 - Награждаване на 3-мата най-атрактивни дрифтъри и закриване на шоуто

 

 

 

Състезателите се разделят на три класа:

 

Клас "А" - до 1600 куб. см. (участниците нямат право да участват с гуми чиито treadwear е по-нисък от 120 :!: Гуми с treadwear 120 са "редовни" и могат да се използват :!: Гуми на които не е изписан treadwear-a не се допускат с изключение на "BF Goodrich G-Force Profiler" :!: )

 

Клас "В" - над 1600 куб. см. (участниците нямат право да участват с гуми чиито treadwear е по-нисък от 120 :!: Гуми с treadwear 120 са "редовни" и могат да се използват :!: Гуми на които не е изписан treadwear-a не се допускат с изключение на "BF Goodrich G-Force Profiler" :!: )

 

Клас "С" - отворен клас (без значение кубатурата на автомобилите и гумите, които ще се използват. В този клас са разрешени сликове и полу-сликове)

 

Генерално класиране няма да има!!!

 

Тъй като ще има 2 квалификации в събота, когато се гледа класирането за неделя на всеки участник ще бъде взето по-доброто време от двете квалификации!!!

 

За състезанието в неделя се класират участниците с първите 8 времена от квалификациите в събота (при записани над 25 участника в клас - за състезание в съответния клас ще бъдат допуснати първите 16)

 

Един автомобил може да бъде управляван от максимум 2-ма души! Един участник може да се запише за участие само в един клас (пример: Участник с Хонда Сивик 1600 куб.см. има обикновени гуми, чиито треадуеар е над 120, но също така има и сликове – трябва да избере дали ще кара в клас „А” с обикновените гуми или ще участва в клас „С” със сликовете)! Участниците, чиито коли отговарят на изискванията за клас „А” нямат право да се записват за участие в клас „В”!

 

Такса за участие в Италианско преследване – 20 лв. (включва: боне и застраховка „Злополука”)

Такса участие - Нощно Дрифт Шоу (събота вечерта) (включва: боне и застраховка „Злополука”) – 15 лв

Такса участие - Дрифт Шоу (неделя през деня) (включва: боне и застраховка „Злополука”) – 10 лв

Такса участие – Нощно Дрифт Шоу (събота вечер) + Дрифт Шоу (неделя през деня) – 15 лв

Такса участие - Италианско Преследване + Нощно Дрифт Шоу (в този случай участието в Дрифт Шоу-то в неделя е бонус) – 30 лв

Такса участие - Италианско Преследване + Дрифт Шоу – 25 лв

:idea: :idea: :idea: За Тунинг изложението няма да има такса за участие. Тунинг изложението е с цел събирането на едно място на тунинг манияците и възможност всеки да покаже последните си подобрения по колата :idea: :idea: :idea:

 

 

:idea: :idea: :idea: В събота (25.10.2008) вечерта по време на Тунинг изложението ще има концерт на Надя от конкурса „Пей с мен”, както и други изненади за всички, които са на пистата.

:idea: :idea: :idea:

 

Спането на палатки на пистата не е никакъв проблем!

 

За тези които искат да спят на хотел – резервирал съм 25 двойни стаи в хотел „Ростов”. Цена за една стая – 60 лв (не е включена закуска). Хотела като лукс е на нивото на хотел „Сарай” край Калояново и хотел „СПС” в Пловдив. Първите 25 човека, които заявят желание за стая печелят (пускайте лични съобщения) :) на останалите ще търсим нещо друго, което при всички случаи ще е по-лоша оферта...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заявката за участие може да изтеглите от тук:

http://www.drifting-bg.info/difcho/Zaqvka%...-26.10.2008.doc

 

Заявките можете да изпращате на факс: 064/820282 или на e-mail: ivanov_iandgbrokers@mail.bg

 

 

Ето я и самата писта:

http://store.picbg.net/pubpic/86/A8/8eea68a8aef886a8.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

очертава се голяма забава - каране + дрифт шоу - сред участниците има няколко хонди, така че плевенчани да се чувстват поканени ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

очертава се голяма забава - каране + дрифт шоу - сред участниците има няколко хонди, така че плевенчани да се чувстват поканени :offtopic:

Може ли и аз да дойда ? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито първо място :) тая 4 ген не се удържа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте малко повечко инфо за тея като мен, които не успяха да отидат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте малко повечко инфо за тея като мен, които не успяха да отидат.

ако не ставаме нагли и малко снимков материал или някое клипче :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаххаха - мноооого яка снимка, но това хич не е пистата в плевен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest difcho

Да, ама по едно време нещата и при нас май бяха горе-долу така :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко от апарата ще са готови след 30мин.

http://www.vbox7.com/play:04879747 -тренировка

http://www.vbox7.com/play:ff7b20e3 в памет на Landicar

http://www.vbox7.com/play:4e4a3aae -опел манта

http://www.vbox7.com/play:0f69c672 -полуфинал в Наи големия клас

 

Много се извинявам на Емо 1net че не записах победата му в клас А но оператора мезеше.

Само две снимки една на Емо и една на 160кс.

Публикувано изображение Публикувано изображение

генератора на пистата беше с марка

Публикувано изображение

част от Габровската група която измръзна

Публикувано изображение

Редактирано от doctor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де ама не се казвам 160кс. а Искрен приятно ми е да се запшознаем :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Кало�н Кателиев

Да де ама не се казвам 160кс. а Искрен приятно ми е да се запшознаем :o

А, значи ти си бил "Искренееее, ... ИСКРЕНЕ!" !!! Водещият редовно те спрягаше. :( И на нас ни е приятно да се запознаем с теб! Аз имам един въпрос - добре ли ти се развърташе двигателят или нещо се чудеше? Защото отстрани звучеше и се виждаше така, сякаш едвам навива оборотите на 2-ра. Редактирано от Калоян Кателиев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да уточня,Искрените са двама:oЕдиния е нашето момче,другия кара бяла Е30-ка...може него да са го спрягали :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,Искрен с бялата Е30-ка спрягаше водещият,въпросният е един от организаторите.Та нещо не се пише,ама 1NET не стана ли първи в клас Ц?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ся да уточним аз не съм спрягания Искрен . За чуденето : просто не мога да вляза и изляза с достатачно голяма скорост от последния завой и затова има едно мъчене в началото на правата защото много ми падат оборотите , защотото съм с по дълга скоростна кутия от B18C4 демек S9B и затова така малко се мъчи . А и не може да завърти само едната гума щото е с LSD иначе преди като бях със старата кутия вървеше по добре и си палеше едното колело.А доколкото Адаша ми евала му правя защото този път сътвори едно наистина хубаво състезния и направи една незабравима вечер (поне за мен) . Доколкото Емо(1NET) мисля че ако беше карал и в клас Ц пак щеше да пръв :o

Редактирано от Iskren

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да кажа... аз съм често спряганият Искрен :( И двамата адаши сме тук :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest teror1sta

Айде и аз да кажа... аз съм често спряганият Искрен :D И двамата адаши сме тук :lol:

Водещия направо пресипна да те вика :D Състезанието наистина беше хубаво. Само накрая трябваше да сборим победителите от различните класове да видим хонда пауър бай 1net ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest X A X O

имахме ли представители в клас " Ц " :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ааа, powered бай .... си е запазена марка :lol: "powered бай Владо" с червената манта.супер беше състезанието, много студ, много лизгавица ама такива дребни детайли никога няма да ни спрат.Браво Ади, представи се достойно и прогреса малко по малко почва да си личи. Карането ти на квалификация при абсолютен мрак с един фар показа че като захапеш няма пускане, браво.Мерси и на всички хондаджии които ни посетиха и споделиха клинча с нас :lol:ще продължаваме да ви радваме и да представяме подобаващо марката по подобни състезания. А Искрен да продължава да се старае да имадобре организирани състезания на които да участваме ;)колкото до клас Ц, бях планирал да карам в Ц със сликове, но в последния момент се отказах (защо е дълга исторя обхващаща 2 седмици борба с колата и настройките)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси и на всички хондаджии които ни посетиха и споделиха клинча с нас ;)

клинч имаше за всички и то по много :D следващия път давай в клас Ц , щото в А нямаш стигане ;) п.п. Кога ще е следващото състезание ?? или за тази година беше последното ? Че съм се навил да идвам и аз да се пускам :D (за спорта естествено, с моя кораб нямам шанс). п.п.п. Този Опел Манта ме изкефи максимално, супер яка кола :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това състезание трябваше да е последното за сезона.Организират се още 1-2 по други градове, но аз приключих и почвам да се стягам за зимния полусезон по харзулкане свободен стил.Ако ти се кара, идвай, без значение с каква кола си. Идеята е да караме и да надобряваме. Аз от съвсем скоро съм конкурентен в клас А (до 1600) с кола 1500предишните 2 години бях доста назад, но ходих щото ми се караше, така че скачай в джаза :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно колкото повече опит трупаш толкова по добре за теб без значение на кое място си като пример може да земеш адито тя става все по добра и доста момчета понатупа който може и да са я поценили :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахахах особено докато и угасва 3 пъти бегачката в боксовете :) п.п. мерси момчета :) думите ви значат много за мен

Редактирано от addevil

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колежката само трябва да потренира стартовете с повече газ,щото като тръгна с 1000об направо ме уби,оня с пежото беше на половин обиколка вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено има да тренира стартове... то не става с 15мин обяснение преди състезанието и 2 показни :)Ама кво да се прави, повечето от нас първо са научили да стартират ( по светофарите :-) ) а Ади като добро момиче не е правила такива работи, та има да наваксва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще навакса , спокойно ... обещах й в събота да вземем твоята кола и да ходим да тренира стартове :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

базикайте се вие, но наистина трябва да тренирам стартове :) не че се оправдавам, но точно като пуснаха флаговете върнах газта... много тъпо се получи и все пак не съжалявамп.п. като гледах времената - тъй или иначе щях да падна дори и с по-добър старт - трябват тренировки не само на стартове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще навакса , спокойно ... обещах й в събота да вземем твоята кола и да ходим да тренира стартове :D

ми хубаво... :) аз така или иначе имам много работа в сервиза.Ама ако изпилите съединителя, Лукич ;) ти ще го сменяш щото ти ще си виновен че не си и обяснил колко да го пили и кога прекалява :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може първо да й дам да довърши моя ... и после за десерt твоя :) ...и Ади .. кой се бъзика ? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колежката само трябва да потренира стартовете с повече газ,щото като тръгна с 1000об направо ме уби,оня с пежото беше на половин обиколка вече.

Момичето разработва собствена техника бре :P Вие каквото я нахранихте ... не бива така :) ПС: Още ми е студено като се сетя кво беше въпросния уикенд :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...